Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Γ. Σεφέρης"

Αυτοαξιολόγηση- Ο αγώνας σε νέα φάση- συνεχίζουμε

Συνάδελφοι,  Συναδέλφισσες

Ο αγώνας ενάντια στην αυτοαξιολόγηση της Σχολικής μονάδας στο πλαίσιο της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού έργου (Α.Ε.Ε.) συνεχίζεται. Το προηγούμενο διάστημα αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τις απειλές, τις προσπάθειες  εκφοβισμού και τρομοκρατίας και η συντριπτική πλειοψηφία των συλλόγων διδασκόντων αποφάσισε να μην ορίσει ομάδες εργασίας. Την άρνηση του κλάδου να συναινέσει στην αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση, ο Υπουργός  Παιδείας  την αντιμετώπισε με τη γνωστή αυταρχική -αντιδημοκρατική πολιτική του «αποφασίζουμε και διατάζουμε» και με εγκύκλιο  ανέθεσε στους   Διευθυντές των σχολείων να ορίσουν τις ομάδες εργασίας για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Μετά τον αυταρχικό ορισμό των ομάδων εργασίας ο αγώνας μας περνάει σε νέα φάση. Οι ομάδες δεν πρέπει να λειτουργήσουν. Κανένας  δεν μπορεί να υποχρεώσει τον εκπαιδευτικό να αναλάβει ρόλο ή εργασία στις ομάδες αυτοαξιολόγησης.

ΦΗΜΕΣ ΚΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ !

Οι φήμες που «θέλουν» σχολεία και συναδέλφους να «έχουν ήδη καταθέσει πορίσματα», καλλιεργούνται συστηματικά και έντεχνα και προέρχονται από τους γνωστούς κύκλους των «εντεταλμένων στρατιωτών» του υπουργείου. Πουθενά δεν άρχισε αυτή η διαδικασία.

Τις μέρες μάλιστα αυτές, οι γελοίες «φήμες», έφτασαν σε σημεία αθλιότητας ή και λασπολογίας, να «περιγράφουν» ότι «όλα τα σχολεία δίνουν πορίσματα στις ομάδες εργασίας», ότι «πουθενά δεν γίνεται στάση εργασίας», ότι «στη Γενική Συνέλευση είπαν ότι όποιος δε δώσει πορίσματα θα περάσει πειθαρχικό», ότι «δικηγόροι λένε ότι η στάση εργασίας είναι παράνομη», κ.ά. Παράλληλα, σε κάποια σχολεία, διευθυντές, βάζουν (παράνομα βέβαια) σε ομάδες εργασίας μέχρι και τους «ωφελούμενους», προκειμένου να «φανεί» ότι λειτουργούν οι ομάδες.  

ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΟΡΙΣΜΑ, ΕΙΣΗΓΗΣΗ ή ΠΡΟΤΑΣΗ.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας με ανακοίνωσή του κάλεσε τους εκπαιδευτικούς

  • Να  μην  παίρνουν  καμιά πρωτοβουλία για "συνεδρίαση" των ομάδων,
  • Να μη συμμετέχουν στη λειτουργία των ομάδων,
  • Να μη δημιουργήσουν, διακινήσουν ή απαντήσουν σε ερωτηματολόγια,
  • Να μη βαθμολογήσουν δείκτες και άλλα κριτήρια,
  • Να μην καταγράψουν και να μη συγκεντρώσουν στοιχεία σαν υλικό για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και
  • Κανένας εκπαιδευτικός και καμία ομάδα εργασίας να μη συντάξουν, να μην υπογράψουν, να μην καταθέσουν πόρισμα, πρόταση ή εισήγηση στο διευθυντή ή στο σύλλογο.

Τονίζουμε ότι η  όποια συμμετοχή στις ομάδες εργασίας και η κατάθεση οποιασδήποτε έκθεσης (ανεξάρτητα απ' το περιεχόμενό της) θα χρησιμοποιηθεί από το Υπουργείο  Παιδείας, για να νομιμοποιήσει την πολιτική της αξιολόγησης και τους αντιεκπαιδευτικούς της στόχους.

ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ :

Καλούμε τους Διευθυντές των σχολείων να μη χρησιμοποιήσουν καμιά, απειλή, άμεση ή έμμεση προς τους εκπαιδευτικούς κ.λπ. Εκτός των άλλων είναι και ανυπόστατες οι όποιες απειλές τους. Η εντολή, του Υπουργού προς τους Διευθυντές αφορούσε μόνο στον ορισμό των ομάδων εργασίας κι όχι στο αν και πώς θα λειτουργήσουν.

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :

Και η ΔΟΕ και το Δ.Σ. έχουν  κηρύξει, όποτε χρειαστεί, συνεχή στάση εργασίας, για να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί να μη συμμετάσχουν στις "συνεδριάσεις" των  ομάδων εργασίας. Ήδη σε πολλά σχολεία του Συλλόγου μας αυτή η τακτική εφαρμόζεται με επιτυχία και μαζικότητα (7ο Ιωνίας, Διαπολιτισμικό, 4ο Ν. Ιωνίας, κ.ά.). Το Δ.Σ. έχει τονίσει για άλλη μια φορά ότι, για  ν' ανατραπεί  το θεσμικό  πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης- αξιολόγησης και συνολικά η αντιλαϊκή πολιτική Κυβέρνησης-Ε.Ε.-Κεφαλαίου, η πολιτική των απολύσεων, της λιτότητας, των ταξικών φραγμών στην εκπαίδευση, απαιτείται ισχυροποίηση του μαζικού διεκδικητικού κινήματος, μέτωπο των εργαζόμενων και παρατεταμένος, διαρκής μαζικός αγώνας.

ΑΠΟΦΑΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ :

Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να μη λειτουργήσουν και να μη χρησιμοποιηθούν οι ομάδες ως όχημα για να περάσει η αξιολόγηση. Το Δ.Σ., όπως είχαμε κάνει και στον ορισμό των ομάδων, έχει διαμορφώσει απόφαση -πρόταση για το πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων στη σχετική συνεδρίαση για την  «Έκθεση της γενικής εκτίμησης της σχολικής μονάδας», την «Έκθεση αξιολόγησης» και τα «Σχέδια δράσης», που ήδη έχει σταλεί στα σχολεία και είναι αναρτημένο στο site του Συλλόγου.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

 Έχουμε αντισταθεί αποφασιστικά. Έχουμε δημιουργήσει ομόφωνη και έμπρακτη άρνηση στην αυτοαξιολόγηση. Έχουμε μπλοκάρει πολλές φορές τις απόπειρές τους. Η αξιολόγηση έχει χρεοκωπήσει στη συνείδηση των εκπαιδευτικών.

Το υπουργείο αντιμετωπίζει πολύ μεγάλη δυσκολία σ΄ όλη τη χώρα. Εκεί οφείλεται κι η «πληροφορία» ότι «θα δώσουν παράταση στην προθεσμία των εκθέσεων της αυτοαξιολόγησης».

Δε θα τους κάνουμε τη χάρη τώρα.  Δε θα μας βάλουν να κάνουμε αυτό για το οποίο απ΄ την αρχή διαφωνήσαμε ομόφωνα.

Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα όταν είμαστε όλοι μαζί.

Το μόνο που έχουμε να φοβηθούμε, είναι το ενδεχόμενο να περάσει η αξιολόγηση.

Το μόνο που μας απαλλάσσει απ΄ το φόβο είναι η συλλογική αντίσταση και η παρεμπόδιση της πολιτικής τους.  

ΤΟ Δ.Σ.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ».

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
tameio.jpg
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
Οι προϋποθέσεις σε όρια ηλικίας, έτη ασφάλισης
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη