Thumbnail
του αιρετού Βασίλη Παληγιάννη

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.                  
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287                                        

[email protected]                                                                        

Αθήνα, 19/10/2014

Άμεση ανάγκη κάλυψης των χιλιάδων κενών εκπαιδευτικών με μόνιμους διορισμούς με βάση την προϋπηρεσία

Σήμερα που η χώρα μας αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση μετά το 1950, όφειλε να επενδύσει στην εκπαίδευση ώστε να αποκτήσει ένα σύγχρονο και ποιοτικό σύστημα εκπαίδευσης, για να ελπίζει μακροπρόθεσμα σε ένα καλύτερο αύριο.

Δυστυχώς όμως η εκπαίδευση θυσιάζεται στο βωμό εξοικονόμησης πόρων για «δήθεν» αντιμετώπιση της κρίσης. Η μείωση δαπανών για την Παιδεία συνδυάστηκε με τη δραματική μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου, όπως αυτά παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα, τα τέσσερα (4) τελευταία χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν 9.212 εκπαιδευτικοί Π.Ε. Έναντι αυτών των συνταξιοδοτήσεων, πραγματοποιήθηκαν μόλις 272 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Σχολικό Έτος

Συνταξιοδοτήσεις

Διορισμοί

2010-2011

3.762

133

2011-2012

1.587

40

2012-2013

1.843

99

2013-2014

2.020

-

Σ Υ Ν Ο Λ Ο

9.212

272

 

Αποτέλεσμα της μη πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών είναι η ύπαρξη περισσοτέρων των 5.000 οργανικών κενών, όπως αυτά καταγράφηκαν, μετά τις μεταθέσεις και πλέον των 12.000 λειτουργικών κενών με βάση τα στοιχεία των υπηρεσιών πριν από τις προσλήψεις αναπληρωτών. Ακόμα και σήμερα εξακολουθούν να υπάρχουν πάνω από 4.000 κενά στην Π.Ε.

Γίνεται κατανοητό πως η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Φανταστείτε το μέγεθος του προβλήματος αφού και τα 4 προσεχή χρόνια, με βάση τις εκτιμήσεις των υπηρεσιών, θα συνταξιοδοτηθούν πάνω από 10.000 εκπαιδευτικοί.

Η κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να κατανοήσει πως η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών είναι μια προσωρινή λύση γι’ αυτό και πρέπει να δρομολογήσει τις διαδικασίες για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση. Πρέπει άμεσα, και με βάση τη μεταβατική διάταξη του άρθρου 9 του Ν.3848/10 να προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς με βάση την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών.

Με απλά λόγια, μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, εδώ και τώρα, αρκεί να υπάρχει κυβερνητική βούληση.

Η ομηρία των αναπληρωτών, γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, δεν έχει προηγούμενο. Πολλοί αναπληρωτές εργάζονται περισσότερο από 5 ή και 10 χρόνια με αυτή την εργασιακή σχέση. Προσφέρουν, δε, τις υπηρεσίες τους κάθε χρόνο και σε διαφορετικές περιοχές.

Όλα έχουν όρια.

Η υπομονή εξαντλήθηκε.

Ο Υπουργός να αφήσει τα «λόγια και τα ευχολόγια» και να πείσει την κυβέρνηση, μέλος της οποίας είναι, για δρομολόγηση της διαδικασίας μόνιμων διορισμών για ένα καλύτερο αύριο της εκπαίδευσης.

Πάντα στη διάθεσή σας

 Παληγιάννης Βασίλειος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kato-i-xounta.jpg
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
Πώς οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στοχοποιούνταν ως «μιασμένα» και «αντεθνικά στοιχεία» κατά τη διάρκεια της δικτατορίας
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
μητσοτακης
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος
Πενήντα οκτώ χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967.
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος