Thumbnail
Eίναι άξιο απορίας γιατί δεν προχώρησαν οι εθελοντικές μετατάξεις και βρεθήκαμε στη δίνη των υποχρεωτικών.

Κ. Καραμανλή 13, Σέρρες- ΤΗΛ: 2321021324

ΦΑΞ: 2321053266
e-mail :  [email protected]

webmail: www.elmeser.gr

Σέρρες 21-08-2013

Αριθμ. Πρωτ: 274

                                                                                                                                

Θέμα: «Υποχρεωτικές Μετατάξεις»

Μέσα σε λίγα μόνον λεπτά ο Υπουργός Παιδείας κατόρθωσε με δύο υπουργικές αποφάσεις να σπείρει τον πανικό και την ανασφάλεια σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς και ταυτόχρονα να τους εξοργίσει και για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε στον υπολογισμό των πλεονασμάτων και για τα δεκάδες εύλογα ερωτήματα σχετικά με τις υποχρεωτικές μετατάξεις, στα οποία οι διοικήσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ακόμη και σήμερα αδυνατούν να δώσουν απαντήσεις.

Σύμφωνα με τις γνωστές πλέον υπουργικές αποφάσεις περισσότεροι από 6.000 εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζονται ως πλεονάζον προσωπικό, από τους οποίους περίπου οι 4.500 θα υποχρεωθούν να μεταταχθούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σε θέσεις διοικητικού προσωπικού. Και μάλιστα χωρίς επεξεργασία των απαραίτητων στοιχείων, χωρίς αποφάσεις και εισηγήσεις των αρμόδιων υπηρεσιακών συμβουλίων των ΠΥΣΔΕ και του ΚΥΣΔΕ (στα οποία συμμετέχουν οι αιρετοί εκπρόσωποί μας!!!).

Το Υπουργείο Παιδείας με αυταρχικότητα επέλεξε να προχωρήσει σε υποχρεωτικές μετατάξεις, ενώ ήδη υπήρχαν εθελοντικές αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια, αλλά και σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στις διευθύνσεις εκπαίδευσης, είτε με σχετικές εγκυκλίους που το ίδιο το Υπουργείο είχε εκδώσει είτε με την κείμενη νομοθεσία. Είναι άξιο απορίας γιατί δεν προχώρησαν οι εθελοντικές μετατάξεις και βρεθήκαμε στη δίνη των υποχρεωτικών.

Θα λέγαμε ότι η προχειρότητα του Υπ. Παιδείας διαφαίνεται σε όλο της το μεγαλείο, καθώς η ασάφεια με την οποία διατυπώνονται οι υπουργικές αποφάσεις έχουν προκαλέσει ερωτήματα και προβληματισμούς στους εκπαιδευτικούς και ο καθένας ερμηνεύει και εξηγεί τις αποφάσεις διαφορετικά. Όμως, πρόκειται για προχειρότητα ή για εκ του πονηρού ασάφεια; Είναι δυνατόν την ώρα που καλείται ο εκπαιδευτικός να αποφασίσει για το επαγγελματικό του μέλλον να μην υπάρχει υπηρεσιακός παράγοντας που να μπορεί να του απαντήσει σε βασικά ερωτήματα;

Είναι γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται στην τροχιά της μνημονιακής πολιτικής και εφαρμόζει κατά γράμμα τις απαιτήσεις της Τρόικα αναζητώντας αριθμούς και μόνον αριθμούς. Προφανώς το Υπουργείο θεωρεί ότι σε αριθμούς προς μετάταξη δεν δίνονται διευκρινήσεις και εξηγήσεις, στους αριθμούς δεν καθορίζονται σαφή πλαίσια.

Μέσα σε αυτό το ασαφές κλίμα καλούνται οι εκπαιδευτικοί να λάβουν τις αποφάσεις τους, βρισκόμενοι στο έλεος κάποιων φωστήρων.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα