Ενημερωτικό του αιρετού του ΠΥΣΔΕ ΑΝΑΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Αρίδα Μανώλη
Παραθέτω την εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ στον τελικό πίνακα κενών πλεονασμάτων ( Πίνακα Γ ) και τη δήλωση καταψήφισης της διαδικασίας όπως κατατέθηκε και καταγράφηκε στα πρακτικά της συνεδρίασης.
ΚΛΑΔΟΣ | ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ |
ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΙ | -1 |
ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | -35 |
ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | -15 |
ΠΕ05 | ΓΑΛΛΙΚΗΣ | -1 |
ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΗΣ | -5 |
ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | 20 |
ΠΕ08 | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | -5 |
ΠΕ09 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΠΕ10 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | -3 |
ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | -1 |
ΠΕ12 | ΠΟΛΙΤ.ΜΗΧ.-ΑΡΧΙΤΕΚΤ.-ΤΟΠΟΓΡ. | -1 |
ΠΕ12 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓ. & ΔΙΟΙΚΗΣ. - ΝΑΥΠΗΓΟΙ | -1 |
ΠΕ12 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | -1 |
ΠΕ12 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΠΕ12 | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ | 0 |
ΠΕ12 | ΧΗΜ.ΜΗΧΑΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ | -1 |
ΠΕ13 | ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 0 |
ΠΕ32 | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 0 |
ΠΕ14 | ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ | -3 |
ΠΕ33 | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) | 0 |
ΠΕ15 | ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | -5 |
ΠΕ16 ΤΕ16 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ | -3 |
ΠΕ17 | ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ | -1 |
ΠΕ17 | ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ-ΝΑΥΤ.ΕΜΠ.Ν. ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ)-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟΥ | -1 |
ΠΕ17 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) | -1 |
ΠΕ17 | ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ | -1 |
ΠΕ18 | ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓ. ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ | 0 |
ΠΕ18 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) | 0 |
ΠΕ18 | ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | 0 |
ΠΕ18 | ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ-ΑΛΙΕΙΑΣ-ΓΕΩΡΓ.ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ-ΘΕΡΜΟΚΗΠ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘ/ΜΙΑΣ | -1 |
ΠΕ18 | ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΠΕ18 | ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ | 0 |
ΠΕ18 | ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ | 0 |
ΠΕ18 | ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 0 |
ΠΕ18 | ΝΑΥΤ.ΜΑΘ.(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) | 0 |
ΤΕ01 | ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ-ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ | 0 |
ΠΕ18 | ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ | 0 |
ΠΕ18 | ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ | 0 |
ΠΕ18 | ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ | 0 |
ΠΕ18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ | -1 |
ΠΕ18 | ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ | 0 |
ΠΕ19- ΠΕ20 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ | 10 |
ΤΕ01 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΤΕ01 | ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | 0 |
ΤΕ01 | ΨΥΚΤΙΚΟΙ | 0 |
ΤΕ01 | ΔΟΜΙΚΟΙ | 0 |
ΤΕ01 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΤΕ01 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 0 |
ΤΕ01 | ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ | 0 |
ΤΕ01 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ | 1 |
ΔΕ01 | ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ | 0 |
ΤΕ01 | ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 0 |
ΤΕ01 | ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ | 0 |
ΤΕ01 | ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ | 0 |
ΔΕ01 | ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ | 0 |
ΔΕ01 | ΕΜΠΕΙΡ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΔΕ01 | ΕΜΠΕΙΡ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 0 |
ΠΕ04.01 | ΦΥΣΙΚΟΙ | -7 |
ΠΕ04.02 | ΧΗΜΙΚΟΙ | -2 |
ΠΕ04.03 | ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ |
|
ΠΕ04.04 | ΒΙΟΛΟΓΟΙ | -14 |
ΠΕ04.05 | ΓΕΩΛΟΓΟΙ | -3 |
ΠΕ34 | ΙΤΑΛΙΚΗΣ | 0 |
ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ Υ.Σ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-2016.
Ο αιρετός εκπρόσωπος Μανώλης Αρίδας στο ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης δηλώνω ότι :
Επειδή η διαδικασία με την οποία καλούμαστε σαν Υπηρεσιακό Συμβούλιο να υπολογίσουμε κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 77679/Ε2/15-05-2015, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96, το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3, ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1, ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης, παρανόμως και με υπαιτιότητα του ΥΠΑΙΘ δεν τηρήθηκε.
Επειδή ο υπολογισμός θα γίνει με το ωράριο που ισχύει τώρα . Δηλαδή αυξημένο κατά 2 ώρες .
Επειδή ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις τους 10 για τα εργαστήρια της Α’ ΕΠΑΛ και τους 8 για τα τμήματα ειδικότητας της Β΄ και Γ΄ ΕΠΑΛ .
Επειδή δεν υπολογίστηκαν, στο σύνολο των σχολικών μονάδων της περιοχής, τα τμήματα με βάση την παρ. 15 του αρ. 28 του Ν. 4186/13
Επειδή δεν εφαρμόστηκε στις ξένες γλώσσες η παράλληλη διδασκαλία ανά τμήμα και τα τμήματα με τα επίπεδα.
Επειδή δεν συνυπολογίστηκαν οι πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν από τη λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών
Επειδή οι οργανικές θέσεις πρέπει να υπολογίζονται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα, και όχι όπως η εγκύκλιος ορίζει , δηλαδή τα κενά και πλεονάσματα να υπολογίζονται με την ψυχρή λογιστική της διαίρεσης του συνολικού αριθμού των ωρών διδασκαλίας των αντίστοιχων μαθημάτων δια του συνολικού αριθμού ωρών υποχρεωτικού ωραρίου των «οργανικά ανηκόντων καθηγητών» σε κάθε περιοχή μετάθεσης. Η ενοποίηση των περιοχών μετάθεσης και των ομάδων σχολείων, σε συνδυασμό με το αυξημένο διδακτικό ωράριο, σκοπό έχει να δοθούν ελάχιστα κενά, προκειμένου να μην ικανοποιηθούν αιτήσεις συναδέλφων για μετάθεση και, παράλληλα, να δημιουργήσει διογκωμένα πλεονάσματα
Επειδή τα στοιχεία που αφορούν τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων μου δόθηκαν στην έναρξη της συνεδρίασης με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ικανός χρόνος για να τα μελετήσω και να τα ελέγξω.
Δεν επικυρώνω και δεν θα νομιμοποιήσω με την υπογραφή μου τους πίνακες που θα συμπληρωθούν, σύμφωνα με την εγκύκλιο 77679/Ε2/15-05-2015, τα αποτελέσματα των οποίων είναι απόρροια της εφαρμοζόμενης φιλελεύθερης-απάνθρωπης πολιτικής.
Προτείνω :
Οι πίνακες Α να συντάσσονται από το σύλλογο διδασκόντων και όχι από το Διευθυντή.
Οι πίνακες Α, Β και Γ να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.
Θεσσαλονίκη 9/06/2015
Ο ΔΗΛΩΝ
ΑΡΙΔΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη