pierakakis
ΚΑΜΣΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ | ΙΝΤΙΜΕ
Οι ανακοινώσεις του Κυριάκου Πιερρακάκη και της Σοφίας Ζαχαράκη για τη συνέχεια του έργου και τις μελλοντικές προτεραιότητες στην Παιδεία

Στη διάρκεια της τελετής παράδοσης-παραλαβής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ο Κυριάκος Πιερρακάκης, ο οποίος αναλαμβάνει το υπουργείο Οικονομικών, έκανε σημαντικές ανακοινώσεις για τις επιτυχίες και τις δράσεις του υπουργείου κατά τη διάρκεια της θητείας του. Παράλληλα, η Σοφία Ζαχαράκη, η νέα υπουργός Παιδείας, παρουσίασε τους άμεσους στόχους της για τη συνέχεια του έργου.

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του κατατέθηκαν 132 αιτήσεις από ξένα πανεπιστήμια για συμπράξεις με ελληνικά πανεπιστήμια, μεταξύ αυτών του Χάρβαρντ, του Γέιλ και του Κολούμπια. Επίσης, ανακοίνωσε τη δημοσιονομική ενίσχυση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις βασικές δράσεις του υπουργείου, όπως τους 10.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις αλλαγές που επήλθαν στη λειτουργία των σχολείων, όπως η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων και η αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.

«Πέτυχε γιατί αγκαλιάστηκε από καθηγητές, γονείς και μαθητές», σημείωσε ο κ. Πιερρακάκης για την απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων. Επίσης, μίλησε για το ψηφιακό φροντιστήριο που βοήθησε μαθητές από απομακρυσμένες περιοχές και για τις βελτιώσεις στις 22 Ωνάσειες σχολικές μονάδες.

Από την πλευρά της, η Σοφία Ζαχαράκη επεσήμανε τη σημασία της αναθεώρησης του προγράμματος σπουδών και της μείωσης της γραφειοκρατίας. Η νέα υπουργός τόνισε την ανάγκη ενίσχυσης της ελευθερίας των πανεπιστημίων και τη βελτίωση της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών. Ειδική αναφορά έκανε στα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία, καθώς και στις αλλαγές που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια των πανεπιστημίων και τη διαδικασία φοίτησης για όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας.

Η νέα ηγεσία του υπουργείου φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει το έργο που έχει ήδη ξεκινήσει, με έμφαση στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος και τη δημιουργία νέων ευκαιριών για τους μαθητές και φοιτητές της χώρας.

Αναλυτικά

Ο απερχόμενος υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης, από την πλευρά του, ανέφερε:  «Κυρίες και κύριοι, θα μου λείψουν όλα.Οι άνθρωποι, οι προκλήσεις, τα ατελείωτα ξενύχτια, οι κρίσιμες αποφάσεις. Γιατί συχνά τα φώτα του τρίτου ορόφου άναβαν, όπως ξέρετε, μέχρι τα ξημερώματα, προκειμένου κάθε μας βήμα να είναι στέρεο και να έχει και αντοχή στο χρόνο. Σταχυολογώ κάποια πράγματα. Κάναμε 10.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Σοφία (σ.σ. απευθύνεται στη νέα υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη), από τη νέα μου θέση υπόσχομαι να κάνω ό,τι περισσότερο μπορώ ώστε να συνεχίσει αυτή η καλή παράδοση των μόνιμων διορισμών και της μείωσης του αριθμού των αναπληρωτών. Αλλάξαμε τον κανονισμό λειτουργίας στα σχολεία.

Η απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων δεν ήταν ούτε εύκολη ούτε και απλή απόφαση. Πέτυχε όμως. Και πέτυχε γιατί αγκαλιάστηκε από καθηγητές, γονείς και από τους ίδιους τους μαθητές.

Προχωρήσαμε σε ολοκληρωμένες πολιτικές για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Δημιουργήσαμε την πλατφόρμα για τις αναφορές γονιών και μαθητών, τις επιτροπές που εξετάζουν τις πιο δύσκολες περιπτώσεις. Διπλασιάσαμε τον αριθμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία.

Λειτουργήσαμε το ψηφιακό φροντιστήριο που βοήθησε να “γκρεμίσουμε” τα τείχη του αποκλεισμού για όσα παιδιά ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, παιδιά με αναπηρίες ή παιδιά που οι οικογένειές τους δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για ενισχυτικά μαθήματα. Το ψηφιακό φροντιστήριο τις τελευταίες εβδομάδες παρουσιάζει αύξηση στην επισκεψιμότητα 500% που δείχνει πόσοι μαθητές και μαθήτριες της τρίτης Λυκείου το έχουν ανάγκη για να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Να πω ότι είμαστε δίπλα τους και ότι τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία.

Αφιερώσαμε πολλές ώρες δουλειάς για τα 22 Ωνάσεια σχολεία, 12 εκ των οποίων θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο σε περιοχές με κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις που θα δώσουν στους μαθητές τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια παιδεία του μέλλοντος. Παλέψαμε για το Διεθνές Απολυτήριο στα πρότυπα σχολεία και όχι μόνο, όπως είδατε και σε πολλά άλλα. Στα σχέδια ήταν να ξεκινήσουμε με πέντε σχολεία από το 2026. Είναι ήδη 13. Ελπίζουμε να γίνουν ακόμα περισσότερα».

Ενώ επισήμανε:

«Θα σας δώσουμε την λίστα με τις 50 προτάσεις οι οποίες θα κριθούν από την ΕΘΑΕΕ, της ανεξάρτητης αρχής για την ανώτατη εκπαίδευση. Η ανακοίνωση είναι, έχουμε συνεννοηθεί με τον Νίκο Παπαθανάση, ότι σαν πρώτη ενέργεια από τον νέο μου ρόλο αυξάνουμε την χρηματοδότηση του προγράμματος κατά 20 εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και τα 24 δημόσια πανεπιστήμια να κάνουν αυτές τις συμπράξεις».

60 ενδεικτικές προτάσεις για τη δημιουργία κοινών προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών μεταξύ ελληνικών δημόσιων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων του εξωτερικού

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΞΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΙΔΡΥΜΑΤίτλος Πρότασης (EN)Τίτλος Πρότασης (ΕΛ)ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
AUCKLAND UNIVERSITY OF TECHNOLOGYRADIO ASTRONOMY AND SPACE SCIENCE FOR SUSTAINABLE DEVELOPEMENT – RASΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ – RASΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
BOSTON UNIVERSITY CRANIOFACIAL ENGINEERINGΚΡΑΝΙΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
BRISTOL UNIVERSITY PHARMACEUTICAL INNOVATION AND TRANSLATIONAL BIOMEDICINE”ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
COLUMBIA UNIVERSITYGLOBAL CHINAΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΙΝΑΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
HUMANITARIAN ACTION AND INCLUSIVE MANAGEMENT OF PUBLIC AND ONE HEALTH CHALLENGESΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
PRECISION MEDICINE IN THE DEVELOPMENT OF MENTAL HEALTHΙΑΤΡΙΚΗ AΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΗΝ AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
HUMAN MOBILITY & CITIZENSHIP: THEORY AND PRACTICEΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ. ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ.ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
MENTAL HEALTH, SCHOOLING AND THE A(I)RTSΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
COMPUTATIONAL JOURNALISM AND ARTIFICIAL INTELLIGENCEΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
CRANFIELD UNIVERSITYAEROSPACE SCIENCEΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
DELAWARE (UD) UNIVERSITYADVANCED MATERIALS FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENTΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
SUSTAINABLE ENERGY TECHNOLOGIESΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
EΤΗ ZURICH (ΕΤΗ)SUSTAINABLE INFRASTRUCTURE ENGINEERING AND FUTURE-FOCUSED INNOVATIONΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
EUROPEAN UNIVERSITY INSTITUTE – EUIINTERNATIONAL POLICY INNOVATION AND MANAGEMENT ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
EXETER UNIVERSITYCHILDREN’S HEALTH & WELLBEING: EXERCISE, NUTRITION & DIGITAL TECHNOLOGIEΥΓΕΙΑ & ΕΥΖΩΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΑΣΚΗΣΗ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
GEORGE MASON UNIVERSITYONE HEALTH EDUCATION FOR GLOBAL SUSTAINABILITYΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
GEORGETOWN UNIVERSITYLEADERSHIP EDUCATION IN DISABILITYΗΓΕΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
HARVARD UNIVERSITYPERSONALISED MEDICINE IN MULTIFACTORIAL EYE DISEASES THROUGH MULTIDISCIPLINARY APPROACHΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΕΣ ΟΦΘΑΛΜΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
HEIDELBERG UNIVERSITYCULTURAL HERITAGE LANDSCAPES AND DESIGNΤΟΠΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
HERIOT-WATT UNIVERSITY  and  SHEFFIELD HALLAM UNIVERSITYDIGITAL TOOLS IN ANALYSIS, DESIGN, CONSTRUCTION AND ASSESSMENT OF CIVIL STRUCTURESΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
IMPERIAL COLLEGE LONDONMICROBIOME IN HEALTH AND DISEASEΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
INSTITUT POLYTECHNIQUE DE PARISARTIFICIAL INTELLIGENCE ENGINEERINGΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
KENTUCKY UNIVERSITYINNOVATIVE INCLUSIVE PEDAGOGY FOR VOCAL AND INSTRUMENTAL INSTRUCTIONΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΦΩΝΗΣΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
KING’S COLLEGE HOSPITAL NHS TRUST OF KING’S COLLEGE LONDONINVASIVE MANAGEMENT OF NEUROVASCULAR DISEASESΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΕΥΡΑΓΓΕΙΑΚΩΝ ΝΟΣΩΝΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
KING’S COLLEGE LONDONDISRUPTIVE TECHNOLOGIES AND GOVERNANCEΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
KTH ROYAL LNSTITUTE OF TECHNOLOGYREHABILITATION AND ASSISTIVE TECHNOLOGIESΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
KUTZTOWN UNIVERSITY OF PENNSYLVANIASPORT TECHNOLOGY AND INNOVATION MANAGEMENTΑΘΛΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
LUDWIG MAXIMILIAN UNIVERSITY OF MUNICHADVANCED APPLIED ORGANIC CHEMISTRY: SYNTHESIS AND ANALYSIS OF PHARMACEUTICALLY RELEVANT COMPOUNDSΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ: ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΩΣΕΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
McGILL UNIVERSITYΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
MONASH UNIVERSITYMEDICAL GENETICS AND GENOMICSΙΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑΤΙΚΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
NEW YORK STATE UNIVERSITY, OSWEGO(HΠA) -UNIVERSITY OF ΑLASKA SOUTHEAST, FAIRBANKS (USA).MARINE POLICY, SEAFOOD BUSINESS MANAGEMENT & MARKETINGΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
NEW YORK UNIVERSITY (NYU)INNOVATION, TECHNOLOGY & CULTUREΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
NURSING EDUCATION 
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
PARIS 8 (UNIVERSITÉ PARIS-VIII VINCENNES-SAINT-DENIS)DIGITAL TRANSFORMATIONS: DESIGN & MANAGEMENT (DTDM)ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
PURDUE UNIVERSITYINTEGRATIVE HEALTH AND HERBAL MEDICINE
ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
 APPLIED AIΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ROYAL HOLLOWAY-UNIVERSITY OF LONDON (UK)AI FOR SUSTAINABLE BUSINESS DEVELOPMENTΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
RUTGERS, THE STATE UNIVERSITY OF NEW JERSEY,USAACCOUNTING AND ANALYTICSΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
SORBONNE  UNIVERSITEINDUSTRIAL CATALYSIS AND SUSTAINABLE ENERGYΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
TEXAS A&M UNIVERSITY (TAMU)ENGINEERING IN DESIGN AND MANUFACTURING OF
SUSTAINABLE MEDICAL DEVICES
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
SUSTAINABILITY OF AGRIFOOD SECTOR-WATER-ENERGY-FOOD-CLIMATE NEXUS
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ -ΠΛΕΓΜΑ ΝΕΡΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΤΡΟΦΗ-ΚΛΙΜΑ
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
THE UNIVERSITY OF TEXAS HEALTH SCIENCE CENTER AT HOUSTONBIOINFORMATICS AND HUMAN ELECTROPHYSIOLOGY LABORATORYΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
UNIVERSITE DE RENNES SPORTS ANALYTICSΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
UNIVERSITY COLLEGE LONDONNUTRITION & SUSTAINABILITY
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
UNIVERSITY OF ABERDEENECONOMIC AND LEGAL ASPECTS OF THE GREEN TRANSITIONΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
UNIVERSITY OF AMSTERDAM MODERN GREEK STUDIESΚ.Π.Μ.Σ ΣΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
UNIVERSITY OF CALIFORNIA AT SANTA BARBARAMA IN CONTEPORARY PHILOSOPLYΣΎΓΧΡΟΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
UNIVERSITY OF DUNDEEWATER & SUSTAINABLE DEVELOPMENT: ENGINEERING, POLICY AND ECONOMICSNΕΡΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
UNIVERSITY OF GRONINGENGAME DESIGN & DEVELOPMENT: FROM CONCEPT TO COMPLETIONΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΓΝΙΔΙΩΝ. ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
UNIVERSITY OF ILLINOIS AT URBANA-CHAMPAIGN (UI)ECONOMIC ANALYSIS AND DATA SCIENCEΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
UNIVERSITY OF KENT AND CANTERBURY CHRISTCHURCH UNIVERSITYMEDICINE AND HUMANITIES. NARRATIVE-BASED MEDICINE.ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ – ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
UNIVERSITY OF LEICESTERWELDING ENGINEERING AND NON DESTRUCTIVE INSPECTIONΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΈΛΕΓΧΟΣΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
UNIVERSITY OF LEIDENTHE HELLENISTIC OIKOUMENE. NETWORKS, CULTURAL DYNAMICS AND GLOCALIZATIONΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
UNIVERSITY OF NEBRASKA AT OMAHAAPPLIED BIOMECHANICS WITH CLINICAL AND EXERCISEΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΜΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΕ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
UNIVERSITY OF NEWCASTLEMIGRATION, MOBILITY AND GOVERNANCEΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
UNIVERSITY OF ZURICHEVOLUTIONARY MEDICINEΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
WESTERN UNIVERSITY, CANADAINTELLIGENT CLEAN ENERGY SYSTEMS TECHNOLOGIESΕΥΦΥΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
YALE UNIVERSITY, NEW HAVEN, CONNECTICUT USAGLOBAL ENVIRONMENTAL SCIENCES AND PUBLIC HEALTH (GESPH) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
YORK UNIVERSITY, CANADARESILIENCE, RISK, CRISIS, EMERGENCY MANAGEMENT, AND HOMELAND SECURITYΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ, ΚΡΙΣΕΩΝ, ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

Ζαχαράκη: Πρέπει να στραφούμε στις αρχές, το πρόγραμμα σπουδών και τις διαδικασίες μείωσης της γραφειοκρατίας

«Να κοιτάξουμε ακόμα περισσότερο την ύλη μέσα από το περιεχόμενο και μέσα από την πρόσβαση όλο και περισσότερων παιδιών στην εκπαίδευση» είπε η νέα υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.

«Πρέπει να στραφούμε στα εξής: αρχές, πρόγραμμα σπουδών και διαδικασίες μείωσης της γραφειοκρατίας. «Στρεφόμαστε και στον εκπαιδευτικό, στις υποχρεώσεις αλλά και στα δικαιώματα του. Και προσωπικά δεσμεύομαι να κοιτάξω και εγώ έτσι ώστε να βελτιωθεί η καθημερινότητα κάθε εκπαιδευτικού, γιατί αυτό θα αντανακλάται στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά.

Και εκεί πρέπει να στρέψουμε ξανά την προσοχή μας: Αρχές το πρόγραμμα σπουδών και οι διαδικασίες στις οποίες ο υπουργός είχε ξεκινήσει ήδη να μειώνει τη γραφειοκρατία. Και σε αυτό να ξέρετε ότι θα είμαι και εγώ πάρα πολύ απόλυτη, έτσι ώστε να μπορέσουμε να μειώσουμε τη γραφειοκρατία από την καθημερινότητα του σχολείου.

Θα έλεγα ότι ένα από τα πολύ σημαντικά πράγματα που έχουν να γίνουν είναι προφανώς τα πρότυπα να συνεχίσουν τα πειραματικά, τα Ωνάσειο αλλά και όλα τα υπόλοιπα σχολεία, έτσι ώστε να δώσουμε αυτόν τον αέρα, θα έλεγα, της βελτίωσης και της αλλαγής που πραγματικά αξίζει στη δημόσια εκπαίδευση με τους βαθμούς ελευθερίας και στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Εδώ μιλάμε για όλα τα παιδιά, όπου και αν βρίσκονται, όπου και αν έχουν επιλέξει οι γονείς τους να υπηρετούν, έτσι ώστε να μπορούν να πάνε τα παιδιά στο σχολείο το οποίο θέλουν.

Και γυρίζοντας αμέσως μετά στην τριτοβάθμια, ένα πραγματικό θα έλεγα κύμα αλλαγών με περισσότερες ελευθερίες για τους πρυτάνεις, με “πυρετό ελευθερίας” για το πανεπιστήμιο, έτσι ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει σε αυτό το δύσκολο συγκείμενο, σε ένα περιβάλλον το οποίο είναι ανταγωνιστικό, συνάμα αυξάνει και ο υπουργός το είπε ούτως ή άλλως και τον προϋπολογισμό, έτσι ώστε να μπορέσουμε η εξωστρέφεια των πανεπιστημίων να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, αλλά και η διαδικασία για εσάς να είναι ακόμη ποιο θα έλεγα “διευκολυντική” για την καθημερινότητα σας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

doukas
Χάρης Δούκας: «Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει απονομιμοποιηθεί πολιτικά και ηθικά»
«Πολιτική και ηθική απονομιμοποίηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη», καταγγέλλει ο Χ. Δούκας - Η συνέντευξη στο “Political”
Χάρης Δούκας: «Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει απονομιμοποιηθεί πολιτικά και ηθικά»
kleista sxoleia
«Όχι κεραίες δίπλα στα σχολεία» - Γονείς και εκπαιδευτικοί διαδηλώνουν στα κεντρικά της Vodafone
«Δεν θα γίνουμε πειραματόζωα»: Γονείς και εκπαιδευτικοί ενάντια στις κεραίες δίπλα στα σχολεία
«Όχι κεραίες δίπλα στα σχολεία» - Γονείς και εκπαιδευτικοί διαδηλώνουν στα κεντρικά της Vodafone
pierrakakis
Οι 50 προτάσεις για κοινά Μεταπτυχιακά των ελληνικών ΑΕΙ με μεγάλα ξένα Πανεπιστήμια
60 ενδεικτικές προτάσεις για τη δημιουργία κοινών προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών μεταξύ ελληνικών δημόσιων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και μεγάλων...
Οι 50 προτάσεις για κοινά Μεταπτυχιακά των ελληνικών ΑΕΙ με μεγάλα ξένα Πανεπιστήμια
diagonismos
Διακρίσεις για Μαθήτριες του Δ.Σ. Λουτρόπολης Θερμής στον 11ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό
Τρεις μαθήτριες απέσπασαν τιμητικές διακρίσεις για τις δημιουργίες τους στον διαγωνισμό «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια: Από το χθες στο σήμερα»
Διακρίσεις για Μαθήτριες του Δ.Σ. Λουτρόπολης Θερμής στον 11ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό