ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΩΘΟΥΝ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Το ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) σε ρόλο πολλαπλασιαστή της πολιτικής της ΕΕ και του κεφαλαίου για την εκπαίδευση έστειλε στα σχολεία της περιφέρειας πρόσκληση για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών σε σεμινάριο με θέμα: «Το σχολείο ως οργανισμός και ως κοινότητα μάθησης»
Ο στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου σύμφωνα με το εισαγωγικό σημείωμα του ΕΚΠΑ μιλάει από μόνος του:
«..........το σύγχρονο πλαίσιο στον ευρωπαϊκό και διεθνή χώρο για τις αλλαγές στο ρόλο του σχολείου και οι απαιτήσεις που δημιουργούνται για τα στελέχη της εκπαίδευσης και τους εκπαιδευτικούς. ........... ο έλεγχο, η επιτήρηση και η επιτελεστικότητα των εκπαιδευτικών, η ηγεσία και η διακυβέρνηση στο χώρο της εκπαίδευσης, οι μορφές αξιολόγησης και λογοδοσίας, η ενίσχυση της σχετικής αυτονομίας και της αυτοαξιολόγησης των σχολείων.............»
Είναι ξεκάθαρο ότι εκείνο το οποίο προωθείται είναι ουσιαστικά το σχολείο της αγοράς ντυμένο με επιστημονικοφανή μανδύα. Ένα τέτοιο σχολείο, το οποίο όσο περνά ο καιρός απορρίπτεται και στις συνειδήσεις εκπαιδευτικών , γονιών και μαθητών και μέσα από συλλογικές διαδικασίες. Γιατί είναι σχολείο της ταξικής κατηγοριοποίησης και των ταξικών φραγμών. Γιατί ευθυγραμμίζεται με τα ευρωπαϊκά συστήματα εκπαίδευσης την καλλιέργεια δεξιοτήτων και με τις ανάγκες των επιχειρήσεων ( βλ. Ευρωπαϊκές συνθήκες, εργαλειοθήκη ΟΟΣΑ......)
Αναρωτιόμαστε:
Ποιός είναι ο ρόλος του πανεπιστημίου; Να διδάσκει την επιστημονική και ιστορική αλήθεια ή να προωθεί αποφάσεις και κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για το πως θα υλοποιηθεί το σχολείο της Αγοράς παραδίδοντας σεμινάρια, πολλές φορές, με την οικονομική επιβάρυνση των ενδιαφερομένων. Ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι να προωθεί ένα σχολείο που θα μορφώνει τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες και όχι ένα σχολείο που θα παραδίδει αυτά τα παιδιά ως το αυριανό φτηνό, ευέλικτο, μισοκαταρτισμένο, απασχολήσιμο δυναμικό στο κεφάλαιο και στους επιχειρηματίες.
Αναρωτιόμαστε για το ποιος είναι και ρόλος των αιρετών, καθώς η πρόσκληση στάλθηκε από το προσωπικό e-mail της αιρετού, εκλεγμένης με το ψηφοδέλτιο της ΑΚΣΥΑ – ΠΑΣΚ στο ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας. Γιατί η αιρετός διαφημίζει στα σχολεία μας ένα τέτοιο σεμινάριο κάνοντας ιδεολογική προώθηση του σχολείου της αγοράς, κόντρα στις αποφάσεις των συλλόγων;
Ποιός είναι ο τελικά ρόλος των αιρετών; Να αφουγκράζονται και να μεταφέρουν τα αιτήματα των συναδέλφων και των ψηφισμένων αποφάσεων των συλλόγων τους προς τη διοίκηση ή να γίνονται οι διαμεσολαβητές ευρωπαϊκών και κυβερνητικών πολιτικών για την εφαρμογή του «νέου σχολείου»;
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που δήλωσαν συμμετοχή να απέχουν από τέτοιου είδους σεμινάρια, που θα τους καταστήσουν φορείς αντιδραστικών ιδεών και πολιτικών και μάλιστα με την οικονομική τους συμβολή κυνηγώντας τίτλους και βεβαιώσεις για το portfolio τους.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές και τους άλλους εργαζόμενους να αντιδράσουν και με συλλογικές αποφάσεις να καταδικάσουν αυτά τα σεμινάρια και αυτή την πολιτική.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τριτη 10/3/2015 ΣΤΙΣ 4 μ.μ.
Για τα Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΟΖΗ ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.
«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ» «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»
Γιαβάση 7 -15242 Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου –
Αγία Παρασκευή Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης
Τηλ-Fax: 2106399318 Μουταλάσκη 64 Ν. Ιωνία
http://www.syllogosperiklis.gr 6972008336
[email protected]
Αγία Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2015
Αρ. πρωτ. 60
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη