Thumbnail
Κείμενο διαμαρτυρίας καθηγητών Φ.Α. της Β Αν. Αττικής για τη μείωση των ωρών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Κείμενο διαμαρτυρίας καθηγητών Φ.Α. της Β Αν. Αττικής για τη μείωση των ωρών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Συνάδελφοι προωθείστε το σε όσους περισσότερους καθηγητές Φυσικής Αγωγής  μπορείτε ανά την Ελλάδα
 
    Η παιδεία και η εκπαίδευση είναι ένα φαινόμενο περίπλοκο και πολυεπίπεδο το οποίο κατέχει σημαντική θέση στη διάρθρωση της κοινωνικής ολότητας. Αυτό είχε γίνει αντιληπτό και από τους μεγάλους φιλόσοφους της αρχαιότητας Πλάτωνα και Αριστοτέλη.
   Η παιδεία για τον Πλάτωνα απετέλεσε την κορωνίδα της μεταρρυθμιστικής του προσπάθειας. Η συμβολή της ήταν απαραίτητη για την αρμονική ανάπτυξη όλων των δυνάμεων και ικανοτήτων του ανθρώπου καθώς και της εύρυθμης λειτουργίας της Πολιτείας.
     Η παιδεία ως δημόσιο αγαθό οφείλει να είναι προγραμματισμένη και κατάλληλα δομημένη για να επιτευχθούν οι στόχοι της.
    Οι βασικοί στόχοι  δε του εκπαιδευτικού συστήματος πρέπει να είναι η διαμόρφωση ακμαίου πνεύματος αλλά και σώματος καθώς και η ηθική αναμόρφωση του ανθρώπου.
     Ο Πλάτωνας προτάσσει τη σωματική αγωγή από την πνευματική. Και ο Αριστοτέλης όμως  πρεσβεύει ότι επειδή η λογική έπεται και η σωματική ανάπτυξη προηγείται, για να καταστεί το σώμα ισχυρό για την οικοδόμηση υγιούς οργανισμού, η γυμναστική άσκηση πρέπει να προηγηθεί από κάθε άλλη αγωγή.
        Οι δυο αυτοί φιλόσοφοι μάλιστα δεν αντιμετωπίζουν τη γυμναστική ως απλή άσκηση του σώματος ,αλλά ως μεγίστης σημασίας κλάδο της παιδείας ,ο οποίος συντελεί στην ηθική και πνευματική καλλιέργεια του χαρακτήρα.
        Το μάθημα λοιπόν της Φυσικής Αγωγής δικαίως θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Μέσα από αυτό με τις γυμναστικές , κινητικές και αθλητικές δραστηριότητες αναπτύσσονται ισόρροπα και αρμονικά οι σωματικές , ψυχικές και πνευματικές δυνάμεις των μαθητών και έτσι καθίστανται ικανοί να ενταχθούν αρμονικά στο κοινωνικό σύνολο.
       Όλα όσα αναγράφονται σ’ αυτή την επιστολή είμαστε σίγουροι πως σας είναι γνωστά . Αυτό όμως είναι και το λυπηρό της όλης υπόθεσης γιατί ενώ όλοι γνωρίζετε την αξία  και την αποτελεσματικότητα του μαθήματος αυτού, αφήσατε κάποιους να το υποτιμήσουν χρόνια τώρα, με απαύγασμα την ακόμα  μεγαλύτερη φετινή μείωση του στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων και των Λυκείων.
      Δεν κινηθήκατε συντονισμένα αλλά κατά μόνας , δεν  το υπερασπιστήκατε όπως οφείλατε , αφήσατε τον κλάδο ανυπεράσπιστο.
      Ζητάμε την άμεση παρέμβασή σας στο υπουργό 
      Κύριε Δασκαλάκη, κύριοι Σύμβουλοι της Φυσικής Αγωγής σας θέλουμε πιο δυναμικούς και πιο αποτελεσματικούς   
       Δώστε στη Φυσική Αγωγή την αξία και τη θέση που της αρμόζει στο δημόσιο σχολείο.
Σε μια εποχή όπου τα παιδιά έπαψαν να κινούνται είτε γιατί τις ελεύθερες ώρες τους τις περνάνε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή , είτε γιατί δεν υπάρχουν αλάνες ή γυμναστήρια , (ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα), το υπουργείο παιδείας μειώνει τις ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής  και εσείς κωφεύετε . Του μοναδικού μαθήματος που συμβάλλει στην σωματική, πνευματική και ψυχική υγεία του , αφού μέσα από αυτό κινείται, εκτονώνεται, ψυχαγωγείται, αναπτύσσει πνεύμα συνεργασίας , ευγενούς άμιλλας , κοινωνικοποιείται , μαθαίνει...
 
ΓΙΑΤΙ;
Αλήθεια τι είδους μαθητές ευαγγελίζεται το υπουργείο παιδείας τη στιγμή μάλιστα που αναγκάζει το μαθητή από την πρώτη τάξη του Λυκείου να διαγωνίζεται σε πανελλαδικό επίπεδο ; Πόσες εξωσχολικές ώρες θα μπορεί να διαθέσει ο μαθητής , ( αφού θα τρέχει από φροντιστήριο σε φροντιστήριο για να πάρει καλούς βαθμούς),για να κινηθεί ,να εκτονωθεί , να αποβάλλει το συνεχές στρεσάρισμα ;
 
      Βοηθείστε όσο είναι ακόμα καιρός .
 
      Το να μας αξιολογείτε σε ένα μάθημα όπου και εσείς οι ίδιοι το αφήσατε στη μοίρα του εμάς μας εξοργίζει .
 
       ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ   ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
 
Υ.Γ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΣTO << D>> ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ . ΕΓΡΑΦΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΙΛ ΣΑΣ .
 
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β΄ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
 
1.      Σκανδάλη  Αικατερ. 2Ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ:[email protected]
2.      Μέλλου Φωτεινή 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ : [email protected]
3.      Μιχάλης Ηλίας   2ο ΓΕΛ ΑΧΑΡΝΩΝ             : [email protected]
4.      Χιώτης Χaράλαμπος 6ο Γυμνάσιο Αχαρνών : [email protected]
5.      Ρίζου Γεωργία 6ο Γυμνάσιο Αχαρνών          : [email protected]
6.      Μπαλουτάς Ντίνος Γελ . Διονύσου              : [email protected]
7.      Χαρίτου    Χαρά 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών       : [email protected]
8.      Πάλλης Χαράλαμπος 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών :[email protected]
9.      Γαβριήλ Δέσποινα Γυμνάσιο Άνοιξης          :[email protected]
10.  Κοντογιάννη Νέλλη Γυμνάσιο Κρυονερίου :[email protected]
11.  Ψαρρού Ξένια  Γελ Αυλώνα                          : [email protected]
12.  ΠετρογιαννηςΚώστας Γυμνάσιο Αυλώνα   :[email protected]
13.  Λιώνη Άννα  4ο Γυμνάσιο Αχαρνών           :[email protected]
14.  Μώρου Αγγελική 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών :[email protected]
15.  Έλενα Καργάκου 10ο Γυμνάσιο Αχαρνών  :[email protected]
16.  Χρυσοφακη Άννα Γελ. ΑΓ. Στεφάνου        :[email protected]
17.  Τζαβάρας Φώτιος 8ο Γυμν. Αχαρνών     :[email protected]
18.  Καρλής Δημητ. 12ο Γυμν. Αχαρνών        :[email protected]
19.  Μαζαράκη Θεοδώρα 12ο Γυμν. Αχαρνών:[email protected]
20.  Τσιμιλιώτης Δημος 8ο Γυμν. Αχαρνών  :[email protected]
21.  Παρασκευάς  φάνης30ο Δ.Σ. Αχαρνών :[email protected]
22.  Μπαλιάμης Νικ15ο Δ.Σ Αχαρνών          :[email protected]
23.   Λαζαρίδου Έφη 4ο Δ.Σ. Αχαρνών         :[email protected]
24.  Παπαθωμά Μαρία 2ο Δ.Σ Διονύσου   :[email protected]
25.  Πετράκη Μυρσίνη22ο Δ.Σ. Αχαρνών  :[email protected]
26.  Παγκοζίδης Ιορδάνης 13ο Δ.Σ.Αχαρνών :jordausandy/213/g.mail.com
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;