καλλιθεα
Ειδικό σχολείο χωρίς λογοθεραπεία και εργοθεραπεία: Γιατί να τα χρειάζεσαι άλλωστε;

Με έντονη ανησυχία και αγανάκτηση, γίνεται σαφές ότι το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας αδυνατεί να προσφέρει τις απαραίτητες θεραπευτικές υπηρεσίες στους μαθητές του, οι οποίοι έχουν ανάγκη από λογοθεραπεία, εργοθεραπεία και φυσικοθεραπεία.

Παρά το γεγονός ότι το σχολείο φιλοξενεί 62 μαθητές με αναπηρία, οι υπηρεσίες αυτές περιορίζονται σε ελάχιστους ειδικούς, με αποτέλεσμα τα παιδιά να στερούνται ουσιαστική υποστήριξη στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους.

Ειδικότερα, η απουσία ολοήμερου προγράμματος για τα περισσότερα παιδιά δυσχεραίνει περαιτέρω την κατάσταση, αναγκάζοντας πολλές οικογένειες να καλύπτουν τα κενά μέσω ιδιωτικών κέντρων, ενώ οι γονείς τους αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες στη συγχώνευση της επαγγελματικής και οικογενειακής τους ζωής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Ειδικου Δημοτικού και 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καλλιθέας:

Αγαπητοί κύριοι/κυρίες,

Μετά λύπης και πλήρους απογοήτευσης διαπιστώνουμε πως τελικά απ’ ότι φαίνεται ΝΟΕΙΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ! 

Και μάλιστα χωρίς ολοήμερο για τα περισσότερα παιδιά του σχολείου. Πιθανόν να βολεύει κιόλας κάποιους έτσι για να προλαβαίνουν να κάνουν τις θεραπείες στα ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής. 

Τρεις μήνες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς εξακολουθεί το σχολείο μας να έχει έναν(1) λογοθεραπευτή, έναν(1) εργοθεραπευτή και έναν (1) φυσικοθεραπευτή! 

Μιλάμε για ένα ένα σχολείο δυναμικότητας 62 μαθητών με αναπηρία, που στο σύνολό τους έχουν ανάγκη από λογοθεραπεία, εργοθεραπεία και πολλοί από αυτούς φυσικοθεραπεία.

Έχοντας λοιπόν σαν δεδομένο πως το ωράριο των εργαζομένων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κυμαίνεται από 21 έως 24 ώρες με μια απλή μαθηματική πράξη είναι πολύ εύκολο κανείς να συμπεράνει πως 

ή

α) κάποια παιδιά δεν κάνουν καθόλου λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία 

ή

β) κάνουν όλα τα παιδιά λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία αλλά εκ περιτροπής (δηλαδή στην καλύτερη μια φορά τον μήνα)

ή 

γ) κάνουν αυτές τις θεραπείες σε ομάδες των 3-4 παιδιών οπότε είναι σαν να μην κάνουν καθόλου δεδομένου πως αυτές οι θεραπευτικές παρεμβάσεις είναι εξατομικευμένες.

Είναι αυταπόδεικτο λοιπόν πως οι μαθητές του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλλιθέας στερούνται ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΩΝ παρεμβάσεων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών, κοινωνικών, γνωστικών και κινητικών δεξιοτήτων τους και με τον τρόπο αυτό παραβιάζεται το βασικότερο δικαίωμα των μαθητών με αναπηρία: η εκπαίδευσή τους.  

(κατόπιν ενημέρωσης μας στο 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο  δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα καθώς είναι άρτια στελεχωμένο)  

Επίσης απαράδεκτο θεωρούμε και το γεγονός ότι τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ λειτούργησε ένα (1) και μοναδικό τμήμα του ολοήμερου για τέσσερις (4) μόλις μαθητές, (χωρίς τοποθέτηση νέων εκπαιδευτικών στη θέση αυτών που αποχώρησαν οικειοθελώς σε άλλη σχολική μονάδα!!), ενώ έχουν γίνει αιτήσεις από γονείς (τουλάχιστον 12-15 απ’ όσο γνωρίζουμε).

Αυτοί οι γονείς δεν έχουν δικαίωμα στην εργασία; 

Συνεχώς ακούμε από το Υπουργείο πως “στοχεύουμε στον εργαζόμενο γονέα, να υποστηρίξουμε την οικογένεια και τους γονείς που εργάζονται”.

Αυτή η φράση δεν αφορά τους γονείς μαθητών με αναπηρία, οι οποίοι θα πρέπει να μην εργάζονται για να φροντίζουν τα παιδιά τους όταν γυρνάνε από το σχολείο και κατόπιν να τα πηγαίνουν για λογοθεραπεία,  εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία στα ιδιωτικά κέντρα για να καλύψουν το έλλειμμα που τους δημιουργεί το κράτος;

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας ώστε το θέμα να έχει αποκατασταθεί πλήρως με τη νέα σχολική χρονιά

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ευελπιστούμε στην περαιτέρω όπως και ως τώρα άριστη συνεργασία

με εκτίμηση 

το ΔΣ του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων 

του 1ου Ειδικου Δημοτικού και 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καλλιθέας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Σχολεία - Εκπαιδευτικοί: Αλλαγές στην ανάθεση του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Ιστορία»
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ9/116550/Δ4/ 17-09-2021 απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Αναθέσεις μαθημάτων Γενικής Παιδείας και...
Σχολεία - Εκπαιδευτικοί: Αλλαγές στην ανάθεση του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Ιστορία»
erasmus
Erasmus+ 16ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκης: Επιτόπια παρατήρηση διδασκαλίας στο Βελιγράδι
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η επιτόπια παρατήρηση διδασκαλίας (Job Shadowing), με έμφαση στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στη διδακτική...
Erasmus+ 16ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκης: Επιτόπια παρατήρηση διδασκαλίας στο Βελιγράδι
πλοίο
Πάσχα: «Φωτιά» οι τιμές στα ακτοπλοϊκά- Πόσο κοστίζει το ταξίδι σε δημοφιλείς προορισμούς
Ακτοπλοϊκά Πάσχα 2025: Στα ύψη οι τιμές – Καμπίνες και γκαράζ… sold out για Δωδεκάνησα και Κρήτη
Πάσχα: «Φωτιά» οι τιμές στα ακτοπλοϊκά- Πόσο κοστίζει το ταξίδι σε δημοφιλείς προορισμούς