Ενημερωτικό συνεδρίασης ΠΥΣΠΕ Λασιθίου
Αλεξάκης Αλέξανδρος Σητεία 7-9-15 Αιρετός ΠΥΣΠΕ Λασιθίου
Προς
-Διεύθυνση Π.Ε.Ν. Λασιθίου
Email: [email protected] α
-ΔΟΕ
-Σχολεία και νηπιαγωγεία Λασιθίου
- Όλους τους συναδέλφους μου
-ΜΜΕ
Στις 7 Σεπτεμβρίου 2015 συμμετείχα ως αιρετός στην τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με θέματα ημερήσιας διάταξης:
1. Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων κλάδων ΠΕ06 (Αγγλικής Γλώσσας), ΠΕ11 (Φ. Αγωγής) & ΠΕ16 (Μουσικής) των Σχολικών Μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Λασιθίου.
2. Καθορισμός λειτουργικών κενών στους κλάδους Π.Ε 70 & Π.Ε 19,20 στα Δημ. Σχολεία της Π. Ε. Λασιθίου
3. Χορήγηση άδειας για άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή.
Θέμα 1ο «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων κλάδων ΠΕ06 (Αγγλικής Γλώσσας), ΠΕ11 (Φ. Αγωγής) & ΠΕ16 (Μουσικής) των Σχολικών Μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Λασιθίου»
Με χαρακτηριστική ολιγωρία το υπουργείο παιδείας έδωσε το πράσινο φως για να ξεκινήσουν οι υπηρεσιακές μεταβολές. Με εγκύκλιο που εκδόθηκε στις 3/9/15 προσδιόριζε με ασάφεια τον τρόπο τοποθέτησης των ειδικοτήτων των κλάδων κλάδων ΠΕ06 (Αγγλικής Γλώσσας), ΠΕ11 (Φ. Αγωγής) & ΠΕ16 (Μουσικής). Η εγκύκλιος αναφέρει την προσωρινή τοποθέτηση των συναδέλφων σε οργανικά κενά που υπήρχαν ή που προέκυψαν μετά τις μεταθέσεις. Δυστυχώς όσο κι αν επέμενα για άνοιγμα όλων των λειτουργικών κενών προκειμένου οι συνάδελφοι να τοποθετηθούν δεν εισακούστηκα και μειοψήφησα στο υπηρεσιακό συμβούλιο. Οι συνάδελφοι θα τοποθετηθούν σε οργανικές θέσεις και στη συνεχεία θα τους δοθεί το δικαίωμα απόσπασης. Η πρόταση μου διασφαλίζει τη διαφάνεια και την εύρυθμη λειτουργία από την αρχή της σχολικής χρονιάς αφού δεν θα έρθουν να προστεθούν οι νέες υπηρεσιακές μεταβολές μετά το άνοιγμα των σχολείων. Ρεσιτάλ ανοργανωσιάς και προχειρότητας δίνει το υπουργείο αφού ίδρυσε μεν οργανικές – (πολύ λιγότερες θέσεις από αυτές που τα σχολεία μας έχουν ανάγκη)- αλλά δεν έχει καθορίσει τα σχολεία στα οποία ιδρύονται αυτές οι οργανικές.
ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ
Α/Α | ΣΧΟΛΕΙΑ | ΘΕΣΕΙΣ |
1 | 6/θ Δημ Σχολ. Αγ. Γεωργίου | 1 |
2 | 5ο 12/θ Δημ. Σχολ. Ιεράπετρας (Γρα-Λυγιά) | 1 |
3 | 6/θ Δημ. Σχολ. Νέας Ανατολής | 1 |
4 | 4/θ Δημ. Σχολ. Πισκοκεφάλου | 1 |
5 | 6/θ Δημ Σχολ. Παλαικάστρου | 1 |
Σύνολο |
|
|
ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Α/Α | ΣΧΟΛΕΙΑ | ΘΕΣΕΙΣ |
1 | 3ο 12/Θ Δημ. Σχολ. Αγ. Νικολάου | 1 |
2 | 1ο 6/Θ Δημ. Σχολ. Νεάπολης | 1 |
Σύνολο |
| 2 |
ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Φ. ΑΓΩΓΗΣ
Α/Α | ΣΧΟΛΕΙΑ | ΘΕΣΕΙΣ |
1 | 6/θ Δημ. Σχολ. Αγ. Γεωργίου | 1 |
2 | 9/θ Δημ. Σχολ. Ελούντας | 1 |
3 | 6/θ Δημ. Σχολ. Καλού Χωριού | 1 |
4 | 4ο 12/θ Δημ. Σχολ. Ιεράπετρας | 1 |
5 | 4/θ Δημ. Σχολ. Μύρτου | 1 |
6 | 4/θ Δημ. Σχολ. Παχείας Άμμου | 1 |
7 | 6/θ Δημ. Σχολ. Παλαικάστρου | 1 |
Σύνολο |
| 7 |
Θέμα 2ο «Καθορισμός λειτουργικών κενών στους κλάδους Π.Ε 70 & Π.Ε 19,20 στα Δημ. Σχολεία της Π. Ε. Λασιθίου»
«Διαμαρτυρία – Καταγγελία για υποχρεωτικές μετακινήσεις συναδέλφων νηπιαγωγών και για αποκλεισμό από τη διαδικασία των αποσπάσεων»
Είναι απαράδεκτη η απόφαση της διοίκησης να μην πραγματοποιήσει αποσπάσεις στους συνάδελφους νηπιαγωγούς και στην ουσία να προσθέσει ένα ακόμα πρόβλημα στην σχολική χρονιά. Στη σημερινή συνεδρίαση είχαμε ως θέμα τον προσδιορισμό λειτουργικών κενών ΠΕ 70 (Δασκάλων) και ΠΕ 19/20 (πληροφορικής) και όχι των νηπιαγωγών. Σε έντονη διαμαρτυρία μου για την απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης πήρα την απάντηση ότι δε θα δεχτεί με τίποτα οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή νηπιαγωγού. Αντιθέτως έχει ξεκινήσει ένα απίστευτο ξήλωμα συναδέλφων νηπιαγωγών αφού έχει αρχίσει και μοιράζει υπηρεσιακά σημειώματα με στόχο να φανεί ότι παντού γίνεται αγιασμός. Τα κενά θα παραμένουν και οι συνάδελφοι θα μείνουν σε νηπιαγωγεία με πάνω από 30 παιδιά σίγουρα βάζουν σε κίνδυνό τον εαυτό τους και πάντοτε τα παιδιά διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο αφού μία νηπιαγωγός θα πρέπει να ανταπεξέλθει σε τεράστιους αριθμούς παιδιών. Να σταματήσει τώρα ο τραγέλαφος με τις εντολές μετακίνησης. Είμαστε κάθετα αντίθετοι σε τακτικές ράβε ξήλωνε που ως αποτέλεσμα έχουν τη διάλυση του σχολείου και του νηπιαγωγείου. Ζητώ να γίνουν άμεσα οι αποσπάσεις των νηπιαγωγών. Σίγουρα οι τεράστιες ανακατατάξεις μέσα στον Οκτώβρη μόνο προβλήματα θα προσθέσουν σε μια ευαίσθητη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Έχω πει πολλές φορές πως οι συνάδελφοι δεν είναι πιόνια ούτε μπαλάκια.
Όσον αφορά την διαδικασία προσδιορισμού των λειτουργικών κενών και λειτουργικών υπεραριθμιών για τους ΠΕ 70 ζήτησα από την πρώτη στιγμή να προσμετρηθούν σε αυτά και τα κενά των ολοήμερων σε όλα τα σχολεία κλασικά, ολιγοθέσια και ΕΑΕΠ. Στόχο έχει την ίδια δυνατότητα σε όλους να πάρουν απόσπαση σε σχολεία που επιθυμούν. Η υπαγωγή του ολοήμερου σε χρηματοδοτήσεις από το ΕΣΠΑ είχαν αποκλείσει μια μεγάλη μερίδα συναδέλφων από την διεκδίκηση ενός λειτουργικού κενού. Ο κατακερματισμός των σχολειών και των συναδέλφων σε πολλές διαφορετικές ταχύτητες μόνο την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου δεν προάγει. Στην πρόταση μου συμφώνησαν να προσμετρήσουμε τα λειτουργικά κενά στα κλασικά και απέρριψαν τα ΕΑΕΠ και τα ολιγοθέσια. Τουλάχιστον καταφέραμε να προσμετρήσουμε όλα τα κλασικά και να διαμορφωθούν όπως παραθέτω παρακάτω στον πίνακα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Οι συνάδελφοι που επιθυμούν να βγουν λειτουργικά υπεράριθμοι στα σχολεία που πλεονάζουν καλούνται αύριο να συμπληρώσουν τα σχολεία επιλογής τους. Σε περίπτωση που κανείς δε δηλώσει φεύγει ο τελευταίος τοποθετηθείς δηλώνει και τοποθετείται πρώτος. Αν δηλώσουν παραπάνω από τις λειτουργικές υπεραριθμίες χαρακτηρίζονται αυτοί με τα περισσότερα μόρια. Στις αποσπάσεις που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 9/9/15 θα τοποθετηθούν πρώτοι.
Θέμα 3ο «Χορήγηση άδειας για άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή»
Το συμβούλιο ομόφωνα ενέκρινε τη χορήγηση άδειας ασκήσεως ιδιωτικού έργου.
Ξεκίνησε η χρονιά με τα περισσότερα κενά των τελευταίων ετών. Το υπουργείο παιδεία στάθηκε άπραγο μπροστά στα διογκούμενα προβλήματα. Μάλλον κάποιο καινοτόμο πρόγραμμα το σχολειό χωρίς δάσκαλο θέλουν να δοκιμάσουν και μας το κρατάνε για έκπληξη. Εφαρμόζουν τις νέες επιστημονικές μεθόδους της φθίνουσας καθοδήγησης και δεν προσλαμβάνουν εκπαιδευτικούς. Παλιότερα είχε δοκιμαστεί με αποτυχία το σχολείο χωρίς βιβλίο.
Πολλά σχολεία και ιδιαίτερα των χωρίων θα μείνουν με ένα ή δυο εκπαιδευτικούς και 100 παιδιά σε πολλές περιπτώσεις. Οι προτάσεις που ακούγονται για συνδιδασκαλία πολλών τάξεων και απασχόληση μέχρι τη λήξη του ωραρίου σίγουρα δεν είναι λύση. Είναι αν μη τι άλλο επικίνδυνο να λειτουργεί ένα σχολείο με 1-2 εκπαιδευτικούς και 100 παιδιά. Ας αναλάβει τις ευθύνες του το υπουργείο παιδείας.
Την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί ΠΥΣΠΕ για να τοποθετηθούν οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων και για να γίνουν οι αποσπάσεις των ΠΕ 70. Οι αιτήσεις υπεράριθμων θα συμπληρωθούν αύριο μέχρι το μεσημέρι. Θα επιμείνω να βγάλουμε τα λειτουργικά κενά των νηπιαγωγών και να κάνουμε τις αποσπάσεις πριν την Παρασκευή 11/9.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Αλέξανδρος Αλεξάκης
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με την Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να λαμβάνουν την ενημέρωση που στέλνω στα σχολεία στο προσωπικό τους ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μπορούν να μου το στείλουν μήνυμα στο: alexandro.alexak@gmail.com – Επίσης έχω σελίδα στο Facebook (το όνομά μου με ελληνικούς χαρακτήρες Αλεξάκης Αλέξανδρος), για άμεση καθημερινή ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη