αξιολ
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί

Πρόσφατα, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη των διευθυντών σχολείων της Λήμνου με τον προϊστάμενο της ΔΔΕ Λέσβου για την επίσπευση της διαδικασίας αξιολόγησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, οι οποίοι συμμετέχουν στην απεργία αποχή της ΑΔΕΔΥ.

Οι εκπαιδευτικοί αντιτίθενται στην αξιολόγηση, θεωρώντας την άσχετη με την βελτίωση των συνθηκών διδασκαλίας, ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές.

Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λήμνου:

Τις προηγούμενες μέρες πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη του προϊστάμενου της ΔΔΕ Λέσβου με τους διευθυντές των σχολείων και άλλα στελέχη εκπαίδευσης, μετά από τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την επίσπευση της διαδικασίας της “αξιολόγησης” των νεοδιόριστων
εκπαιδευτικών της Λήμνου, οι οποίοι συμμετέχουν στην απεργία αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ στις 15 Ιουλίου 2024 και βρίσκεται σε πλήρη ισχύ.

Την ώρα που τα σχολεία μας αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα, το Υπουργείο και η
διοίκηση σπαταλούν πόρους και χρόνο για την επιβολή της “αξιολόγησης” που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Με το ξεκίνημα κάθε νέας σχολικής χρονιάς, ερχόμαστε αντιμέτωποι με τεράστιες και τραγικές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, οι οποίες είναι ήδη γνωστές από το τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Υπό την πίεση και τις καταγγελίες εκπαιδευτικών και γονιών τα κενά καλύπτονται εν μέρει και σταδιακά από συμβασιούχους εκπαιδευτικούς, αφού βέβαια έχουν πρώτα χαθεί εκατοντάδες
διδακτικές ώρες που είναι αδύνατον να αναπληρωθούν. Κάποια κενά μάλιστα δεν καλύπτονται ποτέ, γιατί αξιολογούνται από το ΥΠΑΙΘ ως δευτερεύοντα, όπως τα κενά στα Γαλλικά, τη Μουσική και τα Καλλιτεχνικά στον Άγιο Ευστράτιο, της Πληροφορικής στο Εσπερινό Γ/σιο με Λ.Τ, ενώ για άλλα υπάρχει πίεση να καλυφθούν με υπερωρίες του υφιστάμενου προσωπικού. Πώς μπορεί να
λειτουργήσει ένα σχολείο όταν λείπει εκπαιδευτικό προσωπικό;

Πώς να στηριχθούν οι μαθητές μας όταν δεν υπάρχουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς ειδικοί παιδαγωγοί, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, οι οποίοι, όταν τελικά προσλαμβάνονται ως
αναπληρωτές, στην καλύτερη στα μέσα της σχολικής χρονιάς, τους αναγκάζουν να περιπλανώνται σε πέντε σχολεία και ως εκ τούτου να είναι παρόντες μόλις για μία φορά την εβδομάδα σε κάθε σχολείο;

Πώς να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της διδασκαλίας όταν οι τάξεις μας είναι
υπερφορτωμένες με 26 μαθητές, με απαρχαιωμένες υποδομές, συχνά σε λυόμενες αίθουσες, χωρίς εργαστήρια, όπως πχ στο Γυμνάσιο Μύρινας, ενώ το παλιό κτίριο του Γυμνασίου ρημάζει
ανεκμετάλλευτο μετά το σεισμό του 2014;

Πώς μπορούν να λειτουργήσουν επαρκώς το ΓΕΛ Μύρινας, το ΕΠΑΛ Μύρινας, το Εσπερινό Γυμνάσιο και το ΙΕΚ όταν φιλοξενούνται στο ίδιο κτίριο χωρίς τις απαιτούμενες αίθουσες
εργαστηρίων και εκδηλώσεων;

Πώς μπορούμε ως εργαζόμενοι οι εκπαιδευτικοί να ανταποκριθούμε με αξιοπρέπεια στις
απαιτήσεις της καθημερινότητας, όταν οι μισθοί μας βρίσκονται σε εξευτελιστικά επίπεδα και ένας νεοδιόριστος καλείται να τα βγάλει πέρα με 776 ευρώ χωρίς δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα;

Η “αξιολόγηση” δεν πρόκειται να λύσει κανένα από τα παραπάνω προβλήματα. Δεν θα
εξασφαλίσει καλύτερες συνθήκες διδασκαλίας, ούτε θα αναβαθμίσει την εκπαίδευση των παιδιών μας. Είναι ένα εργαλείο ελέγχου, χειραγώγησης και υποταγής που εξυπηρετεί τη μετατροπή του
δημόσιου σχολείου σε εμπορεύσιμο προϊόν. Αυτό που έχει βαφτίσει “αξιολόγηση” το ΥΠΑΙΘ δεν έχει καμία σχέση με τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Αντίθετα, έχει στόχο τη διάλυση των εργασιακών μας δικαιωμάτων μέσω του ατομικού ανταγωνισμού και τη μετακύλιση ευθυνών στους εκπαιδευτικούς για τα τεράστια προβλήματα που προκαλεί η κρατική πολιτική
υποχρηματοδότησης.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή από τις διαδικασίες “αξιολόγησης” είναι νόμιμη και απολύτως κατοχυρωμένη. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε οι απειλές για πειθαρχικές
διώξεις, οι πιέσεις ή οι πρακτικές εκφοβισμού από τη διοίκηση να μας κάμψουν. Το δικαίωμα μας στην απεργία είναι αδιαπραγμάτευτο και δεν το χαρίζουμε σε κανέναν!

Δεν υποχωρούμε!

Ενωμένοι, δυνατοί και αποφασισμένοι, δηλώνουμε ότι:

  • Δεν τρομοκρατούμαστε από καμία απειλή για πειθαρχικές διώξεις.
  • Υπερασπιζόμαστε τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση και τον ρόλο μας ως παιδαγωγοί.

Απαιτούμε να συζητηθούν και να αντιμετωπιστούν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskala
ΔΥΠΑ: Αύριο τελευταία μέρα εγγραφών για τους πίνακες εκπαιδευτικών - Προλάβετε να δηλωθείτε!"
Αυτή είναι η 4η πρόσκληση της χρονιάς, η οποία αφορά την πρόσληψη εκπαιδευτικών σε κλάδους και ειδικότητες για γεωγραφικές περιοχές όπου οι πίνακες...
ΔΥΠΑ: Αύριο τελευταία μέρα εγγραφών για τους πίνακες εκπαιδευτικών - Προλάβετε να δηλωθείτε!"
ntountouka-diamartyria-6.jpg
Πειθαρχικές διώξεις: Αγωνιστικό «ραντεβού» εκπαιδευτικών στα Προπύλαια στις 28 Ιανουαρίου
«Μπροστά στο νέο κύμα διώξεων που εξαπολύεται σε όλους τους χώρους δουλειάς, ενάντια σε εκπαιδευτικούς και άλλους-ες εργαζόμενους-ες που μάχονται για...
Πειθαρχικές διώξεις: Αγωνιστικό «ραντεβού» εκπαιδευτικών στα Προπύλαια στις 28 Ιανουαρίου
Ιωάννα ζαφειρίου
Η Ελληνίδα εκπαιδευτικός Ιωάννα Ζαφειρίου ανάμεσα στους 50 φιναλίστ για το «Νόμπελ των εκπαιδευτικών» με βραβείο 1 εκ. δολάρια!
Το «Global Teacher Prize» είναι ένα βραβείο ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων, που απονέμεται από το Ίδρυμα Varkey υπό την αιγίδα της UNESCO, σε έναν...
Η Ελληνίδα εκπαιδευτικός Ιωάννα Ζαφειρίου ανάμεσα στους 50 φιναλίστ για το «Νόμπελ των εκπαιδευτικών» με βραβείο 1 εκ. δολάρια!