Thumbnail
Αναγνώριση προϋπηρεσίας

            Από τη δυσχερή θέση που βρισκόμαστε εμείς οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί απέναντι στις προθέσεις του Υπουργείου, ελάχιστα είναι αυτά που μπορούμε να κάνουμε για να ακουστεί η φωνή μας.  Είναι προτιμότερο όμως να αγωνιστούμε ακόμα κι αν τα μέσα μας είναι πενιχρά.

            Το Υπουργείο έκανε σαφείς τις προθέσεις του για αναγνώριση της προϋπηρεσίας χωρίς αναδρομική ισχύ. Διαγράφει λοιπόν την προϋπηρεσία τεσσάρων ολόκληρων χρόνων. Χιλιάδες δάσκαλοι και καθηγητές βρισκόμαστε στα πρόθυρα της απελπισίας βλέποντας πως  η περιπλάνηση μας σε όλη την επικράτεια κάτω από αντίξοες συνθήκες μένει αδικαίωτη.

            Τα έτη 2010-2014 εργαζόμασταν σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο που δήλωνε πως ο πίνακας θα ξεκλειδώσει κι η προϋπηρεσία μας μετά το 2010 θα αναγνωριστεί μόλις διενεργηθεί ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Αναλάβαμε λοιπόν το βαρύ έργο κάλυψης των δύσκολων θέσεων αποδεχόμενοι τοποθέτηση σε οποιαδήποτε περιοχή της  Ελλάδας. Περιπλανηθήκαμε στα δυσπρόσιτα, στα νησιά και στα ορεινά προσπαθώντας να προσφέρουμε στους μαθητές της χώρας μας μια αξιοπρεπή εκπαίδευση. Τώρα το Υπουργείο μας επιβραβεύει ακυρώνοντας τη μοριοδότηση του εκπαιδευτικού έργου που έχουμε προσφέρει.

            Όμως στη δυσχερή αυτή περίσταση οι αναπληρωτές βρίσκουν τους τρόπους να δώσουν το στίγμα τους και να δείξουν πως δεν αποδέχονται μοιρολατρικά τα ανορθολογικά σχέδια του Υπουργείου . Το τραγούδι "Αναπληρωτές" που συνέθεσε, ηχογράφησε κι οπτικοποίησε μια ομάδα συναδέρφων είναι η μουσική αυτοβιογραφία κάθε αναπληρωτή (www.youtube.com/watch?v=wYuLCOsCbEs) κι η τελευταία φράση του συμπυκνώνει εύστοχα την κατάσταση μας: "Αναπληρωτές, πόσες φορές θα ξαναρχίσετε;".

            Παράλληλα ένα ψήφισμα για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας που βρίσκεται αναρτημένο στην πλατφόρμα του Avaaz έχει συγκεντρώσει πάνω από 3.000 υπογραφές και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς

(https://secure.avaaz.org/el/petition/).

Ψηφίστε για το αυτονόητο δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου σε μια ευνομούμενη χώρα: την προϋπηρεσία του.

Κηπουρίδου Ξανθίππη, αναπληρώτρια ΠΕ70

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLADIKES
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
H μείωση της συμμετοχής στα «ειδικά μαθήματα» των ξένων γλωσσών και η αποψίλωση των ξενόγλωσσων φιλολογιών
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.jpg
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής και της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων...
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων