Thumbnail
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

Ψήφισμα των καθηγητών του Γυμνασίου Ν. Κυδωνίας Χανίων

Η  συντριπτική πλειοψηφία (26/33) των καθηγητών του  Γυμνασίου Νέας Κυδωνίας Χανίων δηλώνει ότι είναι αντίθετη με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.

Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.

 Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

   Στην κατεύθυνση αυτή, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και γι αυτό είναι αδύνατο να συγκροτήσουμε  τις ομάδες εργασίας.

 

Ονοματεπώνυμο                                        Συμφωνώ                   Διαφωνώ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 31/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παστίτσιο
Θεσσαλονίκη: Ο «αλγόριθμος του αρχαίου παστίτσιου», 4.500 χρόνια επαναλαμβάνεται σήμερα στην τεχνητή νοημοσύνη
Από την απλή πρόσθεση και διαίρεση στη βέλτιστη πτήση ενός drone
Θεσσαλονίκη: Ο «αλγόριθμος του αρχαίου παστίτσιου», 4.500 χρόνια επαναλαμβάνεται σήμερα στην τεχνητή νοημοσύνη