προκ
Το θέμα, που αφορά το εκρηκτικό ζήτημα της σχολικής στέγης στην περιοχή, έχει επανειλημμένα απασχολήσει τις τοπικές αρχές και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Κρήτης κατέθεσε στις 16 Ιανουαρίου 2025 επερώτηση για την ανέγερση του νέου κτιριακού συγκροτήματος για το Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) και το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) Κισσάμου, η οποία θα συζητηθεί στο περιφερειακό συμβούλιο της Κρήτης στις 27 Φεβρουαρίου 2025.

Το θέμα, που αφορά το εκρηκτικό ζήτημα της σχολικής στέγης στην περιοχή, έχει επανειλημμένα απασχολήσει τις τοπικές αρχές και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Παρά τις υποσχέσεις για άμεση λύση μετά τον σεισμό του 2019, ο οποίος είχε κρίνει το σχολικό συγκρότημα Καστελλίου ακατάλληλο, οι μαθητές του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ εξακολουθούν να κάνουν μάθημα σε προκάτ αίθουσες, χωρίς να έχουν γίνει ουσιαστικά βήματα για την κατασκευή των νέων σχολικών κτιρίων.

Οι καθυστερήσεις και η αβεβαιότητα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της ανέγερσης του νέου κτιριακού συγκροτήματος αποτελούν σοβαρές προκλήσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές του ΕΠΑΛ, για παράδειγμα, ολοκλήρωσαν τη φοίτησή τους χωρίς να έχουν κάνει ούτε μία εργαστηριακή ώρα μάθημα. Η καθυστέρηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης πολιτικής υποχρηματοδότησης της Παιδείας, που υλοποιείται από όλες τις κυβερνήσεις με στόχο την εξοικονόμηση πόρων εις βάρος των λαϊκών αναγκών.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Κρήτης αναδεικνύει τις ευθύνες τόσο της κυβέρνησης όσο και της Περιφερειακής αρχής, που δεν εξασφαλίζουν την απαιτούμενη χρηματοδότηση και δεν προχωρούν σε γρήγορες και αποτελεσματικές διαδικασίες για την κατασκευή των σχολικών κτιρίων. Παράλληλα, καταγγέλλει τη στροφή των κυβερνήσεων προς τις δαπάνες για το κεφάλαιο και τις στρατιωτικές δαπάνες, εις βάρος των κοινωνικών αγαθών όπως η Παιδεία και η Υγεία.

Με την επερώτηση αυτή, η «Λαϊκή Συσπείρωση» απαιτεί την άμεση και χωρίς καθυστέρηση ανέγερση των νέων σχολικών κτιρίων και ζητά από την κυβέρνηση και την Περιφερειακή αρχή να σταματήσουν την πολιτική των αλληλομεταθέσεων ευθυνών και να ικανοποιήσουν τα αιτήματα του λαού της Κισσάμου για σύγχρονα, ασφαλή σχολεία.

Η απάντηση του Περιφερειάρχη Κρήτης αναμένεται να δώσει σαφείς πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα, τη χρηματοδότηση και τις ενέργειες που θα ακολουθηθούν για την επίλυση του προβλήματος της σχολικής στέγης στην Κίσσαμο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpa
Έκτακτη Ανακοίνωση, Παρασκευή 7/2/25 (σεισμικότητα έως και 6 Φεβρουαρίου 2025) | Διεπιστημονική Επιτροπή Διαχείρισης Κινδύνων και Κρίσεων ΕΚΠΑ
Σύμφωνα με τα στοιχεία καθημερινής ανάλυσης σεισμικών δεδομένων του Εργαστηρίου Σεισμολογίας του ΕΚΠΑ, κατά την 6η Φεβρουαρίου έχουν καταγραφεί πάνω...
Έκτακτη Ανακοίνωση, Παρασκευή 7/2/25 (σεισμικότητα έως και 6 Φεβρουαρίου 2025) | Διεπιστημονική Επιτροπή Διαχείρισης Κινδύνων και Κρίσεων ΕΚΠΑ
perifereiakoi_dieythyntes.jpg
Διεθνές συνέδριο για την εκπαίδευση: Καινοτομία, πρόοδος και επαγγελματική ανάπτυξη
Διεθνές συνέδριο για την εκπαίδευση και την Επαγγελματική ανάπτυξη Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και Κύπρο
Διεθνές συνέδριο για την εκπαίδευση: Καινοτομία, πρόοδος και επαγγελματική ανάπτυξη
ipourgeio_paideias
Υπουργείο Παιδείας: Κύρωση αξιολογικών πινάκων αναπληρωτών για Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Βόρειο Αιγαίο για το διδακτικό έτος 2024-2025
Οι πίνακες αυτοί αποτυπώνουν τις κατατάξεις των υποψηφίων για την ανάληψη θέσεων στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αντανακλώντας τις...
Υπουργείο Παιδείας: Κύρωση αξιολογικών πινάκων αναπληρωτών για Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Βόρειο Αιγαίο για το διδακτικό έτος 2024-2025