Thumbnail
Των αιρετών Δ. Πεντογάλου —Ε. Μεμελετζόγλου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ

Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά

Α. Ο τρόπος που έγιναν οι τοποθετήσεις (συναδέλφων αποσπασμένων και σε διάθεση), καθώς και οι διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου, υλοποιούν τον εκπαιδευτικό λάστιχο και καθιστούν τη ζωή των συναδέλφων βασανιστική. Οι τοποθετήσεις αυτές έγιναν κάτω από την πίεση κυβέρνησης – Διευθυντή ΔΕ για την συμπλήρωση ωραρίου, με κάθε κόστος και με τον φόβο της «υποχρεωτικής μετακίνησης ή ακόμη και διαθεσιμότητας»!!!. Με ευθύνη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ έγιναν διαθέσεις ακόμη και σε τέσσερα σχολεία, σε δύο διαφορετικά σχολεία την ίδια μέρα και μάλιστα που απέχουν μεγάλες αποστάσεις κλπ)!!! Σε ορισμένες περιπτώσεις είναι σχεδόν ανέφικτο να βγει ρεαλιστικό πρόγραμμα από τα σχολεία. Όσον αφορά τις τοποθετήσεις συναδέλφων από απόσπαση αλλά και όσων ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ οι θέσεις μας ήταν:

Διαφωνήσαμε :

1. στην διάθεση εκπαιδευτικών στη Α/θμια εκπαίδευση.

2. στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε περισσότερα από δύο σχολεία.

3. στην κάλυψη διοικητικών αναγκών σε γραφεία της διεύθυνσης, χωρίς καν προκήρυξη θέσης και χωρίς καν αίτηση απόσπασης από εκπαιδευτικούς αλλά με αλχημείες που υλοποιούν πολλά μέτρα και σταθμά (εννοείται πως δεν αναιρείται η θέση μας για κάλυψη με μόνιμο διοικητικό προσωπικό κλπ).

Απαιτήσαμε τη στήριξη των περιφερειακών σχολείων κατά προτεραιότητα χωρίς να απεμπολούνται όμως τα δικαιώματα των συναδέλφων στην επιλογή σχολείου τοποθέτησης. Η διοίκηση για συγκεκριμένο περιφερειακό σχολείο όχι μόνο δεν υιοθέτησε τη θέση των αιρετών που είχε απαιτηθεί και από την ΕΛΜΕ-ΚΙ σε σχετική παράσταση διαμαρτυρίας αλλά και δημιούργησε μεγαλύτερα κενά ωρών από όσα υπήρχαν. Μάλιστα έδρασε αντεκδικητικά απέναντι σε συνάδελφο που δεν είχε υλοποιήσει τη αυτοαξιολόγηση, εξοβελίζοντάς την από το εν λόγω περιφερειακό σχολείο στο Αργοστόλι. Επιπλέον, σε άλλα σχολεία έγινε τοποθέτηση με κριτήριο την κάλυψη του ωραρίου πρώτα στο σχολείο με 1η και 2η ανάθεση ενώ σε άλλα έγινε τοποθέτηση με αποκλειστικό κριτήριο την 1η ανάθεση, καταστρατηγώντας κάθε προτεραιότητα στην οργανικότητα.

Τονίσαμε ότι είναι απαράδεκτη η κυβερνητική πρακτική του διορισμού αναπληρωτών κατά κύματα, αφού έτσι στην πράξη δε μπορεί να γίνει σωστή και δίκαιη τοποθέτηση.

Β.

Και μετά τις παραπάνω τοποθετήσεις που έγιναν αδικαιολόγητα αργοπορημένα λόγω της επίκλησης της μη υπηρεσιακής μεταβολής, τα κενά που παραμένουν στα σχολεία είναι πολύ μεγάλα, αφού έχουν γίνει ελάχιστοί διορισμοί. Τα κενά, βάση των στοιχείων της ΔΔΕ, ξεπερνούν τα 45 ενώ στην πράξη είναι πολύ περισσότερα. Εννέα αναπληρωτές για Κεφαλονιά και Ιθάκη [6(ΠΕ02), 1(ΠΕ03), 1(ΠΕ04-02) ,1(ΠΕ04-04)] είναι ελάχιστοι,  ενώ έχει μείνει εντελώς ακάλυπτη η Ειδική Αγωγή (περίπου 17 κενά για το ΕΕΕΕΚ και τα τμήματα ένταξης). Να τι σημαίνει στην πράξη η υλοποίηση από την κυβέρνηση των πολιτικών του μνημονίου και η εφαρμογή των «βέλτιστων πρακτικών» ΕΕ και ΟΟΣΑ.

Ζητήσαμε να αναρτηθούν αναλυτικά τα υπάρχοντα κενά ανά σχολείο για κάθε ειδικότητα, με καταγραφή ωρών για το καθένα, ώστε να μπορούν ευκολότερα οι συνάδελφοι αναπληρωτές να επιλέξουν και βάσει των μορίων τους – πράγμα που δεν έγινε για μια ακόμη φορά. Η αυθαιρεσία της διοίκησης και του αρμόδιου τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων σε όλο της το μεγαλείο. Η διοίκηση διαχειρίστηκε μια τραγικά διαμορφωμένη κατάσταση από την κυβέρνηση υλοποιώντας απαράδεκτες πρακτικές.

Συνάδελφοι, δεν γίνεται να μην βλέπουμε ότι οι εξελίξεις αυτές είναι άμεσα συνδεμένες με τις γενικότερες αλλαγές στο σχολείο και τις εργασιακές μας σχέσεις. Αποτυπώνουν τη ρευστοποίηση των γνωστικών αντικειμένων και κάθε έννοια σταθερότητας στην εργασία. Διεκδικούμε σχολείο με ενιαίο πρόγραμμα και ενιαία εργασιακά δικαιώματα. Παλεύουμε ενάντια στο «νέο σχολείο» της αγοράς, το οποίο υπαγορεύει υποταγμένους ελαστικά απασχολούμενους εκπαιδευτικούς.

Τώρα:

  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί.
  • Υπολογισμός κενών με βάση τους 20 μαθητές ανά τμήμα (15 στα εργαστήρια και στις κατευθύνσεις).
  • Καμία κατάργηση – συγχώνευση σχολείων, τμημάτων κλπ.
  • Κατάργηση της αύξησης του ωραρίου: ανθρώπινες συνθήκες εργασίας - ουσιαστικό παιδαγωγικό έργο.

Δεν επικυρώνουμε – δε νομιμοποιούμε την ανατροπή των δικαιωμάτων του λαού για τη μόρφωση των παιδιών του και του δικαιώματος των εκπαιδευτικών σε μόνιμη σταθερή εργασία.

Η λύση βρίσκεται στο οργανωμένο κίνημα, με κοινωνική συμμαχία και ταξικό προσανατολισμό και όχι στις διαβουλεύσεις εντός των τειχών της Υπηρεσίας.

Αργοστόλι 5/10/2015

Πεντογάλου Διονυσία — Μεμελετζόγλου Ελένη.

(αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα