Thumbnail
Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
http://syllogosanapliroton.wordpress.com/                                                 
Βαθμός Προτερ.: ΕΠΕΙΓΟΝ     
Προς:
-Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Λοβέρδο Α.
-Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων 
κ..Δερμεντζόπουλο Αλ
- Γραφείο Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ
-  ΟΛΜΕ.
-ΕΛΜΕ 
 
Αθήνα, 3 Σεπτεμβρίου    2014 

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 Έκπληξη και αγανάκτηση  δημιουργούν στον κόσμο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών οι σχετικές εγκύκλιοι οδηγιών του Υφυπουργού Παιδείας για τις αναθέσεις μαθημάτων. Πρόκειται για αντιφατικές εισηγήσεις του δήθεν επιστημονικού οργάνου Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που από ό,τι φαίνεται εισηγείται χωρίς επιστημονικά κριτήρια αλλά κατά Υπουργική Παραγγελία. Εισηγήσεις και αποφάσεις που στερούνται κάθε επιστημονικού κριτηρίου  που τη μια χρονιά ισχύουν, την άλλη ανακαλούνται και εφαρμόζονται κατά το δοκούν και ανάλογα με τα πρόσωπα και τις καταστάσεις . Οι αποφάσεις  του υπουργείου Παιδείας για τις αναθέσεις μαθημάτων δείχνουν ότι θέλει το σοβαρό αυτό επιστημονικό ζήτημα  να εξαντλείται σε επίπεδο καφενείου χωρίς καμιά προσπάθεια να γίνεται για σοβαρό δημόσιο διάλογο και πολιτική ουσίας.

Η Π.Ε.Α.Δ με αφορμή τα παραπάνω  θέλουμε να επισημάνουμε τα εξής:

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας  εκφράζει την εντονότατη αντίθεσή στις αποφάσεις αυτές οι οποίες οδηγούν  στην υποβάθμιση όλων των γνωστικών αντικειμένων. Οι αποφάσεις αυτές αντιμετωπίζουν τα μαθήματα όχι ως ανεξάρτητους επιστημονικούς κλάδους με ιδιαίτερη διδακτική μεθοδολογία αλλά ως δευτερεύοντα διδακτικά αντικείμενα η διδασκαλία των οποίων περιορίζεται στην απλή αναπαραγωγή στείρων γνώσεων. Θεωρούμε αντιεπιστημονικές  και αδιανόητη τις οδηγίες αυτές οι οποίες θυσιάζουν στη μηχανιστική λογική της κάλυψης κενών και της τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος τη διδακτική προσφορά των μαθημάτων από καταρτισμένους επιστήμονες που κατέχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. 

Οι αποφάσεις αυτές  του υπουργείου Παιδείας συμπυκνώνουν την απαξία που δείχνει η ελληνική πολιτεία στο Γνωστικό Αντικείμενο , στους επιστήμονες που η ίδια εκπαιδεύει, αλλά και το σύστημα που η ίδια έχει ορίσει για την πρόσληψη των καθηγητών στη δημόσια εκπαίδευση.

Τα θέματα των  αναθέσεων είναι άκρως επιστημονικά θέματα και μόνο με αυτόν τον τρόπο πρέπει να αντιμετωπίζονται. Ειδικά σε εποχές οικονομικής και ηθικής κρίσης ,όπως η σημερινή, επιβάλλεται η σωστή διαπαιδαγώγηση των εφήβων  για την ανάπτυξη του μορφωτικού και πολιτιστικού επιπέδου της χώρας μας. Η θωράκιση της νέας γενιάς με άριστο και εξειδικευμένο γνωσιολογικό υπόβαθρο που ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες της ζωής και της αγοράς εργασίας αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για το μέλλον της πατρίδας μας.

Η παιδεία του τόπου μας αποτελεί ασφαλώς την καλύτερη επένδυση για το αύριο. Η Πολιτεία δεν πρέπει να  φείδεται   ούτε κόπων ούτε χρημάτων – στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της -  προκειμένου να συνεχίσει να συμβάλλει στην ευόδωση των στόχων της.

                                                ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

                                                             ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα