ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ ΑΧΑΪΑΣ
ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015,
στο 7Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ από 8:30 πμ – 7:00 μμ
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΣΤΟ 17Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Οι φετινές εκλογές για την ανάδειξη των αντιπροσώπων στο 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ πραγματοποιούνται σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Η επιλογή της κυβέρνησης Παπανδρέου στις αρχές του 2010 να δεσμεύσει την χώρα στην Τρόικα, επέβαλε μέχρι και σήμερα την νεοφιλελεύθερης έμπνευσης πολιτική λιτότητας. Απέναντι σε αυτήν την πολιτική ο αριστερός λαϊκισμός πριν από τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 κατέφευγε στην άγονη και ανούσια άρνηση, υποσχόταν σε όλους τα πάντα, διακήρυσσε με ελαφρότητα την κατάργηση των μνημονίων «με ένα νόμο», μιλούσε ακόμα και για έξοδο από το ευρώ, χωρίς εναλλακτικό ρεαλιστικό σχέδιο –όπως αποδεικνύεται μετά από τις εκλογές – για την αντιμετώπιση του προβλήματος του χρέους αλλά και των ιδιαιτέρων προβλημάτων κάθε κλάδου. Μοιραία τώρα η κυβέρνηση προσγειώνεται στην σκληρή πραγματικότητα. Ήδη άρχισε να χρησιμοποιεί Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου για να κυβερνήσει, τις οποίες κατήγγειλε προεκλογικά, έβαλε χέρι στα χρήματα των Ταμείων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και αναζητεί «έντιμους συμβιβασμούς», αφού πρώτα βάφτισε την Τρόικα «Θεσμούς» και το Μνημόνιο «Συμβόλαιο».
Στο χώρο της εκπαίδευσης, η Κυβέρνηση ξεκαθάρισε στους εκπαιδευτικούς ότι δεν θα έχουν καμιά μισθολογική βελτίωση και καμιά μείωση στο διδακτικό τους ωράριο, παρά τις προεκλογικές υποσχέσεις. Έπειτα, κατέληξε στην ακύρωση στην πράξη των μεγάλων υποσχέσεων περί «κομματικής ανεξιθρησκίας» του Υπουργού Παιδείας με τη γνωστή επιλογή νέων ΠΔΕ και στις παλινωδίες σχετικά με την επιλογή Διευθυντών Σχολείων. Αντί το κυρίαρχο ζήτημα να είναι η φιλοσοφία, το θεσμικό πλαίσιο και ο ρόλος των στελεχών εκπαίδευσης, το Υπουργείο αρκείται σε διαρροές «δημοφιλών» προτάσεων περί συμμετοχής του Συλλόγου Διδασκόντων στην κρίση των Διευθυντών, χωρίς να εξετάζει προσεκτικά το θέμα και τον κίνδυνο της δημιουργίας νέου πεδίου τριβών ανάμεσα σε συναδέλφους και χωρίς να συνομιλεί με την ΟΛΜΕ. Αντίθετα, προχωρά αποσπασματικά, με ιδεοληψίες, δίχως σχέδιο και όραμα για την εκπαίδευση. Λογικό είναι να δημιουργεί δυσπιστία στους εκπαιδευτικούς για τις προθέσεις, τη σκοπιμότητα και εγκυρότητα του συστήματος επιλογής στελεχών εκπαίδευσης που προωθεί. Σε κάθε περίπτωση, η συζήτηση περιορίζεται σε δευτερεύοντα θέματα, ενώ σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης παραμένουν άλυτα, δίχως να υπάρχει σαφής ορίζοντας για την επίλυσή τους. Συγκεκριμένα:
- Παραμένουν τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών από τις συνταξιοδοτήσεις.
- Παραμένει το αίτημα για μόνιμους διορισμούς και μονιμοποίηση των αναπληρωτών.
- Δε γίνεται λόγος για την μείωση του αριθμού μαθητών στα τμήματα.
- Παραμένουν ως έχουν οι μέχρι τώρα πραγματοποιηθείσες συγχωνεύσεις & καταργήσεις σχολείων.
- Συνεχίζεται η υποχρηματοδότηση των σχολείων και της εκπαίδευσης συνολικά.
- Υφίσταται ακόμα το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης μέσω της συνέχισης της ύπαρξης της Αρχής για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) και του ν. 4024/2011 που συνδέει το μισθό με το Βαθμό και τις ποσοστώσεις.
- Τίθεται από τη κυβέρνηση το ζήτημα της «αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου στην εκπαιδευτική μονάδα».
- Γίνεται λόγος για σύνδεση μισθού και αποδοτικότητας σε όλο το δημόσιο, όπως είπε ο Κατρούγκαλος και ο Βαρουφάκης στο γνωστό email του προς τους δανειστές.
- Συνεχίζεται η μισθολογική μας καθήλωση, ειδικά στους νεότερους συναδέλφους.
- Εξακολουθούν να μην λειτουργούν υποστηρικτικές δομές στην εκπαίδευση.
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών όλα αυτά τα χρόνια αντιτάχτηκε στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές από όπου κι αν προέρχονταν, όπως ήταν η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, η ψευδεπίγραφη αξιολόγηση κλπ, και το ίδιο θα συνεχίσει να πράττει και τώρα. Η ΔΑΚΕ αγωνίζεται με συνέπεια και ειλικρίνεια, με διάθεση για συνεργασία και σύνθεση, με σταθερότητα, με θέσεις γενικά αποδεκτές και διαχρονικής αντοχής, με σεβασμό στην ετυμηγορία των συναδέλφων, με ήθος και αξιοπρέπεια και με την υπόσχεση ότι θα βρίσκεται πάντα δίπλα στον κάθε συνάδελφο και στα προβλήματά του, συνεχίζοντας τη μάχη για αδέσμευτο και ακηδεμόνευτο συνδικαλισμό.
Συνάδελφοι, σας καλούμε να συμμετάσχετε όλοι στις εκλογές της Τετάρτης 10/6/2015 και να στηρίξετε τη ΔΑΚΕ Καθηγητών.
Από την ΤΕ της ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ Αχαΐας http://dakeachaias.blogspot.gr
Πάτρα, 3/5/2015
ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015,
στο 7Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ από 8:30 πμ – 7:00 μμ
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΣΤΟ 17ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. | ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Σ. | |||||
*Εκπαιδευτικό μισθολόγιο | 1 | ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΥΘΥΜΙΑ | 1 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΛΕΝΗ |
2 | ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 2 | ΛΑΓΙΟΥ | ΖΩΗ | |
*Ουσιαστική επιμόρφωση των εκπ/κών | 3 | ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | 3 | ΛΕΚΚΑΣ | ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ |
4 | ΒΕΝΕΡΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 4 | ΜΑΡΙΝΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |
*Άμεση επανακατάταξη σε βαθμούς- | 5 | ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ | ΓΕΩΡΓΙΑ | 5 | ΠΑΝΙΤΣΑΣ | ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
κλιμάκια με βάση την προϋπηρεσία | 6 | ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΑ | ΘΕΟΔΩΡΑ | 6 | ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ |
7 | ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 7 | ΨΑΡΡΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | |
*Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου | 8 | ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΣ | ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ | |||
για την αξιολόγηση (ν. 4024/2011/ | 9 | ΚΑΛΥΒΑΣ | ΣΩΤΗΡΙΟΣ | |||
μισθολόγιο-βαθμολόγιο) | 10 | ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑΣ | ΑΝΔΡΕΑΣ | |||
11 | ΚΑΡΚΑΒΙΤΣΑΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ||||
*Όχι στη σύνδεση μισθού και | 12 | ΚΟΥΜΟΥΣΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | |||
αποδοτικότητας | 13 | ΚΟΥΝΑΒΗ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | |||
14 | ΚΟΥΡΗΣ | ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ||||
*Ισότιμη -Αυτόνομη Επαγγελματική | 15 | ΚΡΗΤΙΚΟΥ | ΛΕΥΚΗ | |||
Εκπ/ση λυκειακού επιπέδου | 16 | ΚΩΛΕΤΣΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | |||
17 | ΛΕΧΟΥΡΙΤΗΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ||||
*ΟΧΙ σε: | 18 | ΛΥΡΗΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | |||
συγχωνεύσεις– καταργήσεις σχολείων | 19 | ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | |||
υποχρηματοδότηση των σχολείων | 20 | ΝΙΚΟΛΟΒΙΕΝΗΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ | |||
21 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ||||
*Επαναφορά του προηγούμενου | 22 | ΠΙΤΣΙΟΥΓΚΑΣ | ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | |||
διδακτικού ωραρίου των καθηγητών | 23 | ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ | ΘΕΑΝΩ | |||
24 | ΡΟΥΣΣΗΣ | ΣΤΑΥΡΟΣ | ||||
*Μονιμοποίηση των αναπληρωτών/ | 25 | ΣΚΑΝΑΒΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |||
αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους | 26 | ΣΠΙΝΟΣ | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | |||
27 | ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | ||||
*Αναμόρφωση του θεσμικού & | 28 | ΤΖΙΟΓΚΙΔΗΣ | ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ | |||
διοικητικού πλαισίου των Π.Π.Σ. | 29 | ΤΖΟΥΡΟΥΝΗΣ | ΦΩΤΙΟΣ | |||
30 | ΤΣΕΓΓΕΝΕΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ||||
*Να φύγει η Τρόικα – «Θεσμοί» | 31 | ΤΣΟΥΝΤΟΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | |||
32 | ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΑΡΗΣ | ΣΩΤΗΡΙΟΣ | ||||
*Όχι στην παράδοση των σχολείων | 33 | ΦΥΤΤΑΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | |||
στην τοπική αυτοδιοίκηση | 34 | ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |||
35 | ΧΑΙΡΙΚΑΚΗΣ | ΜΑΡΚΟΣ | ||||
*ΟΧΙ στην: | 36 | ΧΑΡΩΝΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | |||
συνταξιοδοτική ανασφάλεια | 37 | ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | |||
υποβάθμιση υγειονομικής περίθαλψης | 38 | ΨΑΡΡΑΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη