Δεσποτική εγκύκλιος για την αυτοαξιολόγηση που ομολογεί την ήττα του Υπουργείου και οδηγεί σε πρωτοφανή μονοπάτια αντιδημοκρατικής λειτουργίας! Το εκπαιδευτικό κίνημα θα απαντήσει και πάλι συλλογικά, μαζικά και μαχητικά!
Έκτακτη Γ.Σ. Πέμπτη 27/3, 18.30, 39ο-141ο ΔΣ
Την ήττα και το φόβο του ομολογεί το υπουργείο Παιδείας με τη νέα εγκύκλιο υπ. αριθμ. 44375/Γ1/24-3-2014, μέσω της οποίας προσπαθεί να υποχρεώσει το διευθυντή της σχολικής μονάδας μέχρι τις 4/4/2014, να ορίσει ο ίδιος τη σύνθεση, τον αριθμό και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες των ομάδων εργασίας.
Είναι απολύτως φανερό ότι το σχέδιο του να προχωρήσει την αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση βρέθηκε αντιμέτωπο με την πρωτοφανή αποφασιστικότητα και τη μαχητικότητα του εκπαιδευτικού κινήματος!
Η μαζικότητα των αρνήσεων συγκρότησης ομάδων εργασίας από χιλιάδες συλλόγους διδασκόντων, ο εξευτελισμός και η γελοιοποίηση του Υπουργείου και των προθύμων στελεχών του στα σεμινάρια της ντροπής από τους χιλιάδες συγκεντρωμένους, το οδηγούν να παίξει το τελευταίο του χαρτί, τον αυταρχισμό και το δεσποτισμό!
Η εγκύκλιος αυτή εγείρει μέγιστο ζήτημα αντιδημοκρατικής εκτροπής!!! Η ανάθεση με την εντολή μιας εγκυκλίου, οδηγεί σε πρωτοφανή μονοπάτια την όποια δημοκρατική λειτουργία του σχολείου, ανατρέπει το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων και τη θέση του εκπαιδευτικού σε αυτόν. Είναι μνημείο αντιδημοκρατικής οπισθοδρόμησης που μεταβάλει άρδην το τοπίο στη διοίκηση της εκπαίδευσης και ως τέτοιας σημασίας χρειάζεται να την αντιμετωπίσει το εκπαιδευτικό κίνημα και όλοι όσοι μιλάνε στο όνομα του όποιου δημοκρατικού σχολείου! Κανείς δε δικαιούται να σιωπήσει πια! Ένα απόλυτα αυταρχικό και δεσποτικό σύστημα αποφάσεων εγκαθιδρύεται!
Τσάμπα τόσα power point που διαφήμιζαν ότι η αυτοαξιολόγηση αναγνωρίζει τη σχετική αυτονομία των σχολείων, ενισχύει το βαθμό ελευθερίας του εκπαιδευτικού, εδραιώνει πολιτισμό εμπιστοσύνης (από το κείμενο των ΥΠΑΙΘ/ΙΕΠ, η αυτοξιολόγηση με μια ματιά, Οκτώβριος 2013). Για όποιον δεν κατάλαβε, μετά τα ΜΑΤ και τους ΔΙΑΣ, «στο κλίμα συνεργασίας και εποικοδομητικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας» έρχεται να συνεισφέρει τώρα το αποφασίζομεν και ορίζομεν!
(Για την τυπική νομιμότητα των εντολών του θα τοποθετηθούμε σε νέα μας ανακοίνωση μια και τα άρθρα που επικαλείται στο Φ.353.1./324/105657/Δ1 8-10-2002 (νόμος Ευθυμίου) δε δίνουν το δικαίωμα στο/η διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας να ορίσει εκπαιδευτικούς για τις ομάδες εργασίας αφού στην ουσία αναφέρονται στη λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων).
Αρνιέμαι οι άλλοι να βαστάνε τα σκοινιά, αρνιέμαι να με κάνουν ότι θένε,
αρνιέμαι να πνιγώ στην καταχνιά!
Στο δεσποτισμό απαντάμε συλλογικά, μαζικά, μαχητικά,
όπως πορευτήκαμε μέχρι τώρα!
Το υπουργείο επιδιώκει να μας διασπάσει! Προσπαθεί με την εγκύκλιο αυτή να ανακόψει το κύμα των αρνητικών αποφάσεων. Ξέρει ότι η ζυγαριά έχει γύρει καθαρά ενάντια στην αυτοξιολόγηση και την αξιολόγηση. Επιδιώκει, με μια απεγνωσμένη κίνηση "πολιτικής πυγμής":
· να υποδείξει ότι δε λογαριάζει τη βούληση του 93% των εκπαιδευτικών
· να οδηγήσει όσους συλλόγους διδασκόντων δεν έχουν ακόμα συνεδριάσει ή δεν έχουν καταγράψει τις συνεδριάσεις τους στα επίσημα πρακτικά, να δημιουργήσουν τώρα, τάχα εθελοντικά, ομάδες εργασίας. Επιχειρεί ως την ύστατη στιγμή να εξασφαλίσει μια δήθεν συναίνεση, να εξαναγκάσει όσους μπορέσει να ταχθούν με τη μεριά του.
Δε θα το επιτρέψουμε!
Οι επόμενες ενέργειες μας:
· Οι σύλλογοι διδασκόντων ολοκληρώνουν τη σύνταξη των πρακτικών με τα οποία δηλώνουν ότι δε συγκροτούν ομάδες εργασίας. Το δικαίωμα αυτό το έχουμε και τώρα και έχει μεγάλη σημασία να το ασκήσουμε ώστε να αποτυπωθεί η απουσία συναίνεσης της εκπαιδευτικής κοινότητας.
· Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων δεν προχωρούν σε καμιά ενέργεια ανάθεσης πριν από τις 4/4 ώστε ο κλάδος να πάρει συλλογικές αποφάσεις για τις δράσεις και η απάντησή μας να είναι ενιαία και μαζική. Άλλωστε, η εγκύκλιος δίνει προθεσμία ως τις 4/4. Για την πλήρη ενημέρωση καλούμε τις/τους διευθύντριες/ντές σε συνάντηση την Τετάρτη 26/3, στις 14.00 στο 39ο-141ο ΔΣ.
· Συμμετέχουμε στο συντονισμό των συλλόγων Π.Ε. και των ΕΛΜΕ, Τετάρτη 26/3, στα γραφεία της ΔΟΕ (Ξενοφώντος 15α), 19.00 Καλούμε και κάθε συναδέλφισσα και συνάδελφο να παραβρεθεί
· Καλούμε σε έκτακτη Γ.Σ., την Πέμπτη 27/3, 18.30, στο 39ο-141ο ΔΣ (Τσούντα και Αχαρνών, ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθερίου)
· Μπλοκάρουμε το σεμινάριο της ντροπής Παρασκευή 28/3, 13.00, Υπουργείο Παιδείας με πανελλαδική συγκέντρωση και απεργία καθώς και Σάββατο 29/3, και Κυριακή 30/3. Κηρύσσουμε στάση εργασίας για την Παρασκευή 28/3 από τις 11.00 ως το τέλος του ωραρίου (περιλαμβάνει και όλο το ολοήμερο).
· Καλούμε τη ΔΟΕ να συνεδριάσει άμεσα ώστε ο κλάδος από την Τετάρτη να έχει ήδη δρομολογήσει τις πρώτες του δράσεις. Να καλέσει σε ακύρωση του σεμιναρίου 28-30/3, να προχωρήσει άμεσα σε έκτακτες ΓΣ και σε ολομέλεια προέδρων για την απεργιακή απάντηση μας και για κάθε ενέργεια μπλοκαρίσματος και της νέας πραξικοπηματικής ενέργειας της κυβέρνησης και του υπουργείου.
· Καλούμε τους σχολικούς συμβούλους να δηλώσουν ανοιχτά και καθαρά ότι διαφωνούν με την ανάθεση.
Η ΝΙΚΗ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ!
ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ
ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ!
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»
1ου, 3ου, 4ου, 5ου
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Κόρακα και Παπαναστασίου
Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372
http://www.sylaristotelis.com
Αθήνα, 24-3-2014
Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε., Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής της περιοχής μας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη