Αθήνα 26-6-2014
Ντροπή!
Η Ειδική αγωγή
όμηρος
των Παρατάξεων της συνδικαλιστικής ανευθυνότητας!
Η Ειδική αγωγή είναι ένας χώρος στον υπάρχει άμεση ανάγκη ουσιαστικών αλλαγών και βελτιώσεων, ώστε όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη τις δομές της να μπορούν να βρουν θέση, οι οικογένειές τους να νιώθουν πως υπάρχει στήριξη και αρωγή και οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό που εργάζεται να έχει τις καλύτερες συνθήκες για να επιτελεί το δύσκολο έργο του.
Ενώ όλα αυτά θα έπρεπε να αποτελούν αδιαπραγμάτευτο στόχο όλων των συνδικαλιστικών δυνάμεων, καθώς επί της ουσίας του θέματος δεν διαφωνεί κανένας, στις εργασίες της 83ης Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ, οι δυνάμεις της συνδικαλιστικής ανευθυνότητας (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΕΡΑ) συνεπικουρούμενες και από το ΠΑΜΕ, ξεπέρασαν κάθε όριο!
Ενώ γνωρίζουν πολύ καλά πως είναι επιτακτική η ανάγκη ψήφισης ενός νέου διεκδικητικού πλαισίου για τα θέματα της ειδικής αγωγής, καθώς οι θέσεις του κλάδου δεν έχουν επικαιροποιηθεί από το 2000 με συνέπεια να είναι εκτός της τρέχουσας πραγματικότητας και να μην μπορούν να απαντούν στα σημερινά προβλήματα, αυτοί επέλεξαν για άλλη μια φορά τον δρόμο της άρνησης και της αδιαλλαξίας.
Χωρίς να έχουν καμιά διαφωνία, χωρίς να προτείνουν τίποτα διαφορετικό, χωρίς να ξέρουν καλά το θέμα, απαιτούσαν μόνο να συμπεριληφθεί στο διεκδικητικό πλαίσιο, η κατάργηση όλων των νόμων της ειδικής αγωγής καθώς και των νόμων που περιείχαν διατάξεις για την ειδική αγωγή, χωρίς να μπορούν να έχουν σοβαρή απάντηση στο αν καταργηθούν όλοι οι νόμοι, τι θα ισχύει τελικά!!
Έτσι αρνήθηκαν να ψηφίσουν τις προτάσεις που κατατέθηκαν εισηγητικά με αποτέλεσμα με δική τους ευθύνη ο κλάδος να μην έχει ουσιαστικά θέσεις για την ειδική αγωγή!! Είναι βέβαιο δε, πως μπροστά στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής θα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα, θα παριστάνουν τους ευαίσθητους και θα τους υπόσχονται στήριξη! Ο ρόλος τους είναι γνωστός από το παρελθόν... Από τότε που ήταν κατά των ολοήμερων και των σχολείων ΕΑΕΠ που εξασφάλιζαν μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, αλλά και δήθεν υπέρ των μαζικών διορισμών που δεν μπορούσαν όμως να γίνουν στο σχολείο που αυτοί ονειρεύονταν, δηλαδή το σχολείο του 1970!
Για να γίνει κατανοητό σε όλους το μέγεθος της ανευθυνότητας, του παραλογισμού και της αδιαφορίας τους για τα προβλήματα της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής, παραθέτουμε τις θέσεις που αρνήθηκαν να ψηφίσουν:
- Αύξηση της χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των λειτουργικών δαπανών των ΣΜΕΑΕ για τον εξοπλισμό τους με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή.
- Άμεσος διορισμός των αποφοίτων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής. Διορισμός μόνο με βάση το βασικό πτυχίο. Κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Καμία ελαστική μορφή εργασίας.
- Εξασφάλιση της μεταφοράς όλων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δωρεάν με τα κατάλληλα μεταφορικά μέσα και την εξασφάλιση συνοδού.
- Έγκαιρη στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής από την έναρξη του σχολικού έτους.
- Τμήμα Ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα. Αποσύνδεση της παράλληλης στήριξης από την ύπαρξη Τ.Ε.
- Στις υπηρεσιακές μεταβολές και στις επιλογές στελεχών και προϊσταμένων να ισχύει ότι και στη Γενική Εκπαίδευση. Διευθυντές Ειδικών Σχολείων μόνο από το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου. Η θητεία των προϊσταμένων 4ετής.
- Όχι στην κατάργηση του πίνακα Α των αναπληρωτών
- 4 μαθητές ανά τμήμα με δυνατότητα και 3 μαθητών όπου υπάρχει διάγνωση αυτισμού και πολυαναπηρία.
- Αύξηση του αριθμού των ΚΕΔΔΥ και στελέχωση με το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό
- Στελέχωση των ΕΔΕΑΥ με μόνιμο Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό. Συμμετοχή στις ΕΔΕΑΥ και των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης. Δικαίωμα ψήφου στις συνεδριάσεις των ΕΔΕΑΥ και των δασκάλων της Γενικής τάξης.
- Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του ΣΜΕΑΕ να καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες της σχολικής μονάδας. Σύσταση 1 οργανικής θέσης ΕΕΠ ανά 5 ΕΔΕΑΥ.
- Περιοδική επιμόρφωση για την ένταξη και την συμπερίληψη όλων των εκπαιδευτικών των Γενικών σχολείων και όχι μόνο των εκπαιδευτικών ΣΜΕΕ και Τ.Ε.
- Επαναλειτουργία των διδασκαλείων Ειδικής Αγωγής.
- Κατάργηση των ΠΥΣΕΕΠ και ΚΥΣΕΕΠ όλες οι μεταβολές από ΚΥΣΠΕ και ΠΥΣΠΕ
- Για την οργανικότητα των ΣΜΕΑΕ να υπολογίζεται και ο αριθμός των οργανικών θέσεων ΕΕΠ.
- Το ωράριο των Διευθυντών 6θέσιων και άνω Ειδικών Σχολείων ανάλογο με των Διευθυντών 12θέσιων σχολείων Γενικής Εκπαίδευσης. Αντίστοιχη μέριμνα και για τους Διευθυντές – Προϊσταμένους και μικρότερων Ειδικών Σχολείων.
ü Μείωση διδακτικού ωραρίου των Διευθυντών – Προϊσταμένων που το σχολείο τους είναι κέντρο υποστήριξης ΣΔΕΥ
- Διορισμοί του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ενιαία με τις ίδιες διαδικασίες με των εκπαιδευτικών.
Ως παράταξη, δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να δίνουμε το δύσκολο αγώνα, της κατάθεσης προτάσεων, της προσπάθειας, της σύνθεσης, παραμένοντας σταθερά αντιμέτωποι με τις αντιεκπαιδευτικές και αντεργατικές πολιτικές και όσους τις εφαρμόζουν αλλά και με το λαϊκισμό και την ανευθυνότητα και τις εκφράσεις του σε κάθε χώρο.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη