Thumbnail
Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να μην είμαστε κονιορτοποιημένοι και διασπασμένοι και να μην παρακαλάμε τον κάθε ένα παράγοντα του ΥΠΑΙΘ πίσω από κλειστές πόρτες. 

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

H Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα παραμένει στις θέσεις της (που έχουν υιοθετηθεί και από ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ, ΕΝΕ, ΕΕΕΚΚ, κλπ.): Ότι πρέπει να απορροφηθούν όλοι οι συνάδελφοι, όλων των κλάδων και δεν υποχωρούμε, ούτε λειτουργούμε διασπαστικά.

 Mην ξεχνάμε:

·                                  Ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και αν πράγματι τοποθετηθούν κάποιοι στις 925 θέσεις, υπάρχουν άλλοι 1100 από εμάς που χάνουν για πάντα την δυνατότητα πρόσβασης τους στο ΥΠΑΙΘ ως εκπαιδευτικοί.

·                                 Με αυτό τον αντιπερισπασμό, φαίνεται προσωρινά να ταχτοποιείται ένας στους 2 συναδέλφους, σε θέσεις ΙΕΚ – ΣΕΚ (στις υπό ίδρυση Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης, της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων)!!

·                                 Το Υπουργείο Υγείας στο οποίο συχνά παραπέμπουν οι παραγοντίσκοι του ΥΠΑΙΘ, έβγαλε ήδη πολλούς εργαζόμενους σε διαθεσιμότητα, ενώ το μέλλον οργανισμών που ανήκουν σ αυτό, όπως ο ΕΟΠΥΥ, είναι αβέβαιο. Μην ξεχνάμε ακόμα ότι στη δεξαμενή της διαθεσιμότητας- κινητικότητας έχουν πέσει αυτή τη στιγμή και 1350 διοικητικοί των Πανεπιστημίων.

·                                 Μην είμαστε σίγουροι όσοι πιστεύουμε ότι θα βολευτούμε με τη μοριοδότηση, γιατί έτσι κι αλλιώς τα μόρια μπορεί να βγουν από το ΥΠΑΙΘ ή μπορεί να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία Μητσοτάκη, συνεπώς κανείς δεν ξέρει αν θα είναι μέσα η έξω.

Τελικά ποιο είναι το νόημα του συντονιστικού των διαθεσίμων ως όργανο;

Γιατί ενώσαμε όλοι τις δυνάμεις μας; 

Για να μείνουν από τους 2.122 τα 2/3 χωρίς εκπαιδευτική ιδιότητα;

Για να μείνουν οι μισοί απ΄ έξω και χωρίς εργασία;

Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να μην είμαστε κονιορτοποιημένοι και διασπασμένοι και να μην παρακαλάμε τον κάθε ένα παράγοντα του ΥΠΑΙΘ πίσω από κλειστές πόρτες. Είμαστε περήφανοι που είμαστε εκπαιδευτικοί και άνθρωποι και δεν θα δώσουμε στα παιδιά μας και στους μαθητές μας το παράδειγμα της ανθρωποφαγίας και του ατομικισμού. Κλείστε τα αυτιά σας σ' αυτούς που στόχο έχουν να μας διασπάσουν, που θέλουν να σπείρουν την καχυποψία και την απογοήτευση ανάμεσά μας. Κεντρικός μας στόχος παραμένει η επιστροφή όλων μας (2.122) στα σχολεία είτε δικαστικά, είτε με πολιτικούς όρους και τίποτε άλλο. Έχουμε υποχρέωση να αγωνιστούμε γιαυτό, απέναντι στους εαυτούς μας και τους χιλιάδες μαθητές που ένα παράλογο και ανάλγητο κράτος αποκλείει από τη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Προσωρινή είναι μόνο η λύση να απορροφηθούμε όλοι στις εκπαιδευτικές δομές του ΥΠΑΙΘ, γιατί θέσεις υπάρχουν για όλους και μας το είπε πρόσφατα και ο ιδιαίτερος του Υπουργού Κος Βασιλόπουλος, μιλώντας για άλλες 750 θέσεις, στο χέρι μας είναι να παραμείνουμε ενωμένοι και να τις ανοίξουμε.

Όπως βρήκαν θέσεις για 1250 καθηγητές της διαθεσιμότητας (αν είναι όντως μόνο για μας), να βρουν και για τους άλλους 752, Θέλουμε ισονομία και όχι φαυλοκρατία. Θέλουμε ένα κράτος δικαίου που δεν θα αποκλείει 752 άτομα χωρίς καμιά αιτιολογία και με φόντο την απόλυση. 

·                                 Ζητάμε τη στήριξη των ομοσπονδιών ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ, καθώς και του Ανώτατου Συνδικαλιστικού μας οργάνου της ΑΔΕΔΥ στις ενέργειες που θα προβούμε.

·                                 Συντονίζουμε τη δράση μας με τους υπόλοιπους εργαζόμενους σε διαθεσιμότητα του Δημοσίου.

·                                 Προχωράμε στη διερεύνηση Νομικών ενεργειών που μπορούν να συμβάλλουν στην εξεύρεση άμεσης και συνολικής λύσης.

·                                 Εντείνουμε τι αγωνιστικές μας κινητοποιήσεις, επιλέγοντας διάφορες μορφές δράσεων

Άμεση επιστροφή όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στα σχολεία τους    

Μία οργανική θέση για κάθε εκπαιδευτικό σε διαθεσιμότητα

Κανείς δεν περισσεύει

Κανείς δεν πρέπει να οδηγηθεί στην απόλυση

 

 

Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko.jpg
Παλλήνη: «Χειροπέδες» σε τρεις ανήλικους μαθητές για ληστεία
Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙΑΣ μετά από αναζητήσεις εντόπισαν τους τρεις κατηγορούμενους και τους οδήγησαν στο Τμήμα Ασφαλείας Παλλήνης όπου...
Παλλήνη: «Χειροπέδες» σε τρεις ανήλικους μαθητές για ληστεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ζέττα Μακρή: Φέρνουμε τροπολογία για τη διαδικασία συγγραφής διδακτικών βιβλίων -Τι προβλέπει
Τροπολογία κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, προς ψήφιση, στη Βουλή
Ζέττα Μακρή: Φέρνουμε τροπολογία για τη διαδικασία συγγραφής διδακτικών βιβλίων -Τι προβλέπει
texniti noimoisini
AI Ethics Officer: Ο νέος καθοριστικός ρόλος που θα διαμορφώσει το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η ταχύτατη εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) δεν είναι πλέον απλώς θέμα επιστημονικής φαντασίας—είναι μια ζώσα πραγματικότητα που διαμορφώνει την...
AI Ethics Officer: Ο νέος καθοριστικός ρόλος που θα διαμορφώσει το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης
αστυνομία, τροχαία, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών-Λαμίας λόγω της διεξαγωγής άσκησης επιχειρησιακής ετοιμότητας και αποχιονισμού
Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών-Λαμίας λόγω της διεξαγωγής άσκησης επιχειρησιακής ετοιμότητας και αποχιονισμού