Thumbnail
Μέτωπο αντίστασης εκπαιδευτικών

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΥΣΔΕ Ν. ΑΧΑΪΑΣ

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

1

ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ20

ΓΕΛ ΛΑΠΠΑ

2

ΑΜΠΛΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ

ΠΕ04

ΓΥΜΝ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

3

ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

ΛΑΜΠΡΙΝΗ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

4

ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ11

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

5

ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ18

4Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

6

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΙΑΤΟΣ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΒΡΑΧΝΕΪΚΩΝ

7

ΒΑΛΑΧΑΣ

ΙΟΡΔΑΝΗΣ

ΠΕ12

5Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

8

ΒΛΑΧΟΣΩΤΗΡΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΠΕ03

9Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

9

ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ

ΧΑΡΑ

ΠΕ04

10Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

10

ΓΕΩΡΓΑΚΗ

ΝΑΝΤΙΑ

ΠΕ12

2Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

11

ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΠΕ07

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

12

ΔΕΛΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ12

21Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

13

ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ04

20Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

14

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ09

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

15

ΚΑΝΙΣΤΡΑ

ΕΦΗ

ΠΕ02

7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

16

ΚΑΡΑΒΟΤΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ03

ΓΕΛ Κ ΑΧΑΪΑΣ

17

ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΡΙΟΥ

18

ΚΟΚΟΛΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

ΠΕ04

6Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

19

ΚΟΛΛΙΑΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ18

4Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

20

ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ02

11Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

21

ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΑΣΩ

ΠΕ02

8Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

22

ΛΑΖΑΝΑΣ

ΑΛΕΞΗΣ

ΠΕ19

9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

23

ΜΑΚΡΙΔΗΣ

ΣΤΑΘΗΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝ ΛΑΚΚΟΠΕΤΡΑΣ

24

ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ03

14Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

25

ΜΗΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ19

ΓΕΛ ΛΟΥΣΙΚΩΝ

26

ΜΙΧΟΣ

ΣΤΑΥΡΟΣ

ΠΕ11

2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΟΥ

27

ΜΠΑΡΑΚΙΤΗ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΠΕ06

8Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

28

ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ

ΕΛΛΗ

ΠΕ08

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ

29

ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ

ΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΕ17

12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

30

ΜΠΟΥΣΗ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ02

2Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

31

ΝΤΑΦΛΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ12

13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

32

ΝΤΟΥΚΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΠΕ02

13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

33

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΠΕ02

2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

34

ΠΑΪΖΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΕ04

ΓΕΛ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

35

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ

ΠΕ02

9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

36

ΠΑΠΑΔΕΑΣ

ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ

ΠΕ17

2Ο ΓΕΛ ΑΙΓΙΟΥ

37

ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ17

ΕΠΑΛ Κ ΑΧΑΪΑΣ

38

ΠΑΠΠΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ02

ΓΥΜΝ ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

39

ΠΕΤΣΟΥΛΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ03

11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

40

ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ

ΠΕ04

7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

41

ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΛΕΝΗ

ΠΕ02

5Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

42

ΣΑΡΡΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ11

1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

43

ΣΙΑΚΟΒΕΛΗ

ΑΙΜΙΛΙΑ

ΠΕ09

ΓΕΛ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

44

ΣΙΑΧΟΣ

ΧΡΙΣΤΟΦΑΣ

ΠΕ12

5Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

45

ΣΟΓΙΑΣ

ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΠΕ02

1Ο ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΟΥ

46

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ

47

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΕ11

12Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

48

ΦΟΥΚΑ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ02

2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

 

ΣΤΙΣ  ΕΚΛΟΓΕΣ  ΤΗΣ  5ης  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

ΜΕΤΩΠΟ   ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ψήφος  Δύναμης Ενότητας και Ανατροπής

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Τέσσερα χρόνια είναι πια αρκετά. Σαν εργαζόμενοι έχουμε νιώσει αρκετά στο πετσί μας τι σημαίνει  Τρόικα και μνημόνιο  . Οι μάσκες έχουν πέσει και δεν έχουμε καμιά αυταπάτη για τον ρόλο που παίζουν  οι «σωτήρες» μας Σαμαράς – Βενιζέλος.

  • Δεν είναι τίποτα άλλο παρά φτωχοί συγγενείς και παπαγαλάκια – υποστηρικτές της πιο ακραίας ταξικής πολιτικής που οδηγεί τη χώρα μας αλλά και την Ευρώπη σε κοινωνικό νεκροταφείο.  Το μόνο πρόγραμμα που έχουν να παρουσιάσουν είναι η συνέχιση της μνημονιακής πολιτικής, της λιτότητας και της κοινωνικής καταστροφής.
  • Δεν είναι τίποτα άλλο από μεσολαβητές των συμφερόντων της πιο επιθετικής μερίδας του μεγάλου πολυεθνικού κεφαλαίου, των τραπεζών , των «αρπαχτικών» των μεγάλων επιχειρηματικών ή χρηματιστηριακών ομίλων.
  • Η πολιτική τους είναι το : «ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ» , «ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ». Γι αυτό  έχουν πάρει διαζύγιο από κάθε έννοια δημόσιου – κοινωνικού συμφέροντος , από κάθε έννοια δημοκρατικού δικαιώματος, γι αυτό τσαλαπατούν καθημερινά την αξιοπρέπεια του πιο αδύναμου κρίκου της κοινωνίας , των εργαζόμενων.

Σαν εργαζόμενοι δεν έχουμε άλλη επιλογή από την ΑΝΑΤΡΟΠΗ αυτής της πιο αντικοινωνικής κυβέρνησης.

  • Αυτή η ανατροπή  δεν μπορεί παρά να είναι συνέπεια της ενεργής παρουσίας – παρέμβασης του λαϊκού κινήματος, των πολιτικών και συνδικαλιστικών δυνάμεων που όλα αυτά τα χρόνια βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των αγώνων, των δυνάμεων που μπορούν να εκπροσωπήσουν γνήσια τους εργαζόμενους.
  • Αυτή η ανατροπή δεν θα είναι το τέλος αλλά η αρχή μιας νέας πορείας της χώρας , που θα προχωρά με τη ζυγαριά να γέρνει προς το συμφέρον των εργαζόμενων, δηλαδή  των πολλών, προς την υπεράσπιση και διεύρυνση των κοινωνικών δικαιωμάτων, προς την πλευρά της κοινωνικής δικαιοσύνης με τελικό στόχο ο πλούτος που παράγεται να είναι στα χέρια αυτών που τον παράγουν.
  • Αυτή η ανατροπή δεν μπορεί παρά να είναι μια μακράς διάρκειας πολιτική και κοινωνική σύγκρουση με τις κυρίαρχες πολιτικές στην Ε.Ε και στην Ελλάδα, με τα  μεγάλα συμφέροντα και με αυτούς που κατέχουν τον πλούτο. Η έκβαση αυτής της σύγκρουσης θα εξαρτηθεί από τον προσανατολισμό και την ενεργή στήριξη του λαϊκού κινήματος και δεν θα είναι αποτέλεσμα κινήσεων μόνο στην κοινοβουλευτική «σκακιέρα».

Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ

Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, στη δημόσια Εκπαίδευση βρίσκεται σε εξέλιξη μια πρωτοφανής επιχείρηση αποδόμησης και υπονόμευσης του Δημόσιου Σχολείου, του επιπέδου ζωής, των βασικών δικαιωμάτων και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. Αποτέλεσμα των ακολουθούμενων εκπαιδευτικών πολιτικών είναι να καταπατάται βάναυσα το δικαίωμα στη μόρφωση, στην εργασία και τελικά στη ζωή και το μέλλον της νεολαίας.

Οι πιο πρόσφατες συνέπειες αυτής της βάναυσης επίθεσης, μετά τη δραματική μείωση μισθών και συντάξεων και την τραγική υποβάθμιση της ασφάλισης και περίθαλψης, είναι εξίσου καταστροφικές: Βίαιη κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, κατάργηση των ΕΠΑΣ, διαθεσιμότητες/απολύσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών, νέος νόμος για το Λύκειο που ωθεί χιλιάδες μαθητές στη μαθητεία και την κατάρτιση. Ταυτόχρονα, επιχειρείται μέσω της «αξιολόγησης/χειραγώγησης» να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία με στόχο πολλά από αυτά να καταργηθούν και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά να οδηγηθούν στη διαθεσιμότητα/απόλυση, και όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα ανταγωνισμού, αντιπαραθέσεων, τρομοκρατίας, υποταγής και φόβου.

Οι πρακτικές αυτές συνδυάζονται με την υποβάθμιση και διάλυση βασικών υποστηρικτών δομών της εκπαίδευσης (ενισχυτική διδασκαλία, γραμματειακή υποστήριξη, βιβλιοθήκες, φύλαξη σχολείων κ.ά.), καθώς και με συγχωνεύσεις σχολείων και συμπτύξεις τμημάτων, με αποτέλεσμα να προκύπτουν πληθωρικά τμήματα και σχολεία, πράγμα που δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο το έργο του σχολείου και των εκπαιδευτικών.

Με τις διαθεσιμότητες/απολύσεις, το μηδενισμό των νέων προσλήψεων μονίμων, τη μη αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τη δραματική μείωση των μεταθέσεων και αποσπάσεων, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, την ανάθεση διδακτικού έργου μέχρι και σε πέντε σχολικές μονάδες, τη βίαιη εξώθηση στη συνταξιοδότηση, με επιστέγασμα τις νέες αναθέσεις μαθημάτων και με φόβητρο το νέο πειθαρχικό δίκαιο, κατάφεραν να συρρικνώσουν τον κλάδο μας κατά 30.000 μέσα σε μια πενταετία. Καλλιέργησαν ένα κλίμα εμφύλιου πολέμου, ατομισμού και ανταγωνισμού ανάμεσα σε συναδέλφους διαφορετικών ειδικοτήτων, με αρνητικές συνέπειες στο ίδιο το έργο του σχολείου, μια και είναι προφανές ότι οι εργασιακές σχέσεις των καθηγητών επηρεάζουν άμεσα τις συνθήκες μόρφωσης των παιδιών.

Στη βάση όλων αυτών είναι προφανές ότι βρίσκεται ο βασικός στόχος των μνημονιακών δυνάμεων: η δραματική μείωση των δημόσιων δαπανών  για την Παιδεία, μια μείωση που ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση  βασικών λειτουργιών της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η κατάσταση αυτή ωστόσο, πρέπει να αντιστραφεί. Οι πολιτικές εξαθλίωσης των εργαζομένων και ξεπουλήματος της χώρας πρέπει άμεσα να ανατραπούν!

ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

Η συμμετοχή μας στις εκλογές ΠΥΣΔΕ γίνεται χωρίς ψευδαισθήσεις για τον χαρακτήρα αυτών των οργάνων. Είναι φανερό ότι τα Υ.Σ δεν φτιάχτηκαν για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εκπ/κών . Πρόκειται για όργανα διαχείρισης και προώθησης της κυβερνητικής πολιτικής με διορισμένες πλειοψηφίες. Γι’ αυτό παίζει σημαντικό ρόλο η παρουσία των αιρετών σε αυτά. Η παρουσία αιρετών  που εκπροσωπούν την συγκυβέρνηση ( ΔΑΚΕ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ) ενισχύει την προσπάθεια χειραγώγησης των εκπ/κών και τη δημιουργία πελατειακών σχέσεων.  Στηλιτεύουμε το γεγονός πως σε ψηφοδέλτιο ( Προοδευτική ενότητα ) συμμετέχουν ως υποψήφιοι ένα από τα  ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ, από την διοίκηση , μέλη του ΠΥΣΔΕ, καθώς  και ένας επικεφαλής τμήματος στην ΔΔΕ , αναπαράγοντας πρακτικές του τόσο γνωστού της παρελθόντος.

Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούν να παρουσιάσουν  τα αυτονόητα δικαιώματα ως ρουσφέτια για να δεσμεύσουν ψήφους και συνειδήσεις. Πουλούν εκδούλευση παρουσιάζοντας κατακτήσεις του κλάδου ( μεταθέσεις , αποσπάσεις , τοποθετήσεις με μόρια) ως προσωπική τους επιτυχία. Ενισχύουν διοικητικές λογικές και συνδιαχειριστικές αντιλήψεις.

Μαυρίζοντας τους υποψηφίους αιρετούς των φιλοκυβερνητικών παρατάξεων:

Στέλνουμε μήνυμα καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής.

Γιατί διαχειρίζονται τα δικαιώματα των καθηγητών αποκλειστικά για κομματικά και συνδικαλιστικά τους οφέλη.

Γιατί συγκαλύπτουν τις αυθαιρεσίες της διοίκησης συγκαλύπτοντας ταυτόχρονα και τις δικές τους αναξιοπρεπείς πελατειακές πρακτικές.

Γιατί συναινούν στις βασικές κατευθύνσεις της  αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής και συμβάλλουν από την θέση τους στην προώθησή της.

Συν/φοι –Συν/φισες

Χωρίς αυταπάτες για τον ρόλο των Υ.Σ. το προηγούμενο διάστημα δεν αφήσαμε στο απυρόβλητο την διοίκηση. Προσπαθήσαμε να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του καθηγητή. Συμβάλαμε με θετικά αποτελέσματα στην κατοχύρωση της διαφάνειας σε κάθε είδος τοποθέτησης συν/φων. Η καθημερινή μας παρουσία αποδεικνύει την αλήθεια των λόγων μας.

Ένας ανατρεπτικός αιρετός πρέπει να είναι εκεί

  • για να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια σε κάθε είδος υπηρεσιακής μεταβολής
  • για να αντισταθεί στον αυταρχισμό και την αυθαιρεσία της διοίκησης, χωρίς καμία σχέση με τους μηχανισμούς εξουσίας.
  • για να προστατέψει τους συναδέλφους από άδικες ή σκόπιμες  διώξεις στηριζόμενος στο συνδικαλιστικό κίνημα.
  • για να δεσμεύεται από τις θέσεις και τις αποφάσεις του σωματείου και να λογοδοτεί στις Γ.Σ της ΕΛΜΕ
  • για να δει , να αποκαλύψει και να αποτρέψει το ρουσφέτι
  • για να προτάξει τα προβλήματα και τις διεκδικήσεις των συν/φων
  • για να κατοχυρώσει στην πράξη να δημοσιοποιούνται τα πάντα

Λέμε όχι στους ισόβιους αιρετούς, οι οποίοι εκ των πραγμάτων έχουν απομακρυνθεί σε μεγάλο βαθμό από τη σχολική πραγματικότητα και γίνονται πιο ευάλωτοι στις κάθε είδους «εξυπηρετήσεις». Υποστηρίζουμε την ανακλητότητα όλων των αιρετών μας και την εναλλαγή των προσώπων μετά από 2 θητείες.

  • Για πολλά χρόνια στην Α΄ ΕΛΜΕ  Αχαΐας συμμετείχε στις εκλογές των αιρετών ΠΥΣΔΕ  η Ενιαία Αγωνιστική κίνηση για το ΠΥΣΔΕ Ν. Αχαΐας, αποτέλεσμα και ώριμος καρπός της συνεργασίας των συνδικαλιστικών εκφράσεων που είχαν αγωνιστικό πρόσημο και πρώτη επιλογή τους τη στήριξη και δράση του σωματείου. Των δυνάμεων που είχαν κοινό βηματισμό  στην ΟΛΜΕ , στις συνελεύσεις και στους αγώνες .

Εκτιμώντας θετικά τη συλλογική αυτή προσπάθεια, θεωρήσαμε αναγκαία τη συνέχισή της.

Δυστυχώς όμως η Εκπαιδευτική Παρέμβαση της Πάτρας παρά το ότι μέχρι την τελευταία μέρα της κατάθεσης ψηφοδελτίων ήταν θετική στην κοινή κάθοδο στο ΠΥΣΔΕ ( το πρότεινε ο εκπρόσωπός της από τις αρχές Σεπτεμβρίου και μάλιστα κατά τα λεγόμενά του ομόφωνα) , τελικά επέλεξε τη μοναχική πορεία , επέλεξε την κόντρα με την κοινή λογική.  Χωρίς ποτέ σε όλες τις θητείες να εκφραστεί η οποιαδήποτε διαφωνία για τα ζητήματα του ΠΥΣΔΕ και τον χειρισμό των εργασιακών θεμάτων των συναδέλφων, η Εκπαιδευτική Παρέμβαση επέλεξε τον σεχταρισμό, την ακύρωση της κοινής προσπάθειας, επέλεξε  την απομόνωση που θα την οδηγήσει σε φθίνουσα πορεία. Η Παρέμβαση δε συμφώνησε ούτε σε κοινή κάθοδο στο ΑΠΥΣΔΕ,   λόγω άρνησης να συμβάλλει στην εναλλαγή όσο αφορά στο ΑΠΥΣΔΕ, γεγονός με το οποίο συμφώνησαν τα περισσότερα σχήματα της Περιφέρειας.

Παρ όλα αυτά εμείς είμαστε σίγουροι ότι οι ανάγκες των καιρών θα μας βρουν και πάλι  μαζί.

Στις εκλογές για το ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Ελλάδας στηρίζουμε και συμμετέχουμε στο ψηφοδέλτιο :

ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ-ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ

ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Ψήφος Δύναμης, Ενότητας και Ανατροπής

Για ένα Δημόσιο Σχολείο των αναγκών και των  οραμάτων  μας που θα χωράει όλους τους μαθητές, όλους τους εκπαιδευτικούς,

όλη τη  γνώση!

 

Δείτε εδώ το Ψηφοδέλτιο για το ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

monaxo
Απόγνωση από τους ομογενείς – Κινδυνεύει να κλείσει το ελληνικό σχολείο στο Μόναχο
Το κτήριο που στεγάζει το σχολείο έχει συμβόλαιο 10 χρόνια με την ελληνική πλευρά. Το συμβόλαιο λήγει τον Ιούλιο του 2025 και για να ανανεωθεί, ο...
Απόγνωση από τους ομογενείς – Κινδυνεύει να κλείσει το ελληνικό σχολείο στο Μόναχο
mitsotakis-ypourgiko
Συνεδριάζει σήμερα Δευτέρα το Υπουργικό Συμβούλιο - Τα θέματα που θα συζητηθούν
Σήμερα Δευτέρα 25 Νοεμβρίου, στις 11:00 το πρωί, υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου
Συνεδριάζει σήμερα Δευτέρα το Υπουργικό Συμβούλιο - Τα θέματα που θα συζητηθούν
ekpaideytikoi
Απέρριψε το ΠΥΣΠΕ ή το ΠΥΣΔΕ τη συνάφεια των μεταπτυχιακών σας; Ένσταση στο ΑΣΕΠ
Ενστάσεις στο ΑΣΕΠ υποβάλλονται σε περίπτωση απορριπτικής απόφασης για αναγνώριση συνάφειας Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών σε σχέση με το αντικείμενο...
Απέρριψε το ΠΥΣΠΕ ή το ΠΥΣΔΕ τη συνάφεια των μεταπτυχιακών σας; Ένσταση στο ΑΣΕΠ