Σε εξέλιξη είναι αυτή την περίοδο ο γνωστός διαγωνισμός PISA, που για φέτος θα διεξαχθεί και στο Ιπποκράτειο Λύκειο Κω. Ο διαγωνισμός αυτός, εκπορευόμενος από τις ανάγκες της καπιταλιστικής ανάπτυξης και σταθερότητας, χρησιμοποιείται για να τεκμηριώσει την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ δηλαδή να "νομιμοποιήσει" μέσω εξεταστικής διαδικασίας την παραπέρα κατηγοριοποίηση και ταξική διαφοροποίηση των σχολείων.
Ο οργανισμός αυτός προσπαθεί να αντλήσει δεδομένα για την αποδοτικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, παρουσιάζοντας την επιτυχία ή όχι σε μαθητικές δεξιότητες ως ασφαλή συγκριτικά στοιχεία για ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα.
Γνωστά βέβαια στον εκπαιδευτικό κόσμο είναι τα εργαλεία του ΟΟΣΑ που έχουν εφαρμοστεί στη χώρα μας όπως η αξιολόγηση, συγχωνεύσεις σχολείων, αύξηση ωραρίου, μαθητεία, η επιχειρηματικότητα στα σχολεία, κ.α. Εργαλεία που επικεντρώνονται στο να ενσωματώσουν τους μαθητές, τους γονείς και εκπαιδευτικούς στη "αγοραία" λογική της παιδείας, προτάσσοντας την ψευτοκατάρτιση έναντι της ουσιαστικής εκπαίδευσης με προφανή στόχο να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων για ευέλικτους, γρήγορα εκπαιδεύσιμους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα και απαιτήσεις.
Η χώρα μας συμμετέχει στο διαγωνισμό πληρώνοντας ένα αξιοσέβαστο ποσό κάθε χρόνο στον ΟΟΣΑ για να έχει το δικαίωμα συμμετοχής. Την ίδια στιγμή τα σχολεία δεν έχουν τα βασικά για να λειτουργήσουν, οι μαθητές λιποθυμούν από την πείνα, οι δαπάνες για την παιδεία έχουν περικοπεί κατά 80% από το 2009, δε λειτουργεί καμιά υποστηρικτική δομή (ΠΔΣ-ενισχυτική) για τους μαθητές, δεν έχει γίνει καμιά προσπάθεια να ανακουφιστούν οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί από τις δαπάνες για τα φροντιστηριακά μαθήματα, οι σχολικές μονάδες δεν έχουν ακόμα εκπαιδευτικούς, οι αμοιβές των νέων εκπαιδευτικών είναι 629 ευρώ και υπηρετούν σε ακριτικές περιοχές προσπαθώντας να επιβιώσουν. Με αυτόν τον οργανισμό υπέγραψε και η σημερινή "αριστερή " κυβέρνηση συμφωνία, για να προβούν σε έλεγχο και αξιολόγηση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και για παροχή τεχνογνωσίας με στόχο την εκβάθυνση των μεταρρυθμίσεων. Αλήθεια, πόσες τέτοιου είδους υποκριτικές μεταρρυθμίσεις μπορούμε να αντέξουμε ακόμη;
Το ΔΣ της Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου καλεί:
• το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει τη διεξαγωγή αυτού του διαγωνισμού.
• τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Ιπποκράτειου Λυκείου Κω, αλλά και κάθε σχολείου, να μην συμμετέχουν στο διαγωνισμό και να εμποδίσουν τη διεξαγωγή του.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Ρούσσος Μιχάλης Ρώϊμπα Φωτεινή
Συμπλήρωσε το newsletter της Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγή 200€
Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου
email: [email protected] / [email protected]
blog: http://b-elme-dwd.blogspot.gr/
17/03/2015
Αρ. Πρ.: 17
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
VOUCHER 1250 Ευρώ σε εργαζόμενους και ανέργους του ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: Αιτήσεις εδώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη