Να τηρηθεί το θεσμικό πλαίσιο για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, ειδικά όπου υπάρχουν μαθητές με ειδικές ανάγκες, ζητά ο τομεάρχης Παιδείας του ΠΑΣΟΚ Στέφανος Παραστατίδης με δήλωσή του, σχολιάζοντας την έκθεση-κόλαφος για την πολιτική των συγχωνεύσεων από το Συνήγορο του Πολίτη
Το ΠΑΣΟΚ ζητά να υπάρξει σοβαρός σχεδιασμός και έστω και στο «και πέντε» να καλυφθούν με προσλήψεις του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού τα χιλιάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν
Η δήλωση του Στέφανου Παραστατίδη
Σχετικά με το μείζον ζήτημα των καταργήσεων και συγχωνεύσεων τμημάτων, είχαμε επισημάνει ήδη στις 10/7/2024 από το βήμα της Βουλής ότι εάν η αύξηση των μόνιμων διορισμών, συνοδευτεί από τεχνητή μείωση των κενών και άρα σε μείωση του αριθμού των αναπληρωτών μεγαλύτερη από την αντίστοιχη αύξηση μονίμων, θα οδηγήσει σε λιγότερο διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό για την επόμενη σχολική χρονιά.
Στη συνέχεια επισημάναμε ότι παρά τις εξαγγελίες του υπουργείου για την δημιουργία σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος καταγραφής των εκπαιδευτικών κενών η διαδικασία εξακολουθεί να διεκπεραιώνεται με “μπακαλοτέφτερο”.
Στα τέλη Αυγούστου καταγγείλαμε δημόσια, ότι επιχειρείται μία πρωτοφανής εκστρατεία εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού μέσω συγχωνεύσεως τμημάτων, την οποία ψευδώνυμα το υπουργείο προβάλλει ως «εξορθολογισμό» και η οποία υποβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία και στρέφεται ευθέως εναντίον των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.
Ακολούθησε καταγγελία μας από το βήμα της Βουλής ότι: «Σε μία πρωτοφανή για τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια εκστρατεία τεχνητής μείωσης των πραγματικών κενών στην εκπαίδευση, με συνεχείς εγκυκλίους του υπουργείου Παιδείας "εντέλλονται" οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης, να ανακαλέσουν τις αποφάσεις τους για τα εγκεκριμένα τμήματα, να αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, να αγνοήσουν ακόμη και τις ρυθμίσεις του νόμου για την κατανομή των μαθητών με ειδικές ανάγκες» .
Με νεότερη ανακοίνωσή μας καταγγείλαμε ότι το εθνικό σχέδιο Ελλάδα 2.0 της ΝΔ έχει τελικά υπότιτλο «Γκόρτσος 2.0», αποκαλύπτοντας την αναβίωση πελατειακών πρακτικών μέσω πολιτικών παρεμβάσεων κυβερνητικών βουλευτών για «διορθώσεις» συγχωνεύσεων “κατόπιν ενεργειών” τους και υποδείξεων προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας.
Πρόσφατα δημοσιεύματα φέρουν και το Συνήγορο του παιδιού σε σχετική έκθεσή του να καταλήγει στις ίδιες διαπιστώσεις.
Κάθε μέρα και εντονότερα επιβεβαιώνεται η ανάγκη να τηρηθεί το θεσμικό πλαίσιο για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, ειδικά όπου υπάρχουν μαθητές με ειδικές ανάγκες. Να υπάρξει σοβαρός σχεδιασμός και έστω και στο «και πέντε» να καλυφθούν με προσλήψεις του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού τα χιλιάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη