μετσ
Αυτή η καθυστέρηση έχει ως αποτέλεσμα την αποδοχή χαμηλότερου μισθολογικού κλιμακίου και την απώλεια της αντίστοιχης μισθολογικής αύξησης

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ζ΄ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης έχει δεχτεί πλήθος παραπόνων από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, οι οποίοι, παρά την κατάθεση των μεταπτυχιακών τους τίτλων σπουδών εδώ και μήνες, δεν έχουν δει ακόμη την αναγνώρισή τους.

Αυτή η καθυστέρηση έχει ως αποτέλεσμα την αποδοχή χαμηλότερου μισθολογικού κλιμακίου και την απώλεια της αντίστοιχης μισθολογικής αύξησης. Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης επικαλείται έλλειψη προσωπικού ως αιτία για την καθυστέρηση, όμως αυτή η δικαιολογία δεν είναι αποδεκτή, καθώς η διοίκηση όφειλε να έχει φροντίσει για την επαρκή στελέχωση.

Αναλυτικά:

Το Δ.Σ. του Ζ΄ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης έχει γίνει το τελευταίο διάστημα δέκτης έντονων παραπόνων από αναπληρωτ(ρι)ες εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης οι οποίοι/ες ενώ έχουν καταθέσει εδώ και πολλούς μήνες τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών τους δεν έχουν ακόμη αναγνωριστεί με συνέπεια να μην τους έχει αποδοθεί το ανάλογο μισθολογικό κλιμάκιο και η όποια αύξηση αναλογεί στον πενιχρό μισθό τους. Για την απαράδεκτη αυτή καθυστέρηση προφανώς και δεν αποτελεί δικαιολογία η έλλειψη προσωπικού που επικαλείται η Δ/νση Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης καθώς αυτό είναι ένα ζήτημα που όφειλε η διοίκησή της να το λύσει, απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘΑ το αναγκαίο προσωπικό.

Βαδίζοντας ήδη προς το δεύτερο μισό και το τέλος του σχολικού έτους απαιτούμε να συνεδριάσουν άμεσα τα αρμόδια όργανα και να επιληφθεί η υπηρεσία ώστε να μην υπάρξει καμιά απολύτως άλλη καθυστέρηση στην αναγνώριση των τίτλων, την απόδοση των μισθολογικών κλιμακίων και την πληρωμή των αναδρομικών.

Η αδιαφορία αυτή της Δ/νσης για τους νέους εκπαιδευτικούς που πέρα από την εργασιακή ανασφάλεια στερούνται και τη μικρή έστω αυτή αύξηση στον μισθό τους ενώ οι ίδιοι/ες έχουν προβεί στις όποιες αναγκαίες ενέργειες, δεν θα γίνει άλλο ανεκτή ούτε από τον δικό μας, ούτε φυσικά από κανέναν Σ.Ε.Π.Ε. της περιοχής.

Απαιτούμε την κατά προτεραιότητα εξέταση του ζητήματος και λύση του προβλήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

myalo
Οκτώ ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με υψηλή νοημοσύνη
Όταν σκεφτόμαστε έναν εξαιρετικά ευφυή άνθρωπο, συνήθως έρχεται στο μυαλό μας η εικόνα ενός μεγάλου επιστήμονα ή μαθηματικού. Ωστόσο, η επιστήμη έχει...
Οκτώ ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με υψηλή νοημοσύνη
ekpaieytikos
Τρομοκρατημένο, απαξιωμένο, εξουθενωμένο, υποαμειβόμενο και πάροχο αμάθειας ως μάθηση. Αυτόν τον εκπαιδευτικό θέλουμε; 
Αλλά εσύ δεν πρέπει να μιλάς αφού κάνεις λειτούργημα!!
Τρομοκρατημένο, απαξιωμένο, εξουθενωμένο, υποαμειβόμενο και πάροχο αμάθειας ως μάθηση. Αυτόν τον εκπαιδευτικό θέλουμε; 
o-teachers-facebook_20.jpg
Το υπουργείο Παιδείας, οι προϊστάμενοι Διευθύνσεων και τα πειθαρχικά "παραπτώματα" ενός αξιοπρεπούς Εκπαιδευτικού
Κρίθηκαν η στάση μου και οι πράξεις μου με την ιδιότητα του υπαλλήλου, αυτού δηλαδή που πρέπει να υπακούει στις εντολές των ανωτέρων και όχι με την...
Το υπουργείο Παιδείας, οι προϊστάμενοι Διευθύνσεων και τα πειθαρχικά "παραπτώματα" ενός αξιοπρεπούς Εκπαιδευτικού