καλλιθεα
Ειδικό σχολείο χωρίς λογοθεραπεία και εργοθεραπεία: Γιατί να τα χρειάζεσαι άλλωστε;

Με έντονη ανησυχία και αγανάκτηση, γίνεται σαφές ότι το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας αδυνατεί να προσφέρει τις απαραίτητες θεραπευτικές υπηρεσίες στους μαθητές του, οι οποίοι έχουν ανάγκη από λογοθεραπεία, εργοθεραπεία και φυσικοθεραπεία.

Παρά το γεγονός ότι το σχολείο φιλοξενεί 62 μαθητές με αναπηρία, οι υπηρεσίες αυτές περιορίζονται σε ελάχιστους ειδικούς, με αποτέλεσμα τα παιδιά να στερούνται ουσιαστική υποστήριξη στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους.

Ειδικότερα, η απουσία ολοήμερου προγράμματος για τα περισσότερα παιδιά δυσχεραίνει περαιτέρω την κατάσταση, αναγκάζοντας πολλές οικογένειες να καλύπτουν τα κενά μέσω ιδιωτικών κέντρων, ενώ οι γονείς τους αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες στη συγχώνευση της επαγγελματικής και οικογενειακής τους ζωής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Ειδικου Δημοτικού και 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καλλιθέας:

Αγαπητοί κύριοι/κυρίες,

Μετά λύπης και πλήρους απογοήτευσης διαπιστώνουμε πως τελικά απ’ ότι φαίνεται ΝΟΕΙΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ! 

Και μάλιστα χωρίς ολοήμερο για τα περισσότερα παιδιά του σχολείου. Πιθανόν να βολεύει κιόλας κάποιους έτσι για να προλαβαίνουν να κάνουν τις θεραπείες στα ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής. 

Τρεις μήνες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς εξακολουθεί το σχολείο μας να έχει έναν(1) λογοθεραπευτή, έναν(1) εργοθεραπευτή και έναν (1) φυσικοθεραπευτή! 

Μιλάμε για ένα ένα σχολείο δυναμικότητας 62 μαθητών με αναπηρία, που στο σύνολό τους έχουν ανάγκη από λογοθεραπεία, εργοθεραπεία και πολλοί από αυτούς φυσικοθεραπεία.

Έχοντας λοιπόν σαν δεδομένο πως το ωράριο των εργαζομένων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κυμαίνεται από 21 έως 24 ώρες με μια απλή μαθηματική πράξη είναι πολύ εύκολο κανείς να συμπεράνει πως 

ή

α) κάποια παιδιά δεν κάνουν καθόλου λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία 

ή

β) κάνουν όλα τα παιδιά λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία αλλά εκ περιτροπής (δηλαδή στην καλύτερη μια φορά τον μήνα)

ή 

γ) κάνουν αυτές τις θεραπείες σε ομάδες των 3-4 παιδιών οπότε είναι σαν να μην κάνουν καθόλου δεδομένου πως αυτές οι θεραπευτικές παρεμβάσεις είναι εξατομικευμένες.

Είναι αυταπόδεικτο λοιπόν πως οι μαθητές του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλλιθέας στερούνται ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΩΝ παρεμβάσεων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών, κοινωνικών, γνωστικών και κινητικών δεξιοτήτων τους και με τον τρόπο αυτό παραβιάζεται το βασικότερο δικαίωμα των μαθητών με αναπηρία: η εκπαίδευσή τους.  

(κατόπιν ενημέρωσης μας στο 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο  δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα καθώς είναι άρτια στελεχωμένο)  

Επίσης απαράδεκτο θεωρούμε και το γεγονός ότι τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ λειτούργησε ένα (1) και μοναδικό τμήμα του ολοήμερου για τέσσερις (4) μόλις μαθητές, (χωρίς τοποθέτηση νέων εκπαιδευτικών στη θέση αυτών που αποχώρησαν οικειοθελώς σε άλλη σχολική μονάδα!!), ενώ έχουν γίνει αιτήσεις από γονείς (τουλάχιστον 12-15 απ’ όσο γνωρίζουμε).

Αυτοί οι γονείς δεν έχουν δικαίωμα στην εργασία; 

Συνεχώς ακούμε από το Υπουργείο πως “στοχεύουμε στον εργαζόμενο γονέα, να υποστηρίξουμε την οικογένεια και τους γονείς που εργάζονται”.

Αυτή η φράση δεν αφορά τους γονείς μαθητών με αναπηρία, οι οποίοι θα πρέπει να μην εργάζονται για να φροντίζουν τα παιδιά τους όταν γυρνάνε από το σχολείο και κατόπιν να τα πηγαίνουν για λογοθεραπεία,  εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία στα ιδιωτικά κέντρα για να καλύψουν το έλλειμμα που τους δημιουργεί το κράτος;

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας ώστε το θέμα να έχει αποκατασταθεί πλήρως με τη νέα σχολική χρονιά

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ευελπιστούμε στην περαιτέρω όπως και ως τώρα άριστη συνεργασία

με εκτίμηση 

το ΔΣ του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων 

του 1ου Ειδικου Δημοτικού και 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καλλιθέας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χιονι
Χιονίζει στη Θεσσαλονίκη – Ομαλή κυκλοφορία στους δρόμους

Χωρίς προβλήματα συνεχίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων στις ορεινές περιοχές της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, παρά την ελαφρά χιονόπτωση...

Χιονίζει στη Θεσσαλονίκη – Ομαλή κυκλοφορία στους δρόμους
ειδικο
104ο Δημοτικό Αθηναίων: Απογοήτευση από τις ελλείψεις στην Ειδική Αγωγή – Κραυγή αγωνίας από τους γονείς
Η έλλειψη εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι αποκαρδιωτική και επικίνδυνη, με αποτέλεσμα οι μισοί μαθητές που δικαιούνται παράλληλη...
104ο Δημοτικό Αθηναίων: Απογοήτευση από τις ελλείψεις στην Ειδική Αγωγή – Κραυγή αγωνίας από τους γονείς
πλακιας
Νίκος Πλακιάς σε Τριαντόπουλο: «Αν είσαι αθώος, έλα κατευθείαν στο ακροατήριο»
Ο Νίκος Πλακιάς τον καλεί, αν είναι πράγματι αθώος και σίγουρος για την αθωότητά του, να παρουσιαστεί κατευθείαν στο ακροατήριο και να αντιμετωπίσει...
Νίκος Πλακιάς σε Τριαντόπουλο: «Αν είσαι αθώος, έλα κατευθείαν στο ακροατήριο»
κερκυρα
ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Ανυποχώρητος αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στον αυταρχισμό - Συγκέντρωση την Παρασκευή 12 Μαρτίου
Οι πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε νόμιμες απεργίες, όπως οι περιπτώσεις στην Κέρκυρα και στον Πειραιά, αποδεικνύουν την...
ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Ανυποχώρητος αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στον αυταρχισμό - Συγκέντρωση την Παρασκευή 12 Μαρτίου