ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ #7
Ενημερωτικό του αιρετού στο ΠΥΣΔΕ Κορινθίας Πάνου Ντούλα,
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της Α.Κ.Ε. – ΔΙΚΤΥΟ
Θέμα: Συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 08/06/2015
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ που έγινε στις 08/06/2015 για τα πλεονάσματα-κενά, σας ενημερώνουμε ότι, τηρώντας τη δέσμευσή μας να εφαρμόζουμε τις θέσεις και τις αποφάσεις του κλάδου, καταθέσαμε την απόφαση της ΟΛΜΕ της 02/06/2015, η οποία έλεγε τα εξής:
«....Αυτές τις ημέρες τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, καλούνται να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, βάσει της εγκυκλίου 77679/Ε2/15-05-2015, με σοβαρή χρονική καθυστέρηση που οφείλεται στις αλλαγές αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων της Γ΄ Λυκείου, καθώς το ΠΔ 50/96 ορίζει ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.
Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος από τη στιγμή που δεν συμπεριλαμβάνονται τα Ημερήσια, Εσπερινά ΕΠΑΛ και Ε.Κ. στον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων με αποτέλεσμα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να μην έχουν ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα των κενών και πλεονασμάτων ανά ειδικότητα, παρά το αντικειμενικό γεγονός ότι δεν μπορούν να εκτιμηθούν οι τομείς και οι ειδικότητες των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων που θα επαναλειτουργήσουν.
Εξακολουθούμε να εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας στην κατά 2 ώρες αύξηση του ωραρίου μας, στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, στις συμπτύξεις τμημάτων, στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Τα μέτρα στόχο είχαν τη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας και τη συνέχιση δύσκολων εργασιακών σχέσεων για χιλιάδες συναδέλφους. Η συνέχιση αυτής της πολιτικής θα βρει τον κλάδο αντιμέτωπο με τα ίδια προβλήματα και τη νέα χρονιά. Το σ.κ. οφείλει να αντισταθεί στη συνέχιση αυτής της πολιτικής αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.
Με βάση τα παραπάνω καλούμε τους αιρετούς του κλάδου στα Υπηρεσιακά Συμβούλια να καταψηφίσουν τα πρακτικά που αφορούν κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 77679/Ε2/15-05-2015 για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.
Καλούμε τις ΕΛΜΕ να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις κατά τόπους Διευθύνσεις τις ημέρες που θα συνεδριάζουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, διεκδικώντας τη μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις, να μην συμπτυχθούν τα τμήματα, να καταργηθεί η αύξηση του ωραρίου μας....».
Είναι χαρακτηριστικό ότι αν εφαρμοζόταν η μείωση ωραρίου, θα μπορούσαν να υπάρξουν πάνω από 100 νέες οργανικές κενές θέσεις στην Κορινθία!
Στη συνέχεια, μείναμε στη διαδικασία, ελέγχοντάς την και διασφαλίζοντας την τήρηση των τυπικών της στοιχείων, και πιέσαμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μέχρι τέλους στη στήλη 8, που είναι η «Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ».
Απαραίτητη διευκρίνιση: οι Πίνακες Α, Β, Γ (οι 7 πρώτες στήλες), που δεν αναφέρονται σ’ αυτό το ενημερωτικό, αλλά εξηγούμε παρακάτω πως συμπληρώνονται, έχουν σχέση με τα οργανικά πλεονάσματα-κενά. Συνυπολογίζονται σε αυτούς δηλαδή όλοι: αδειούχοι, αποσπασμένοι, επί θητεία. Έτσι, ενώ στην πράξη τον Σεπτέμβρη μπορεί να έχουμε στην Κορινθία λογικά πάνω από 100 λειτουργικά κενά, στους Πίνακες αυτούς, που χρησιμεύουν για την καταγραφή των οργανικών κενών θέσεων για τις μεταθέσεις, έχουμε αρκετά οργανικά πλεονάσματα. Βάσει της εγκυκλίου, ο υπολογισμός γίνεται ως εξής: υπολογίζεται το αλγεβρικό άθροισμα της ζήτησης-προσφοράς σε κάθε σχολείο-Πίνακας Α, στη συνέχεια σε κάθε ομάδα σχολείων-Πίνακας Β (όπου γίνεται και η διαίρεση με τον οργανικό Μ.Ο.=20), και τέλος σε κάθε περιοχή μετάθεσης-Πίνακας Γ (με βάση όμως τους ακέραιους των Πινάκων Β). Μία πλήρη περιγραφή της διαδικασίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://tinyurl.com/phdaz74. Μετά τις πρώτες 7 στήλες, το ΠΥΣΔΕ κάνει τη δική του εκτίμηση στη στήλη 8, την οποία και παραθέτουμε. Καταχωρείται ο Πίνακας Γ’ στο e-DataCenter από τις ΔΙΔΕ ενώ οι Πίνακες στέλνονται επίσης και στον Περιφερειακό Διευθυντή, ο οποίος κάνει δική του εκτίμηση.
Τέλος, ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι με βάση το νομοσχέδιο που προωθείται αυτές τις μέρες προς ψήφιση από το Υπουργείο Παιδείας ( http://tinyurl.com/o77rmrc ), καταργείται το ΠΔ 28 του 2014 ( http://tinyurl.com/qypefqj), το οποίο προέβλεπε ότι οι εξολοκλήρου πλεονάζοντες συνάδελφοι με μικρότερη προϋπηρεσία από 12 έτη μπορούσαν να μετατεθούν υποχρεωτικά σε άλλο ΠΥΣΔΕ ή και Περιφέρεια.
Παρακάτω, ακολουθούν τα πλεονάσματα (με συν και με πράσινο) και τα κενά (με πλην και με κόκκινο) που θα στείλει το ΠΥΣΔΕ (στήλη 8):
ΟΕχχ | ΠΕ | ΛΕΚΤΙΚΟ |
|
(8) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ | |||
ΟΕ1 | ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΙ | +10 |
ΟΕ2 | ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | +12 |
ΟΕ3 | ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | +7 |
ΟΕ5 | ΠΕ05 | ΓΑΛΛΙΚΗΣ | +4 |
ΟΕ6 | ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΗΣ | +15 |
ΟΕ7 | ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | +6 |
ΟΕ8 | ΠΕ08 | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | +7 |
ΟΕ9 | ΠΕ09 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | +2 |
ΟΕ10 | ΠΕ10 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | +2 |
ΟΕ11 | ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | +12 |
ΟΕ12 | ΠΕ12 | ΠΟΛΙΤ.ΜΗΧ.-ΑΡΧΙΤΕΚΤ.-ΤΟΠΟΓΡ. | 0 |
ΟΕ13 | ΠΕ12 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓ. & ΔΙΟΙΚΗΣ. - ΝΑΥΠΗΓΟΙ | 0 |
ΟΕ14 | ΠΕ12 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΟΕ15 | ΠΕ12 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΟΕ19 | ΠΕ13 | ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | +2 |
ΟΕ22 | ΠΕ32 | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | +1 |
ΟΕ23 | ΠΕ14 | ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ | -1 |
ΟΕ25 | ΠΕ15 | ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | -1 |
ΟΕ26 | ΠΕ16 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ | +6 |
ΟΕ27 | ΠΕ17 | ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ | +2 |
ΟΕ28 | ΠΕ17 | ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ-ΝΑΥΤ.ΕΜΠ.Ν. ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ)-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟΥ | 0 |
ΟΕ29 | ΠΕ17 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) | +1 |
ΟΕ30 | ΠΕ17 | ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ | +1 |
ΟΕ34 | ΠΕ18 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) | +2 |
ΟΕ40 | ΠΕ18 | ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ-ΑΛΙΕΙΑΣ-ΓΕΩΡΓ.ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ-ΘΕΡΜΟΚΗΠ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘ/ΜΙΑΣ | -1 |
ΟΕ46 | ΠΕ18 | ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ | 0 |
ΟΕ64 | ΠΕ19-ΠΕ20 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ | +16 |
ΟΕ66 | ΤΕ01 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΟΕ67 | ΤΕ01 | ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | 0 |
ΟΕ70 | ΤΕ01 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΟΕ71 | ΤΕ01 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 0 |
ΟΕ105 | ΠΕ04.01 | ΦΥΣΙΚΟΙ | +5 |
ΟΕ106 | ΠΕ04.02 | ΧΗΜΙΚΟΙ | 0 |
ΟΕ107 | ΠΕ04.03 | ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ | 0 |
ΟΕ108 | ΠΕ04.04 | ΒΙΟΛΟΓΟΙ | -8 |
ΟΕ109 | ΠΕ04.05 | ΓΕΩΛΟΓΟΙ | -2 |
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Πάνος Ντούλας, Αιρετό τακτικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Κορινθίας,
Τηλ: 6936374902
Ταχυδρομείο: [email protected]
Ιστολόγιο: http://antimathimata.blogspot.gr
Πάνος Κατσούλας, Αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Κορινθίας,
Τηλ: 6944147020
Ταχυδρομείο: [email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη