ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΥΣΔΕ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
Α/Α | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΣΧΟΛΕΙΟ |
1 | ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ20 | ΓΕΛ ΛΑΠΠΑ |
2 | ΑΜΠΛΑΣ | ΜΙΧΑΛΗΣ | ΠΕ04 | ΓΥΜΝ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ |
3 | ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ | ΛΑΜΠΡΙΝΗ | ΠΕ02 | ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ |
4 | ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ | ΒΑΣΙΛΗΣ | ΠΕ11 | ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ |
5 | ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΠΕ18 | 4Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
6 | ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΙΑΤΟΣ | ΓΡΗΓΟΡΗΣ | ΠΕ02 | ΓΕΛ ΒΡΑΧΝΕΪΚΩΝ |
7 | ΒΑΛΑΧΑΣ | ΙΟΡΔΑΝΗΣ | ΠΕ12 | 5Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
8 | ΒΛΑΧΟΣΩΤΗΡΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΠΕ03 | 9Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
9 | ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ | ΧΑΡΑ | ΠΕ04 | 10Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ |
10 | ΓΕΩΡΓΑΚΗ | ΝΑΝΤΙΑ | ΠΕ12 | 2Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
11 | ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΠΕ07 | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ |
12 | ΔΕΛΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ12 | 21Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ |
13 | ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ | ΒΑΣΙΛΗΣ | ΠΕ04 | 20Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ |
14 | ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ | ΠΕ09 | ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ |
15 | ΚΑΝΙΣΤΡΑ | ΕΦΗ | ΠΕ02 | 7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ |
16 | ΚΑΡΑΒΟΤΑΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ | ΠΕ03 | ΓΕΛ Κ ΑΧΑΪΑΣ |
17 | ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΠΕ02 | ΓΕΛ ΡΙΟΥ |
18 | ΚΟΚΟΛΗΣ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ | ΠΕ04 | 6Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
19 | ΚΟΛΛΙΑΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΠΕ18 | 4Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
20 | ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ02 | 11Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ |
21 | ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ | ΒΑΣΩ | ΠΕ02 | 8Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ |
22 | ΛΑΖΑΝΑΣ | ΑΛΕΞΗΣ | ΠΕ19 | 9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
23 | ΜΑΚΡΙΔΗΣ | ΣΤΑΘΗΣ | ΠΕ11 | ΓΥΜΝ ΛΑΚΚΟΠΕΤΡΑΣ |
24 | ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ03 | 14Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
25 | ΜΗΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΕ19 | ΓΕΛ ΛΟΥΣΙΚΩΝ |
26 | ΜΙΧΟΣ | ΣΤΑΥΡΟΣ | ΠΕ11 | 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΟΥ |
27 | ΜΠΑΡΑΚΙΤΗ | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | ΠΕ06 | 8Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
28 | ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ | ΕΛΛΗ | ΠΕ08 | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ |
29 | ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ | ΑΓΓΕΛΟΣ | ΠΕ17 | 12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
30 | ΜΠΟΥΣΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ02 | 2Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
31 | ΝΤΑΦΛΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ12 | 13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
32 | ΝΤΟΥΚΑ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΠΕ02 | 13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
33 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΠΕ02 | 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
34 | ΠΑΪΖΗΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΕ04 | ΓΕΛ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ |
35 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ | ΠΕ02 | 9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
36 | ΠΑΠΑΔΕΑΣ | ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ | ΠΕ17 | 2Ο ΓΕΛ ΑΙΓΙΟΥ |
37 | ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ | ΠΕ17 | ΕΠΑΛ Κ ΑΧΑΪΑΣ |
38 | ΠΑΠΠΑΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ | ΠΕ02 | ΓΥΜΝ ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ |
39 | ΠΕΤΣΟΥΛΑΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΠΕ03 | 11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
40 | ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ | ΗΡΑΚΛΗΣ | ΠΕ04 | 7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ |
41 | ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΠΕ02 | 5Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ |
42 | ΣΑΡΡΗΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΠΕ11 | 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
43 | ΣΙΑΚΟΒΕΛΗ | ΑΙΜΙΛΙΑ | ΠΕ09 | ΓΕΛ Κ. ΑΧΑΪΑΣ |
44 | ΣΙΑΧΟΣ | ΧΡΙΣΤΟΦΑΣ | ΠΕ12 | 5Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ |
45 | ΣΟΓΙΑΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΠΕ02 | 1Ο ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΟΥ |
46 | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΠΕ11 | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ |
47 | ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΕ11 | 12Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
48 | ΦΟΥΚΑ | ΜΑΡΙΑ | ΠΕ02 | 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ |
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 5ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ψήφος Δύναμης Ενότητας και Ανατροπής
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Τέσσερα χρόνια είναι πια αρκετά. Σαν εργαζόμενοι έχουμε νιώσει αρκετά στο πετσί μας τι σημαίνει Τρόικα και μνημόνιο . Οι μάσκες έχουν πέσει και δεν έχουμε καμιά αυταπάτη για τον ρόλο που παίζουν οι «σωτήρες» μας Σαμαράς – Βενιζέλος.
- Δεν είναι τίποτα άλλο παρά φτωχοί συγγενείς και παπαγαλάκια – υποστηρικτές της πιο ακραίας ταξικής πολιτικής που οδηγεί τη χώρα μας αλλά και την Ευρώπη σε κοινωνικό νεκροταφείο. Το μόνο πρόγραμμα που έχουν να παρουσιάσουν είναι η συνέχιση της μνημονιακής πολιτικής, της λιτότητας και της κοινωνικής καταστροφής.
- Δεν είναι τίποτα άλλο από μεσολαβητές των συμφερόντων της πιο επιθετικής μερίδας του μεγάλου πολυεθνικού κεφαλαίου, των τραπεζών , των «αρπαχτικών» των μεγάλων επιχειρηματικών ή χρηματιστηριακών ομίλων.
- Η πολιτική τους είναι το : «ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ» , «ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ». Γι αυτό έχουν πάρει διαζύγιο από κάθε έννοια δημόσιου – κοινωνικού συμφέροντος , από κάθε έννοια δημοκρατικού δικαιώματος, γι αυτό τσαλαπατούν καθημερινά την αξιοπρέπεια του πιο αδύναμου κρίκου της κοινωνίας , των εργαζόμενων.
Σαν εργαζόμενοι δεν έχουμε άλλη επιλογή από την ΑΝΑΤΡΟΠΗ αυτής της πιο αντικοινωνικής κυβέρνησης.
- Αυτή η ανατροπή δεν μπορεί παρά να είναι συνέπεια της ενεργής παρουσίας – παρέμβασης του λαϊκού κινήματος, των πολιτικών και συνδικαλιστικών δυνάμεων που όλα αυτά τα χρόνια βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των αγώνων, των δυνάμεων που μπορούν να εκπροσωπήσουν γνήσια τους εργαζόμενους.
- Αυτή η ανατροπή δεν θα είναι το τέλος αλλά η αρχή μιας νέας πορείας της χώρας , που θα προχωρά με τη ζυγαριά να γέρνει προς το συμφέρον των εργαζόμενων, δηλαδή των πολλών, προς την υπεράσπιση και διεύρυνση των κοινωνικών δικαιωμάτων, προς την πλευρά της κοινωνικής δικαιοσύνης με τελικό στόχο ο πλούτος που παράγεται να είναι στα χέρια αυτών που τον παράγουν.
- Αυτή η ανατροπή δεν μπορεί παρά να είναι μια μακράς διάρκειας πολιτική και κοινωνική σύγκρουση με τις κυρίαρχες πολιτικές στην Ε.Ε και στην Ελλάδα, με τα μεγάλα συμφέροντα και με αυτούς που κατέχουν τον πλούτο. Η έκβαση αυτής της σύγκρουσης θα εξαρτηθεί από τον προσανατολισμό και την ενεργή στήριξη του λαϊκού κινήματος και δεν θα είναι αποτέλεσμα κινήσεων μόνο στην κοινοβουλευτική «σκακιέρα».
Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ
Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, στη δημόσια Εκπαίδευση βρίσκεται σε εξέλιξη μια πρωτοφανής επιχείρηση αποδόμησης και υπονόμευσης του Δημόσιου Σχολείου, του επιπέδου ζωής, των βασικών δικαιωμάτων και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. Αποτέλεσμα των ακολουθούμενων εκπαιδευτικών πολιτικών είναι να καταπατάται βάναυσα το δικαίωμα στη μόρφωση, στην εργασία και τελικά στη ζωή και το μέλλον της νεολαίας.
Οι πιο πρόσφατες συνέπειες αυτής της βάναυσης επίθεσης, μετά τη δραματική μείωση μισθών και συντάξεων και την τραγική υποβάθμιση της ασφάλισης και περίθαλψης, είναι εξίσου καταστροφικές: Βίαιη κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, κατάργηση των ΕΠΑΣ, διαθεσιμότητες/απολύσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών, νέος νόμος για το Λύκειο που ωθεί χιλιάδες μαθητές στη μαθητεία και την κατάρτιση. Ταυτόχρονα, επιχειρείται μέσω της «αξιολόγησης/χειραγώγησης» να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία με στόχο πολλά από αυτά να καταργηθούν και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά να οδηγηθούν στη διαθεσιμότητα/απόλυση, και όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα ανταγωνισμού, αντιπαραθέσεων, τρομοκρατίας, υποταγής και φόβου.
Οι πρακτικές αυτές συνδυάζονται με την υποβάθμιση και διάλυση βασικών υποστηρικτών δομών της εκπαίδευσης (ενισχυτική διδασκαλία, γραμματειακή υποστήριξη, βιβλιοθήκες, φύλαξη σχολείων κ.ά.), καθώς και με συγχωνεύσεις σχολείων και συμπτύξεις τμημάτων, με αποτέλεσμα να προκύπτουν πληθωρικά τμήματα και σχολεία, πράγμα που δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο το έργο του σχολείου και των εκπαιδευτικών.
Με τις διαθεσιμότητες/απολύσεις, το μηδενισμό των νέων προσλήψεων μονίμων, τη μη αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τη δραματική μείωση των μεταθέσεων και αποσπάσεων, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, την ανάθεση διδακτικού έργου μέχρι και σε πέντε σχολικές μονάδες, τη βίαιη εξώθηση στη συνταξιοδότηση, με επιστέγασμα τις νέες αναθέσεις μαθημάτων και με φόβητρο το νέο πειθαρχικό δίκαιο, κατάφεραν να συρρικνώσουν τον κλάδο μας κατά 30.000 μέσα σε μια πενταετία. Καλλιέργησαν ένα κλίμα εμφύλιου πολέμου, ατομισμού και ανταγωνισμού ανάμεσα σε συναδέλφους διαφορετικών ειδικοτήτων, με αρνητικές συνέπειες στο ίδιο το έργο του σχολείου, μια και είναι προφανές ότι οι εργασιακές σχέσεις των καθηγητών επηρεάζουν άμεσα τις συνθήκες μόρφωσης των παιδιών.
Στη βάση όλων αυτών είναι προφανές ότι βρίσκεται ο βασικός στόχος των μνημονιακών δυνάμεων: η δραματική μείωση των δημόσιων δαπανών για την Παιδεία, μια μείωση που ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση βασικών λειτουργιών της δημόσιας εκπαίδευσης.
Η κατάσταση αυτή ωστόσο, πρέπει να αντιστραφεί. Οι πολιτικές εξαθλίωσης των εργαζομένων και ξεπουλήματος της χώρας πρέπει άμεσα να ανατραπούν!
ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Η συμμετοχή μας στις εκλογές ΠΥΣΔΕ γίνεται χωρίς ψευδαισθήσεις για τον χαρακτήρα αυτών των οργάνων. Είναι φανερό ότι τα Υ.Σ δεν φτιάχτηκαν για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εκπ/κών . Πρόκειται για όργανα διαχείρισης και προώθησης της κυβερνητικής πολιτικής με διορισμένες πλειοψηφίες. Γι’ αυτό παίζει σημαντικό ρόλο η παρουσία των αιρετών σε αυτά. Η παρουσία αιρετών που εκπροσωπούν την συγκυβέρνηση ( ΔΑΚΕ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ) ενισχύει την προσπάθεια χειραγώγησης των εκπ/κών και τη δημιουργία πελατειακών σχέσεων. Στηλιτεύουμε το γεγονός πως σε ψηφοδέλτιο ( Προοδευτική ενότητα ) συμμετέχουν ως υποψήφιοι ένα από τα ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ, από την διοίκηση , μέλη του ΠΥΣΔΕ, καθώς και ένας επικεφαλής τμήματος στην ΔΔΕ , αναπαράγοντας πρακτικές του τόσο γνωστού της παρελθόντος.
Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούν να παρουσιάσουν τα αυτονόητα δικαιώματα ως ρουσφέτια για να δεσμεύσουν ψήφους και συνειδήσεις. Πουλούν εκδούλευση παρουσιάζοντας κατακτήσεις του κλάδου ( μεταθέσεις , αποσπάσεις , τοποθετήσεις με μόρια) ως προσωπική τους επιτυχία. Ενισχύουν διοικητικές λογικές και συνδιαχειριστικές αντιλήψεις.
Μαυρίζοντας τους υποψηφίους αιρετούς των φιλοκυβερνητικών παρατάξεων:
Στέλνουμε μήνυμα καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής.
Γιατί διαχειρίζονται τα δικαιώματα των καθηγητών αποκλειστικά για κομματικά και συνδικαλιστικά τους οφέλη.
Γιατί συγκαλύπτουν τις αυθαιρεσίες της διοίκησης συγκαλύπτοντας ταυτόχρονα και τις δικές τους αναξιοπρεπείς πελατειακές πρακτικές.
Γιατί συναινούν στις βασικές κατευθύνσεις της αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής και συμβάλλουν από την θέση τους στην προώθησή της.
Συν/φοι –Συν/φισες
Χωρίς αυταπάτες για τον ρόλο των Υ.Σ. το προηγούμενο διάστημα δεν αφήσαμε στο απυρόβλητο την διοίκηση. Προσπαθήσαμε να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του καθηγητή. Συμβάλαμε με θετικά αποτελέσματα στην κατοχύρωση της διαφάνειας σε κάθε είδος τοποθέτησης συν/φων. Η καθημερινή μας παρουσία αποδεικνύει την αλήθεια των λόγων μας.
Ένας ανατρεπτικός αιρετός πρέπει να είναι εκεί
- για να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια σε κάθε είδος υπηρεσιακής μεταβολής
- για να αντισταθεί στον αυταρχισμό και την αυθαιρεσία της διοίκησης, χωρίς καμία σχέση με τους μηχανισμούς εξουσίας.
- για να προστατέψει τους συναδέλφους από άδικες ή σκόπιμες διώξεις στηριζόμενος στο συνδικαλιστικό κίνημα.
- για να δεσμεύεται από τις θέσεις και τις αποφάσεις του σωματείου και να λογοδοτεί στις Γ.Σ της ΕΛΜΕ
- για να δει , να αποκαλύψει και να αποτρέψει το ρουσφέτι
- για να προτάξει τα προβλήματα και τις διεκδικήσεις των συν/φων
- για να κατοχυρώσει στην πράξη να δημοσιοποιούνται τα πάντα
Λέμε όχι στους ισόβιους αιρετούς, οι οποίοι εκ των πραγμάτων έχουν απομακρυνθεί σε μεγάλο βαθμό από τη σχολική πραγματικότητα και γίνονται πιο ευάλωτοι στις κάθε είδους «εξυπηρετήσεις». Υποστηρίζουμε την ανακλητότητα όλων των αιρετών μας και την εναλλαγή των προσώπων μετά από 2 θητείες.
- Για πολλά χρόνια στην Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας συμμετείχε στις εκλογές των αιρετών ΠΥΣΔΕ η Ενιαία Αγωνιστική κίνηση για το ΠΥΣΔΕ Ν. Αχαΐας, αποτέλεσμα και ώριμος καρπός της συνεργασίας των συνδικαλιστικών εκφράσεων που είχαν αγωνιστικό πρόσημο και πρώτη επιλογή τους τη στήριξη και δράση του σωματείου. Των δυνάμεων που είχαν κοινό βηματισμό στην ΟΛΜΕ , στις συνελεύσεις και στους αγώνες .
Εκτιμώντας θετικά τη συλλογική αυτή προσπάθεια, θεωρήσαμε αναγκαία τη συνέχισή της.
Δυστυχώς όμως η Εκπαιδευτική Παρέμβαση της Πάτρας παρά το ότι μέχρι την τελευταία μέρα της κατάθεσης ψηφοδελτίων ήταν θετική στην κοινή κάθοδο στο ΠΥΣΔΕ ( το πρότεινε ο εκπρόσωπός της από τις αρχές Σεπτεμβρίου και μάλιστα κατά τα λεγόμενά του ομόφωνα) , τελικά επέλεξε τη μοναχική πορεία , επέλεξε την κόντρα με την κοινή λογική. Χωρίς ποτέ σε όλες τις θητείες να εκφραστεί η οποιαδήποτε διαφωνία για τα ζητήματα του ΠΥΣΔΕ και τον χειρισμό των εργασιακών θεμάτων των συναδέλφων, η Εκπαιδευτική Παρέμβαση επέλεξε τον σεχταρισμό, την ακύρωση της κοινής προσπάθειας, επέλεξε την απομόνωση που θα την οδηγήσει σε φθίνουσα πορεία. Η Παρέμβαση δε συμφώνησε ούτε σε κοινή κάθοδο στο ΑΠΥΣΔΕ, λόγω άρνησης να συμβάλλει στην εναλλαγή όσο αφορά στο ΑΠΥΣΔΕ, γεγονός με το οποίο συμφώνησαν τα περισσότερα σχήματα της Περιφέρειας.
Παρ όλα αυτά εμείς είμαστε σίγουροι ότι οι ανάγκες των καιρών θα μας βρουν και πάλι μαζί.
Στις εκλογές για το ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Ελλάδας στηρίζουμε και συμμετέχουμε στο ψηφοδέλτιο :
ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ-ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Ψήφος Δύναμης, Ενότητας και Ανατροπής
Για ένα Δημόσιο Σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας που θα χωράει όλους τους μαθητές, όλους τους εκπαιδευτικούς,
όλη τη γνώση!
Δείτε εδώ το Ψηφοδέλτιο για το ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη