Thumbnail
Σχολικές μονάδες Φλώρινας

ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Φλώρινας δηλώνει κατά πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αναφέρεται στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. .

          Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

         Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, εκφράζουμε την διαφωνία μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Αμμοχωρίου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

          Η αξιολόγηση, όπως προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας και όπως προετοιμάζεται με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν οι μαθητές-τριες, θα έχει ως αποτέλεσμα την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών στα σχολεία, την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών και το διαχωρισμό σχολείων –εκπαιδευτικών και μαθητών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

           Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση  την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.

ΨΗΦΙΣΜΑ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων της ΕΠΑΣ Φλώρινας δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.

Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

   Ο Σύλλογος  Διδασκόντων του 1ου  ΕΠΑΛ  Αμυνταίου ομόφωνα δηλώνει την αντίθεσή του με την επιχειρούμενη αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

   Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να βελτιώσει ούτε τους εκπαιδευτικούς, ούτε το επίπεδο του δημόσιου  σχολείου. Αντίθετα θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της μόρφωσης των παιδιών, την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών και των αξιοπρεπών ανθρώπινων σχέσεων στο σχολείο, την περαιτέρω μισθολογική απώλεια. Και κυρίως,  το διαχωρισμό σχολείων- καθηγητών-μαθητών σε ανώτερους και κατώτερους, τη συρρίκνωση σχολείων και την απόλυση εκπαιδευτικών. Εμείς, οι καθηγητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης ήδη έχουμε πάρει μια πρώτη γεύση της επιχειρούμενης αναδιάρθρωσης με την κατάργηση ειδικοτήτων στο ΕΠΑΛ και τη διαθεσιμότητα των συναδέρφων μας.

   Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου και του κλάδου μας, εκφράζουμε τη διαφωνία και την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και σε οποιαδήποτε μονομερή  αξιολόγηση εκπαιδευτικού και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

Αμύνταιο, 14-2-2014

ΨΗΦΙΣΜΑ

1ο ΕΠΑ.Λ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

   Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ο ΕΠΑ.Λ.  Φλώρινας δηλώνει ομόφωνα ότι είναι αντίθετος με την δρομολογημένη από το Υ.ΠΑΙ.Θ.  αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων .

   Θεωρούμε ότι το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλους τους μαθητές και ότι δεν πρέπει να διαμορφωθούν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Αν το Υ.ΠΑΙ.Θ.  έχει στόχο να βελτιώσει ποιοτικά το Δημόσιο Σχολείο ώστε να υπηρετεί τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των νέων πρέπει να προβεί άμεσα στην κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς , στη μείωση των μαθητών ανά τμήμα, στην επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, στην εξασφάλιση σύγχρονων υποδομών, στην αύξηση των μισθών των εκπαιδευτικών, ώστε να ζουν αξιοπρεπώς από την εργασία τους.

   Με βάση την απόφαση του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεση μας στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας , έτσι όπως το προτείνει το Υ.ΠΑΙ.Θ.         

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;