Thumbnail
Μόνο τα ιδιωτικά ΙΕΚ / ΣΕΚ μπορούν να διδάσκουν όποια ειδικότητα θέλουν.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το Υπ. Παιδείας αφού:

·         έθεσε σε διαθεσιμότητα 1.845 καθηγητές των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ,

·         έκλεισε ουσιαστικά τους τομείς υγείας - πρόνοιας, εφαρμοσμένων τεχνών και αισθητικής - κομμωτικής,

·         εγκατέλειψε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ και της Β΄ τάξης ΕΠΑΣ χωρίς εκπαιδευτικούς,

·         απέκλεισε χιλιάδες μαθητές από το δικαίωμά τους να συνεχίσουν την ειδικότητά τους στη Β΄ ΕΠΑΛ ή στην Α΄ ΕΠΑΣ,

διέλυσε ουσιαστικά την Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση και παρέδωσε κρίσιμους τομείς και ειδικότητες στον ιδιωτικό τομέα (ιδιωτικά ΙΕΚ και ΣΕΚ).

            Με νέα τροπολογία λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, έδωσε τη δυνατότητα μόνο στα ιδιωτικά ΙΕΚ/ΣΕΚ να λειτουργούν όποια ειδικότητα επιθυμούν, ακόμα και αν δεν προβλέπεται από το νόμο!!

            Μετά από όλα αυτά, ακόμα και τώρα (Γενάρης 2014), χιλιάδες μαθητές της Γ΄ ΕΠΑΛ και της Β΄ ΕΠΑΣ στις ειδικότητες που καταργήθηκαν, δεν διδάσκονται μαθήματα ειδικότητας ακόμα και πανελλαδικώς εξεταζόμενα!!

            Προφανώς το ίδιο το Υπ. Παιδείας με τη στάση του έχει υπονομεύσει την εκπαιδευτική διαδικασία, τα πτυχία αλλά και την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων.

Συνεχίζοντας τον αντιεκπαιδευτικό και αντεργατικό κατήφορο το Υπουργείο Παιδείας, αντί να καλύψει τα κενά με τους καθηγητές που έχει θέσει σε διαθεσιμότητα, επαναφέροντάς τους άμεσα στα σχολεία, επιχειρεί να λύσει το πρόβλημα προσλαμβάνοντας εκπαιδευτές ενηλίκων σε ΙΕΚ (ωρομίσθιους 20 ωρών και με μπλοκάκι) και μετά να τους αποσπάσει στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ.

Να σημειώσουμε πως οι εκπαιδευτές ενηλίκων δεν έχουν τα προσόντα που απαιτούνται για τους εκπαιδευτικούς στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ. Με απαράδεκτη παιδαγωγικά τροπολογία της τελευταίας στιγμής σε άσχετο νόμο (ν. 4229/14 άρθρ. 11, παρ. 3, 6) ορίζεται πως είναι δυνατόν να αποσπώνται εκπαιδευτές ενηλίκων των ΙΕΚ για να διδάξουν ανήλικους μαθητές των ΕΠΑΛ!!

Καταγγέλλουμε αυτή την αντιεκπαιδευτική ενέργεια. Οι συγκεκριμένες προσλήψεις καταστρατηγούν τις εργασιακές σχέσεις στην εκπαίδευση, ανοίγουν τον «ασκό του Αιόλου» να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί χωρίς να έχουν τα αναγκαία προσόντα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και είναι «δούρειος ίππος» για την διάλυση των εργασιακών σχέσεων. Καταγγέλλουμε την υποκρισία του Υπουργείου και της Κυβέρνησης που δήθεν ενδιαφέρονται να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με αυξημένα προσόντα, και να μην χάνονται διδακτικές ώρες. Ενδιαφέρονται στην πραγματικότητα μόνο για να εξυπηρετηθεί η πολιτική της Ε.Ε.

Απαιτούμε:

·         Την άμεση κάλυψη των κενών με την επιστροφή των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ / ΕΠΑΣ που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, στις θέσεις τους

·         Την επαναλειτουργία όλων των τομέων και ειδικοτήτων που καταργήθηκαν

·         Καμία απόλυση εκπαιδευτικού

·         Να καταργηθεί άμεσα η εργασιακή σχέση των «ωρομισθίων με μπλοκάκι» στην εκπαίδευση και η σχετική νομοθεσία που το επιτρέπει.

Ο.Λ.Μ.Ε.                                                        

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 33 11 338                          

www.olme.gr                                                             

e-mail: [email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Άνοιγμα σχολείων
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού