Στη διάρκεια της τελετής παράδοσης-παραλαβής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ο Κυριάκος Πιερρακάκης, ο οποίος αναλαμβάνει το υπουργείο Οικονομικών, έκανε σημαντικές ανακοινώσεις για τις επιτυχίες και τις δράσεις του υπουργείου κατά τη διάρκεια της θητείας του. Παράλληλα, η Σοφία Ζαχαράκη, η νέα υπουργός Παιδείας, παρουσίασε τους άμεσους στόχους της για τη συνέχεια του έργου.
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του κατατέθηκαν 132 αιτήσεις από ξένα πανεπιστήμια για συμπράξεις με ελληνικά πανεπιστήμια, μεταξύ αυτών του Χάρβαρντ, του Γέιλ και του Κολούμπια. Επίσης, ανακοίνωσε τη δημοσιονομική ενίσχυση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις βασικές δράσεις του υπουργείου, όπως τους 10.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις αλλαγές που επήλθαν στη λειτουργία των σχολείων, όπως η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων και η αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.
«Πέτυχε γιατί αγκαλιάστηκε από καθηγητές, γονείς και μαθητές», σημείωσε ο κ. Πιερρακάκης για την απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων. Επίσης, μίλησε για το ψηφιακό φροντιστήριο που βοήθησε μαθητές από απομακρυσμένες περιοχές και για τις βελτιώσεις στις 22 Ωνάσειες σχολικές μονάδες.
Από την πλευρά της, η Σοφία Ζαχαράκη επεσήμανε τη σημασία της αναθεώρησης του προγράμματος σπουδών και της μείωσης της γραφειοκρατίας. Η νέα υπουργός τόνισε την ανάγκη ενίσχυσης της ελευθερίας των πανεπιστημίων και τη βελτίωση της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών. Ειδική αναφορά έκανε στα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία, καθώς και στις αλλαγές που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια των πανεπιστημίων και τη διαδικασία φοίτησης για όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας.
Η νέα ηγεσία του υπουργείου φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει το έργο που έχει ήδη ξεκινήσει, με έμφαση στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος και τη δημιουργία νέων ευκαιριών για τους μαθητές και φοιτητές της χώρας.
Αναλυτικά
Ο απερχόμενος υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης, από την πλευρά του, ανέφερε: «Κυρίες και κύριοι, θα μου λείψουν όλα.Οι άνθρωποι, οι προκλήσεις, τα ατελείωτα ξενύχτια, οι κρίσιμες αποφάσεις. Γιατί συχνά τα φώτα του τρίτου ορόφου άναβαν, όπως ξέρετε, μέχρι τα ξημερώματα, προκειμένου κάθε μας βήμα να είναι στέρεο και να έχει και αντοχή στο χρόνο. Σταχυολογώ κάποια πράγματα. Κάναμε 10.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Σοφία (σ.σ. απευθύνεται στη νέα υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη), από τη νέα μου θέση υπόσχομαι να κάνω ό,τι περισσότερο μπορώ ώστε να συνεχίσει αυτή η καλή παράδοση των μόνιμων διορισμών και της μείωσης του αριθμού των αναπληρωτών. Αλλάξαμε τον κανονισμό λειτουργίας στα σχολεία.
Η απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων δεν ήταν ούτε εύκολη ούτε και απλή απόφαση. Πέτυχε όμως. Και πέτυχε γιατί αγκαλιάστηκε από καθηγητές, γονείς και από τους ίδιους τους μαθητές.
Προχωρήσαμε σε ολοκληρωμένες πολιτικές για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Δημιουργήσαμε την πλατφόρμα για τις αναφορές γονιών και μαθητών, τις επιτροπές που εξετάζουν τις πιο δύσκολες περιπτώσεις. Διπλασιάσαμε τον αριθμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία.
Λειτουργήσαμε το ψηφιακό φροντιστήριο που βοήθησε να “γκρεμίσουμε” τα τείχη του αποκλεισμού για όσα παιδιά ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, παιδιά με αναπηρίες ή παιδιά που οι οικογένειές τους δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για ενισχυτικά μαθήματα. Το ψηφιακό φροντιστήριο τις τελευταίες εβδομάδες παρουσιάζει αύξηση στην επισκεψιμότητα 500% που δείχνει πόσοι μαθητές και μαθήτριες της τρίτης Λυκείου το έχουν ανάγκη για να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Να πω ότι είμαστε δίπλα τους και ότι τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία.
Αφιερώσαμε πολλές ώρες δουλειάς για τα 22 Ωνάσεια σχολεία, 12 εκ των οποίων θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο σε περιοχές με κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις που θα δώσουν στους μαθητές τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια παιδεία του μέλλοντος. Παλέψαμε για το Διεθνές Απολυτήριο στα πρότυπα σχολεία και όχι μόνο, όπως είδατε και σε πολλά άλλα. Στα σχέδια ήταν να ξεκινήσουμε με πέντε σχολεία από το 2026. Είναι ήδη 13. Ελπίζουμε να γίνουν ακόμα περισσότερα».
Ενώ επισήμανε:
«Θα σας δώσουμε την λίστα με τις 50 προτάσεις οι οποίες θα κριθούν από την ΕΘΑΕΕ, της ανεξάρτητης αρχής για την ανώτατη εκπαίδευση. Η ανακοίνωση είναι, έχουμε συνεννοηθεί με τον Νίκο Παπαθανάση, ότι σαν πρώτη ενέργεια από τον νέο μου ρόλο αυξάνουμε την χρηματοδότηση του προγράμματος κατά 20 εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και τα 24 δημόσια πανεπιστήμια να κάνουν αυτές τις συμπράξεις».
60 ενδεικτικές προτάσεις για τη δημιουργία κοινών προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών μεταξύ ελληνικών δημόσιων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων του εξωτερικού
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΞΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΙΔΡΥΜΑ | Τίτλος Πρότασης (EN) | Τίτλος Πρότασης (ΕΛ) | ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ |
AUCKLAND UNIVERSITY OF TECHNOLOGY | RADIO ASTRONOMY AND SPACE SCIENCE FOR SUSTAINABLE DEVELOPEMENT – RAS | ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ – RAS | ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
BOSTON UNIVERSITY | CRANIOFACIAL ENGINEERING | ΚΡΑΝΙΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
BRISTOL UNIVERSITY | PHARMACEUTICAL INNOVATION AND TRANSLATIONAL BIOMEDICINE” | ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
COLUMBIA UNIVERSITY | GLOBAL CHINA | ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΙΝΑ | ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
HUMANITARIAN ACTION AND INCLUSIVE MANAGEMENT OF PUBLIC AND ONE HEALTH CHALLENGES | ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ» | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | |
PRECISION MEDICINE IN THE DEVELOPMENT OF MENTAL HEALTH | ΙΑΤΡΙΚΗ AΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΗΝ AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ | |
HUMAN MOBILITY & CITIZENSHIP: THEORY AND PRACTICE | ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ. ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ. | ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ | |
MENTAL HEALTH, SCHOOLING AND THE A(I)RTS | ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | |
COMPUTATIONAL JOURNALISM AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE | ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | |
CRANFIELD UNIVERSITY | AEROSPACE SCIENCE | ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
DELAWARE (UD) UNIVERSITY | ADVANCED MATERIALS FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT | ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
SUSTAINABLE ENERGY TECHNOLOGIES | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | |
EΤΗ ZURICH (ΕΤΗ) | SUSTAINABLE INFRASTRUCTURE ENGINEERING AND FUTURE-FOCUSED INNOVATION | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ | ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
EUROPEAN UNIVERSITY INSTITUTE – EUI | INTERNATIONAL POLICY INNOVATION AND MANAGEMENT | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
EXETER UNIVERSITY | CHILDREN’S HEALTH & WELLBEING: EXERCISE, NUTRITION & DIGITAL TECHNOLOGIE | ΥΓΕΙΑ & ΕΥΖΩΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΑΣΚΗΣΗ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
GEORGE MASON UNIVERSITY | ONE HEALTH EDUCATION FOR GLOBAL SUSTAINABILITY | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
GEORGETOWN UNIVERSITY | LEADERSHIP EDUCATION IN DISABILITY | ΗΓΕΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
HARVARD UNIVERSITY | PERSONALISED MEDICINE IN MULTIFACTORIAL EYE DISEASES THROUGH MULTIDISCIPLINARY APPROACH | ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΕΣ ΟΦΘΑΛΜΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
HEIDELBERG UNIVERSITY | CULTURAL HERITAGE LANDSCAPES AND DESIGN | ΤΟΠΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ | ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ |
HERIOT-WATT UNIVERSITY and SHEFFIELD HALLAM UNIVERSITY | DIGITAL TOOLS IN ANALYSIS, DESIGN, CONSTRUCTION AND ASSESSMENT OF CIVIL STRUCTURES | ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ |
IMPERIAL COLLEGE LONDON | MICROBIOME IN HEALTH AND DISEASE | ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
INSTITUT POLYTECHNIQUE DE PARIS | ARTIFICIAL INTELLIGENCE ENGINEERING | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ | ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ |
KENTUCKY UNIVERSITY | INNOVATIVE INCLUSIVE PEDAGOGY FOR VOCAL AND INSTRUMENTAL INSTRUCTION | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΦΩΝΗΣ | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
KING’S COLLEGE HOSPITAL NHS TRUST OF KING’S COLLEGE LONDON | INVASIVE MANAGEMENT OF NEUROVASCULAR DISEASES | ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΕΥΡΑΓΓΕΙΑΚΩΝ ΝΟΣΩΝ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
KING’S COLLEGE LONDON | DISRUPTIVE TECHNOLOGIES AND GOVERNANCE | ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
KTH ROYAL LNSTITUTE OF TECHNOLOGY | REHABILITATION AND ASSISTIVE TECHNOLOGIES | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
KUTZTOWN UNIVERSITY OF PENNSYLVANIA | SPORT TECHNOLOGY AND INNOVATION MANAGEMENT | ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
LUDWIG MAXIMILIAN UNIVERSITY OF MUNICH | ADVANCED APPLIED ORGANIC CHEMISTRY: SYNTHESIS AND ANALYSIS OF PHARMACEUTICALLY RELEVANT COMPOUNDS | ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ: ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΩΣΕΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
McGILL UNIVERSITY | ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
MONASH UNIVERSITY | MEDICAL GENETICS AND GENOMICS | ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑΤΙΚΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
NEW YORK STATE UNIVERSITY, OSWEGO(HΠA) -UNIVERSITY OF ΑLASKA SOUTHEAST, FAIRBANKS (USA). | MARINE POLICY, SEAFOOD BUSINESS MANAGEMENT & MARKETING | ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ |
NEW YORK UNIVERSITY (NYU) | INNOVATION, TECHNOLOGY & CULTURE | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
NURSING EDUCATION | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ | |
PARIS 8 (UNIVERSITÉ PARIS-VIII VINCENNES-SAINT-DENIS) | DIGITAL TRANSFORMATIONS: DESIGN & MANAGEMENT (DTDM) | ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ |
PURDUE UNIVERSITY | INTEGRATIVE HEALTH AND HERBAL MEDICINE | ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ | ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
APPLIED AI | ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ | |
ROYAL HOLLOWAY-UNIVERSITY OF LONDON (UK) | AI FOR SUSTAINABLE BUSINESS DEVELOPMENT | ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ |
RUTGERS, THE STATE UNIVERSITY OF NEW JERSEY,USA | ACCOUNTING AND ANALYTICS | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ | ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ |
SORBONNE UNIVERSITE | INDUSTRIAL CATALYSIS AND SUSTAINABLE ENERGY | ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
TEXAS A&M UNIVERSITY (TAMU) | ENGINEERING IN DESIGN AND MANUFACTURING OF SUSTAINABLE MEDICAL DEVICES | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
SUSTAINABILITY OF AGRIFOOD SECTOR-WATER-ENERGY-FOOD-CLIMATE NEXUS | ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ -ΠΛΕΓΜΑ ΝΕΡΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΤΡΟΦΗ-ΚΛΙΜΑ | ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | |
THE UNIVERSITY OF TEXAS HEALTH SCIENCE CENTER AT HOUSTON | BIOINFORMATICS AND HUMAN ELECTROPHYSIOLOGY LABORATORY | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
UNIVERSITE DE RENNES | SPORTS ANALYTICS | ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
UNIVERSITY COLLEGE LONDON | NUTRITION & SUSTAINABILITY | ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ | ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
UNIVERSITY OF ABERDEEN | ECONOMIC AND LEGAL ASPECTS OF THE GREEN TRANSITION | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
UNIVERSITY OF AMSTERDAM | MODERN GREEK STUDIES | Κ.Π.Μ.Σ ΣΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
UNIVERSITY OF CALIFORNIA AT SANTA BARBARA | MA IN CONTEPORARY PHILOSOPLY | ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
UNIVERSITY OF DUNDEE | WATER & SUSTAINABLE DEVELOPMENT: ENGINEERING, POLICY AND ECONOMICS | NΕΡΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
UNIVERSITY OF GRONINGEN | GAME DESIGN & DEVELOPMENT: FROM CONCEPT TO COMPLETION | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΓΝΙΔΙΩΝ. ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
UNIVERSITY OF ILLINOIS AT URBANA-CHAMPAIGN (UI) | ECONOMIC ANALYSIS AND DATA SCIENCE | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
UNIVERSITY OF KENT AND CANTERBURY CHRISTCHURCH UNIVERSITY | MEDICINE AND HUMANITIES. NARRATIVE-BASED MEDICINE. | ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ – ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
UNIVERSITY OF LEICESTER | WELDING ENGINEERING AND NON DESTRUCTIVE INSPECTION | ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΈΛΕΓΧΟΣ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
UNIVERSITY OF LEIDEN | THE HELLENISTIC OIKOUMENE. NETWORKS, CULTURAL DYNAMICS AND GLOCALIZATION | ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
UNIVERSITY OF NEBRASKA AT OMAHA | APPLIED BIOMECHANICS WITH CLINICAL AND EXERCISE | ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΜΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΕ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
UNIVERSITY OF NEWCASTLE | MIGRATION, MOBILITY AND GOVERNANCE | ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ | ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
UNIVERSITY OF ZURICH | EVOLUTIONARY MEDICINE | ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
WESTERN UNIVERSITY, CANADA | INTELLIGENT CLEAN ENERGY SYSTEMS TECHNOLOGIES | ΕΥΦΥΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
YALE UNIVERSITY, NEW HAVEN, CONNECTICUT USA | GLOBAL ENVIRONMENTAL SCIENCES AND PUBLIC HEALTH (GESPH) | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
YORK UNIVERSITY, CANADA | RESILIENCE, RISK, CRISIS, EMERGENCY MANAGEMENT, AND HOMELAND SECURITY | ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ, ΚΡΙΣΕΩΝ, ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
Ζαχαράκη: Πρέπει να στραφούμε στις αρχές, το πρόγραμμα σπουδών και τις διαδικασίες μείωσης της γραφειοκρατίας
«Να κοιτάξουμε ακόμα περισσότερο την ύλη μέσα από το περιεχόμενο και μέσα από την πρόσβαση όλο και περισσότερων παιδιών στην εκπαίδευση» είπε η νέα υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.
«Πρέπει να στραφούμε στα εξής: αρχές, πρόγραμμα σπουδών και διαδικασίες μείωσης της γραφειοκρατίας. «Στρεφόμαστε και στον εκπαιδευτικό, στις υποχρεώσεις αλλά και στα δικαιώματα του. Και προσωπικά δεσμεύομαι να κοιτάξω και εγώ έτσι ώστε να βελτιωθεί η καθημερινότητα κάθε εκπαιδευτικού, γιατί αυτό θα αντανακλάται στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά.
Και εκεί πρέπει να στρέψουμε ξανά την προσοχή μας: Αρχές το πρόγραμμα σπουδών και οι διαδικασίες στις οποίες ο υπουργός είχε ξεκινήσει ήδη να μειώνει τη γραφειοκρατία. Και σε αυτό να ξέρετε ότι θα είμαι και εγώ πάρα πολύ απόλυτη, έτσι ώστε να μπορέσουμε να μειώσουμε τη γραφειοκρατία από την καθημερινότητα του σχολείου.
Θα έλεγα ότι ένα από τα πολύ σημαντικά πράγματα που έχουν να γίνουν είναι προφανώς τα πρότυπα να συνεχίσουν τα πειραματικά, τα Ωνάσειο αλλά και όλα τα υπόλοιπα σχολεία, έτσι ώστε να δώσουμε αυτόν τον αέρα, θα έλεγα, της βελτίωσης και της αλλαγής που πραγματικά αξίζει στη δημόσια εκπαίδευση με τους βαθμούς ελευθερίας και στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Εδώ μιλάμε για όλα τα παιδιά, όπου και αν βρίσκονται, όπου και αν έχουν επιλέξει οι γονείς τους να υπηρετούν, έτσι ώστε να μπορούν να πάνε τα παιδιά στο σχολείο το οποίο θέλουν.
Και γυρίζοντας αμέσως μετά στην τριτοβάθμια, ένα πραγματικό θα έλεγα κύμα αλλαγών με περισσότερες ελευθερίες για τους πρυτάνεις, με “πυρετό ελευθερίας” για το πανεπιστήμιο, έτσι ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει σε αυτό το δύσκολο συγκείμενο, σε ένα περιβάλλον το οποίο είναι ανταγωνιστικό, συνάμα αυξάνει και ο υπουργός το είπε ούτως ή άλλως και τον προϋπολογισμό, έτσι ώστε να μπορέσουμε η εξωστρέφεια των πανεπιστημίων να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, αλλά και η διαδικασία για εσάς να είναι ακόμη ποιο θα έλεγα “διευκολυντική” για την καθημερινότητα σας».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση