KATHIGITRIA
Yποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 6402/21-11-2024 η Ετήσια έκθεση πεπραγμένων του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) έτους 2023.

Στην Έκθεση περιέχονται, μεταξύ άλλων, ο απολογισμός των Προκηρύξεων υποψηφίων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, των Τοπικών Προσκλήσεων, των ενστάσεων και αιτήσεων θεραπείας αλλά και της εκτέλεσης δικαστικών αποφάσεων, αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) και ο απολογισμός της Ειδικής Τριμελούς Επιτροπής για την εξέταση ενστάσεων συνάφειας Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών.

Αναφορικά με τον απολογισμό της Ειδικής Τριμελούς Επιτροπής για την εξέταση ενστάσεων συνάφειας Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι κατά το έτος 2023 εξετάσθηκαν συνολικά 115 ενστάσεις, από τις οποίες 111 έγιναν δεκτές και μόλις 4 απορρίφθηκαν!!.

Να σημειωθεί ότι ενστάσεις στο ΑΣΕΠ υποβάλλονται σε περίπτωση απορριπτικής απόφασης για αναγνώριση συνάφειας Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών σε σχέση με το αντικείμενο απασχόλησης του/της υπαλλήλου, όπως προκύπτει κατά την πλήρωση ή την περιγραφή της θέσης εργασίας, από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (και ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΕΕΠ κλπ)

Αναλυτικά και σύμφωνα με την Έκθεση ΑΣΕΠ για το 2023

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο οικείων προκηρύξεων υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο ΑΣΕΠ. Έπειτα από την έκδοση σχετικής εγκυκλίου εκκινείται η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών των υποψήφιων εκπαιδευτικών, η οποία διενεργείται εξ ολοκλήρου με ηλεκτρονικό τρόπο, με απευθείας μεταφόρτωση των κατά περίπτωση δικαιολογητικών από τους υποψηφίους σε ειδικά προς τούτο διαμορφωμένη υποενότητα στον ηλεκτρονικό φάκελό τους στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘ.

Τα στοιχεία των ηλεκτρονικών αιτήσεων των υποψηφίων εκπαιδευτικών, που υποβάλλονται στο ΑΣΕΠ διασταυρώνονται με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) με τα αντίστοιχα στοιχεία, που είναι καταχωρισμένα στους ηλεκτρονικούς φακέλους των εκπαιδευτικών στο ΟΠΣΥΔ. Το ΑΣΕΠ, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, καταρτίζει, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στις οικείες Προκηρύξεις, τους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης και απορριπτέων.

ASEP

Μετά τον έλεγχο νομιμότητας των πινάκων κατάταξης και την εξέταση των ενστάσεων, καταρτίζονται οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης, οι οποίοι δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Α. Κατά το έτος 2023 εκδόθηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης για τις ακόλουθες προκηρύξεις:

• 1ΓΕ/2023, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ73, πρωτοβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης και κλάδου ΠΕ79 (ειδικότητες ΠΕ79.01 και ΠΕ79.02) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, κατά κλάδο και ειδικότητα, καθώς και ανά μουσική ειδίκευση, κατηγορίας ΠΕ. Για την εν λόγω προκήρυξη υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής 36.582 υποψήφιοι.

• 2ΓΕ/2023 για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας ΠΕ. Για την εν λόγω προκήρυξη υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής 115.696 υποψήφιοι. Ακολούθως, εντός του 2023 εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα των εν λόγω προκηρύξεων κατά των οποίων υπεβλήθησαν 1.347 και 6.287 ενστάσεις, αντίστοιχα.

Β. Κατά το έτος 2023 εκδόθηκαν οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης για τις ακόλουθες προκηρύξεις:

• 1ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 23/τ.ΑΣΕΠ/21.4.2022) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

• 2ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 24/τ.ΑΣΕΠ/21.4.2022 & 27/τ.ΑΣΕΠ/3.5.2022) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 66868 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 6402/21.11.2024 Eτήσια Έκθεση

• 3ΕΑ2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) κατηγορίας ΠΕ

• 4ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 18/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΤΕ.

• 5ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 19/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) Κατηγορίας ΔΕ. Στο πλαίσιο έκδοσης των οριστικών αποτελεσμάτων εξετάσθηκαν 5.610 ενστάσεις (από τις οποίες 1.622 έγιναν δεκτές, 220 εν μέρει δεκτές και 3.768 απορρίφθηκαν) και 110 αιτήσεις θεραπείας. 32,83% ποσοστό δεκτών ή εν μέρει δεκτών.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ – ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΣΩ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

Στο ΑΣΕΠ γνωστοποιήθηκαν 10 Τοπικές Προσκλήσεις για την πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και απεστάλησαν πίνακες αποτελεσμάτων για τις 2 εξ αυτών. Εκδόθηκαν 2 αποφάσεις ελέγχου της νομιμότητας αυτών.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΕΠ

Το ΑΣΕΠ προέβη στην εκτέλεση 26 δικαστικών αποφάσεων και διέθεσε προς διορισμό 14 δικαιωθέντες υποψηφίους, ενώ 5 δικαιωθέντες εκπαιδευτικοί εντάχθηκαν στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν:

α) Οι αποφάσεις 166/2023 και 169/2023 του Γ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, καθώς με αυτές το ως άνω Τμήμα ήχθη σε κρίση αντισυνταγματικότητας της διατάξεως του άρθρου 61 παρ. 4 περ. ζ΄ του ν. 4589/2019, σύμφωνα με την οποία η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στις ιδιωτικές σχολικές μονάδες μοριοδοτείται, για την κατάταξή τους στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης προκειμένου να επιτύχουν τον διορισμό τους ως μονίμων εκπαιδευτικών ή την πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, κατ΄ εξαίρεση, και παρέπεμψε το ζήτημα της αντιθέσεως ή μη προς το Σύνταγμα της συγκεκριμένης διατάξεως τυπικού νόμου προς επίλυση στην Ολομέλεια του ΣτΕ.

β) Οι αποφάσεις 407/2023, 408/2023 και 409/2023 της Ολομέλειας του ΣτΕ, με τις οποίες κρίθηκε ότι η ρύθμιση της διάταξης του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, που αφορά στη βαθμολόγηση των τέκνων των υποψηφίων προς διορισμό ή πρόσληψη εκπαιδευτικών, με τις προϋποθέσεις που αυτή προβλέπει (3 μονάδες ανά τέκνο), για την κατάταξή τους στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης, δεν μπορεί να εκληφθεί, πάντως, ως έλλειψη ειδικής φροντίδας που, κατά το άρθρο 21 παρ. 2 του Συντάγματος, επιφυλάσσεται στους πολυτέκνους από τον κοινό νομοθέτη, απορρίπτοντας το αίτημα των αιτούντων υποψηφίων – πολύτεκνων εκπαιδευτικών να θεωρηθούν και να μοριοδοτηθούν ως ειδική ομάδα υποψηφίων.

γ) Οι αποφάσεις 1051/2023 και 1065/2023 του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με τις οποίες απορρίφθηκε, με το σκεπτικό των αποφάσεων 408 και 409/2023 της Ολομέλειας του ΣτΕ, το αίτημα των αιτούντων υποψηφίων – τρίτεκνων εκπαιδευτικών να θεωρηθούν και να μοριοδοτηθούν ως ειδική ομάδα υποψηφίων.

ΕΙΔΙΚΗ ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η Ειδική Τριμελής Επιτροπή για την εξέταση ενστάσεων που υποβάλλονται κατά αποφάσεων που απορρίπτουν τη συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων αποτελείται, κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3β του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 146 του ν. 4483/2017 (Α΄107), από ένα μέλος του ΑΣΕΠ, ως Πρόεδρο, και δύο μέλη του ΑΣΕΠ, ως Μέλη. Λειτουργεί ως δευτεροβάθμιο όργανο επιλαμβανόμενο επί ενστάσεων που υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους κατά των απορριπτικών αποφάσεων των αρμόδιων για την αναγνώριση της συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (μεταπτυχιακών ή διδακτορικών διπλωμάτων), οργάνων.

Κατά το έτος 2023 εξετάσθηκαν συνολικά 115 ενστάσεις, από τις οποίες 111 έγιναν δεκτές και 4 απορρίφθηκαν. Οι ενστάσεις αξιολογήθηκαν, αφού συνεκτιμήθηκαν το αντικείμενο – σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών, οι κατηγορίες πτυχιούχων που γίνονταν δεκτοί σε αυτά, τα μαθήματα τα οποία παρακολούθησε ο/η υπάλληλος, η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε, το θέμα της διδακτορικής διατριβής, σε περίπτωση εξέτασης διδακτορικού τίτλου σπουδών, σε σχέση με το αντικείμενο απασχόλησης του/της υπαλλήλου, όπως προκύπτει κατά την πλήρωση ή την περιγραφή της θέσης εργασίας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholika-vivlia.jpg
Το ρεπορτάζ του alfavita.gr για την εμπλοκή φροντιστηριακού οργανισμού στη συγγραφή σχολικών βιβλίων συζητιέται αύριο Δευτέρα στη Βουλή
Αύριο στη Βουλή συζητιέται επίκαιρη ερώτηση για το πολλαπλό βιβλίο και την εμπλοκή μεγάλου φροντιστηριακού οργανισμού στη συγγραφή.
Το ρεπορτάζ του alfavita.gr για την εμπλοκή φροντιστηριακού οργανισμού στη συγγραφή σχολικών βιβλίων συζητιέται αύριο Δευτέρα στη Βουλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Εκπαιδευτικοί Ρεθύμνου: «Να αποσυρθεί κάθε διαδικασίας δίωξης στους εκπαιδευτικούς»
«Η δικαστική δικαίωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που μονιμοποιήθηκαν χωρίς αξιολόγηση και ο επίμονος αγώνας χιλιάδων συναδέλφων απέναντι σε ένα...
Εκπαιδευτικοί Ρεθύμνου: «Να αποσυρθεί κάθε διαδικασίας δίωξης στους εκπαιδευτικούς»