ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ-ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η κυβέρνηση προχωρά σε νέες συγχωνεύσεις, υποβιβασμούς και καταργήσεις σχολείων (νηπιαγωγείων, δημοτικών, γυμνασίων, γενικών λυκείων, ΕΠΑΛ, Εργαστηριακών κέντρων) σε όλη τη χώρα! Σηματοδοτεί και με αυτόν τον τρόπο νέα επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών.
Μετά τα 2000 σχολεία του 2010, τα εκατοντάδες τμήματα που καταργήθηκαν ενδιάμεσα, προχωρά και πάλι σε μαζικές μεταβολές σχολείων, στοιβάζοντας τα παιδιά σε 28-30άρια τμήματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόρφωση και τη ζωή τους στο σχολείο.
Να θυμίσουμε ότι προηγήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, καταρχήν σε 25άρια και μετά σε 28άρια και 30άρια. Οι διευθυντές κλήθηκαν, καταμέτρησαν και καταχώρησαν τη χωρητικότητα των αιθουσών στο παλιό survey, στοιχεία που μεταφέρθηκαν στο my school και όπως φαίνεται αξιοποιούνται κατάλληλα!
Η νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση στοχεύει στην παραπέρα προώθηση του νέου νηπιαγωγείου-σχολείου-γυμνασίου-λυκείου, που χρειάζεται πολυδύναμες σχολικές μονάδες για να μπορεί να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα, όπου ο μαθητής θα έχει τη δική του διαδρομή στη μάθηση, να προσελκύσει χορηγούς και γενικά να λειτουργήσει το σχολείο ως αυτόνομη σχολική μονάδα, με ευθύνη στα οικονομικά της, στο πρόγραμμά της, άρα και με διαφοροποιημένο σε σχέση με το διπλανό σχολείο πρόγραμμα! Για όλα αυτά θα αξιολογείται και θα κατηγοριοποιούνται σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές!
Με τη νέα επίθεση:
- Θα υποβαθμιστεί παραπέρα η εκπαιδευτική διαδικασία με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών.
- Θα δυσκολέψει η ζωή των μαθητών, θα αυξήσει τους κινδύνους ατυχημάτων και ασθενειών σε μια περίοδο που η πρόσβαση στις δομές της υγείας δυσκολεύει.
- Θα δυσκολέψει την ήδη προβληματική μετακίνηση των μαθητών, αφού θα υποχρεούνται να διανύουν χιλιόμετρα!
- Θα χαθούν πολλές οργανικές θέσεις, ανοίγοντας το δρόμο σε δεξαμενή διαθεσιμοτήτων-απολύσεων. Ταυτόχρονα, με βάση τις χιλιάδες διαφαινόμενες συνταξιοδοτήσεις και τους μόλις 212 (!) διορισμούς (95 νηπιαγωγών, 17 δασκάλων και 100 καθηγητών όλων των ειδικοτήτων!) θα υπάρχουν χιλιάδες κενά καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Παράλληλα θα προωθούνται η απλήρωτη και η ελαστική εργασία
Αυτό είναι το νέο σχολείο της ΕΕ, της ημιμάθειας και των επιχειρήσεων!
Φτάνει πια! Η μόρφωση είναι δικαίωμα όχι εμπόρευμα.
Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, να μπλοκάρουν τη νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση!
- Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων.
- Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
- 15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις. Εξασφάλιση ασφαλούς δωρεάν μεταφοράς για όλα τα παιδιά.
- Χρηματοδότηση ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική, κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
- Ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ!
ΤΕΤΑΡΤΗ 11/6/2014 στις 6.30μ.μ
Όλοι, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας
έξω από τη Βουλή.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι αποτελούν κυβερνητικά, κρατικά στελέχη, με αποστολή την προώθηση της βάρβαρης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.
Επιλέγονται από την εκάστοτε κυβέρνηση με σκοπό να προωθήσουν την πολιτική της, την πολιτική της Ε.Ε. και του κεφαλαίου στην εκπαίδευση. Είναι τα στελέχη που προωθούν την αξιολόγηση, τις συμπτύξεις τμημάτων, τις συγχωνεύσεις των σχολείων, τα νέα αναλυτικά προγράμματα, τα ευρωπαϊκά προγράμματα, τα στελέχη που επιβάλλουν πειθαρχικές ποινές, που οδηγούν σε αργία και διαθεσιμότητα εκπαιδευτικούς. Ο ρόλος τους είναι απαραίτητος για την προώθηση ενός σχολείου που θα λειτουργεί με επιχειρηματικά κριτήρια. Το σχολείο αυτό δεν έχει καμιά σχέση με το σχολείο των λαϊκών αναγκών, που οραματίζεται και παλεύει ο λαός μας. Καθημερινά αποτελούν το κομμάτι εκείνο που προσπαθεί με ”νύχια και με δόντια’’ να περάσει την εφαρμογή της Αξιολόγησης στη ζωή, κάτι δηλαδή που η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου έχει απορρίψει.
Είναι εξ’ αντικειμένου απέναντι στα συμφέροντα των εκπαιδευτικών, απέναντι στα αιτήματα και στους στόχους του συνδικαλιστικού κινήματος στο χώρο των εκπαιδευτικών. Είναι απέναντι στους αγώνες του λαού μας για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία, για μια παιδεία χωρίς ταξικούς φραγμούς.
Μέχρι τώρα, τα στελέχη αυτά ήταν μέλη των σωματείων. Το γεγονός αυτό, έρχεται σε αντίθεση με τους σκοπούς και την αποστολή ενός σωματείου. Υπονομεύει κατάφωρα τον αγωνιστικό προσανατολισμό του, αλλοιώνει το χαρακτήρα του. Δεν μπορεί στο ίδιο σωματείο να είναι μέλος και ο εργαζόμενος και ο εκπρόσωπος του εργοδότη. Και εργοδότης του εκπαιδευτικού είναι το αστικό κράτος, το οποίο εκπροσωπούν τα στελέχη εκπαίδευσης που εκείνο διορίζει. Άλλωστε πολλά από τα παραπάνω στελέχη, έχουν περάσει στην ίδρυση σωματείων (π.χ. Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων).Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα καταστατικά των Συλλόγων και επειδή ακριβώς τα στελέχη αυτά αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις των σωματείων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, καλούμε και το συνέδριο της ΔΟΕ να αποφασίσει ότι δεν δέχεται ο Περιφερειακός Διευθυντής, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Σχολικός Σύμβουλος να είναι μέλη των σωματείων και πρέπει να διαγραφούν. Τέλος η 83η ΓΣ κατά τη γνώμη μας θα πρέπει να πάρει θέση και για τους διευθυντές της σχολικής μονάδας. Στο βαθμό που οι διευθυντές αυτοί γίνουν αξιολογητές και συνδεθεί ο ρόλος τους με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών, εκ των πραγμάτων αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις του καταστατικού του Συλλόγου και επίσης εκ των πραγμάτων ως αξιολογητές δε μπορεί να έχουν θέση στα σωματεία. Εξ άλλου αντίστοιχη απόφαση πήρε και το 16ο (τελευταίο) συνέδριο της ΟΛΜΕ.
Η Γ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
- Να διαγραφούν τώρα από το ΣΎΛΛΟΓΟ οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι.
- Στο βαθμό που οι διευθυντές των σχολείων γίνουν αξιολογητές και συνδεθεί ο ρόλος τους με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών, εκ των πραγμάτων αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις του καταστατικού του Συλλόγου και επίσης εκ των πραγμάτων ως αξιολογητές δε μπορεί να έχουν θέση στα σωματείο μας.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΥΨΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ
« Η Γ.Σ. αποφασίζει ότι το ύψος της συνδρομής προς τη ΔΟΕ είναι υπερβολικά μεγάλο, σε μια περίοδο που οι εκπαιδευτικοί έχουν τσακιστεί από την αντεργατική θύελλα. Αποτελεί πρόκληση μια Ομοσπονδία, με τόσο εύρωστο ταμείο, όσο η ΔΟΕ, να διατηρεί την συνδρομή στα σημερινά επίπεδα.
Η συνδρομή πρέπει να μειωθεί στα 20 € συνολικά για τους μόνιμους και αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, στα 10 € στους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, για δε τους ωρομίσθιους να είναι 5 €. Τα χρήματα αυτά πρέπει να τα μοιράζονται εξίσου ΔΟΕ και τοπικός Σύλλογος.
Η μείωση της συνδρομής και ο περιορισμός των εξόδων αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η Ομοσπονδία θέλει να φέρει κοντά στο συνδικαλιστικό κίνημα τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα είναι ασυνδικάλιστοι, που δοκιμάζονται σκληρά από τα βάρβαρα αντεργατικά μέτρα. Αποτελεί πολιτική πράξη που υποδηλώνει ότι το συνδικάτο, η Ομοσπονδία είναι δίπλα στο συνάδελφο.
Επίσης, η απόδοση της συνδρομής δηλώνει την απόφαση του εργαζόμενου να είναι συνδικαλισμένος και να παλέψει συλλογικά για τα δικαιώματά του. Δεν μπορεί να γίνεται υποχρεωτικά και μάλιστα μέσω της ενιαίας αρχής πληρωμών (ΕΑΠ), δηλαδή μέσω του κράτους, που μας οδηγεί στην εξαθλίωση. Είναι συνεισφορά από το υστέρημα, για το συλλογικό αγώνα. Αποτελεί πολιτική πράξη.
Μέσω της συνδρομής δίνεται η δυνατότητα στο σωματείο να έρθει σε επαφή με ένα-ένα τα μέλη του, να συζητήσει μαζί τους, να σχεδιάσει συλλογικά τη δράση και τη συμμετοχή των μελών του σε αυτήν.
Για το λόγο αυτό, η συνδρομή πρέπει να είναι ενιαία και να εισπράττεται αποκλειστικά από τα πρωτοβάθμια σωματεία..
Το πώς θα κρατείται η συνδρομή αποτελεί υπόθεση που πρέπει να απασχολήσει το πρωτοβάθμιο σωματείο και μόνο, στο οποίο άλλωστε ο εκπαιδευτικός είναι μέλος.
Με βάση τα παραπάνω καταδικάζουμε την απόφαση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ για παρακράτηση της συνδρομής μέσω της ΕΑΠ και δηλώνουμε ότι θα την αποτρέψουμε στην πράξη, όποτε και αν επιχειρηθεί η υλοποίησή της.
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ απαιτείται να περιορίσει τις δαπάνες του, παίρνοντας τα παρακάτω μέτρα:
- Να καταργήσει τις μέχρι τώρα οικονομικές παροχές με χρήματα του κλάδου, προς τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ (αντιμίσθιο, μεγάλες αποζημιώσεις για την συμμετοχή σε περιοδείες και συνέδρια κ.α.), γιατί οι συνδικαλιστές είναι εθελοντές κι όχι επί μισθό. Τα καθημερινά πραγματικά τους έξοδα τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ να τα παίρνουν από το ταμείο της ΔΟΕ μόνο με υποβολή αποδείξεων. Ενοίκιο να δίνεται σε συναδέλφους απ' την επαρχία, που δε ζουν μόνιμα στην Αθήνα και με την προϋπόθεση να προσκομίζουν συμβόλαιο και αποδείξεις ενοικίου.
- Να αποχωρήσει η ΔΟΕ από την εκπαιδευτική διεθνή και την ETUCE, ευρωπαϊκή ένωση συνδικάτων εκπαιδευτικών στις οποίες δίνει κάθε χρόνο γύρω στα 30.000 € συνδρομή και άλλα τόσα περίπου για έξοδα κίνησης για περιοδείες των μελών της πλειοψηφίας σε διάφορες δράσεις της.
- Να μειώσει το Δ.Σ. της ΔΟΕ τις δαπάνες συνεδρίων, περιοδειών κλπ, με βάση τα παραπάνω, και γενικά να προσανατολίσει τη δράση του σε διεκδικητικούς αγώνες και όχι σε δημόσιες σχέσεις.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη