Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων, που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτό το διάστημα στα σχολεία με θέμα την Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, πρέπει να μη νομιμοποιήσουν με τις αποφάσεις τους, την Αξιολόγηση της Σχολικής τους μονάδας.

Οι φόρμες που καλούμαστε να συμπληρώσουμε στη βάση δεδομένων του myschool θα οδηγήσουν άμεσα στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων. Η αριθμητική αποτύπωση των επιμέρους δεικτών στην τετράβαθμη κλίμακα, εκτός απ’ τη κατηγοριοποίηση,  ακυρώνει τη δυνατότητα να εκφραστούν οι ιδιαιτερότητες των σχολικών μονάδων.

Αυτή η κατηγοριοποίηση:

·  Ωθεί τις σχολικές μονάδες σε έναν ιδιότυπο ανταγωνισμό επιβίωσης

·    Χρησιμοποιείται για τη σύνδεση μεταξύ της αξιολόγησης μαθητών, σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών

· Οδηγεί στην κατανομή των επίσημων πόρων του κράτους  στα σχολεία, βάσει αποτελεσμάτων και θα επιβάλει  λογοδοσία βάσει της επίδοσης των μαθητών όπως προτείνει ο ΟΟΣΑ

·   Ιδιωτικοποιεί τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου, μιας και η λειτουργία των σχολείων θα εξαρτάται απ’ την πρόσθετη χρηματοδότηση που θα καταφέρει να αποσπάσει η κάθε σχολική μονάδα από πηγές πέρα απ’ την επίσημη χρηματοδότηση του κράτους.

·                     Δημιουργεί ανταγωνισμό μεταξύ των σχολείων και των εκπαιδευτικών, αφού δημιουργεί μια αφόρητη κατάσταση μέσα στα σχολεία, που μόνο την εκπαιδευτική διαδικασία δεν αναβαθμίζει.

Αυτή η νεοφιλελεύθερη πραγματικότητα δεν μπορεί και δεν πρέπει να υλοποιηθεί.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα απ’ το βαθμό εμπλοκής τους στις ομάδες εργασίας, με υψηλό φρόνημα ευθύνης, να συμβάλουν έτσι ώστε οι σύλλογοι διδασκόντων να:

-    Μην αποφασίσουν καμιά έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας που θα οδηγήσει τελικά στην κατηγοριοποίηση της.

-    Να υπερψηφίσουν στις αποφάσεις τους το πλαίσιο του κλάδου, όπως εκφράστηκε απ’ το κείμενα της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ.

-    Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αποτυπωθεί αριθμητικός προσδιορισμός - χαρακτηρισμός στη λειτουργία της σχολικής μονάδας, γιατί  θα καταχωρηθεί στην κεντρική βάση δεδομένων του Υπουργείου Παιδείας, με αποτέλεσμα την άμεση κατηγοριοποίηση της. 

-    Θεωρούμε δεδομένο ότι οι διευθυντές των σχολικών μονάδων θα δεσμευτούν από τις αποφάσεις των συλλόγων τους.

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ - FAX: 2105561490

[email protected]

Ελευσίνα  05/06/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

astynomikos
Φεστιβάλ Μαθητικού Θεάτρου Λασιθίου: Θύελλα αντιδράσεων για αστυνομικό έλεγχο σε θεατρική παράσταση μαθητών
Ένοπλοι αστυνομικοί σε παράσταση ΕΠΑΛ Ρεθύμνου- από γονείς και εκπαιδευτικούς
Φεστιβάλ Μαθητικού Θεάτρου Λασιθίου: Θύελλα αντιδράσεων για αστυνομικό έλεγχο σε θεατρική παράσταση μαθητών
Χάρβαρντ
Γιατί η ακροδεξιά μισεί τα πανεπιστήμια όταν κάνουν τη δουλειά τους
Aυτά που συμβαίνουν στην Αμερική μπορεί να πατάνε πάνω στις ιδιαιτερότητες και του εκπαιδευτικού και του πολιτικού συστήματος των ΗΠΑ, αλλά δεν είναι...
Γιατί η ακροδεξιά μισεί τα πανεπιστήμια όταν κάνουν τη δουλειά τους