Thumbnail
ΠΕΤΕΕΜ ΤΕ1

«Νέες» αναθέσεις μαθημάτων κλάδου ΤΕ1, Β’ και Γ’ ΕΠΑ.Λ «Ουαί υμίν Φαρισαίοι Υποκριταί»

Με έκπληξη διαβάσαμε στην ιστοσελίδα www.vukentra.gr την δημοσίευση τμήματος της εισήγησης του κ. Παύλου Μάραντου συμβούλου του ΙΕΠ και ειδικότερα την πρόταση της άτυπης ομάδας που έφτιαξε ο ίδιος (για μας χωρίς εμάς) για τις αναθέσεις των μαθημάτων στη Β΄ και Γ΄ τάξη των ΕΠΑΛ, χωρίς αυτή να είναι ακόμα απόφαση του Υπουργείου και υφαρπάζοντας με «δόλιο» τρόπο την υπογραφή του Προέδρου του ΙΕΠ κ. Σ. Γκλαβά! Γινόμαστε μάρτυρες μιας ακόμη εκδοχής του σήριαλ-παρωδία με τις αναθέσεις, που επαναλαμβάνεται τα τελευταία χρόνια ανελλιπώς, πάντα με Υ.Α. και έντεχνες οδηγίες της Δ/νσης σπουδών και πάντα με τους ίδιους θιγόμενους…

Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ την Πέμπτη 28-8-12014 ενώ συναντήθηκε με υπηρεσιακούς παράγοντες των Γραφείων του κ. Υπουργού και του αρμόδιου υφυπουργού παιδείας, και έλαβε την διαβεβαίωση ότι εκτός του ότι δεν υπάρχει ακόμα κάποια απόφαση επίσημα που να αφορά τις αναθέσεις μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ1 θα έχουν σε 1η ανάθεση όλα τα μαθήματα που είναι χαρακτηρισμένα ως εργαστηριακά με το πρόθημα (Ε). Αντίθετα οι αναθέσεις μαθημάτων που δημοσιεύτηκαν (πολύ πριν την υπογραφή της Υ.Α. από τον κ. υφυπουργού), στον ιστότοπο του συνταξιούχου εκπαιδευτικού της ΣΕΛΕΤΕ και με την επιμέλεια, όπως φαίνεται, εκείνων που διέλυσαν την ΤΕΕ και ροκάνιζαν για χρόνια αξίες και δικαιώματα εκπαιδευτικών, από χθες έχουν σταλεί και στα σχολεία ως επίσημο έγγραφο!!! Όπως αποδεικνύεται στο διάστημα αυτό που η «παράγκα» δούλευε η διευθύντρια του κ. Δερμεντζόπουλου μας έλεγε στην συνάντηση
 

της Πέμπτης ότι δεν γνώριζε καν την εισήγηση του ΙΕΠ!!! Με αυτή τη νέα μεθόδευση του «κουρέματος» των αναθέσεων στους ΤΕ1, καμία ειδικότητα του κλάδου ΤΕ1 δεν συμπληρώνει ούτε το ήμισυ του οργανικού τους ωραρίου δηλαδή τις 14 ώρες (από της 24 του κλάδου) ενώ τα εργαστηριακά μαθήματα έχουν δοθεί σε όλους τους καθηγητές θεωρητικών μαθημάτων εκτός των εργαστηριακών. Επιδιώκουν την υποβάθμιση της εργαστηριακής εκπαίδευσης στη β/θμια ΤΕΕ και την διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ!. Η άτυπη εισήγηση του συμβούλου του ΙΕΠ που εκ το πονηρού και με ταχύς ρυθμούς για την ελληνική γραφειοκρατία έγινε και απόφαση δεν είναι τίποτε άλλο από μια απλή παραλλαγή της «εγκληματικής» Υ.Α. 118842/Γ2/17-9-2008, κατά των εργαστηριακών καθηγητών του κλάδου ΤΕ1, όπου καταργήθηκε σε μία νύχτα η 1η ανάθεση και μας είχαν εκδιώξει από τον φυσικό μας χώρο. Μάλιστα στο δημοσίευμα αυτό εκθειάζεται ο εμπνευστής της, κάποιος Νικολόπουλος, ενώ απαξιώνει την τροποποίησή της, που έγιναν στη συνέχεια με την 7980/Γ2/21-1-2013 και ισχύει, όπου αποκαταστάθηκαν αδικίες στο ευαίσθητο υπηρεσιακό θέμα, όπως αυτό των αναθέσεων μαθημάτων. Προφανώς για λόγους συντεχνιακούς, αυτοσυντήρησης και από μια αρρωστημένη ματαιοδοξία, ανθρώπων, που μάλιστα δείχνουν να φοβούνται την τάξη του σχολείου και προτιμούν τους διαδρόμους του υπουργείου, με απώτερο στόχο να γίνουν ξανά οι «χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη», οδηγούν για μια ακόμη φορά την πολιτική ηγεσία του υπουργείου σε πλάνη και νέες αδικίες.

Μετά και αυτή την απαράδεκτη ενέργεια, να δημοσιευθεί δημόσια με την συναίνεση του κ. Μάραντου συμβούλου του ΙΕΠ, μια άτυπη εισήγησή του, που ως παραλήπτη είχε μόνο την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, δίκην απόφασης υπουργού (δυστυχώς έγινε απόφαση…) και να κυκλοφορεί και στα σχολεία πριν «αλέκτωρ λαλήσει τρεις» ως δήθεν πρόταση του ΙΕΠ, φανερώνει και τις προθέσεις όλης αυτής της μεθόδευσης της συγκεκριμένης ομάδας πίεσης. Τελικά πρέπει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να πάρει θέση και να σπάσει αυτό το «απόστημα» που «φώλιασε» τώρα στο ΙΕΠ. Αυτοί οι ειδικοί παιδαγωγοί επιδιώκουν και με την τελευταία εισήγηση (απόφαση;) τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών, την «απαξίωση» υπηρεσιακά των εργαστηριακών καθηγητών ΤΕ1 μαζί και την εργαστηριακή εκπαίδευση στα ΕΠΑΛ. Ταυτόχρονα συνεχίζεται η ταξινόμηση σε ιεραρχικές δομές του εκπαιδευτικού προσωπικού ανώτερων και κατώτερων, ανάλογα με την σχολή αποφοίτησής με απώτερο στόχο των «υποβιβασμό» μας ακόμα περισσότερο σε αντίθεση με το τιτάνιο έργο που προσφέρουμε στην ΤΕΕ και με την αδιαμφισβήτητη καταλιτική και ουσιαστική παρουσία μας στο χώρο των εργαστηρίων. Το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι η τεχνική παιδεία και η άρτια εργαστηριακή εκπαίδευση των μαθητών χρόνια τώρα.

Στόχος επίσης της ομάδας αυτής, που λειτουργεί ως «παραμάγαζο» της πάλαι ποτέ Δ/νσης Σπουδών και τώρα του ΙΕΠ, είναι να προκαλέσει σύγχυση μεταξύ των εκπαιδευτικών, να δημιουργήσει διαλυτικά φαινόμενα στα σχολεία και να πάρουν τη «ρεβάνς» από ορισμένα στελέχη και την πολιτική ηγεσία που επανέφερε την 1η ανάθεση στον κλάδο ΤΕ1 και αποκαταστάθηκε έτσι η νομιμότητα. Τι επιδιώκουν όλοι αυτοί που κρύβονται πίσω από κάποιες θεσούλες βολεμένων παιδαγωγών, την φαυλότητα και το «μπάχαλο» στα σχολεία για μια ακόμη φορά; Δεν διδάχτηκαν τίποτε το 20008 τόση αγενή ψυχή και αχαριστία προς τους συναδέλφους του κλάδου μας, έχουν; Γιατί άραγε; Όταν ήταν στα πράγματα αυτοί δεν δημιούργησαν το χάος που όλοι γνωρίσαμε στα σχολεία όλης της χώρας; Για όλους αυτούς τους λόγους,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

1) Την απομάκρυνση του κ. Παύλου Μάραντου από το ΙΕΠ και κάθε άλλου παράγοντα που απεργάζεται τρόπους εξοστρακισμού του κλάδου των εργαστηριακών ΤΕ1 από τα ΕΠΑΛ και ταυτόχρονα την αντιπροσώπευσή μας σε αυτό το θεσμικό όργανο, όπως επίσης και της ΟΛΜΕ και άλλων επιστημονικών ενώσεων.

2) Να υπάρξει άμεσα συμπληρωματική απόφαση για τις αναθέσεις των εργαστηριακών μαθημάτων στον κλάδο ΤΕ1 σύμφωνα με το πνεύμα των 7980/Γ2/21-1-2013 Υ.Α. και 176027/Γ2/19-11-2013, όπου καταργείται η προτεραιότητα ανάθεσης διδασκαλία εργαστηριακών μαθημάτων στους κλάδων ΠΕ, όπου θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής: α) Οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων του κλάδου ΤΕ1 να έχουν σε πρώτη (1) ανάθεση όλα τα αμιγώς εργαστηριακά - σχεδιαστικά μαθήματα (Ε) β) Σε περίπτωση που εμπλέκονται περισσότεροι κλάδοι του ενός στην 1η ανάθεση των εργαστηριακών - σχεδιαστικών μαθημάτων δεν πρέπει να δημιουργούνται υπεραριθμίες στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ1, διότι δεν έχουν άλλη ανάθεση μαθημάτων. γ) Στην 2η ανάθεση για τον κλάδο ΤΕ1 να συμπεριληφθεί το τεχνολογικό ή τεχνικό μάθημα κάθε ειδικότητας, που τα γνωστικά του πεδία συσχετίζονται άμεσα με τις εργαστηριακές ασκήσεις, μαθήματα που διδάσκαμε πριν, με την Γ2/3325/89.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ – ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ01

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα