Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Κορίνθου

       Επιστολή προς τους  γονείς

     για την “αξιολόγηση”

  Αγαπητοί γονείς- εργαζόμενοι 

Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας διακηρύσσουν πως κεντρικοί στόχοι της αξιολόγησης είναι η «βελτίωση και ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας»

Στην πραγματικότητα θέλουν να κρύψουν τις ευθύνες τους για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί υπεύθυνοι :

  •  για τα άδεια ταμεία των σχολείων  
  •  για τις κατά 50% λιγότερες δαπάνες για την παιδεία στο διάστημα από 2009-14
  •  για τα κενά και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό
  •  για την κατάργηση των προνοιακών υποδομών στην εκπαίδευση

Υπεύθυνες είναι η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, η τρόικα και η ΕΕ που μετατρέπουν την εκπαίδευση σε χώρο που θα λειτουργεί με όρους  επιχείρησης.

 Κυβέρνηση και υπουργείο λένε: «Εμείς θα διώξουμε τους κακούς και τους τεμπέληδες».

Στην πραγματικότητα θέλουν … 

  • να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις της τρόικας για μείωση των δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000 μέχρι το 2015
  • να μετατρέψουν το σχολείο σε χώρο που θα κυριαρχεί ο φόβος, ο ανταγωνισμός κι η υποταγή
  • να φτιάξουν ένα σχολείο που οι από πάνω θα πιέζουν όλο και περισσότερο τους από κάτω τιμωρώντας κάθε προσπάθεια αντίστασης
  • ένα σχολείο με συνεχείς εξετάσεις,  που θα συνθλίβει ή θα περιθωριοποιεί τους μαθητές αντί να τους καθοδηγεί στην κατάκτηση της αληθινής γνώσης, δημιουργώντας υπεύθυνα άτομα και ενεργούς πολίτες

Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας λένε: «Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται στην εξεύρεση πόρων για τη λειτουργία του σχολείου».

Λένε αλήθεια! Υπεύθυνοι για τα προβλήματα του σχολείου θα είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί και θα αξιολογούμαστε για αυτό.

  •     Βρίσκουμε  «χορηγούς» για το πετρέλαιο και τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων;
  • Πείθουμε τους γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη;

Αν ναι, τότε ίσως θα είμαστε «πολύ καλοί» για το υποχρηματοδοτούμενο σχολείο!

Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας λένε:

« Με την εφαρμογή της αξιολόγησης  τελειώνουμε πια και με τις μονιμότητες». 

  • Οι κατακτήσεις μας και τα δικαιώματά μας δεν φταίνε για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης
  • Δεν φταίει η μονιμότητα των εκπαιδευτικών για τα κενά των σχολείων. Το αντίθετο. Φταίνε οι μηδενικοί διορισμοί και η ύπαρξη εκπαιδευτικών «μιας χρήσης» κυρίως μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ
  • Δεν φταίει «η έλλειψη αξιολόγησης» για τη διάλυση της ειδικής αγωγής, της ενισχυτικής διδασκαλίας, τις  τάξεις υποδοχής, δηλ. κάθε θεσμού που βοηθάει μαθητές που έχουν ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες

 Είναι τουλάχιστον υποκριτικό αυτοί που δουλεύουν συστηματικά για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου, αλλά και οποιουδήποτε άλλου δημόσιου αγαθού να μιλάνε στο όνομα της υπεράσπισής του μέσω της χειραγώγησης και υποταγής των μοναδικών που το στηρίζουν! Οι χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, τα  εκατομμύρια των συμπολιτών μας που ζουν τον εφιάλτη της ανεργίας  δεν είναι οι ανάξιοι!  Αυτοί που απολύονται δεν είναι αυτοί «που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους». Είναι απλά «εκτελέσεις στο σωρό»  για να μειωθούν τα μεροκάματα και οι μισθοί και να καταργηθεί κάθε εργασιακό δικαίωμα.

Το σχολείο δεν το βελτιώνει ο φόβος, ο ανταγωνισμός, η ατέλειωτη μέτρηση  και η βαθμολόγηση κάθε δραστηριότητας.  Το σχολείο το βελτιώνει …

  1. η στήριξή του με χρηματοδότηση, υποδομές, εκπαιδευτικό προσωπικό που θα επιμορφώνεται
  2. η δυνατότητα του εκπαιδευτικού να μπορεί να διαμορφώνει ελεύθερα, με βάση τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών του το περιεχόμενο της διδασκαλίας του
  3. η ειλικρινής και ανοιχτή συζήτηση ανάμεσα σε εμάς τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, ακόμα και όταν διαφωνούμε, ο κοινός αγώνας μας για την ανατροπή των πολιτικών που διαλύουν τις ζωές μας και τις ζωές των παιδιών μας

 Εμείς, οι εκπαιδευτικοί, αγωνιζόμαστε για την αποτροπή μιας «αξιολόγησης – χειραγώγησης» που συνδέεται άμεσα με διαθεσιμότητες και απολύσεις.

Αγαπητοί γονείς- εργαζόμενοι, ζητάμε τη συμπαράστασή σας

  • Σας καλούμε σε μαζικούς αγώνες  για  ν’ ανατρέψουμε  τις αντιεκπαιδευτικές, αντιλαϊκές και βάρβαρες πολιτικές που μόνο στόχο έχουν τη διάλυση της δημόσιας  παιδείας και των εργασιακών κατακτήσεων και δικαιωμάτων  των εργαζόμενων
  • Να προστατέψουμε τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση, τους λειτουργούς της αλλά κυρίως τα παιδιά μας 

                                            Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Κορινθίας


ΨΗΦΙΣΜΑ

Οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων της Κορινθίας με αφορμή  την πρόσκληση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας για την πραγματοποίηση διημερίδων στα «πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης  Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης»   επισημαίνουν τα εξής:

1. Υπενθυμίζουν την από καιρό διατυπωμένη θέση τους, πως η μόνη μορφή αξιολόγησης που στηρίζεται στα νέα επιστημονικά δεδομένα και την ευρωπαϊκή και διεθνή εμπειρία είναι αυτή που υιοθετεί μοντέλα αυτοελέγχου με στόχο την  ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου, με βάση τις δικές του δυνάμεις, και τα οποία στηρίζονται στην εσωτερική αξιολόγηση (αυτοαξιολόγηση) της σχολικής μονάδας.

2. Θεωρούν πως η όποια αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έχει νόημα μόνο όταν αυτή εντάσσεται στη συνολική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, έχει κυρίως

διαμορφωτικό χαρακτήρα και στοχεύει στην ανάληψη βελτιωτικών δράσεων, τόσο από τη σχολική μονάδα, όσο και από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.

3. Τονίζουν ότι στόχος του ΠΔ του Υ.ΠΑΙ.Θ. που επιβάλλει την εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης που εδράζεται κυρίως στην ιεραρχική εσωτερική αξιολόγηση,  δεν είναι η καθιέρωση ενός συστήματος αξιολόγησης με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας, αλλά η θεσμοθέτηση μιας διαδικασίας ελέγχου της μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών, μέσα από την καθιέρωση της προκρούστειας λογικής των «ποσοστώσεων» σε εφαρμογή του Ν.4024/2011 για το «ενιαίο» μισθολόγιο.

  Καλούν  τους συναδέλφους Διευθυντές των σχολείων, να μην πάρουν μέρος στις διημερίδες δηλώνοντας με την αγωνιστική στάση τους την απόφαση τους να βάλουν φραγμό στους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και την προώθηση της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης των ποσοστώσεων, της μισθολογικής – βαθμολογικής καθήλωσης και των απολύσεων.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

ΟΙ  ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ: Αντωνίου Αλέξανδρος, Γκίνη Αικατερίνη, Ζιάκας Ευάγγελος, Λυγάκη Παρασκευή , Νάκης Ιωάννης .

Ο κατάλογος των υπογραφών  παραμένει ανοικτός.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

airport-aerodromio.jpg
Διακοπές: Η ακρίβεια «σπρώχνει» τους Έλληνες στο εξωτερικό- Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Στροφή των Ελλήνων ταξιδιωτών στο εξωτερικό: Αυξημένες οι προκρατήσεις, στην κορυφή Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία
Διακοπές: Η ακρίβεια «σπρώχνει» τους Έλληνες στο εξωτερικό- Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί