Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Κέρκυρας

του Παναγιώτη Ποζίδη

Ολοκληρώθηκε την Τρίτη το απόγευμα η τοποθέτηση της α’ φάσης των αναπληρωτών συναδέλφων μας (Δασκάλων και Νηπιαγωγών), που στο Π.Υ.ΣΠ.Ε Κέρκυρας έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

Έγινε από το 5μελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο με απόλυτη διαφάνεια και δικαιοσύνη. Αυτό γράφεται επειδή όπως μάλλον γνωρίζετε δεν είναι αυτονόητο και κατοχυρωμένο, αφού σε πολλές Διευθύνσεις γίνεται αποκλειστικά από το Διευθυντή εκπαίδευσης, λόγω ερμηνείας του υφιστάμενου νομικού πλαισίου.

Ανακοινώθηκαν όλες οι λειτουργικά κενές θέσεις, ώστε οι επιλογές να είναι περισσότερες και να υπάρχει δικαιοσύνη σε σχέση με επόμενες φάσεις προσλήψεων.

Αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα της ισότιμης μεταχείρισης των αναπληρωτών ΕΣΠΑ και κρατικού στις Νηπιαγωγούς, που κάθε χρόνο προκαλούσε αδικίες εξαιτίας της αυθαίρετης κατηγοριοποίησής τους και της δέσμευσης για τοποθέτηση σε συγκεκριμένο τύπο Νηπιαγωγείου.

Γνωρίζοντας την πραγματική έννοια της ιδιότητας του αναπληρωτή εκπαιδευτικού στο σημερινό περιβάλλον (όπως π.χ ότι η α’ φάση γίνεται στις 28 του Σεπτέμβρη, ότι με αλλεπάλληλες εβδομαδιαίες φάσεις γίνονται αναίτιες και ανεξήγητες τοποθετήσεις μακριά από τον τόπο επιλογής σας κ.λπ) απαιτήσαμε οι αιρετοί αυξημένο σεβασμό και προσαρμογή της έννοιας της υπηρεσιακής ανάγκης σ’ αυτό το δεδομένο.

Σήμερα δεν είναι δυνατόν να επωμίζεται κανένας εργαζόμενος τις συνέπειες της εκπαιδευτικής πολιτικής, που αφήνει κλειστά σχολεία και τα παιδιά στα σπίτια τους.

Τα σχολεία υπολειτουργούν ή παραμένουν κλειστά σήμερα 30 του Σεπτέμβρη επειδή οι προσλήψεις των 90 δασκάλων και νηπιαγωγών είναι ελάχιστες μπροστά στις ανάγκες των 250 περίπου συνολικά εκπαιδευτικών που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία τους. Τα 13 ολοήμερα Δημοτικά σχολεία δεν θα ανοίξουν σήμερα γιατί προσλήφθηκαν 17 δάσκαλοι για να ανοίξουν 30 ολοήμερα. Ποιος δεν το γνώριζε ότι το πρόβλημα θα συνεχισθεί;

Αυτονόητα τη μεγάλη κατάκτηση της Κέρκυρας για το άνοιγμα των κενών από τις πρώτες προσλήψεις θα έπρεπε για λόγους συνέπειας, υπευθυνότητας και σφαιρικής στάσης απέναντι στα προβλήματα να συνοδεύσει η προσωρινή μετακίνηση 3 νηπιαγωγών, ώστε να ανοίξουν τα Νηπιαγωγεία Περιβολίου, Αργυράδων και Επισκοπιανών. Εκεί μετακινήθηκαν μέχρι τις επόμενες προσλήψεις οι τελευταίες από τις τοποθετημένες σε διπλανά Νηπιαγωγεία, που δεν θα αντιμετωπίσουν για λίγες ημέρες μεγάλο πρόβλημα.

Έτσι πιστεύω ότι έγιναν σημαντικά βήματα στην ελάφρυνση της ταλαιπωρίας των συναδέλφων μας. Οι περισσότεροι τοποθετήθηκαν στις πρώτες επιλογές τους.

Αν κάποιοι πάλι αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην τοποθέτησή τους και επιθυμούν βελτίωση για κάποια άλλη σχολική μονάδα να υποβάλλουν αίτημα στο Π.Υ.Σ.Π.Ε και αυτό θα ικανοποιηθεί με το ενδεχόμενο άνοιγμα θέσεων εκεί που επιθυμούν.

Συνάδελφοι,

Βρισκόμαστε μπροστά σε πολύ δύσκολες, πρωτόγνωρες συνθήκες. Αυτήν την ώρα απαιτείται συλλογικότητα, αλληλεγγύη και κατανόηση του συνολικού προβλήματος. Το κυρίαρχο σήμερα δεν μπορεί να είναι γιατί ένας μόνιμος αναγκάστηκε να μην πάει στο ολοήμερο του σχολείου του (που είναι πρόβλημα σε σχέση με τα εργασιακά μας δικαιώματα), αλλά ότι με αυτόν τον τρόπο πλέον θα εργάζονται συνάδελφοί μας με τα ΕΣΠΑ και ότι μόνο έτσι θα μπορούν πια να στελεχωθούν τα σχολεία.

Υπάρχει πρόβλημα με τα σχολεία του βορά, στα οποία έμειναν πολλές κενές θέσεις και οι συνάδελφοι σε αυτά θα ταλαιπωρηθούν λίγες ημέρες ακόμη. Υπομονή. Αυτό αποτελεί επιλογή του Υπουργείου και φυσικά δεν πρέπει να μας κάνει συμμέτοχους σε λογική ανθρωποφαγίας, αντισυναδελφικότητας και του παραλογισμού να αμφισβητήσουμε τα δικαιώματα των νέων παιδιών.

Συνάδελφοι,

Καταβάλουμε με το Νίκο το Ράμμο μια τεράστια προσπάθεια να βοηθήσουμε τα σχολεία και τους συναδέλφους μας. Τα δεδομένα τα ορίζουν άλλοι. Τη μιζέρια που μας δίνουν να διαχειριστούμε την επέλεξαν άλλοι. Εμείς με επιχειρήματα, καλή διάθεση και επιμονή απαιτούμε το καλύτερο για όλους.

Θα ήταν άδικο, όμως, να μην καταγράψω τη θετική στάση της διοίκησης στα επίμονα αιτήματα και στις προτάσεις των αιρετών για την καλύτερη δυνατή διαχείριση του προσωπικού και το μεγάλο συμβιβασμό της υπηρεσίας στις ανάγκες των αναπληρωτών συναδέλφων μας. Τελικά πάντα κάποιος καλός τρόπος μάθησης υπάρχει!

Στην προσπάθειά μας πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Με καλή πρόθεση, κατανόηση, συνεργατικότητα και συντονισμό. Άλλωστε μέσα στο σύνολο, πέρα από το μικρόκοσμό μας, διαπιστώνουμε ότι όλα τα πράγματα έχουν και άλλη (τουλάχιστον μία) ανάγνωση, μια άλλη οπτική που οδηγεί σε άλλο δρόμο. Το κρίσιμο είναι να κάνουμε τη σωστή και δίκαιη επιλογή. Μόνο έτσι θα έχουμε καλά αποτελέσματα.

Συνεχίζουμε …

Παναγιώτης Ποζίδης

 

Παναγιώτης Ποζίδης                                                                   Κέρκυρα 30.9.2015

Αιρετός στο Π.Υ.Σ.Π.Ε Κέρκυρας

Τηλ. 6944502970 - Σχολείου: 2661033479

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