Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη, 4-09-14

Δέσποινα Σαββίδου

Αιρετός  Π.Υ.Σ.Π.Ε.  

Δυτικής   Θεσσαλονίκης

Σχολείου: 2310 732.912

Κινητό:  6944 734.044

desavvidou@gmail.com

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

(Διευκρινίσεις για τις διαδικασίες τοποθετήσεων στη Β’Θεσ/νίκης)

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

    Σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου, που με επιλέξατε να σας εκπροσωπώ  ως αιρετή εκπρόσωπό σας στο ΠΥΣΠΕ Δυτ.Θεσ/νίκης, εκτιμώ πως με την παρουσία μου τίμησα το θεσμό και σεβάστηκα απόλυτα τη λειτουργία και το κύρος του οργάνου.

    Ύψιστο μέλημά μου πάντα ήταν η ενημέρωση με υπευθυνότητα στα θέματα που απασχολούσαν τους συναδέλφους. Σε κάθε περίπτωση η άγνοια μπορεί να συγχωρεθεί. Όταν όμως οδηγεί σε....παραπληροφόρηση τότε γίνεται ¨εγκληματική¨. Η ορθή ενημέρωση είναι μέγιστης σημασίας, ιδιαίτερα για τις υπηρεσιακές μεταβολές, καθώς αποτελεί το “εργαλείο” για σωστές επιλογές που συνδέονται με τον οικογενειακό και προσωπικό προγραμματισμό όλων.  Δυστυχώς, το τελευταίο χρονικό διάστημα αστοχίες και παραπληροφόρηση ακόμη και από ανθρώπους που επιβάλλεται να ενημερώνουν υπεύθυνα τους συναδέλφους ως θεσμικοί εκπρόσωποί τους......συνθέτουν ένα χαώδες σκηνικό που αποπροσανατολίζει τους συναδέλφους.

     Επειδή λοιπόν δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα συναδέλφων εκφράζοντας την ανησυχία τους για τη..... μη πραγματοποίηση των αποσπάσεων εντός της Διεύθυνσης μας, όπως ακόμη και για τη σύγχυση που προέκυψε από την παραπληροφόρηση για το ποια διαδικασία θα ακολουθήσει το ΠΥΣΠΕ για τις λειτουργικές υπεραριθμίες, σας ενημερώνω ότι:

α) Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες εντός της Δ/νσης Δυτικής Θεσ/νίκης και επιθυμούν την απόσπαση(βελτίωση) θέσης τους θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα μετά τις τοποθετήσεις της διάθεσης και θα συνεξεταστούν με τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών που προέρχονται από άλλα ΠΥΣΠΕ.

  Συνάδελφοι, οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών είναι αναφαίρετο δικαίωμα τους και γίνονται εξυπηρετώντας κοινωνικές-οικογενειακές ανάγκες σε συνάρτηση με τις ανάγκες της Υπηρεσίας. Ειδικότερα στη σημερινή εποχή που η οικονομική κατάσταση όλων είναι επιβαρυμένη και πολύ δύσκολη ο κοινωνικός χαρακτήρας των αποσπάσεων επιβάλλεται να είναι σεβαστός και το πρωταρχικό μέλημα της Υπηρεσίας μας αλλά και όλων.

Θεωρώ ακόμη θεσμική υποχρέωσή  μου ξεκαθαρίζοντας  τις απορίες σας  και βασιζόμενη στην ισχύουσα Νομοθεσία η οποία ακολουθείται από όλα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια της χώρας, να σας ενημερώσω για το τι προβλέπει η νομοθεσία για τους υπεράριθμους εκπ/κούς  αφού οι υπηρεσιακές μεταβολές αποτελούν σημαντικότατο στοιχείο στη ζωή κάθε συναδέλφου.

Τα παρακάτω αφορούν οργανικές υπεραριθμίες, αλλά το ίδιο θεσμικό πλαίσιο καλύπτει κατ΄ αναλογία και τις λειτουργικές υπεραριθμίες.

Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπ/κών (Π.Δ. 50/96 και 100/97)     

                        Αν διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

·Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

·Στη συνέχεια το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπ/κούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

·Από όσους εκπ/κούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης

·Από όσους εκπ/κούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπ/κοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπ/κών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπ/κοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης

  Οι εκπ/κοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά.

Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπ/κών γίνεται ως εξής:

α) 0ταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στην σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β)Οι εκπ/κοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατό, σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

γ) Όσοι εκπ/κοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των παραπάνω περιπτώσεων (α) και (β), τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

δ) Οι εκπ/κοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Από τα παραπάνω( περίπτωση β) εξάγεται ότι για να μεταπηδήσει κάποιος σε όμορη ομάδα σχολείων θα πρέπει πρώτα να έχουν καλυφθεί τα κενά της δικής του ομάδας. Αυτό διευκρινίζεται και από το έγγραφο Αρ. Πρωτ.:  54012/Δ1  13-5-2011 του ΥΠΑΙΘ.

   Από τη διατύπωση του άρθρου 14 παρ. 5 περ. β του Π.Δ. 50/96 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 12 παρ. 1 του Π.Δ. 100/97 γίνεται σαφές ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί αποδεχόμενοι τη συγκεκριμένη διαδικασία με τη δήλωση επιθυμίας να τοποθετηθούν σε σχολεία της ίδιας ομάδας, αν υπάρχει κενό στην ίδια ομάδα σχολείων με το σχολείο όπου υπηρετούσαν, δεν τοποθετούνται σε σχολείο της όμορης ομάδας.

γ) Οι εκπαιδευτικοί που δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, σύμφωνα με τις προηγούμενες α και β περιπτώσεις τοποθέτησης (άρθρο 14 παρ. 5, περ. α και β του Π.Δ. 50/96), τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 του ίδιου Π.Δ/τος συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση. 

δ) Επίσης, όσοι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι και δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν στα σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, σύμφωνα με το άρθρ. 14  παρ. 5 του Π.Δ. 50/96 «τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση».

Η διαδικασία είναι αυτή που περιγράφεται στις διατάξεις του άρθρου 15 παρ. 11, 12 εδ. α και β του Π.Δ. 50/96 και του άρθρου 13 παρ. 2 του Π.Δ. 100/97. Στην περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετηθούν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις της περιοχής μετάθεσης.... "

   Να σας θυμίσω επίσης ότι η σειρά των τοποθετήσεων(χρονοδιάγραμμα) κατά την εκτίμησή μου  που θα ακολουθήσει το ΠΥΣΠΕ θα είναι η εξής:

1. Τοποθέτηση λειτουργικά υπεράριθμων (Παρασκευή 5/09/14)

2. Τοποθέτηση ειδικών κατηγοριών (Τετάρτη 10/09/14)

3.Τοποθέτηση όσων είναι στη διάθεση (αφορά εκπαιδευτικούς ΠΕ70, ΠΕ60 και όλες τις ειδικότητες καθώς και τους συναδέλφους από μετάταξη) την Τετάρτη 10/09/14.

4. Τοποθέτηση όσων έχουν έρθει με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΠΕ και όσων ζητούν απόσπαση( βελτίωση θέσης) εντός του ΠΥΣΠΕ.(Αφορά ΠΕ70,ΠΕ60 και όλες τις ειδικότητες.)

Επιπρόσθετα να σας αναφέρω ότι:

·         Οι αιτήσεις τοποθέτησης ειδικοτήτων από άλλα ΠΥΣΠΕ θα συνεξεταστούν με τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς  από άλλα ΠΥΣΔΕ.

·        Τα κενά που αναρτήθηκαν  είναι ενδεικτικά και εμπλουτίζονται εκ νέου καθημερινά οπότε για να ενημερώνεστε υπεύθυνα θα επισκέπτεστε την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.

·        Για ό,τι νεότερο προκύψει θα παρακολουθώ καθημερινά τα προβλήματα και τις εξελίξεις και θα σας ενημερώνω έγκαιρα.

Τέλος, να ευχηθώ σε όλους τους εκπαιδευτικούς καλή σχολική χρονιά με δύναμη και δημιουργία.

  

                                                              Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

                                                                             

                                                                          Δέσποινα Σαββίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι