Thumbnail
Ο Σύλλογός μας από καιρό έχει καταγγείλει το σχολικό σύμβουλο της Φυσικής Αγωγής κ. Τριπόδη ότι προωθεί κι εφαρμόζει την αξιολόγηση με όποιο τρόπο μπορεί. (π.χ. Ανακοίνωση του Συλλόγου μας, Αρ. Πρωτοκ. 75 της 21/5/2012 κ.ά.).

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»                            Αρ.Πρωτ. 29

Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης                                  

Μουταλάσκη 64 Ν. Ιωνία                                                                        Προς : Τα μέλη του Συλλόγου μας.

2102812938 – 6972008336                                                          ΔΟΕ. ΟΛΜΕ. Tοπικό τύπο.

mail : [email protected]                                                       

Site : https://sites.google.com/site/syllekpaidevtikvngseferis/home

ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ο Σύλλογός μας από καιρό έχει καταγγείλει το σχολικό σύμβουλο της Φυσικής Αγωγής κ. Τριπόδη ότι προωθεί κι εφαρμόζει την αξιολόγηση με όποιο τρόπο μπορεί. (π.χ. Ανακοίνωση του Συλλόγου μας, Αρ. Πρωτοκ. 75 της 21/5/2012 κ.ά.).

Τη διαπίστωση αυτή έκανε το Δ.Σ. και σε πρόσφατη παρέμβασή του σε σεμινάριο του εν λόγω σχολικού συμβούλου (Τρίτη 27/11/2012), όπου ο ίδιος είπε με τον πιο φυσικό τρόπο και περίσσευμα θράσσους ότι «συμφωνεί και φυσικά εφαρμόζει την αξιολόγηση».

Την Τρίτη 11/12/2012 ο σύμβουλος αυτός κάλεσε σεμινάριο στο Γαλάτσι, με ημερήσια διάταξη που έβαζε καθαρά «επι τάπητος» το θέμα «Αξιολόγηση».

Ο ίδιος ο κ. Τριπόδης δεν αρνήθηκε καθόλου ότι εφαρμόζει αξιολόγηση. Είπε μάλιστα ότι «Όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι την εφαρμόζουν κι έχουν πάρει κωδικούς για την αξιολόγηση, ανεξάρτητα απ΄ το τι λέει ο καθένας τους δημόσια».

Ο Σύλλογός μας, υλοποιώντας ομόφωνη απόφαση της Γενικής του Συνέλευσης (30/10/2012), προχώρησε σε δυναμική παρέμβαση και παρεμπόδιση του σεμιναρίου.

Τα μέλη του Δ.Σ. μαζί με συναδέλφους που συγκεντρώθηκα εκεί αξιοποιώντας τη στάση εργασίας :

·         καλέσαμε τους συναδέλφους να μην μπούνε μέσα νομιμοποιώντας τη διαδικασία της αξιολόγησης.

·         καταγγείλαμε το σχολικό σύμβουλο που προκειμένου να φτιάξει μεγάλο και πλούσιο το δικό του “portfolio” και φάκελο αξιολόγησης, δε διστάζει «να βάλει πλάτη» στην αξιολόγηση και στις απολύσεις όλων μας.

·         είπαμε σε ελάχιστους συναδέλφους που επικαλέστηκαν «το δικαίωμα να παρακολουθήσουν» ότι όπως ο Εφιάλτης δεν είχε «δικαίωμα» να προδόσει το Λεωνίδα, έτσι και κανένας συνάδελφος δεν έχει «δικαίωμα» να στείλει ένα ολόκληρο κλάδο στην αγχόνη της αξιολόγησης.

·         «μπήκαμε μπροστά» για να μη γίνει και να διαλυθεί το σεμινάριο.

Την ίδια απόφαση και την ίδια παρέμβαση, υλοποίησαν μαζί μας κι άλλοι Σύλλογοι της Α΄ Αθήνας.

Καλούμε τους συναδέλφους – δασκάλους, νηπιαγωγούς ή ειδικότητες

·         Να μην παίρνουν μέρος σε τέτοια σεμινάρια

·         Ο Σύλλογος, τους παρέχει πλήρη κάλυψη για τη μη συμμετοχή τους σ΄ αυτά τα σεμινάρια

·         Για ό,τι τέτοιο πέφτει στην αντίληψή τους να ενημερώνουν το Σύλλογο

Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

·         να εισηγηθεί τη διαγραφή του κ. Τριπόδη από την ΕΛΜΕ στην οποία ανήκει (αν ανήκει).

Θέλουμε να επισημάνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι :

·         Η αξιολόγηση δε θα περάσει. Όπως τη σταματήσαμε χρόνια τώρα που με διάφορους τρόπους επιχειρούν να την περάσουν, έτσι και τώρα.

·         Κανένα σεμινάριο αξιολόγησης κι από κανέναν δε θα πραγματοποιηθεί.

·         Με την ευκαιρία θέλουμε να επαναφέρουμε το θέμα της «επιμόρφωσης» προβάλλοντας τη ...

ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

·         Η επιμόρφωση δεν είναι «ευκαιρία» αλλά δικαίωμα όλων των συναδέλφων. Δεν μπορεί η επιμόρφωση να είναι πρόσχημα αξιολόγησης. Πρέπει να είναι δυνατή για όλους τους εκπαιδευτικούς σε αντίθεση με την πολιτική της κατάρτισης και της Δια Βίου Εκπαίδευσης.

·         Κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής επιμόρφωσης και εκπαίδευσης.

·         Μόνιμα τμήματα επιμόρφωσης κατά αποκλειστικότητα σε Πανεπιστημιακές σχολές εκπαίδευσης με επαρκή στελέχωση και εξοπλισμό.

·         Αντί για εισαγωγική επιμόρφωση (εξομοιώσεις, κατηγοριοποίηση, πιστοποιητικά παιδαγωγικής επάρκειας, κλπ), οι νέοι εκπαιδευτικοί και των δυο βαθμίδων να φοιτούν σε Πανεπιστημιακές Παιδαγωγικές Σχολές  και ν` ασκούνται στη διδακτική - ψυχολογική – παιδαγωγική επιστήμη για μια διετία μέσα στις σχολικές μονάδες, έτσι ώστε το πτυχίο τους να αποτελεί τίτλο επάρκειας και μοναδικό κριτήριο διορισμού.

·         Ετήσια και περιοδική επιμόρφωση των ήδη υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε πανεπιστημιακές σχολές και τμήματα, σε ζητήματα παιδαγωγικής,  ψυχολογίας και διδακτικής.

·         Ολιγοήμερες επιμορφωτικές διαδικασίες σε τακτά διαστήματα όταν το απαιτούν εξελίξεις και νέα δεδομένα, που δε θα έχουν τη μορφή των ΠΕΚ ή ημερίδων και δε θ` αποτελούν κριτήρια διάκρισης και αξιολόγησης, πάντα με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

·         Τα σεμινάρια πρέπει να γίνονται εντός διδακτικού ωραρίου, σε τόπο κοντινό στο σχολείο του κάθε συναδέλφου, για όλους κι όχι επιλεκτικά.

OXI ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                          Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

·        

ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ                                         NΕΛΛΗ ΒOΡΓΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελληνιες
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2024: Πρόγραμμα μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Πρόγραμμα για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις των μαθημάτων ΓΕΛ και των ειδικών μαθημάτων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) έτους 2024
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2024: Πρόγραμμα μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Θέρμανση στα σχολεία
Σχολεία – «Βόμβα»: Μαθητές θα διδάσκονται Ηθική από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και το Λύκειο
Μάθημα ηθικής στα σχολεία αντί για θρησκευτικά για όσους έχουν απαλλαγή από τα θρησκευτικά
Σχολεία – «Βόμβα»: Μαθητές θα διδάσκονται Ηθική από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και το Λύκειο
ακίνητα
Πρόγραμμα Κάλυψη: Πώς θα πάρετε σπίτι με δωρεάν ενοίκιο για τρία χρόνια
Το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας αναλαμβάνει την κάλυψη του μισθώματος για (3) τρία χρόνια και επιπλέον το κόστος μετακόμισης και...
Πρόγραμμα Κάλυψη: Πώς θα πάρετε σπίτι με δωρεάν ενοίκιο για τρία χρόνια
παδα
ΤΑΥΦΕ-ΠΑΔΑ: Με σημαντικές παρουσίες και παρεμβάσεις η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας
«Σηματοδοτώντας την έναρξη σύμπραξης ανάμεσα σε έναν ιστορικό ασφαλιστικό οργανισμό και ένα Πανεπιστήμιο που διαγράφει συνεχή ανοδική πορεία στον...
ΤΑΥΦΕ-ΠΑΔΑ: Με σημαντικές παρουσίες και παρεμβάσεις η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας