Thumbnail
Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Να σταματήσουμε και τη δεύτερη συνάντηση

επιμόρφωσης για την αυτοαξιολόγηση

Συν/σες και συν/φοι,

Την προηγούμενη Δευτέρα 17/2/14 μετά από παρέμβαση όλων των ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης  ματαιώθηκε η πρώτη συνάντηση των σεμιναρίων επιμόρφωσης διευθυντών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που διοργανώνει η κ. Παπαναούμ Ζωή, καθηγήτρια του Τμήματος  Φ.Π.  της  Φιλοσοφικής  Σχολής  του Α.Π.Θ.  με   θέμα

«Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο: στόχοι, διαδικασίες, «εργαλεία», στο πλαίσιο του προγράμματος «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

Η παρέμβαση πραγματοποιήθηκε μετά την άρνηση της κ. Παπαναούμ να ακυρωθούν τα σεμινάρια και αφού είχαν σταλεί  επιστολές διαμαρτυρίες της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης.

Καλούμαστε όλοι αύριο  Δευτέρα 24/2  στις 4.30 μ.μ. στο κόκκινο κτίριο (3ης Σεπτεμβρίου) απέναντι από τον Πύργο του Παιδαγωγικού να παρέμβουμε για να τα σταματήσουμε τη προγραμματισμένη δεύτερη συνάντηση των σεμιναρίων.

Για τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ

Οι πρόεδροι

Αγαθαγγέλου Ν. - Τόδας Γ. - Τρανός Τ.  - Ζυμβρακάκη Ε.  - Ζαγανίδης Χ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;