Το πρώτο και κύριο πλήγμα επέρχεται στους μαθητές και γονείς που επέλεξαν τις ειδικότητες που καταργούνται καθώς θα κληθούν να πληρώσουν για να αποκτήσουν το πτυχίο που τους παρέχει ο Τομέας Υγείας και Πρόνοιας, στρεφόμενοι προς ιδιωτικά ΙΕΚ, μιας και οι ειδικότητες αυτές είναι από τις πλέον δυναμικές και επίκαιρες.

Αλεξανδρούπολη, 11 Ιουλίου 2013

Αριθ. Πρωτ.: 526

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣΗ

Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                       

ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΕΒΡΟΥ

2ο  ΕΠΑ.Λ.  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Ταχ. Διεύθυνση: Λ. Νικολαΐδη

Πληροφορίες: Αποστολακούδης Στέργιος

Τηλέφωνο: 25510 263433

Fax: 25510 26638

Email: [email protected]

ΠΡΑΞΗ 29η /11/07/2013

Σήμερα, ημέρα Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013 και ώρα 13:00 συνεδρίασε ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης στο γραφείο καθηγητών του σχολείου, με πρόεδρο το Διευθυντή κ. Στέργιο Αποστολακούδη και παρόντες τους υπογράφοντες καθηγητές στο τέλος του πρακτικού και ασχολήθηκε  με το παρακάτω θέμα:

ΘΕΜΑ: «Κατάργηση ειδικοτήτων εκπαιδευτικών»

Μετά την χθεσινή απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, που καταργεί 46 ειδικότητες και θέτει σε καθεστώς διαθεσιμότητας και κινητικότητας 2.472 εκπαιδευτικούς, νιώθουμε την ανάγκη να κοινοποιήσουμε και να αναδείξουμε τα σημεία που η αλήθεια παραποιείται σκοπίμως και να θέσουμε σε γνώση όλων των συμπολιτών μας τις επιπτώσεις της απόφασης αυτής.

α)  Το πρώτο και κύριο πλήγμα επέρχεται στους μαθητές και γονείς που επέλεξαν τις ειδικότητες που καταργούνται καθώς θα κληθούν να πληρώσουν για να αποκτήσουν το πτυχίο που τους παρέχει ο Τομέας Υγείας και Πρόνοιας, στρεφόμενοι προς ιδιωτικά ΙΕΚ, μιας και οι ειδικότητες αυτές είναι από τις πλέον δυναμικές και επίκαιρες.

β)    Η δεύτερη παρατήρηση αφορά στον αριθμό των μαθητών.  Αναφέρει του Υπουργείο Παιδείας: “Το Τεχνικό Λύκειο να προσφέρει ειδικότητες αποφοίτων που ανταποκρίνονται στις επιλογές των μαθητών και όχι στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών”.  Δηλαδή ο Τομέας Υγείας και Πρόνοιας δεν επιλέγεται από τους μαθητές;  Παραθέτουμε ορισμένα στοιχεία:

β.1.)  Στη Β΄ τάξη του σχολείου μας, από τους 135 μαθητές συνολικά, επιλέγουν τον τομέα ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ οι (55) πενήντα πέντε μαθητές.

β.2.)  Στη Γ΄ τάξη του σχολείου μας έχουν εγγραφεί για το σχολικό έτος 2013-2014 συνολικά 120 μαθητές, από τους οποίους  οι (56) πενήντα έξι επιλέγουν ειδικότητες του τομέα ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ και αναλυτικά ως εξής:

  Γ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ: 22 μαθητές,     Γ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ: 18 μαθητές,       Γ ΒΙΒΕ: 16 μαθητές

γ)  Θα θέλαμε επίσης να επισημάνουμε ότι η ειδικότητα της νοσηλευτικής επιλέγεται ιδιαίτερα και από ενήλικες, γεγονός που δείχνει πόσο συνειδητή και σημαντική είναι η επιλογή τους. Στην περιοχή μας, με βάση τα στοιχεία που συγκέντρωσαν οι ίδιοι οι μαθητές μας για τους τομείς απασχόλησης των αποφοίτων του τομέα ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ του σχολείου μας, προέκυψε πως υπάρχουν αρκετές δομές που απασχολούν αποκλειστικά απόφοιτους του σχολείου μας του τομέα ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ, όπως: ο Δήμος Αλεξανδρούπολης με το πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι, το ΚΑΠΗ, τα δύο γηροκομεία, η Εταιρεία Ψυχικής Υγείας, ιδιώτες γιατροί και φυσικά το ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης. Είναι ανεδαφικό να υποστηρίζει το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ πως ο τομέας ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ δεν έχει σύνδεση με την αγορά εργασίας.

δ)  Αναφορικά με την επιλογή της "διαθεσιμότητας” εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου.   Ποιες αλλαγές προκρίνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου; Οι μαθητές που θα παρακολουθήσουν μαθήματα στη Γ΄ τάξη των ΕΠΑΛ του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας πώς θα αποκτήσουν πτυχίο; Οι μαθητές που εγγράφηκαν στη Β΄ τάξη του ΕΠΑΛ του ίδιου Τομέα ποια ειδικότητα θα επιλέξουν; Θα παραμείνουν οι ειδικότητες που απομένουν ή θα ανακοινωθούν καινούριες ειδικότητες; Τα εξοπλισμένα εργαστήρια των καταργημένων ειδικοτήτων τι θα απογίνουν; Οι διοικητικές υπηρεσίες του υπουργείου γνωρίζουν τις αλλαγές;

Κλείνουμε απευθυνόμενοι στους Έλληνες βουλευτές με μια τελευταία αλλά εξίσου σημαντική παρατήρηση. Εντάσσονται στη διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί που εκτός του βασικού τους πτυχίου (ΤΕΙ, ΑΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ) διορίσθηκαν στο δημόσιο μέσω των αδιάβλητων γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ και της επετηρίδας που ίσχυε παλαιότερα. Θα θέλαμε από τους βουλευτές που προτίθενται να ψηφίσουν το νομοσχέδιο να  ενημερώσουν τους Έλληνες πολίτες αν οι εναπομείναντες δημόσιοι υπάλληλοι είναι διορισμένοι με αξιοκρατικά κριτήρια.

 Ας δούμε λοιπόν σε επίπεδο συμβολισμού, τι δημόσιο μας προτείνεται: το δημόσιο της «κομματοκρατίας» ή το δημόσιο της αξιοκρατίας; Η απάντησή σας θα φανεί από την ψήφο σας και θα κριθεί από τους Έλληνες πολίτες.

Η παρούσα πράξη συντάχθηκε και υπογράφεται σύμφωνα με το νόμο.

Ακριβές Αντίγραφο

Τετάρτη, 11-07-2013

Ο Διευθυντής

Στέργιος Αποστολακούδης

 Ο Διευθυντής                                    Οι καθηγητές

Τ.Σ.Υ.                                                            Τ.Σ.Υ.

Στέργιος Αποστολακούδης 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δημόσια εκπαίδευση
ΑΠΥΣΠΕ: Ενημερωτικό αιρετών της ΔΑΚΕ για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
Ενημερωτικό αιρετών ΔΑΚΕ για τη διαδικασία τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών από υπεραριθμίες, βελτίωση θέσης, μετάθεση και απόσπαση
ΑΠΥΣΠΕ: Ενημερωτικό αιρετών της ΔΑΚΕ για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών