Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Το Διεθνές Συνέδριο «ENTREPED» επιστρέφει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Για τρίτη συνεχή χρονιά, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας φιλοξενεί το «EntrePed», το Διεθνές Συνέδριο για την Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση, κατά το διήμερο 19 και 20 Νοεμβρίου 2024.

Ο πλήρης τίτλος του Συνεδρίου, το οποίο διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Εργαστηρίου Επιχειρηματικότητας του Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών, είναι «EntrePed2024 - Entrepreneurship Pedagogy: leveraging the potential of multiple learning environments» (Παιδαγωγική της επιχειρηματικότητας: Αξιοποιώντας πολλαπλά περιβάλλοντα μάθησης).

Κεντρικό του θέμα αποτελεί η ένταξη της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση και ειδικότερα η παιδαγωγική της επιχειρηματικότητας. Η φετινή διοργάνωση εστιάζει το ενδιαφέρον της στις δυνατότητες που παρέχουν τα πολλαπλά περιβάλλοντα μάθησης για την καλλιέργεια της επιχειρηματικής ικανότητας.

Το διήμερο συνέδριο θα διεξαχθεί την Τρίτη 19 και την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024, από τις 9:30 το πρωί, στην «Αίθουσα Συνεδρίων Καθηγητή Ηλία Ι. Κουσκουβέλη», του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Η διοργάνωση αποτελεί ένα άνοιγμα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Βόρειας Ελλάδας, με στόχο να προσφέρει σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τις τελευταίες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που ενσωματώνουν την επιχειρηματικότητα και την κοινωνική καινοτομία στη σχολική μάθηση και να εξετάσει παιδαγωγικά ζητήματα και διδακτικούς προβληματισμούς που προκύπτουν από αυτό το εγχείρημα.

Το «EntrePed204» απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και σε διδάσκοντες και διδάσκουσες επιχειρηματικότητας σε πανεπιστήμια, ενώ παράλληλα είναι ανοιχτό και σε φοιτήτριες και φοιτητές.

Για την παρακολούθηση και την συμμετοχή στα εργαστήρια είναι απαραίτητη η εγγραφή στην παρακάτω φόρμα: Registration – EntrePed2024.

Δείτε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα του συνεδρίου.

Η διοργάνωση, αποτελεί μία πλατφόρμα ανοιχτού διαλόγου και ανταλλαγής καλών πρακτικών για την ανάδειξη της εκπαιδευτικής διάστασης της επιχειρηματικότητας, ως κρίσιμου στοιχείου που συμβάλλει στη δημιουργία θετικών κοινωνικών αλλαγών στο σχολείο και την ευρύτερη κοινωνία και πώς αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί αξιοποιώντας τις δυνατότητες πολλαπλών περιβαλλόντων μάθησης.

Το Συνέδριο συνδιοργανώνεται από το Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας [ELab] του Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το Εργαστήριο Μικροδιδασκαλίας του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και την Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας.

Επιπλέον, το Συνέδριο υλοποιείται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας – Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης, της Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων Βορείου Ελλάδος (ΕΔΕΒΕ), της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Stimmuli for Social Change» και της Κοινωνικής Επιχείρησης InfinityGreece.

Η Κατερίνα Σαρρή, καθηγήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητας του Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, η οποία εμπνεύστηκε και πρωταγωνιστεί στη διοργάνωση του συνεδρίου δήλωσε: «Για ακόμη μία χρονιά μάς υπενθυμίζεται ο κρίσιμος ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση του μέλλοντος της επιχειρηματικότητας. Αυτό το συνέδριο είναι κάτι περισσότερο από μια ανταλλαγή ιδεών—είναι μια πλατφόρμα για την εξερεύνηση ενεργών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίξουν τους εκπαιδευτικούς».

Η ίδια επισήμανε ότι «στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε σε πρακτικές που προωθούν την ενσωμάτωση της επιχειρηματικότητας σε διαφορετικά περιβάλλοντα μάθησης, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να πειραματιστούν, να αποτύχουν, να μάθουν και να αναπτυχθούν. Τα σημερινά περιβάλλοντα μάθησης εξελίσσονται γρήγορα και καθήκον μας είναι να διασφαλίσουμε ότι προσαρμόζουμε και δημιουργούμε εμπειρίες που δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες να σκέφτονται κριτικά, να ενεργούν αποφασιστικά και να καινοτομούν».

 

Σχετικά με το Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας [ELab]

Το Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας, www.elab.uom.gr, του Τμήματος Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2016 με σκοπό να ενισχύσει τη διεπιστημονική έρευνα για την Επιχειρηματικότητα στο αντίστοιχο Τμήμα και στο Πανεπιστήμιο και επιπλέον να συμβάλλει στη διάδοση της κουλτούρας της Επιχειρηματικότητας και των οφελών της στην κοινωνία. Στους στόχους του Εργαστηρίου συγκαταλέγεται η διοργάνωση επιστημονικών εκδηλώσεων και η σύναψη συνεργασιών Επιχειρηματικότητας. Διευθύντρια του Εργαστηρίου είναι η καθηγήτρια Κατερίνα Σαρρή.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:  https://entreped2024.uom.gr/el/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

putin
Πούτιν για Ουκρανία: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά»
Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Επιβεβαίωσε το πλήγμα με βαλλιστικό πύραυλο
Πούτιν για Ουκρανία: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά»
παιδί
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
Ως τιμωρία έβαζαν κόλλα στο στόμα της μικρής για να σιγουρευτούν ότι δεν θα φάει κάτι - Συνελήφθησαν, όπως και οι θείοι του παιδιού
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»