Thumbnail
καθηγητές Φυσικής Αγωγής

           ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ Κ. ΛΟΒΕΡΔΟ,  ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Κ. ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟ, ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Κ. ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  Κ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ,  ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ  Φ.Α. ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ .

   

 

      Η παιδεία και η εκπαίδευση είναι ένα φαινόμενο περίπλοκο και πολυεπίπεδο το οποίο κατέχει σημαντική θέση στη διάρθρωση της κοινωνικής ολότητας. Αυτό είχε γίνει αντιληπτό και από τους μεγάλους φιλόσοφους της αρχαιότητας Πλάτωνα και Αριστοτέλη.

      Η παιδεία για τον Πλάτωνα απετέλεσε την κορωνίδα της μεταρρυθμιστικής του προσπάθειας. Η συμβολή της ήταν απαραίτητη για την αρμονική ανάπτυξη όλων των δυνάμεων και ικανοτήτων του ανθρώπου καθώς και της εύρυθμης λειτουργίας της Πολιτείας.

        Η παιδεία ως δημόσιο αγαθό οφείλει να είναι προγραμματισμένη και κατάλληλα δομημένη για να επιτευχθούν οι στόχοι της.

       Οι βασικοί στόχοι  δε του εκπαιδευτικού συστήματος πρέπει να είναι η διαμόρφωση ακμαίου πνεύματος αλλά και σώματος καθώς και η ηθική αναμόρφωση του ανθρώπου.

        Ο Πλάτωνας προτάσσει τη σωματική αγωγή από την πνευματική. Και ο Αριστοτέλης όμως  πρεσβεύει ότι επειδή η λογική έπεται και η σωματική ανάπτυξη προηγείται, για να καταστεί το σώμα ισχυρό ως προς την οικοδόμηση υγιούς οργανισμού, η γυμναστική άσκηση πρέπει να προηγηθεί από κάθε άλλη αγωγή.

        Οι δυο αυτοί φιλόσοφοι μάλιστα δεν αντιμετωπίζουν τη γυμναστική ως απλή άσκηση του σώματος ,αλλά ως μεγίστης σημασίας κλάδο της παιδείας ,ο οποίος συντελεί στην ηθική και πνευματική καλλιέργεια του χαρακτήρα.

        Το μάθημα λοιπόν της Φυσικής Αγωγής δικαίως θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Μέσα από αυτό με τις γυμναστικές , κινητικές και αθλητικές δραστηριότητες αναπτύσσονται ισόρροπα και αρμονικά οι σωματικές , ψυχικές και πνευματικές δυνάμεις των μαθητών και έτσι καθίστανται ικανοί να ενταχθούν αρμονικά στο κοινωνικό σύνολο.

        Ως καθηγητές φυσικής Αγωγής  θέλουμε να μας ενημερώσει κάποιος από το Υπουργείο Παιδείας για το σκεπτικό με το οποίο  μειώθηκαν οι ώρες της Φυσικής Αγωγής από τα ωρολόγια προγράμματα των σχολείων.

        Σε μια εποχή όπου τα παιδιά έπαψαν να κινούνται είτε γιατί τις ελεύθερες ώρες τους τις περνάνε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή , είτε γιατί δεν υπάρχουν αλάνες ή γυμναστήρια , (ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα), το υπουργείο παιδείας μειώνει τις ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής  . Του μοναδικού μαθήματος που συμβάλλει στην σωματική, πνευματική και ψυχική υγεία του , αφού μέσα από αυτό κινείται, εκτονώνεται, ψυχαγωγείται, αναπτύσσει πνεύμα συνεργασίας , ευγενούς άμιλλας , κοινωνικοποιείται , μαθαίνει.........

