EIDIKI-AGOGI
Επιστολή διαμαρτυρίας “για μια αδικία 5 χρόνια τώρα” από ομάδα εκπροσώπων αποφοίτων μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής και Σχολικής Ψυχολογίας.

Με αφορμή το άνοιγμα των πινάκων των εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ  σχολικής ψυχολογίας, ομάδα εκπροσώπων αποφοίτων μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής και σχολικής ψυχολογίας έστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ 

Είμαστε η ομάδα εκπροσώπων αποφοίτων μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής και σχολικής ψυχολογίας και, λόγω των επικείμενου ανοίγματος των πινάκων των εκπαιδευτικών και των ΕΕΠ, καθώς και της ορκωμοσίας της νέας υπουργού, σας αποστέλλουμε mail διαμαρτυρίας αναφορικά με την υπ΄αριθμ. 52425/Ζ1/05-04-2019 υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στο Τεύχος Β’ 1152/10-04-2019 (επί υπουργού κ. Γαβρόγλου), περί διαπίστωσης της συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας. Επισυνάπτεται η επιστολή και όλα τα απαραίτητα έγγραφα σχετικά με τις κινήσεις μας και τις απαντήσεις που έχουμε λάβει.
Μετά απο 5 χρόνια και με τόσες αλλαγές στις θέσεις των υπουργών παιδείας, είμαστε ακόμα εδώ και ζητάμε το αυτονόητο. Δικαίωση για όλους τους αποφοίτους μεταπτυχιακών, οι οποίοι λόγω μη ουσιαστικής μεταβατικής περιόδου στις αλλαγές περί συνάφειας ΕΑΕ και σχολικής ψυχολογίας, έχασαν τη συνάφεια αναδρομικά ή/και εν μία νυκτί ή/και για έναν μήνα ή/και παρότι είχαν εγγραφεί στα προγράμματά τους πολύ καιρό κλπ. πριν αλλάξει ο νόμος. Μετά απο επικοινωνία μας και με τον ίδιο τον κ.Γαβρόγλου, μας ενημέρωσε οτι συμφωνεί μαζί μας και απλά δεν πρόλαβε να κάνει μια μικρή νομοθετική αλλαγή και για εμάς, που βρεθήκαμε στην γκρίζα ζώνη, διότι τον πρόλαβαν οι εκλογές. 

Η επισυναπτόμενη επιστολή:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Οι εκπρόσωποι των απόφοιτων  μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής  και σχολικής ψυχολογίας, λόγω των επικείμενων διορισμών σας αποστέλλουμε για ακόμη μια φορά την παρούσα επιστολή  διαμαρτυρίας αναφορικά με την υπ΄αριθμ. 52425/Ζ1/05-04-2019 υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στο Τεύχος Β’ 1152/10-04-2019  (επί υπουργού κ. Γαβρόγλου) , περί διαπίστωσης της συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας.


Σύμφωνα με αυτήν αποκλειόμαστε από τους πίνακες ειδικής αγωγής και τον κύριο πίνακα κλάδου ΠΕ23 του ΕΕΠ, αν και εισαχθήκαμε στα συγκεκριμένα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών τα έτη 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 και ή ήμασταν τελειόφοιτοι τον Απρίλη του 2019 βάσει ενδεδειγμένης διάρκειας του οδηγού σπουδών και για έναν και δύο μήνες μέχρι να μας αποστείλουν το πτυχίο μας χάσαμε τη συνάφεια ή ήμασταν απόφοιτοι τον Απρίλη του 2019 και χάσαμε τη συνάφεια αναδρομικά ή ολοκληρώσαμε τις σπουδές μας  μετά το 2019,  όπως το 2020, 2021 -πάντα  βάσει έτους της έναρξης των σπουδών και της ενδεδειγμένης διάρκειας του οδηγού σπουδών που τότε ίσχυαν άλλα κριτήρια - και για σοβαρούς προσωπικούς λόγους (και έχοντας λάβει ισοτιμία από τον ΔΟΑΤΑΠ) χάσαμε, επίσης, τη συνάφεια.

Ωστόσο, κατά το ακαδημαϊκό έτος εγγραφής μας, η πρακτική άσκηση δε συμπεριλαμβανόταν ούτε καν ως μάθημα επιλογής στο επίσημο πρόγραμμα σπουδών ούτε αποτελούσε βασική συνθήκη ολοκλήρωσης και κτήσης του μεταπτυχιακού τίτλου, ούτε είναι δυνατόν ένα νόμος που αφορά σε πανεπιστημιακά ιδρύματα να ψηφίζεται εν μέσω του εαρινού εξαμήνου.

Πέντε χρόνια μετά ισχύει ακόμη η ίδια υπουργική απόφαση, δηλαδή όσοι ολοκλήρωσαν τα σχετικά Μεταπτυχιακά Προγράμματα, πριν την δημοσίευση του εν λόγω θεσμικού κειμένου -ήτοι ως τις 10/04/2019- το Μεταπτυχιακό τους θα έχει συνάφεια, χωρίς την πρακτική άσκηση.

Το ΟΞΥΜΩΡΟ της όλης υπόθεσης είναι ότι όσοι αποφοίτησαν από τα συγκεκριμένα μεταπτυχιακά προγράμματα ένα μήνα π.χ. πριν την 10η Απριλίου του 2019, έχουν συνάφεια και δυνατότητα ένταξης στους πίνακες,  παρόλο που  είχαν εισαχθεί  ακριβώς τις ίδιες χρονιές με εμάς, έχοντας τα ίδια προγράμματα σπουδών, στα οποία δεν υπήρχε  πρακτική άσκηση, ενώ εμείς δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα, αφού σύμφωνα με την τροπολογία μας αφαίρεσαν ξαφνικά τη συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) και τη Σχολική Ψυχολογία, επειδή το μεταβατικό στάδιο αλλαγής του νόμου αδίκως δε μας συμπεριέλαβε, και έτσι το μεταπτυχιακό μας δεν μπορούσε, ούτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις προκηρύξεις 3ΕΑ/2022-23-24-25 Ειδικής Αγωγής & 2ΕΑ/21-04-2022-23-24-25 για μόνιμο διορισμό, αλλά ούτε και για την πρόσληψη μας με το καθεστώς του αναπληρωτή.

Πέντε ολόκληρα χρόνια έχουμε συχνή αλληλογραφία με τα αρμόδια τμήματα του υπουργείου Παιδείας τα οποία μας καθησυχάζουν ότι το αίτημα μας έχει προωθηθεί στην πολιτική ηγεσία. Όμως, εμείς παραμένουμε όμηροι σε αυτό το παράλογο καθεστώς, ενώ αναγνωρίζεται το δίκιο μας και από τα αντίστοιχα τμήματα του υπουργείου και από το Συνήγορο του Πολίτη στις υποθέσεις 262766/39402/2019 καθώς και 317379 /6-5-22 και 4974/30.01.2023 (επισυνάπτονται όλα τα έγγραφα) αλλά και απο τον ίδιο τον κ. Γαβρόγλου. 

Επίσης, γνωρίζουμε ότι η υπόθεσή μας θα εκδικαστεί και από το ΣΤΕ, διότι το Εφετείο κρίθηκε αναρμόδιο (δεν έχουμε πάρει ποτέ απορριπτική απόφαση) δηλαδή υπάρχουν και αρκετοί άλλοι απόφοιτοι που ήρθαμε σε επαφή μαζί τους και διεκδικούν το δίκαιο αυτό αίτημα μας, δηλαδή μια μικρή μετατροπή στο μεταβατικό στάδιο και μόνο, της εφαρμογής του συγκεκριμένου ΦΕΚ (σχετικό αποδεικτικό έγγραφο στη διάθεσή σας εφόσον κριθεί απαραίτητο).

Αιτούμαστε, λοιπόν, να προβείτε άμεσα σ’ όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να διορθωθεί αυτή η μακροχρόνια αδικία εις βάρος μας, ώστε να μπορούμε και εμείς να διεκδικήσουμε ισότιμα μία θέση στους πίνακες Ειδικής Αγωγής και τον κύριο πίνακα κλάδου ΠΕ23 του ΕΕΠ, όπως όλοι οι απόφοιτοι που εγράφησαν τα ίδια έτη με μας με τα ίδια προγράμματα σπουδών.

Έχουμε χάσει τόσες αιτήσεις διορισμών και τόσα μόρια στους πίνακες χρόνια τώρα. Είναι άδικο να χαθεί εν μία νυκτί ο χρόνος, ο κόπος και τα χρήματα που δαπανήσαμε για την ολοκλήρωση  των μεταπτυχιακών σπουδών μας εξαιτίας μιας Υπουργικής απόφασης, η οποία δεν έχει τροποποιηθεί  πέντε χρόνια και μας αφήνει εκτεθειμένους απαξιώνοντας τους τίτλους που αποκτήσαμε και μη λαμβάνοντας υπόψιν ούτε τις ημερομηνίες εγγραφής μας, ούτε τις ημερομηνίες αποφοίτησής μας. Το παρόν έγγραφο αποστέλλεται και συνυπογράφεται από τους αποφοίτους άνευ πρακτικής μετά τις 10/04/2019 των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών.

Οι απόφοιτοι (με αλφαβητική σειρά)

1. Άσπρου Ευφροσύνη , Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2015 – τελειόφοιτη τον Απρίλιο του 2019

e-mail: Ε[email protected]

2. Ιωάννα Γαβαλά, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΠΜΣ Βασισμένες στο Παιχνίδι, την Τέχνη και το Σώμα Ποιοτικές - Μεθοδολογίες Έρευνας και Εναλλακτικές-Βιωματικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις των Διαδικασιών Μάθησης και Ανάπτυξη, 2016 - τελειόφοιτη τον Απρίλιο του 2019

e-mail: [email protected]

3. Μπαλάσης Γαλάνης, Eκπαιδευτική Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Πάφου, 2016- τελειόφοιτος το 2019

e-mail: [email protected]

4. Γκλιάτη Ελένη, Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου 2016-2020

e-mail: [email protected]

5. Ζαμπέλη Μαρία, Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2015-2020

e-mail: [email protected]

6. Ζούρου Μυρσίνη, Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2015 – τελειόφοιτη τον Απρίλιο του 2019

e-mail: [email protected]

7. Καζή Πιπίνα- Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2016-2020,

e-mail: [email protected]

8. Στυλιανή Κανιαδάκη, Πανεπιστήμιο Κύπρου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών της Αγωγής, μεταπτυχιακός τίτλος στην "Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση", 2018-2020.

e-mail: [email protected]

9. Λεμόνα Ελένη, Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής, Συμβουλευτική σε Εκπαιδευτικά και Κοινωνικά Πλαίσια.
e-mail: [email protected]

10. Μπέη Ευθυμία, Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση South -West Neofit Rilski University Blagoevgrad Βουλγαρία. εισαγωγή Φεβρουάριος του 2018, τελειόφοιτη τον Απρίλη του 2019

e-mail: [email protected]

11. Παπαποστόλου Μαρία, Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Πάφου, Φλεβάρης 2017 - τελειόφοιτη τον Απρίλη του 2019

e-mail: [email protected]

12. Σακελαρίου Διονυσία, Master of Science in Psychology of Child Development, university of Central Lancashire, 2014 - απόφοιτη τον Απρίλη του 2019.

e-mail: [email protected]

13. Σιώζου Σεβαστή, Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής, Συμβουλευτική σε Εκπαιδευτικά και Κοινωνικά Πλαίσια, έτος εισαγωγής 2017-20.

 e-mail: [email protected]

14. Τάντου Μαρία Παρασκευή, Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής, Συμβουλευτική σε Εκπαιδευτικά και Κοινωνικά Πλαίσια.

e-mail: [email protected]

15. Τρισπαγώνα Μαρία-Δήμητρα ,Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής, Συμβουλευτική σε Εκπαιδευτικά και Κοινωνικά Πλαίσια

e-mail: [email protected]

 

Τα επισυναπτόμενα έγγραφα 

1.      Έγγραφο από Συνήγορο του Πολίτη 2019

2.      Έγγραφο από Συνήγορο του Πολίτη 2022

3.      Επιστολή διαμαρτυρίας 2022

4.      Επιστολή διαμαρτυρίας 2024 και 2025

5.      Έγγραφο Ανώτατης Εκπαίδευσης 2023

6.      Έγγραφο Ανώτατης Εκπαίδευσης Ιανουαρίου 2023

7.      Έγγραφο Ανώτατης Εκπαίδευσης 2024

8.      Έγγραφο ΑΣΕΠ 2022

9.      Έγγραφο τμήματος Νομοθετικής Πρωτοβουλίας

10.  Έγγραφο Ανώτατης Εκπαίδευσης για αναδρομική ισχύ του νόμου

 

Με εκτίμηση και αναμένοντας να αποκατασταθεί η αδικία που έχουμε υποστεί,

Οι εκπρόσωποι αποφοίτων μεταπτυχιακών σπουδών χωρίς συνάφεια στην Ειδική Αγωγή και Σχολική Ψυχολογία

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολή Αστυφυλάκων
Σχολή Αστυφυλάκων στην Καστοριά: Προχωρά η ίδρυση με κοινή πρωτοβουλία των υπουργείων Παιδείας και Προστασίας του Πολίτη
Στην περιοχή Φουντουκλί οι εγκαταστάσεις – Απλοποιημένες διαδικασίες για την αδειοδότηση
Σχολή Αστυφυλάκων στην Καστοριά: Προχωρά η ίδρυση με κοινή πρωτοβουλία των υπουργείων Παιδείας και Προστασίας του Πολίτη
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Υψηλή επίδοση του Ιονίου Πανεπιστημίου στον τομέα ψηφιοποίησης του προγράμματος Erasmus+
Στη μελέτη το Ιόνιο Πανεπιστήμιο αναδείχθηκε στην πρώτη τριάδα ελληνικών ΑΕΙ που ψηφιοποίησαν πλήρως τη διαδικασία σύναψης διϊδρυματικών  συμφωνιών,...
Υψηλή επίδοση του Ιονίου Πανεπιστημίου στον τομέα ψηφιοποίησης του προγράμματος Erasmus+
τετράδιο
Σχολεία: Σοβαρές Καταγγελίες για τη νέα πλατφόρμα εγγραφών- Ερώτηση της Κυριακής Μάλαμα στη Βουλή
Αυτόματες μετακινήσεις μαθητών, αποκλεισμοί παιδιών μεταναστών και συγχωνεύσεις τμημάτων προκαλούν αντιδράσεις
Σχολεία: Σοβαρές Καταγγελίες για τη νέα πλατφόρμα εγγραφών- Ερώτηση της Κυριακής Μάλαμα στη Βουλή