Thumbnail
Του αιρετού ΠΥΣΠΕ Λαθισίου Α. Αλεξάκη

«Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης»

Την Τρίτη 20 Απριλίου 2015 ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Κρήτης, κ. Γεώργιος Τερζάκης και οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής Καθοδήγησης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, κ. Γ. Περικλειδάκης και κ. Εμ. Κριτσωτάκης, πραγματοποίησαν  συνάντηση με τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, την   ΕΛΜΕ και τους εκπροσώπους των Συλλόγων Δασκάλων του Ν. Λασιθίου. Στη συνάντηση αυτή καταθέσαμε τις θέσεις και τις αρχές που διέπουν τους αιρετούς του ΠΥΣΠΕ της κίνησής μας, τα κλαδικά αιτήματα που ζητούμε από τον περιφερειακό να μεταφέρει στο υπουργείο όπως και τη θέση μας για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων.

Ο κ. Τερζάκης Γεώργιος είναι από τους διευθυντές που πέρυσι παραιτήθηκαν προκειμένου να μην περάσει η αξιολόγηση που θα διέλυε τα σχολεία και τους συναδέλφους μας. Ελπίζουμε έτσι να συνεχίσει και να μην ξεχάσει (όπως άλλοι)  ότι πάνω από όλα υπηρετεί το συνάδελφο και τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

Αιτήματα για το υπηρεσιακό συμβούλιο

 

Ως αιρετοί πιστοί στις αρχές και τις αξίες τις οποίες υπηρετούμε, έχουμε θέσει  ως πρόταγμα λειτουργίας του υπηρεσιακού συμβουλίου τη διαφάνεια, την αξιοκρατία και την ισονομία που θα πρέπει να το διέπει. Θεμελιώδεις άξονες που θα πρέπει να ακολουθούνται για να αποφεύγεται η οποιαδήποτε θεμιτή ή αθέμιτη αδικία. Ο αιρετός διεκδικεί και υπηρετεί τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων του. 

  1. Οι τοποθετήσεις να γίνονται σε όλα τα κενά από την αρχή της σχολικής χρονιάς, σύμφωνα με τα κριτήρια που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία. Ακόμα στα λειτουργικά κενά που έχουν προκύψει από βραχυπρόθεσμες άδειες θα πρέπει να είναι ενημερωμένος ο συνάδελφος που θα τα επιλέξει ως προς το χρονικό διάστημα κάλυψης του κενού
  2. Η  τοποθέτηση αναπληρωτών να γίνεται από το υπηρεσιακό συμβούλιο όπως και σε άλλα ΠΥΣΠΕ και το συμβούλιο να είναι ενήμερο για κάθε υπηρεσιακή μεταβολή.
  3. Να συμμετέχουν οι αιρετοί στη συγκρότηση του πίνακα ειδικής αγωγής ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια και η αξιοκρατία και στις περιπτώσεις παιδιών που χρήζουν παράλληλης στήριξης.
  4. Οποιαδήποτε μετακίνηση (απόσπαση- βελτίωση θέσης ή συμπλήρωση ωραρίου) θα πρέπει να γίνεται με γραπτή αίτηση του συναδέλφου σε κενά που θα είναι γνωστά σε όλους τους συναδέλφους. Είμαστε αντίθετοι στις υποχρεωτικές μετακινήσει συναδέλφων για τις ανάγκες της υπηρεσίας. Σε διαφορετική περίπτωση θα καταγγέλλουμε και θα ζητάμε από τον περιφερειακό διευθυντή να πάρει θέση.
  5. Η τοποθέτηση των συναδέλφων παράλληλης στήριξης να γίνεται εξολοκλήρου (24 ώρες) στις διαγνωσμένες περιπτώσεις μαθητών. Δεν προσφέρει καμία ουσιαστική παιδαγωγική παρέμβαση ο διαμελισμός ωρών - αντίθετα δημιουργεί αναστάτωση.
  6. Όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις και αποσπάσεις) να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος κάθε σχολικού έτους (δηλ. το αργότερο μέχρι 21 Ιουνίου), ώστε κάθε νέα σχολική χρονιά να ξεκινά με πλήρη στελέχωση σε εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων.

Αιτήματα

  1. Κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών και καθιέρωσης της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
  2. Κάλυψη όλων των οργανικών κενών με μόνιμο προσωπικό (μόνιμους διορισμούς) και των λειτουργικών με αναπληρωτές πλήρους ωραρίου με την έναρξη κάθε σχολικού έτους.
  3.  Ίδια δικαιώματα στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με τους μόνιμους (μισθολογικά, άδειες κλπ).
  4. Ένας τύπος σχολείου με κατάργηση των σχολείων διαφορετικών ταχυτήτων.
  5. Επαναφορά αιρετού ΑΠΥΣΠΕ στο πειθαρχικό συμβούλιο.
  6. Έκτακτη επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών για τις λειτουργικές ανάγκες που υπάρχουν.
  7. Επανίδρυση σχολείων που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν σε όσες περιπτώσεις έγιναν χωρίς προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής κοινωνίας.
  8. Πρόγραμμα ανάπτυξης των δομών του νηπιαγωγείου για να γίνει επιτέλους  πράξη η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά.  Διορισμοί μόνιμων νηπιαγωγών. Δύο νηπιαγωγοί στα τμήματα που σήμερα έχουν 25 παιδιά. Τμήματα ένταξης και ειδικά νηπιαγωγεία για τα παιδιά που οι οικογένειες εξαναγκάζονται και τα κρατούν στο σπίτι. Η λειτουργία των ολοήμερων νηπιαγωγείων πρέπει να καλύπτει πρώτα και κύρια της ανάγκες του παιδιού, με μαγειρεία και τραπεζαρία, με διασφάλιση χώρων ξεκούρασης για την υγιεινή τους διαμονή, με την πρόσληψη όλου του απαραίτητου βοηθητικού προσωπικού.
  1. Κάλυψη κενών ειδικοτήτων (γυμναστών, ξένων γλωσσών κλπ) με μόνιμους διορισμούς.
  2. Κατάργηση του Π.Δ. 48/28-2-2014 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Ειδική αγωγή

  1. Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή. Με μόνιμες δομές, στήριξη των ΚΕΔΔΥ και διαμόρφωση αποκεντρωμένων υπηρεσιών ανά ομάδα σχολείων και στελέχωσή τους με το απαραίτητο ειδικό προσωπικό (π.χ. ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κλπ).
  2. Κάθε παιδί με Ειδικές Ανάγκες να έχει το κατάλληλο γι' αυτό σχολείο, να μπορεί να φοιτήσει δηλαδή στη δημόσια εκπαίδευση και στη δομή που έχει ανάγκη. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία να μην αναγκάζεται να μένει στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.
  3. Προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου προσωπικού και βοηθητικού προσωπικού για τη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες όπως επίσης και κατασκευή κατάλληλων κτιρίων και εμπλουτισμός με το απαραίτητο εποπτικό και διαγνωστικό υλικό.
  4. Ιδρύσεις τμημάτων ένταξης όπου είναι απαραίτητο, καθώς αυτές έχουν παγώσει εδώ και  τέσσερα χρόνια.

Ο νομός Λασιθίου λόγω της ιδιαιτέρων γεωμορφολογικών, ανθρωπομορφολογικών  δεδομένων και συνθηκών κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη να δοθούν λύσεις που δε θα αφήσουν τα σχολεία μας να μαραζώσουν. Η πολιτική των τελευταίων ετών και η άσκηση καθώς και η υποχρηματοδότηση  δημιούργησε σοβαρά ζητήματα στα σχολεία του τόπου μας. Θα είμαστε απέναντι, όπως μέχρι τώρα κάναμε,  σε οποιονδήποτε προσπαθήσει να αποδομήσει  το δημόσιο σχολείο, το συνάδελφο και τα παιδιά μας.

ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ


Αλέξανδρος Αλεξάκης   
Γιάννης Πασπαράκης -     αιρετός ΠΥΣΠΕ  Λασιθίου - αν/της αιρετός ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Mail: [email protected] ,
          [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
tablets-vs-sxolika-vivlia
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δώρισε tablets στους μαθητές του Δήμου Αργιθέας
Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης του Δήμου Αργιθέας με θέμα: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Τοπική Ανάπτυξη, που...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δώρισε tablets στους μαθητές του Δήμου Αργιθέας
Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Επίτιμος διδάκτορας αθλητικής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
O Oικουμενικός Πατριάρχης, αυτές τις ημέρες βρίσκεται στην Ελλάδα. Απ’ τη Δευτέρα, μέχρι και την Τετάρτη, θα είναι στη Σπάρτη
Επίτιμος διδάκτορας αθλητικής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος