ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Αμυνταίου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.
Αμύνταιο 16 Ιανουαρίου 2014
ΨΗΦΙΣΜΑ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Φιλώτα δηλώνει ότι είναι αντίθετος με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Όσο η αξιολόγηση συνδέεται με πιστώσεις που οδηγούν σε μισθολογικές καθηλώσεις και παραμένει αποσυνδεδεμένη με την Επιμόρφωση δεν μπορεί να επιτελέσει την ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου που ευαγγελίζονται οι υπέρμαχοί της.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΛΙΤΗΣ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Μελίτης, κατά πλειοψηφία, δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Αν το Υ.ΠΑΙ.Θ. ενδιαφέρεται πραγματικά για την ποιότητα της εκπαίδευσης και έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο, για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, πρέπει να προχωρήσει άμεσα στη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, στην επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, στη μείωση του ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, στην κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς, στην εξασφάλιση ασφαλών και σύγχρονων υποδομών, στην αύξηση των μισθών των εκπαιδευτικών, ώστε να ζουν αξιοπρεπώς από μια και μόνο δουλειά.
Τέλος, η Πολιτεία πρέπει να κατανοήσει ότι δεν ευθύνεται ο εκπαιδευτικός για την εξαθλίωση της ελληνικής οικογένειας, βασικής παραμέτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΙΛΩΤΑ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΙΛΩΤΑ δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.
ΨΗΦΙΣΜΑ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας δηλώνει με μεγάλη πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αναφέρεται στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. .
Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, εκφράζουμε την διαφωνία μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.
Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
Κάθε εκπαιδευτικός-εν μέσω πολλαπλής κρίσης- αγωνίζεται μέρα με τη μέρα σε όλα τα σχολεία της επικράτειας, με γνώμονα τη μόρφωση και την καλλιέργεια των παιδιών καθώς και την βελτίωση του εκπαιδευτικού του έργου. Η αξιολόγηση- όπως προβάλλεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και όπως προετοιμάζεται με την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων- θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της μόρφωσης, την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών στα σχολεία, την περαιτέρω μισθολογική απώλεια, την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών, κυρίως όμως το διαχωρισμό σχολείων, καθηγητών και μαθητών σε ανώτερους και κατώτερους.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ο Σύλλογος διδασκόντων του Γυμνασίου Αετού, με βάση την απόφαση του Σωματείου και του κλάδου μας, δηλώνει την αντίθεσή του σε οποιαδήποτε αξιολόγηση εκπαιδευτικού- αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας.
Αετός, 5 Φεβρουαρίου 2014
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη