Εκπαιδευτικός Όμιλος Ημαθίας
Δάσκαλος γίνε, αλήθεια αν ήρωας είσαι.
Σε μια Βαβέλ δεμένους μας κρατάνε κακά στοιχειά. Tο μάγεμα τους λύσε!
Καλή χρονιά Συνάδελφε , εκπαιδευτικέ!
Όποιος και να’ σαι , όπου και να’ σαι ! Καλή χρονιά και καλή αρχή! Μονάχα εμείς ανάμεσα σε τόσους άλλους , σε τούτη δω την κοινωνία , έχουμε τη δυνατότητα , το προνόμιο τούτης της ευχής , δύο φορές το χρόνο.
Καλή χρονιά , λοιπόν , και καλή αρχή!
Και να σκεφτούμε με την έναρξη της νέας χρονιάς πολύ καλά , να στοχαστούμε κριτικά πάνω σ’ όσα πιεστικά και βασανιστικά συμβαίνουν και μας επηρεάζουν. Πρώτους εμάς και τους μαθητές μας , εμάς που υπηρετούμε από επαγγελματική θέση το δικαίωμα στη μόρφωση, τους μαθητές μας, που γίνονται αποδέκτες αυτού του δικαιώματος , έπειτα την υπόλοιπη κοινωνία , γονείς και όλους τους υπόλοιπους. Μας επηρεάζουν , φαινομενικά με διαφορετικούς τρόπους , όμως εξίσου το ίδιο.
Να σκεφτούμε , συνάδελφοι , και να στοχαστούμε κριτικά για την κατάσταση που δημιούργησαν στην εκπαίδευση-αδιακρίτως εκπαιδευτικής βαθμίδας-όταν η νέα σχολική χρονιά αρχίζει με 16χιλ. λιγότερους καθηγητές , με εκπαιδευτικούς στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, με 2.500 καθηγητές των ΕΠΑΛ διωγμένους εν μία νυκτί, με 5χιλ. περίπου εκπαιδευτικούς βίαια μεταταγμένους (πολλές φορές μακριά από αίθουσα διδασκαλίας),με χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους –οι οποίοι χρόνια τώρα κάλυπταν υπαρκτά κενά σε όλη την Ελλάδα-να έχουν δει την πόρτα της εξόδου, με χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε συντομότατο χρονικό διάστημα να ακολουθούν τη «διαφυγή» της συνταξιοδότησης και δε θα βρίσκονται εντός των σχολικών αιθουσών , χωρίς μάλιστα να αντικατασταθούν. Όλοι αυτοί εξαφανίστηκαν , σαν κάποιο μαγικό χέρι να τους έσβησε από τον εκπαιδευτικό χάρτη , αφήνοντας δυσαναπλήρωτο κενό.
Να σκεφτούμε , συνάδελφοι , και να στοχαστούμε κριτικά , για την πραγματική κατάσταση που δημιουργεί το Υπουργείο για όλους μας , ανεξαιρέτως , με την κατασκευή ολόκληρων κλάδων πλεοναζόντων –καλώντας τους μάλιστα οικειοθελώς να αποδεχτούν ότι πλεονάζουν-, να σκεφτούμε για την τακτική αυτή που τρομοκρατεί για τις προθέσεις της ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και ανοίγει το δρόμο για τη δημιουργία νέων δεξαμενών διαθεσιμοτήτων , από δω και στο εξής.
Να σκεφτούμε την εσκεμμένη ανακατωσούρα και σύγχυση που δημιουργεί έντεχνα το Υπουργείο και η κυβέρνηση , με τις υποχρεωτικές μετατάξεις πριν την κάλυψη των πραγματικών αναγκών στη δευτεροβάθμια , χωρίς τη σύσταση νέων οργανικών στην πρωτοβάθμια αλλά με κάλυψη θέσεων του ΕΣΠΑ που λήγει 31/12/2015 με άγνωστο κι αβέβαιο μέλλον. Το μεγάλο αριθμό «πλεοναζόντων» , πολύ μεγαλύτερο από τον αριθμό των λεγόμενων «κενών» αλλά και τη μη δέσμευση των αρμοδίων για την «τύχη» όσων δε μετατάχτηκαν.
Να σκεφτούμε τη δήλωση επιφανούς υπουργού και την ολοφάνερη πρόθεση του κυβερνητικού επιτελείου να θέτει από δω και στο εξής, χιλιάδες σε διαθεσιμότητα και να απολύει, όσους «περισσεύουν»!
Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι , το ίδιο και οι σχεδιασμοί των κυβερνώντων.
Σκέψου καλά , Συνάδελφε!
Η διαδικασία και οι πολιτικές που εφαρμόζονται , δεν αποτελούν «νοικοκύρεμα και εξορθολογισμό » , όπως αυτάρεσκα και προπαγανδιστικά θέλει να την παρουσιάζει η κυβέρνηση. Τη συμφέρει να μιλά με τέτοιους όρους , οδηγώντας μας να ξεχνούμε τα ελληνικά , μασκαρεύοντας τα τεράστια κενά που υπάρχουν και δημιουργεί με τη μάσκα του «νοικοκύρη»!
Το αντίθετο. Πρόκειται για χτύπημα στο δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία και βέβαια στα μορφωτικά δικαιώματα χιλιάδων και χιλιάδων μαθητών. Γιατί είναι σίγουρο , ότι θα υπάρξουν χιλιάδες κενών που θα κάνουν μήνες να καλυφθούν ή δε θα καλυφθούν καθόλου , χιλιάδες θα’ ναι οι εκπαιδευτικοί που θα περιπλανώνται ως άλλοι Ιουδαίοι , εκατοντάδες και χιλιάδες θα’ ναι οι συγχωνεύσεις τμημάτων , καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.
Η μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών έχει σα στόχευση τον ίδιο το μαθητικό πληθυσμό , τις εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες με παιδιά στη δημόσια εκπαίδευση. Αυτούς στοχεύουν και με τη βεβιασμένη εφαρμογή του «Νέου Λυκείου» , την εφαρμογή του νέου , ακόμη πιο ταξικού και εξετασιοκεντρικού συστήματος , που θέλουν άμεσα να θέσουν σε εφαρμογή , αδιαφορώντας για τις πολλές χιλιάδες μαθητών που θα εγκαταλείπουν στο εξής , νωρίς το μορφωτικό στίβο.
Στα παγωμένα σχολεία , στα παραφορτωμένα από μαθητές νέα σχολικά τμήματα , με τρομοκρατημένους και αβέβαιους για το μέλλον τους εκπαιδευτικούς , εκεί θα βαθαίνει και θα παίρνει νέα ποιοτικά χαρακτηριστικά , η «σύγχρονη , νοικοκυρεμένη και ορθολογικά ταχτοποιημένη» κατ’ αυτούς , εκπαίδευση της αμάθειας!
Είναι , λοιπόν , σίγουρο συνάδελφε .ότι , η νέα χρονιά που μόλις ξεκινά , ξεκινά με νέα χαρακτηριστικά. Χαρακτηριστικά απομόρφωσης εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών , τρομοκράτησης με πολλούς τρόπους χιλιάδων εκπαιδευτικών.
Καλή , λοιπόν , και αγωνιστική χρονιά , Συνάδελφε! Αυτή ευχή ταιριάζει πολύ καλύτερα!
Και δεν πρόκειται για ευχή αλλά για απαίτηση των καιρών και των περιστάσεων από εμάς τους δασκάλους . Αν θέλουμε να λεγόμαστε και να είμαστε δάσκαλοι, έχουμε υποχρέωση να αντιπαλέψουμε και να αντισταθούμε μ’ όλες μας τις δυνάμεις αυτή την κατάσταση. Αυτό αποτελεί το καλύτερο από τα μαθήματα που μπορούμε να διδάξουμε στους μαθητές και την κοινωνία
Καλούς αγώνες , Συνάδελφε!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη