Thumbnail
Τι έγινε - Τι να κάνουμε

Συνάδελφοι,

Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά και το ΠΥΣΔΕ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες διάθεσης των συναδέλφων χωρίς αίτησή τους για συμπλήρωση ωραρίου στα δεκάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν. Για την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε σας ενημερώνουμε τα εξής:
Φέτος για πρώτη φορά μετά από χρόνια και μετά από μεγάλη πίεση όλη την προηγούμενη χρονιά από τους αιρετούς, τις ΕΛΜΕ και τις κινητοποιήσεις των συναδέλφων, η διοίκηση αποδέχθηκε την πρόταση των αιρετών και των ΕΛΜΕ να δοθούν ως οργανικά κενά τα διευθυντικά κενά. Ταυτόχρονα φροντίσαμε να διασφαλίσουμε να μην υπάρξει αρνητική ανατροπή της υπηρεσιακής κατάστασης των διευθυντών αλλά και όλων των συναδέλφων που ήδη υπηρετούν στα σχολεία με οργανική θέση. Η διαδικασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των δεκάδων συναδέλφων που ήταν πέρσι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.
Όμως, η περσινή αύξηση του ωραρίου, οι συμπτύξεις τμημάτων στο μέσον της χρονιάς, οι συγχωνεύσεις σχολείων και η άρνηση της διοίκησης να εφαρμόσει το νόμο για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκάλεσαν νέα τεχνητά πλεονάσματα και αρκετές τεχνητές λειτουργικές υπεραριθμίες. Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, αυτά τα πλεονάσματα ούτε τα αποδεχθήκαμε ούτε τα υπογράψαμε.
Για μια ακόμη χρονιά, όμως, και παρά το μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων, δεν έγιναν καθόλου διορισμοί. Παρά το ότι τα οργανικά και λειτουργικά κενά ήταν πάρα πολλά, δεν έγιναν σχεδόν καθόλου μεταθέσεις στους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ενώ οι αποσπάσεις ήταν ελάχιστες.  Έτσι, τα κενά στην αρχή της χρονιάς ήταν πάρα πολλά, ενώ η διαχείριση του «πλεονάζοντος προσωπικού» από το ΠΥΣΔΕ ήταν μια εύκολη διαδικασία, αφού οι περισσότεροι λειτουργικά υπεράριθμοι συνάδελφοι μπόρεσαν να πάνε σε σχολείο της 1ης ή 2ης προτίμησής τους.
Τα δύσκολα άρχισαν στη συνέχεια, όταν η διοίκηση κατάλαβε ότι δεν μπορεί να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία. Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ ξεκίνησε να τοποθετεί συναδέλφους μέχρι και σε τέσσερα σχολεία για δύο ώρες, από τη Γλυφάδα μέχρι τον Ταύρο και χωρίς να λαμβάνει υπόψη της το χρόνο, τα έξοδα μετακίνησης και τη δυνατότητα σύνταξης των ωρολογίων προγραμμάτων (για παράδειγμα διευθυντής κατά δήλωσή του την περσινή χρονιά χρειάστηκε να συντάξει ωρολόγιο πρόγραμμα συμβατό με 37 άλλων σχολείων!). Στάθηκε αμετακίνητη στις πιέσεις των ΕΛΜΕ για να ληφθεί πρόνοια για συναδέλφους με προβλήματα υγείας και για διάθεση συναδέλφων σε υποστηρικτικές δομές (σχολικές βιβλιοθήκες, γραμματειακή υποστήριξη κ.τ.λ.). Απέρριψε το μεγαλύτερο αριθμό των ενστάσεων ακόμη και σε περιπτώσεις που καταφανώς ήταν βάσιμες. Η διοίκηση αρνήθηκε -παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας- να αναρτήσει τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών επιλέγοντας μια εντελώς αδιαφανή διαδικασία, την οποία καταγγέλλουμε.  
Στη συνέχεια η διεύθυνση μπήκε στη διαδικασία να συμπτύσσει τμήματα, να καταργεί τομείς στα ΕΠΑΛ και να μεταφέρει μαθητές σε άλλα σχολεία με προφορικές εντολές και απειλές. Αυτά τα πληροφορούμασταν είτε άμεσα οπότε υπήρχε και άμεση αντίδραση είτε -δυστυχώς- «κατόπιν εορτής». Παρά τις ασφυκτικές πιέσεις από ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ και αιρετούς να μην προχωρήσει σε σύμπτυξη τμημάτων έφτασε στο σημείο να στείλει έγγραφη εντολή σε διευθυντή που αντιστεκόταν στις μέχρι τότε προφορικές απειλές και εντολές και ο οποίος είχε απόφαση συλλόγου και έγκριση συμβούλου για τα τμήματα. Με την εντολή αυτή παραβιάζει ακόμα και υπουργική απόφαση που ορίζει ότι σε ένα τμήμα δεν μπορούν να υπάρχουν παραπάνω από τρεις μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Και βεβαίως προχώρησε με τη σύμφωνη γνώμη των διορισμένων μελών του ΠΥΣΔΕ σε μετακίνηση των «πλεοναζόντων» εκπαιδευτικών σε άλλα σχολεία. Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι ότι η Διευθύντρια ισχυριζόταν ότι κάνει σύμπτυξη για να εξοικονομήσει καθηγητές για τα σχολεία της Καλλιθέας όπου υπήρχαν πολλά κενά αλλά τελικά κανείς από τους «πλεονάζοντες» δεν πήγε στην Καλλιθέα! Δεν δεχτήκαμε τις μετακινήσεις αυτές θεωρώντας ότι δεν είναι σύννομες και αποχωρήσαμε από το συμβούλιο.
Συνάδελφοι, τα κενά παραμένουν. Το υπουργείο ισχυρίζεται ότι οι πιστώσεις για τους αναπληρωτές τελείωσαν. Η διοίκηση συνεχίζει τις εντολές για συμπτύξεις τμημάτων (έγγραφες ή προφορικές) και προτίθεται να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε τρόπο (π.χ. τριαντάρια τμήματα -κατά δήλωσή της-) για εξοικονόμηση προσωπικού. Από όλα τα προηγούμενα είναι φανερό ότι ετοιμάζουν περαιτέρω παραβίαση των εργασιακών μας σχέσεων. Είναι πλέον απόλυτα αναγκαίο να ενημερώνετε αιρετούς και ΕΛΜΕ για οποιαδήποτε καταστρατήγηση εργασιακών και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων. Σας καλούμε να  συστρατευθείτε και να συσπειρωθείτε γύρω από τα σωματεία μας, αφού αυτά είναι τα μόνα όπλα που έχουμε απέναντι στις αυθαιρεσίες της διοίκησης. Καλούμε τις ΕΛΜΕ να πάρουν όλα τα δυνατά μέτρα (ακόμη και νομικά) απέναντι στις παράνομες εντολές της διοίκησης. Τα πράγματα είναι μαχητά!
    

Οι αιρετοί σ το ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας    Μαρία Δανιήλ τηλ. 6974109660 - Φανή Πύρζα τηλ. 6944530079


  
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

SAEK
Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για τη χορήγηση στεγαστικού επιδόματος σε καταρτιζόμενους των Δημοσίων ΣΑΕΚ
Η πλατφόρμα για τη χορήγηση στεγαστικού επιδόματος στους καταρτιζόμενους των Δημοσίων ΣΑΕΚ για το έτος 2023-24 έχει ανοίξει. Οι δικαιούχοι μπορούν να...
Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για τη χορήγηση στεγαστικού επιδόματος σε καταρτιζόμενους των Δημοσίων ΣΑΕΚ