makri new
ΜΗΤΣΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ/INTIME NEWS
«Η λεγόμενη αξιολόγηση της Κυβέρνησης και του Υπουργείου αποτελεί ακριβώς ένα εργαλείο για την αντιμετώπιση των καθυστερήσεων, αλλά και των αντιδράσεων φυσικά στην προώθηση ακριβώς αυτής της βάρβαρης αντιλαϊκής πολιτικής»

 

Χθες Παρασκευή έγινε στη Βουλή συζήτηση για τις διώξεις των εκπαιδευτικών με αφορμή την ερώτηση του Βουλευτή Λάρισας του ΚΚΕ κ. Γεωργίου Λαμπρούλη με θέμα: «Να σταματήσουν όλες οι άδικες διώξεις εκπαιδευτικών στη Θεσσαλία».

Στην επίκαιρη ερώτηση απάντησε η υφ. Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή. Το νέο από την απάντηση της υφυπουργού είναι ότι έχει ασκηθεί από το Υπουργείο έφεση ενώπιον του ΣτΕ κατά της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου, που δικαιώνει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς για τη μονιμοποίησή τους.

Η Συζήτηση από τα πρακτικά της Βουλής

Συνεχίζουμε τώρα με τη συζήτηση της τρίτης με αριθμό 498/10-2-2025 επίκαιρης ερώτησης πρώτου κύκλου του ΣΤ΄ Αντιπροέδρου της Βουλής και Βουλευτή Λάρισας της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Γεωργίου Λαμπρούλη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: «Να σταματήσουν όλες οι άδικες διώξεις εκπαιδευτικών στη Θεσσαλία».

Κύριε συνάδελφε, έχετε τον λόγο.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ (ΣΤ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Τη σκυτάλη στο μπαράζ κλήσεων στα πειθαρχικά συμβούλια εκπαιδευτικών τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που εξελίσσεται σε όλη την Ελλάδα, αυτή τη φορά ή πριν λίγο καιρό πήρε και η Θεσσαλία, συνεχίζοντας τον αυταρχικό κατήφορο της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας. Ο λόγος; Το αδίκημα; Η συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση, που κήρυξαν οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, ασκώντας ένα νόμιμο, κατοχυρωμένο δικαίωμα, αυτό δηλαδή της απεργίας, που       -ειρήσθω εν παρόδω- όλοι γνωρίζουμε ότι κερδήθηκε με τεράστιους αγώνες και αίμα. Πρόκειται ξεκάθαρα, σε ό,τι αφορά δηλαδή τις κλήσεις στα πειθαρχικά συμβούλια, για ευθεία επίθεση στην άσκηση ενός νόμιμου δικαιώματος, το οποίο δεν μπορεί να ερμηνευτεί ως πειθαρχικό παράπτωμα ή, αν θέλετε, να συνδεθεί έμμεσα ή άμεσα με την επιβολή οποιουδήποτε δυσμενούς διοικητικού ή άλλης μορφής μέτρου σε βάρος των εργαζομένων, των εκπαιδευτικών εν προκειμένω.

Και αυτό που αναδεικνύεται και στις διώξεις των εκπαιδευτικών στη Θεσσαλία, όπως και σε δεκάδες άλλες περιπτώσεις ανά την Ελλάδα, είναι πως η λεγόμενη αξιολόγηση της Κυβέρνησης και του Υπουργείου αποτελεί ακριβώς ένα εργαλείο για την αντιμετώπιση των καθυστερήσεων, αλλά και των αντιδράσεων φυσικά στην προώθηση ακριβώς αυτής της βάρβαρης αντιλαϊκής πολιτικής, που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών, την ένταση των ταξικών φραγμών για τα παιδιά των εργατικών λαϊκών οικογενειών, με πρόσφατο, αν θέλετε, παράδειγμα τα Ωνάσεια σχολεία -πρόσφατα ψηφίστηκε ο νόμος αυτός- και τις μεγάλες, να θυμίσουμε, αντιδράσεις γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών, που ανέδειξαν ανάγλυφα ότι, από τη μια μεριά, βρίσκεται η εχθρική για την εκπαίδευση πολιτική των κυβερνήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και των κατευθύνσεων και οδηγιών του ΟΟΣΑ και από την άλλη, βρίσκεται η πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας, που διεκδικεί ακριβώς τη σύγχρονη μόρφωση των παιδιών μας και παλεύει για να ζει με αξιοπρέπεια.

Συνεπώς, με βάση τα ανωτέρω, κύριε Πρόεδρε, η ερώτηση προς την Υπουργό είναι τι μέτρα προτίθεται να πάρει, ώστε να σταματήσουν όλες οι άδικες διώξεις και η στοχοποίηση των εργαζομένων και των σωματείων τους και να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις των εργαζόμενων-εκπαιδευτικών που σχετίζονται με τη συνδικαλιστική τους δράση.

Ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος): Κυρία Υπουργέ, έχετε τον λόγο.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Κύριε Πρόεδρε -απευθύνομαι σε εσάς, κύριε Λαμπρούλη- την ίδια ερώτηση με το ίδιο περιεχόμενο περίπου την είχε κάνει και ο συνάδελφός μας, ο κ. Συντυχάκης, αν θυμάμαι καλά, πριν δέκα μέρες. Θα μπορούσα, σεβόμενη την κοινοβουλευτική διαδικασία, να απαντήσω μονολεκτικά, ότι είναι νόμος του κράτους. Όποιος δεν τον εφαρμόζει υφίσταται τις συνέπειες.

Όμως, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να σας πω λίγο πιο αναλυτικά κάποια πράγματα, γιατί εδώ δεν κάνουμε συζήτηση ιδεολογική. Όλες οι αντιρρήσεις σας και οι ενστάσεις σας κατεγράφησαν, όταν συζητήθηκε αυτή η νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης -νόμος πια του κράτους- και τώρα πια συζητείται ο νόμος που ισχύει σε κάποιους να μην εφαρμόζεται, είτε υπό το πρόσχημα της απεργίας, είτε της αποχής, είτε του οποιουδήποτε άλλου.

Η εφαρμογή του νόμου είναι υποχρεωτική για όλους, είναι και για τα στελέχη της εκπαίδευσης και για τα μέλη του ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού και οι συνέπειες που υπάρχουν είναι σαφείς από τον νόμο. Εάν ένας εκπαιδευτικός ή μέλος του ειδικού εκπαιδευτικού ή βοηθητικού προσωπικού ή στέλεχος εκπαίδευσης δεν πάρει μέρος καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση, είτε ατομικά είτε συλλογικά, αυτό είναι ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα, τιμωρείται με πειθαρχική ποινή που δεν μπορεί να είναι κατώτερη από πρόστιμο που είναι ίσο με τις αποδοχές ενός μήνα.

Ανεξάρτητα από το πειθαρχικό, όταν δεν συμμετέχει ένας εκπαιδευτικός στη διαδικασία της αξιολόγησης για πάνω από δεκαπέντε μέρες, αναστέλλεται κάθε διαδικασία εξέλιξής του και συμπεριλαμβάνεται σε αυτό και η αυτόματη μισθολογική εξέλιξη, εκτός αν υπάρχει κάποιο ανυπέρβλητο κώλυμα υγείας.

Πέρα και από όλα αυτά, όταν είναι κάποιος στέλεχος εκπαίδευσης και αρνείται να συμμετέχει στην αξιολόγηση είτε ως αξιολογητής είτε ως αξιολογούμενος, υπάρχει επιπλέον πρόβλεψη στον νόμο: Αντικαθίσταται και αποκλείεται από διαδικασία επιλογής για την πλήρωση οποιασδήποτε θέσης στελέχους εκπαίδευσης για τα επόμενα οκτώ χρόνια. Αυτός είναι ο νόμος.

Είπα ότι την ιδεολογική συζήτηση την κάναμε και τις αντιδράσεις σας και τις αντιρρήσεις σας τις καταθέσατε τότε. Τώρα είναι νόμος του κράτους και ισχύει. Και θα σας πω ότι η συντριπτικότατη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών το εφαρμόζει.

Ειδικά για τη Θεσσαλία που με ρωτάτε, κύριε Πρόεδρε, έχουν αξιολογηθεί μέχρι τώρα χίλιοι σαράντα ένας εκπαιδευτικοί. Σε διαδικασία αξιολόγησης βρίσκονται δύο χιλιάδες εκατόν εβδομήντα τρεις εκπαιδευτικοί, αλλά συνολικά συμμετέχουν στην αξιολόγηση τρεις χιλιάδες διακόσιοι δεκατέσσερις εκπαιδευτικοί και έχουν αρνηθεί να αξιολογηθούν μόλις πενήντα, για τους οποίους έχει ήδη ξεκινήσει η πειθαρχική διαδικασία, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί.

Σε ό,τι αφορά τα στελέχη εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας, εξ ολοκλήρου στην αξιολόγηση συμμετείχαν άπαντες, εκτός από μία διευθύντρια σχολικής μονάδας, που αντικαταστάθηκε με τη διαδικασία που προανέφερα.

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος): Κύριε Πρόεδρε, έχετε τον λόγο.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ (ΣΤ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Θα ξεκινήσω από τα τελευταία στοιχεία που παραθέσατε, που δεν μπορώ να αμφισβητήσω. Αλίμονο! Εννοώ τους αριθμούς που δώσατε περί εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην αξιολόγηση ή των πενήντα που δεν συμμετείχαν και διώκονται πειθαρχικά προφανώς και για αυτούς εμείς κάνουμε την ερώτηση συγκεκριμένα.

Όμως και οι άλλοι χίλιοι -όσους αναφέρατε- η πλειοψηφία, όπως είπατε, που συμμετείχαν, μη νομίζετε! Συμμετείχαν κατόπιν, να το πω έτσι, «εκβιασμού» -σε εισαγωγικά η λέξη- ακριβώς για αυτόν τον λόγο, για να μην μπλέξουν, όπως λένε. Διότι περιοδεύσαμε σε σχολεία, είδαμε και εκπαιδευτικούς που διώκονται, αλλά και συναδέλφους τους, οι οποίοι ναι μεν μπήκαν στη διαδικασία της αξιολόγησης, εντάχθηκαν τέλος πάντων, αλλά -να το πω έτσι λαϊκά- με βαριά καρδιά. Με ποια έννοια; Ότι δεν θέλουν να μπλέξουν, δεν θέλουν να τους στερηθεί μισθός, δεν θέλουν να τους διώξουν και πάει λέγοντας, όλα αυτά που αναφέρετε και άλλα που μπορεί να αναφέρονται στις πειθαρχικές ποινές που ακολουθούν.

Είναι μόνιμο επιχείρημα από τότε που συζητήσαμε και το νομοσχέδιο, επειδή το αναφέρατε, περί αξιολόγησης. Μόνιμο επιχείρημα της Κυβέρνησης ποιο είναι; Η λεγόμενη τήρηση της νομιμότητας, νόμος και τάξη, ακριβώς την ίδια στιγμή που η ίδια η Κυβέρνηση, για παράδειγμα, αρνείται να εφαρμόσει ακόμα και δικαστικές αποφάσεις, όπως τις αποφάσεις των διοικητικών εφετείων, που δικαιώνουν τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς για τη μονιμοποίησή τους, τις οποίες το Υπουργείο Παιδείας αρνείται πεισματικά να τις εφαρμόσει.

Και βεβαίως, εδώ στο συγκεκριμένο -στην ερώτηση, αν θέλετε- προτάσσουμε το ζήτημα της απεργίας ως δικαίωμα.

Απήργησαν συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί στη βάση αποφάσεων των συλλογικών τους οργάνων για συγκεκριμένο θέμα, ναι για αυτό της αξιολόγησης, γιατί εναντιώνονται. Διότι να μην κοροϊδευόμαστε το 92%-93% των εκπαιδευτικών ήταν ενάντια στην αξιολόγηση και ήταν στους δρόμους.

Και για αυτούς, για παράδειγμα, τους πενήντα που λέτε στη Θεσσαλία, τους εικοσιπέντε, για παράδειγμα, στη Λάρισα -επιμερισμένοι στη Θεσσαλία, αν δεν κάνω λάθος στον αριθμό- βγήκαν στους δρόμους στις 31 του Γενάρη εκπαιδευτικοί και με συμπαράσταση μαζικών φορέων της Λάρισας και πάει λέγοντας, εργατικά κέντρα και σειρά άλλων φορέων.

Έτσι, λοιπόν, τα επιχειρήματα της Κυβέρνησης καταρρίπτονται από την ίδια την Κυβέρνηση. Η ουσία είναι πως δεν θέλετε εκπαιδευτικούς που θα δυσκολεύουν το έργο σας, το αντιλαϊκό αυτό έργο που υλοποιείτε όχι μόνο εσείς, αλλά όλες οι κυβερνήσεις έως τώρα, αλλά και οι επόμενες, που θα καταδεικνύουν τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές. Τέτοιους εκπαιδευτικούς δεν θέλετε, που να μην αναδεικνύουν τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και συγχρόνως, εκπαιδευτικούς που δεν πρέπει να διεκδικούν. Αυτό λέτε. Αυτό πράττετε. Και σε αυτή την κατεύθυνση παίρνετε, βέβαια και όλα αυτά τα μέτρα. Διότι αξιολόγηση και διώξεις είναι άρρηκτα δεμένες πλευρές της ίδιας της πολιτικής σας, γεγονός που καταρρίπτει εξάλλου και την ίδια την προσπάθεια να παρουσιαστεί η αξιολόγηση ως δήθεν ένα μέσο για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Είναι ξεκάθαρα μέσο επιβολής: «Και με το καρότο και με το μαστίγιο», προκειμένου να επιτύχετε αυτό που λέμε «τη σιγή ιχθύος» και στον χώρο των εκπαιδευτικών.

Πρόκειται ακριβώς για την πολιτική η οποία τόσο για τη Θεσσαλία, αλλά και για όλη την Ελλάδα, αφήνει σχολεία με τεράστιες ελλείψεις και με κενά, αφήνει σχολεία υποχρηματοδοτούμενα, με τη σχολική στέγη να είναι σε εγκατάλειψη, πράγμα που οδηγεί σε όλο και πιο συχνά επικίνδυνα περιστατικά, όπως πτώσεις σοβάδων και διάφορα άλλα επικίνδυνα περιστατικά που έχουν συμβεί και συμβαίνουν.

Υπάρχουν τμήματα των εικοσιπέντε και παραπάνω παιδιών. Υπάρχουν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που αναγκάζονται να κοιμούνται σε αυτοκίνητα με τις οικογένειές τους. Υπάρχουν ελλείψεις στη Λάρισα, εν προκειμένω στην παράλληλη στήριξη. Ενδεικτικά αναφέρω τα εξής.

Τέσσερα χρόνια στο σχολείο της Φαλάνης, το οποίο είναι κατεστραμμένο από τον σεισμό, δεν έχει μπει ούτε μία πέτρα, ούτε ένα τούβλο. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί δηλαδή στη Φαλάνη που θα εγείρουν -και εγείρουν- ζητήματα, θα πάνε στα πειθαρχικά επειδή διεκδικούν καλύτερες συνθήκες πρώτα για τα παιδιά, αλλά και για τους ίδιους φυσικά για να διεκπεραιώνουν όσο το δυνατόν καλύτερα το χρέος τους ως εκπαιδευτικοί;

Ή, για παράδειγμα, θα σας αναφέρω τη Γιάννουλη της Λάρισας που πλημμύρισε το σχολείο στις εργατικές κατοικίες με την κακοκαιρία «Daniel». Εκεί όταν βλέπουν βροχή -σαν και τη σημερινή ημέρα, που και εδώ στην Αθήνα πλημμυρίζετε- ή όταν βλέπουν ότι τα καιρικά φαινόμενα θα έχουν μια ιδιαίτερη βαρύτητα, δηλαδή μεγάλη βροχόπτωση, πηγαίνουν οι δάσκαλοι στο σχολείο το Σαββατοκύριακο και ανεβάζουν τα κομπιούτερ από το ισόγειο, γιατί πλημμυρίζει το σχολείο, διότι δεν υπάρχουν αντιπλημμυρικά έργα, κάτι που είναι απόρροια αυτής της αντιλαϊκής σας πολιτικής, και της δικής σας αλλά και των προηγούμενων φυσικά κυβερνήσεων. Πηγαίνουν, λοιπόν, οι δάσκαλοι παίρνουν τα κομπιούτερ και τα ανεβάζουν στον πρώτο όροφο για να μην καταστραφούν γιατί θα μπάσει νερά το σχολείο. Και άλλα πάμπολλα παραδείγματα θα μπορούσαμε να πούμε.

Αυτή είναι η πολιτική σας. Απέναντι σε αυτήν την πολιτική εναντιώνονται οι εκπαιδευτικοί, τους οποίους εσείς έρχεστε να τους αξιολογήσετε. Εμείς λέμε ότι αν δεν αρθεί η πειθαρχική δίωξη των εκπαιδευτικών, των οποίων η τιμή και η αξιοπρέπεια σπιλώνεται μόνο και μόνο επειδή αγωνίζονται για τα δικαιώματα του κλάδου, η Κυβέρνηση -το ξέρετε, το ζείτε και θα το ζήσετε ακόμα πιο έντονα το επόμενο διάστημα- θα βρει απέναντί της ολόκληρο το εκπαιδευτικό κίνημα, το οποίο θα συνεχίσει τον αγώνα του ενάντια ακριβώς σε αυτή την πολιτική που ακολουθείτε, την αντιεκπαιδευτική.

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος): Σας ευχαριστώ, κύριε Λαμπρούλη.

Κυρία Μακρή, έχετε τον λόγο.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

 Κύριε Πρόεδρε, τώρα αυτό το επιχείρημα, επειδή το έχω ξανακούσει, ότι θα βρούμε απέναντί μας ολόκληρο το εκπαιδευτικό κίνημα, όταν οι αριθμοί δεν το επιβεβαιώνουν…

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ (ΣΤ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Το έχετε απέναντί σας.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Οι αριθμοί δεν το επιβεβαιώνουν.

Και να σας πω και κάτι; Καλά κάνετε και βάζετε πολλά θέματα, όπως τα σχολικά κτήρια, για τα οποία θα μπορούσα και εγώ να πω σχετικά για πολλές ώρες, αλλά θα με διέκοπτε ο Πρόεδρος. Ή θα μπορούσα να πω και για το Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου». Το κάνετε ακριβώς γιατί δεν έχετε ισχυρά επιχειρήματα για αυτό για το οποίο με ρωτάτε. Μπλέκετε, λοιπόν, πολλά θέματα και τα βάζετε όλα στο τραπέζι, γιατί απλούστατα άλλη απάντηση σε αυτό που σας έχω πει, ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί, δεν έχετε.

Τώρα, να ακούγεται στη Βουλή ότι εφαρμόζεται ο νόμος με βαριά καρδιά! Μπορεί και ένα νέο παιδί το οποίο βγαίνει και διασκεδάζει με την παρέα του, με βαριά καρδιά να μην οδηγεί όταν έχει αλκοόλ, όμως δεν οδηγεί γιατί καταλαβαίνει ότι παραβιάζει τον νόμο και θέτει σε κίνδυνο και τη ζωή του. Δεν είναι σωστό να ακούμε τα επιχειρήματα του τύπου «με βαριά καρδιά εφαρμόζουμε τον νόμο» ή «για να μην υποστούμε τις συνέπειες». Οι νόμοι υπάρχουν με συγκεκριμένες συνέπειες.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ (ΣΤ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Εξαναγκάζονται. Άλλο καταλάβατε εσείς.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού): Αφήστε το. Δεν εξαναγκάζει κανένας κανέναν.

Λοιπόν, ο νόμος εφαρμόζεται πάντοτε. Οι εκπαιδευτικοί δεν εξαιρούνται από αυτή την υποχρέωση που έχουν οι Έλληνες πολίτες. Και στη Βουλή καλό είναι αυτά να μην ακούγονται.

Τον νόμο, λοιπόν, τον ψηφίσαμε. Αιτιολογήσαμε το γιατί. Τον ψήφισε η πλειοψηφία της ελληνικής Βουλής. Ισχύει έναντι όλων, έναντι και των εκπαιδευτικών. Βγάζουμε εξουσιοδοτικές αποφάσεις. Προσπαθούμε, αν διαπιστωθούν αδυναμίες, με εγκυκλίους να τις διορθώσουμε, ώστε να υπάρχει λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερη και καλύτερη διαδικασία. Δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, γιατί ίσως αυτό υπαινιχθήκατε. Κανείς εκπαιδευτικός, αν δεν βρεθεί επαρκής, δεν απολύεται, απλούστατα γίνεται επιμόρφωση για να βελτιωθεί. Άρα, δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, ούτε άλλη συνέπεια. Συνεπώς, δεν υπάρχει κανένας λόγος να λέτε αυτά τα οποία λέτε εδώ πέρα, δημιουργώντας εντυπώσεις αναληθείς.

Λέτε ότι πρέπει να σταματήσουν οι άδικες διώξεις. Να μην επιμείνω άλλο στο άδικες. Δεν είναι άδικη η δίωξη που βασίζεται στον νόμο. Και θα σας πω επίσης ότι, με βάση τον Υπαλληλικό Κώδικα, το παραπεμπτήριο έγγραφο σε πειθαρχικό, δεν ανακαλείται. Και δεν έχει καμία αρμοδιότητα, καμία διάθεση το Υπουργείο να εμπλακεί σε αυτή τη διαδικασία, απλούστατα γιατί δεν εκκινεί από εμάς και δεν ολοκληρώνεται σε εμάς.

Μία λέξη μόνο, κύριε Πρόεδρε, να πω για τις δικαστικές αποφάσεις που ο κ. Λαμπρούλης λέει ότι δεν εφαρμόζουμε. Θα σας ενημερώσω ότι έχει ασκηθεί από το Υπουργείο έφεση ενώπιον του ΣτΕ κατά της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου, στο οποίο αναφέρεστε. Και να σας διαβεβαιώσω εδώ στη Βουλή, με όση επισημότητα έχει αυτό, γιατί καταγράφεται στα Πρακτικά και όποια δέσμευση δημιουργεί, που είναι πλήρης, ότι πάντοτε εφαρμόζουμε τις δικαστικές αποφάσεις.

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ηφαι
Συνολάκης για σεισμούς: «Kαθαρά ηφαιστειακοί οι χθεσινοί σεισμοί» - Oι δύο πιθανές εκδοχές
Η εκτίμηση για την εξέλιξη του φαινομένου δεν είναι εύκολη, ωστόσο υπάρχουν δύο πιθανά σενάρια
Συνολάκης για σεισμούς: «Kαθαρά ηφαιστειακοί οι χθεσινοί σεισμοί» - Oι δύο πιθανές εκδοχές
απθ
ΑΠΘ: Απειλείται με διαγραφή μεγάλος αριθμός φοιτητών που πλησιάζουν την αποφοίτηση
«Ανάγκη για μελέτη και αντιμετώπιση των αιτιών της καθυστέρησης και της εγκατάλειψης των σπουδών»
ΑΠΘ: Απειλείται με διαγραφή μεγάλος αριθμός φοιτητών που πλησιάζουν την αποφοίτηση