pierrakakis new2
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
«Η αφαίρεση της ειδικότητας των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) από τις ομάδες αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι ιδιαίτερα απαξιωτική και αδικαιολόγητη»

Επιστολή στον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη έστειλε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής ζητώντας επαναφορά των εκπαιδευτικών Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ).

«Η αφαίρεση της ειδικότητας των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) από τις ομάδες αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι ιδιαίτερα απαξιωτική και αδικαιολόγητη, δεδομένου ότι υπηρετούσαν στα πρώην Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ), όπως συστάθηκαν αρχικά με το Νόμο 2817/2000 (ΦΕΚ 78/Α/14-3-2000), και συνέχισαν να υπηρετούν σε όλες τις διαδοχικές μεταρρυθμίσεις που οδήγησαν στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) βάσει του Νόμου 4547/2018» αναφέρει στην επιστολή της, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Η συμβολή των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) είναι ζωτικής σημασίας για την εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών και τον σχεδιασμό εξατομικευμένων προγραμμάτων που ανταποκρίνονται στις σωματικές και κινητικές ανάγκες τους» επισημαίνει μεταξύ άλλων.

Η επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής

Επαναφορά των Εκπαιδευτικών Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) που παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη στις εκπαιδευτικές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες των μαθητών. Σύμφωνα με το Νόμο 4823/2021 (ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021),  τις ειδικότητες που συμμετέχουν στη στελέχωση των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. απαρτίζουν Νηπιαγωγοί (ΠΕ60 ή ΠΕ61), Δάσκαλοι (ΠΕ70 ή ΠΕ71), Φιλόλογοι (ΠΕ02), Μαθηματικοί (ΠΕ03) ή Φυσικοί (ΠΕ04) και μέλη του Ε.Ε.Π. όπως Λογοθεραπευτές (ΠΕ21), Ψυχολόγοι (ΠΕ23), Φυσιοθεραπευτές (ΠΕ28), Εργοθεραπευτές (ΠΕ29), Κοινωνικοί Λειτουργοί (ΠΕ30), καθώς και ειδικοί στην υποστήριξη ατόμων με τύφλωση ή κώφωση (ΠΕ31).

Ωστόσο, η αφαίρεση της ειδικότητας των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) από τις ομάδες αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι ιδιαίτερα απαξιωτική και αδικαιολόγητη, δεδομένου ότι υπηρετούσαν στα πρώην Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ), όπως συστάθηκαν αρχικά με το Νόμο 2817/2000 (ΦΕΚ 78/Α/14-3-2000), και συνέχισαν να υπηρετούν σε όλες τις διαδοχικές μεταρρυθμίσεις που οδήγησαν στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) βάσει του Νόμου 4547/2018.

Ο Νόμος 4823/2021, ο οποίος άλλαξε τη δομή και τη λειτουργία των ΚΕΣΥ σε ΚΕΔΑΣΥ, ψηφίστηκε και τέθηκε σε ισχύ από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της θητείας της τότε υπουργού Νίκης Κεραμέως. Ο λόγος για τον οποίο έγιναν αυτές οι αλλαγές είχε ως στόχο τη μεταρρύθμιση της εκπαιδευτικής υποστήριξης και τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών μέσω μιας πιο εξειδικευμένης στελέχωσης.Όμως έχει γίνει το παράδοξο να εξαιρείται ο κλάδος ΠΕ11.01 (Ειδικής Φυσικής Αγωγής) ενώ εντάσσονται εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων χωρίς εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή.

Ο κλάδος Ειδικής Φυσικής Αγωγής, είναι κεντρικός για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως π.χ. είναι οι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και οι άλλοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής. Ησυμμετοχήτους είναι αναγκαία στην αξιολόγηση των παιδιών, ιδιαίτερα με κινητικές δυσκολίες. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από κανέναν άλλο κλάδο γιατί δεν υπάρχει η σχετική εκπαίδευση.

Η συμβολή των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) είναι ζωτικής σημασίας για την εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών και τον σχεδιασμό εξατομικευμένων προγραμμάτων που ανταποκρίνονται στις σωματικές και κινητικές ανάγκες τους. Η παρουσία τους συμβάλλει στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, που προάγουν τη φυσική ανάπτυξη και την ενίσχυση της αυτονομίας των μαθητών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η απουσία τους από τις ομάδες των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. αποδυναμώνει τη διεπιστημονική προσέγγιση και στερεί από τα παιδιά με ειδικές ανάγκες την αναγκαία στήριξη που μπορούν να προσφέρουν οι ειδικοί στην Ειδική Φυσική Αγωγή. Δεδομένου ότι τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. έχουν ως στόχο την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών αξιολόγησης και υποστήριξης που συμβάλλουν στην εκπαιδευτική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών, η συμμετοχή των ΠΕ11.01 κρίνεται απαραίτητη για την επίτευξη αυτών των στόχων.

Με βάση τα ανωτέρω, ζητούμε την άμεση επανένταξη των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) ανάμεσα στα μέλη της διεπιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ώστε να διασφαλιστεί η παροχή μιας ολιστικής, προσαρμοσμένης και αποτελεσματικής υποστήριξης προς τους μαθητές που το έχουν ανάγκη.

Με τιμή,

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

*

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

*

ΑΛΜΠΑΝΗ  ΕΙΡΗΝΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grifos
Τεστ IQ: Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό που λείπει σε αυτήν την ακολουθία σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα;
Μπορείτε να βρείτε ποιος αριθμός λείπει σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα;
Τεστ IQ: Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό που λείπει σε αυτήν την ακολουθία σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα;
παιδιά
Απόλυτη φρίκη: Τρία παιδιά ζούσαν για μήνες με το πτώμα του 8χρονου αδελφού τους
Τα εγκατέλειψε η μητέρα τους για να μείνει με τον δολοφόνο του και εισέπραττε κανονικά τα επιδόματα
Απόλυτη φρίκη: Τρία παιδιά ζούσαν για μήνες με το πτώμα του 8χρονου αδελφού τους