       Αλήθεια τι είδους μαθητές ευαγγελίζεται το υπουργείο παιδείας τη στιγμή μάλιστα που αναγκάζει το μαθητή από την πρώτη τάξη του Λυκείου να διαγωνίζεται σε πανελλαδικό επίπεδο; Πόσες εξωσχολικές ώρες θα μπορεί να διαθέσει ο μαθητής , ( αφού θα τρέχει από φροντιστήριο σε φροντιστήριο για να πάρει καλούς βαθμούς), να κινηθεί ,να εκτονωθεί , να αποβάλλει το συνεχές στρεσάρισμα ;

        Τους μαθητές και τους γονείς τους ρώτησε κανείς;

         Στατιστικά επίσης τα ελληνόπουλα θεωρούνται τα πιο παχύσαρκα παιδιά ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

         Όλα όσα αναγράφονται σ’ αυτή την επιστολή είμαστε σίγουροι πως σας είναι γνωστά . Αυτό όμως είναι και το λυπηρό της όλης υπόθεσης, γιατί ενώ όλοι γνωρίζετε την αξία  και την αποτελεσματικότητα του μαθήματος αυτού, αφήσατε κάποιους να το υποτιμήσουν χρόνια τώρα, με απαύγασμα την ακόμα  μεγαλύτερη φετινή μείωση του στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων και των Λυκείων και την αντικατάσταση της ώρας ,που οι μαθητές περίμεναν με ανυπομονησία για να κινηθούν ,να παίξουν ,να εκτονωθούν με project.

      Κύριε Δασκαλάκη, κύριοι Σύμβουλοι της Φυσικής Αγωγής σας θέλουμε πιο δυναμικούς και πιο αποτελεσματικούς.

 

 

 

 

        Κύριοι και Κυρίες Σύμβουλοι της Φυσικής Αγωγής  δεν κινηθήκατε συντονισμένα αλλά κατά μόνας , δεν υπερασπιστήκατε τη Φυσική Αγωγή όπως οφείλατε , αφήσατε τον κλάδο ανυπεράσπιστο. Η Φυσική Αγωγή δεν προάγεται με μερικά σεμινάρια και με το να πηγαίνετε στα σχολεία για να αξιολογήσετε τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής οι οποίοι αγωνίζονται καθημερινά μέσα στη βροχή, το κρύο, τη ζέστη  χωρίς καμία υλικοτεχνική υποδομή .

      Κύριε Κουκοδήμο ως πρεσβευτής του αθλητισμού   βοηθείστε ώστε να δοθεί στη Φυσική Αγωγή η  αξία και η θέση που της αρμόζει στο δημόσιο σχολείο.

        Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Κουκοδήμο, Κύριε Δασκαλάκη, Κύριοι και Κυρίες Σύμβουλοι της Φυσικής Αγωγής ζητάμε την άμεση παρέμβασή σας στο υπουργό .

      Βοηθείστε όσο είναι ακόμα καιρός .

        

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

1.                Σκανδάλη  Αικατερ. 2Ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ:[email protected]

2.                Μέλλου Φωτεινή 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ : [email protected]

3.                Μιχάλης Ηλίας   2ο ΓΕΛ ΑΧΑΡΝΩΝ             : Elias[email protected]

4.                Χιώτης Χaράλαμπος 6ο Γυμνάσιο Αχαρνών : [email protected]

5.                Ρίζου Γεωργία 6ο Γυμνάσιο Αχαρνών          : [email protected]

6.                Μπαλουτάς Ντίνος Γελ . Διονύσου              : [email protected]

7.                Χαρίτου    Χαρά 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών       : [email protected]

8.                Πάλλης Χαράλαμπος 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών :[email protected]

9.                Γαβριήλ Δέσποινα Γυμνάσιο Άνοιξης          :[email protected]

10.            Κοντογιάννη Νέλλη Γυμνάσιο Κρυονερίου :[email protected]

11.            Ψαρρού Ξένια  Γελ Αυλώνα                          : [email protected]

12.            ΠετρογιαννηςΚώστας Γυμνάσιο Αυλώνα   :[email protected]

13.            Λιώνη Άννα  4ο Γυμνάσιο Αχαρνών           :[email protected]

14.            Μώρου Αγγελική 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών :[email protected]

15.            Έλενα Καργάκου 10ο Γυμνάσιο Αχαρνών  :[email protected]

16.            Χρυσοφακη Άννα Γελ. ΑΓ. Στεφάνου        :[email protected]

17.            Τζαβάρας Φώτιος 8ο Γυμν. Αχαρνών     :[email protected]

18.            Καρλής Δημητ. 12ο Γυμν. Αχαρνών        :[email protected]

19.            Μαζαράκη Θεοδώρα 12ο Γυμν. Αχαρνών:[email protected]

20.            Τσιμιλιώτης Δημος 8ο Γυμν. Αχαρνών  :[email protected]

21.            Παρασκευάς  φάνης 30ο  Δ.Σ. Αχαρνών :[email protected]

22.            Μπαλιάμης Νικ  15ο  Δ.Σ Αχαρνών          :[email protected]

23.             Λαζαρίδου Έφη 4ο Δ.Σ. Αχαρνών         :[email protected]

24.            Παπαθωμά Μαρία 2ο Δ.Σ Διονύσου   :[email protected]

25.            Πετράκη Μυρσίνη 22ο Δ.Σ. Αχαρνών  :[email protected]

26.            Παγκοζίδης Ιορδάνης 13ο Δ.Σ. Αχαρνών :jordansandy213gmail.com

 

27.           ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ, 3ο  ΛΥΚΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

28.           ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΡΕΘΥΜΝΟ [email protected]

29.           Ιωάννης Τσαρτσαπάκης  Δ.Σ. Γαυρίου Άνδρος
[email protected]

30.           Γρατσωνίδης Αστέριος, Γυμνάσιο Λ.Τ. Λαμπείας, Ηλείας [email protected]

31.           ΕΥΔΟΞΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΔΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ ΡΟΔΟΥ [email protected]

32.           ΠΑΤΡΙΝΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ 3ο Γ/ΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ [email protected]

33.           Κουκουβιτάκης Γεώργιος. Διευθυντής στο 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών.
mail@3gym-acharn.att.sch.gr

34.           Ελένη Παπαευαγγέλου, 1ο ΓΕΛ ΒΟΥΛΑΣ,
[email protected]

35.           Tσοπανίδου Αγγέλα, Διάθεση ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου

36.           Πολυδωρόπουλος Κωνσταντίνος, 3ο Γυμνασιο Παλλήνης [email protected]

37.           Ζορμπά Βάσω Μεταταχθείσα στη Α΄θμια Ανατολικής Αττικής [email protected]

38.           ΠΑΠΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ  56ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ

39.           Κωστούρου Αγγελική διαθεση Β' Δωδ/σου [email protected]

40.           Συμβουλίδου Αγγελική , Διάθεση Β' Δωδεκανήσου, [email protected]

41.           Kικη Μαύρου Δ/ντρια Γ/σιου Θρακ/νων ΠΕ11, [email protected]

42.           Ιωάννης Τσαρτσαπάκης Δ.Σ. Γαυρίου Άνδρος [email protected]

43.            Νικόλαος Καπουράνης

44.           Τρουμπουκη Μαρθα-2ο ΓΕΛ Ναυπακτου

45.           Παπακώτσης Κώστας, 6 ΓΕΛ Αχαρνών \[email protected]

46.           ΤΣΑΛΟΥΧΟΣ ΜΑΣΣΙΜΟΣ 1o ΓΕΛ ΑΧΑΡΝΩΝ [email protected]

47.           Περόπουλος Ευάγγελος Δ/ντής 43ου ΓΕΛ Αθηνών ΠΕ 11 - [email protected]

48.           tsiakas grigoris-2o gymn.nafpaktou [email protected]

49.           Παπαγεωργίου Κυριάκος ΕΠΑΛ ΑΜΦΙΣΣΑΣ

50.           Μορφης Νικος 1ο ΕΠΑΛ ΡΑΦΗΝΑΣ [email protected]

51.           Δεσποινα Τζελεπη [email protected]

52.           ΜΗΤΡΟΠΙΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ 4/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΥΡΤΟΥ [email protected]

53.           Σοφία Κατέρη Στάθης Ζόγκζας 6ο Δ.Σ. Αχαρνών, [email protected]

54.           Κουκλάκη Ελευθερία Λύκειο Δροσιάς [email protected]

55.           Σάγκοβιτς Δροσιά 11ο Γυμνάσιο Αχαρνών [email protected]

56.           καραδημος βασιλειος Γυμνασιο Λιτοχωρου [email protected]

57.           Ιφιγένεια Καούρη 4ο Γελ Κατερίνης [email protected]

58.           Ιωαννίδης Γιώργος. Πειραιας [email protected]

59.           Μπαλούκα Αργυρώ [email protected] Διάθεση Β' Δωδεκανήσου

60.           Πυνηρτζής Γιώργος, ΓΕΛ Γουβών: [email protected]

61.           Γαβριήλ Κωνσταντίνα 11ο Γυμνάσιο Αχαρνών

62.           Τούλα Βάγια 10ο Γυμνάσιο Αχαρνών

63.            Καλύβας Δημοσθένης 4ο Γυμνάσιο Αχαρνών

64.            Χαρίτου Χαρά 11ο Γυμνάσιο Αχαρνών

65.              Γκέτσου Ελένη Λύκειο Θρακομακεδόνων     

66.            Μαζαράκη Θεοδώρα 12ο Γυμνάσιο Αχαρνών

67.            Ρίζος Στυλιανος     Σέρρες

68.            Προβατάς Άγγελος 1ο Λύκειο Αχαρνών

69.             Τζιατζιάς Μιχαήλ ΠΥΣΔΕ Λάρισας

70.           Τζανετάκος Νικόλαος Κωφών και βαρυκόων Αργυρούπολης

73.      Τσακίρη Βάγια Λύκειο Ελληνικού

 74 .    Τριανταφυλλόπουλος χρήστος Λύκειο Καπανδριτίου

 75.    Κοκμοτός Βασίλειος 2ο Επαλ Αχαρνών

 76.    Μπασιούκα Δήμητρα

77 .    Τσιγκούλης Πέτρος  Γυμνάσιο Σπάτων

78.    Αναστασίου Αθανασίου Λύκειο Βάρης

79     Γαλάνης Χρήστος

80.    Γούργουλη Αικατερίνη 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης

81.   Ζήση Αγγελική 1Ο Γυμνάσιο Κορωπίου

82.   Ζωάκος Μιχάλης Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης

83.   Ηλιάδης Δημήτριος 2ο Γυμνάσιο Αχαρνών

84.   Καζακίδης Βασίλειος 2Ο Δημοτικό σχολείο Γέρακα

85.   Καλπίας Ευάγγελος Μουσικό Λύκειο Παλλήνης

86.   Βονόρτα Ελένη Λύκειο Πικερμίου

87.    Καπνιάς Κωνσταντίνος 2ο Λύκειο Παλλήνης

88.   Παμπούκη Ειρήνη

89.   Παύλου Ιωάννης 5ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής

90.   Σαρίκος Μιχάλης

 

96. Σολωμός Θεμιστοκλής

114

115. Αρκουδέας Πέτρος. Διάθεση ΠΥΣΔΕ Β΄Αθήνας

116.Μπουτσορής Βασίλειος  1ο ΕΠΑΛ Αχαρνών

117.Γκοτζίλα Ευγενία Γυμνάσιο Κλάμου

118. Γκοτζίλα Αικατερίνη Γυμνάσιο Δροσιάς

119. Οικονόμου Αγγελική Λύκειο Άνοιξης

120.Εξαρχοπούλου Στέλλα 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;