Thumbnail
Σύλλογος διδασκόντων Γυμνασίου- Λυκείου Ανωγείων

Ψήφισμα του συλλόγου διδασκόντων Γυμνασίου Ανωγείων και του συλλόγου διδασκόντων του Λυκείου Ανωγείων για την αξιολόγηση

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων του Γυμνασίου και του Λυκείου Ανωγείων Κρήτης δηλώνουν ότι είναι αντίθετοι με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, όπως αυτή προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η επιβαλλόμενη αξιολόγηση δεν έχει ως στόχο την βελτίωση των συνθηκών οι οποίες πλαισιώνουν την εκπαιδευτική σχέση, ούτε την προσωπική ανατροφοδότηση και εξέλιξη του εκπαιδευτικού.

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μας μπορούν να καλυφθούν από σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών, αναμόρφωση και εκσυγχρονισμό των προγραμμάτων σπουδών, καινοτομίες και υποστηρικτικά μέτρα, όχι από μια βεβιασμένη αξιολόγηση η οποία προβλέπει την κριτική του εκπαιδευτικού έργου χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν της τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στα σημερινά σχολειά.

Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω της συγκεκριμένης αξιολόγησης, υποβαθμίζει περαιτέρω τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά μας και έχει ως στόχο και ως αποτέλεσμα την επιπλέον συρρίκνωση των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων μας αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών, όχι λόγω ανικανότητας αλλά λόγω απαιτήσεων οι οποίες υπαγορεύονται από λογιστικές λογικές. Όμως η παιδεία δεν χτίζεται μόνο επάνω σε νούμερα. Εμείς δεν δεχόμαστε σχολεία πολλών ταχυτήτων, δεν δεχόμαστε ότι υποχρεωτικά το 75% των εκπαιδευτικών ΠΡΕΠΕΙ να μην είναι άριστοι, δεν δεχόμαστε τον κατακερματισμό του χώρου της εκπαίδευσης. Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, όπως αυτή ορίζεται από το υπουργείο και αρνούμαστε να συγκροτήσουμε τις ομάδες εργασίας.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ

• ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟΥ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

• ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ  ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

• ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ  ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ. Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education.jpg
Πανεπιστημιακοί για δημιουργία «Στρατιωτικού ΔΕΠ»: «Απαράδεκτη η ρύθμιση!»
«Η προχειρότητα της όλης ρύθμισης και η αποσπασματικότητα της δημιουργούν εύλογα υπόνοιες για τις σκοπιμότητες που μπορεί να υποκρύπτονται»
Πανεπιστημιακοί για δημιουργία «Στρατιωτικού ΔΕΠ»: «Απαράδεκτη η ρύθμιση!»
ΑΜΕΑ
Καταγγελία για το ΚΕΔΑΣΥ Δυτικής Αττικής – Σε κατάσταση εγκατάλειψης οι δομές για μαθητές με ειδικές ανάγκες
Σοβαρές ελλείψεις και υποβάθμιση των υπηρεσιών καταγγέλλουν οι ΣΕΠΕ Δυτικής Αττικής και ΣΕΕΠΕΑ Αττικής
Καταγγελία για το ΚΕΔΑΣΥ Δυτικής Αττικής – Σε κατάσταση εγκατάλειψης οι δομές για μαθητές με ειδικές ανάγκες
νοσοκομείο
ΕΣΑμεΑ: Σήμερα η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας- Με τεράστια δυσκολία η πρόσβαση στην Υγεία για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/σπάνιες παθήσεις
Το 78% των ερωτηθέντων ατόμων με αναπηρία, χρόνια/ σπάνια πάθηση έχει μειώσει δαπάνες για την κάλυψη των βασικών αναγκών διαβίωσης, όπως δαπάνες για...
ΕΣΑμεΑ: Σήμερα η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας- Με τεράστια δυσκολία η πρόσβαση στην Υγεία για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/σπάνιες παθήσεις