Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Ενημερωτικό συνεδρίασης ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Αλεξάκης Αλέξανδρος

Σητεία 10-2-15

Αιρετός ΠΥΣΠΕ  Λασιθίου

alexandro.alexak@gmail.com

Στις 10 Φεβρουαρίου  2015 συμμετείχα ως αιρετός στην τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με θέματα ημερήσιας διάταξης:

Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών.

Χορήγηση άδειας για άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Ανάκληση αποφάσεων ως προς τη διάθεση εκπ/κών για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου τους.

Τοποθέτηση εκπ/κού Φ.Α, που διατέθηκε από τη Δ/θμια στη Α/θμια Εκπ/ση Λασιθίου, για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου.

Ως αιρετός πιστός στις  αρχές και τις αξίες τις οποίες υπηρετώ, από το πρώτο υπηρεσιακό συμβούλιο έθεσα ως πρόταγμα λειτουργίας του τη διαφάνεια, την αξιοκρατία και την ισονομία που θα πρέπει να το διέπει. Θεμελιώδεις άξονες που θα πρέπει να ακολουθούνται για να αποφεύγεται η οποιαδήποτε θεμιτή ή αθέμιτη αδικία. Ο αιρετός διεκδικεί και υπηρετεί τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων του.  

Αιτήματα που κατέθεσα είναι:

Οι τοποθετήσεις να γίνονται σε όλα τα κενά από την αρχή της σχολικής χρονιάς, σύμφωνα με τα κριτήρια που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία. Ακόμα στα λειτουργικά κενά που έχουν προκύψει από βραχυπρόθεσμες άδειες θα πρέπει να είναι ενημερωμένος ο συνάδελφος που θα τα επιλέξει ως προς το χρονικό διάστημα κάλυψης του κενού Αν και ο νόμος δεν προβλέπει την τοποθέτηση αναπληρωτών από το υπηρεσιακό συμβούλιο αλλά από τον διευθυντή πρωτοβάθμιας, ζήτησα στα πλαίσια της διαφάνειας να γίνεται από το ΠΥΣΠΕ.

Οποιαδήποτε μετακίνηση (απόσπαση- βελτίωση θέσης ή συμπλήρωση ωραρίου) θα πρέπει να γίνεται με γραπτή αίτηση του συναδέλφου σε κενά που θα είναι γνωστά σε όλους τους συναδέλφους. Είμαι αντίθετος στις υποχρεωτικές μετακινήσει συναδέλφων για τις ανάγκες της υπηρεσίας.

Η τοποθέτηση των συναδέλφων παράλληλης στήριξης να γίνεται εξολοκλήρου (24 ώρες) στις διαγνωσμένες περιπτώσεις μαθητών. Δεν προσφέρει καμία ουσιαστική παιδαγωγική παρέμβαση ο διαμελισμός ωρών αντιθέτως δημιουργεί αναστάτωση.

«Θέμα 1 : Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών.»

Οι αποσπάσει αφορούσαν δυο συναδέλφισσες που μετακινήθηκαν εξολοκλήρου από το σχολείο που είχαν τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο χωρίς να έχουν κάνει αίτηση και μία συνάδελφο που τοποθετήθηκε στο γραφείο όταν επέστρεψε από άδεια ανατροφής. Στις μετακινήσεις διαφώνησα καθώς το υπηρεσιακό συμβούλιο δεν μπορεί να λειτουργεί διεκπεραιωτικά σε ειλημμένες αποφάσεις,  ειδικά όταν δεν υπάρχουν έγγραφες αιτήσεις των συναδέλφων που να δηλώνουν ότι επιθυμούν την μετακίνησή τους. Υπερψηφίσαμε και οι δύο αιρετοί την πρόταση με την σημείωση πώς από εδώ και μετά όλες οι μετακινήσεις θα περνάνε από το υπηρεσιακό συμβούλιο κατόπιν έγγραφης αίτησης συναδέλφου. Στην τοποθέτηση της συναδέλφισσας νηπιαγωγού στο γραφείο συμφωνήσαμε ομόφωνα καθώς υπάρχει πληρότητα και μπορεί να εξυπηρετήσει τρέχουσες ανάγκες.

«Θέμα 2ο : Χορήγηση άδειας για άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή»

Αφορά τις αιτήσεις τριών συναδελφισσών οι οποίες ζήτησαν να ασκήσουν εξωδιδακτικό έργο μέχρι 10 ώρες. Ομόφωνα εγκρίναμε και τις τρείς αιτήσεις.

 «Θέμα  3ο Ανάκληση αποφάσεων ως προς τη διάθεση εκπ/κών για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου τους»

Από την αρχή διαφώνησα με την διαχειριστική λογική του μοιράσματος των ωρών των συναδέλφων της παράλληλης στήριξης που προσλαμβάνονται μέσω ΕΣΠΑ. Καμία ουσιαστική παιδαγωγική παρέμβαση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με την παρουσία ενός συναδέλφου για 12 ώρες δίπλα σε ένα μαθητή που έχει διάγνωση από το ΚΕΔΔΥ. Βασικό σημείο διαφωνίας αποτέλεσε ακόμα η τοποθέτηση τους χωρίς υπηρεσιακό συμβούλιο και η μετακίνηση τους «μία μάλιστα από τις 3 συναδέλφισσες  2 φορές σε ένα μήνα» χωρίς έγγραφη αίτηση τους. Η στάση που κράτησαν οι αιρετοί ήταν ακριβώς η ίδια με το πρώτο θέμα. Το υπηρεσιακό συμβούλιο δεν μπορεί από δω και μετά να προσυπογράφει αποφάσεις στις οποίες δε συμμετείχε.

«Θέμα  4o Τοποθέτηση εκπ/κού Φ.Α, που διατέθηκε από τη Δ/θμια στη Α/θμια Εκπ/ση Λασιθίου, για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου. »

Η συμπλήρωση ωραρίου αφορά τρείς ώρες που διατέθηκαν από τη Δ/θμια στην Α/θμια σε συνάδελφο γυμναστή προκειμένου να συμπληρώσει το υποχρεωτικό του ωράριο. 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος Αλεξάκης

  Αιρετός ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με την Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να λαμβάνουν την ενημέρωση που στέλνω στα σχολεία στο προσωπικό τους ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μπορούν να μου το στείλουν μήνυμα στο:  alexandro.alexak@gmail.com – Επίσης έχω σελίδα στο Facebook (το όνομά μου με ελληνικούς χαρακτήρες Αλεξάκης Αλέξανδρος), για άμεση καθημερινή ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο