Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Δ. Γληνός"

 Όλοι στην πανεκπαιδευτική συγκέντρωση την Τρίτη 27/5, στις 14:30 στο ΥΠΑΙΘ     –    οι συγχωνεύσεις δεν θα περάσουν

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

         Το Υπουργείο Παιδείας προχωρά με γρήγορους  ρυθμούς στις συγχωνεύσεις και υποβαθμίσεις σχολικών μονάδων υλοποιώντας  στην ουσία  ένα  νέο κύμα καταργήσεων σχολικών μονάδων με στόχο τις δραστικές περικοπές του απαραίτητου διδακτικού προσωπικού. Πρόκειται δηλαδή για ένα ακόμα επεισόδιο στην αντιεκπαιδευτική πολιτική όπως προωθείται από κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ τα τελευταία 4 χρόνια με στόχο την αποδόμηση του δημόσιου δωρεάν σχολείου.    

           Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καταργούνται 15 δημοτικά και 30 νηπιαγωγεία,  συγχωνεύονται 128 σχολεία  και 74 νηπιαγωγεία, καταργούνται δηλαδή 79 σχολεία και 67 νηπιαγωγεία! Επιπλέον υποβιβάζονται 130 δημοτικά και 20 νηπιαγωγεία.Χιλιάδες παιδιά θα στοιβάζονται σε υπεράριθμα τμήματα ενώ περισσότερες από 600 θέσεις εργασίας καταργούνται.       

         Στην περιοχή μας σχεδιάζεται να συγχωνευθεί το 3Ο  με το 6Ο Δ. Σχ. Πετρούπολης, 8/θ και 12/θ αντίστοιχα,  σε ένα 18/θ Δ.Σχ. Τόσα χρόνια ταλανίζονταν μαθητές – γονείς – δάσκαλοι με τη λειτουργία αυτών των σχολείων.  Μετά από υπεράνθρωπες προσπάθειες και πολλούς αγώνες κατάφεραν να λειτουργήσουν αυτά τα σχολεία σε πρωινή βάρδια αυτή τη σχολική χρονιά .                                

         Ειδικά  στην Πετρούπολη όλα σχεδόν τα σχολεία της πόλης λειτουργούν με περισσότερα τμήματα, ενώ πολλά από αυτά είναι υπεράριθμα .  Ας μην ξεχνάμε, τη φετινή χρονιά μαθητές της πρώτης τάξης κινδύνευσαν να μείνουν εκτός μαθητικής κοινότητας, και υποχρεώθηκαν να  μετακινηθούν σε άλλες  σχολικές μονάδες των όμορων δήμων , εκτός των ορίων της πόλης. Το υπουργείο αντί να λύσει το σοβαρό πρόβλημα της σχολικής στέγης της περιοχής με την ανέγερση του επανιδρυθέντος 11ου δημοτικού σχολείου, καθώς και τη μετατροπή του 3ου δημοτικού από 8θέσιο σε 12θέσιο, οδηγεί  σε συγχωνεύσεις σχολείων.                                                        

   Και τι σημαίνουν  όλα αυτά;

-     Ότι οι θέσεις εργασίας που θα χαθούν είναι πάρα πολλές, π.χ θέσεις δασκάλων στο πρωινό,  στο ολοήμερο στην περίπτωση που θα γίνει ΕΑΕΠ,  του διευθυντή και  ακόμα θέσεις ειδικοτήτων. Εκπαιδευτικοί που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία των σχολείων.

-        Ότι οι συνάδελφοι που θα «περισσέψουν», θα διαμορφώσουν μια μεγάλη δεξαμενή που θα επιχειρήσουν το Σεπτέμβρη να τη μετακινήσουν σε άλλες περιοχές. Δημόσιο σχολείο όμως με εκπαιδευτικούς περιπλανώμενους και εξαθλιωμένους δεν νοείται.

-         Ότι το Σεπτέμβρη θα λείπει το απαραίτητο διδακτικό προσωπικό στα σχολεία αφού τα τμήματα στα σχολεία  είναι περισσότερα από τις νέες οργανικότητες των σχολείων.

-           Ότι το επόμενο βήμα είναι οι συμπτύξεις τμημάτων ξεκινώντας από τα νέα τμήματα της πρώτης τάξης του Σεπτεμβρίου που το υπουργείο θα επιδιώξει να κλείσει 25άρια και 27άρια τμήματα για να ισορροπήσει τη νέα οργανικότητα με τη λειτουργικότητα των σχολείων.

       Ο επόμενος στόχος, αφού "ξεμπερδέψουν" με τα συστεγαζόμενα, είναι να κλείσουν ΟΛΑ τα μικρά γειτονικά σχολεία. Το "νέο σχολείο" που θέλουν να φτιάξουν είναι σχολείο "τέρας" με πληθωρικά τμήματα, διαλυμένες υποδομές και απαξιωμένους δασκάλους . Σε αυτή την κατεύθυνση προωθούν το μοντέλο του πολυθέσιου σχολείου, από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο, με διευθυντή μάνατζερ, με κατακερματισμό της γνώσης, με πολλές και διαφορετικές ταχύτητες και τύπους προγραμμάτων σπουδών. Μέρος αυτής της πολιτικής είναι και η ένταση των ταξικών φραγμών, με την τράπεζα θεμάτων και το νέο σκληρό εξεταστικό πλέγμα στην Α΄ Λυκείου.

   Τα άθλια αυτά σχέδια ενός Υπουργείου που κατεδαφίζει τη Παιδεία δεν ακολούθησαν καμιά τυπική διαδικασία. Έγιναν ερήμην όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας.

       Καλούμε τους συναδέλφους στα σχολεία που δεν συγχωνεύονται ή υποβαθμίζονται να κατανοήσουν ότι αύριο έρχεται και η δική τους σειρά, πρόκειται για μια πολιτική που απειλεί το δημόσιο σχολείο και τις ζωές μας, εφόσον ο κύκλος των συγχωνεύσεων – υποβιβασμών δεν έχει ολοκληρωθεί και προβλέπεται συνέχεια .  Ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2014 προβλέπει κλείσιμο 1.675 σχολικών μονάδων!!!

        Καλούμε τις Ενώσεις  Γονέων , τους συλλόγους γονέων, την ΕΛΜΕ, τους τοπικούς φορείς, τους εργαζόμενους και τα σωματεία τους να δώσουμε ενωμένοι τη μάχη για τη διάσωση των σχολείων μας, να δώσουμε αποφασιστική απάντηση σε όσους απεργάζονται την κατάργηση των σχολείων μας.

Όλοι στη συγκέντρωση στο ΥΠΑΙΘ, την Τρίτη 27/5, στις 14.30 μαζί με την ΑΣΓΜΕ, την ΟΛΜΕ και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ !                                 

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Ο πρόεδρος

Κοντελές Θανάσης

Η Γραμματέας 

Δασκαλάκη Ολγα


Σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε.

«Δ. Γληνός»

ΚΑΡΠΑΘΟΥ & ΣΠΟΡΑΔΩΝ

τηλ.- fax : 210 26 14 214

[email protected]

Ίλιον,26/5/2014

Α. Πρ. : 60

ΠΡΟΣ : Μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ,Συλλόγους  εκπαιδευτικών Π.Ε, ενώσεις και συλλόγους γονέων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taxi
Τι θα ισχύσει για τους μαθητές που παίρνουν απαλλαγή από τα Θρησκευτικά - Το νέο μάθημα "Ηθική"
Θα διδάσκεται από τη Γ΄ Δημοτικού έως τη Γ΄ Λυκείου, αλλά για να συγκροτηθεί ένα τμήμα θα πρέπει να έχουν πάρει απαλλαγή από τα Θρησκευτικά...
Τι θα ισχύσει για τους μαθητές που παίρνουν απαλλαγή από τα Θρησκευτικά - Το νέο μάθημα "Ηθική"
pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: Εξετάζουμε τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Πιερρακάκης: Η ώρα να επιλύσουμε όλες τις εκκρεμότητες είναι τώρα, ακριβώς επειδή η Παιδεία είναι εξ ορισμού ένας χώρος όπου οι μεταρρυθμίσεις...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Εξετάζουμε τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση