Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Αχαΐας

Ψηφοδέλτιο Εκπαιδευτικής Παρέμβασης

Για το Δ. Σ.

  • Αγγελοκωστόπουλος Βαγγέλης, ΠΕ03, 10ο Γυμν Πάτρας
  • Αθανασόπουλος Άγγελος, ΠΕ10, ΓΕΛ Ρίου
  • Αηδονίδης Ηλίας, ΠΕ08, Μουσικό Σχολείο Πάτρας
  • Γιαννοπούλου Διονυσία, ΠΕ17.04, 1ο ΕΠΑΛ/1ο Ε.Κ. Πάτρας
  • Ζενζεφύλλης Βασίλης, ΠΕ18.08, 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας
  • Θέμελης Παναγιώτης, ΠΕ04.01, απόσπ. ΓΕΛ Βραχνεΐκων
  • Καζάνης Άρης, ΠΕ17.07, ΕΠΑΛ Κ. Αχαΐας/5Ο Εσπ. ΕΠΑΛ Πάτρας
  • Καλλιμάνη Αθηνά, ΠΕ19/ΠΕ03, 8ο Γυμν. Πάτρας
  • Κουλουριώτη Ειρήνη, ΠΕ04.04, 4ο ΓΕΛ Πάτρας
  • Κουμπούρα  Μαρία, ΠΕ05, απόσπ. σε α/βάθμια (άλλο ΠΥΣΔΕ)
  • Μπαλάνος Γιώργος, ΠΕ04.04, 12ο ΓΕΛ Πάτρας
  • Μπελερή Ντίνα, ΠΕ02, 7ο ΓΕΛ Πάτρας
  • Μπούρδαλας Παναγιώτης, ΠΕ04.01, Γυμν.-Λυκ. Τάξεις Χαλανδρίτσας
  • Ντίρλης Θανάσης, ΠΕ06, 7ο Γυμν. Πάτρας
  • Σαμπαζιώτης Διονύσης, ΠΕ04.01/ΤΕ16, Γυμν. Λακκόπετρας
  • Τεκτονίδου Δόμνα, ΠΕ19/03, 3ο ΓΕΛ Πάτρας
  • Φουντάς Θόδωρος, ΠΕ03, ΓΕΛ/Γυμν. Λάππα

**********

  • Για ένα σύγχρονο δημόσιο, ενιαίο, δωρεάν, δημοκρατικό σχολείο, με ενιαία κι όλη τη γνώση και για όλα τα παιδιά,  κόντρα στις απαιτήσεις του κεφαλαίου και της αγοράς!
  • Μετατροπή της φτηνής ελαστικής κατάρτισης σε ειδίκευση, χωρίς μαθητεία. Απόκτηση πρακτικής εμπειρίας μετά το πτυχίο με πλήρη επαγγελματικά, εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για τους εργαζόμενους. Η ειδίκευση μόνο στο Υπουργείο Παιδείας. Μετατροπή της άτυπης κατάρτισης σε τυπική εκπαίδευση. Κατάργηση των ΙΕΚ. Ώσμωση με το Λύκειο. Πολλαπλές δομές στήριξης των μαθητών.
  • Για όλους: Μόνιμη αξιοπρεπής δουλειά, μείωση χρόνου εργασίας, πλήρη συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα! Μείωση μαθητών στα τμήματα, επαναφορά διδακτικού ωραρίου, έγκαιροι μαζικοί & μόνιμοι διορισμοί. Αναπληρωτές με ισότιμα δικαιώματα.
  • Μπλόκο στα μνημόνια. Ανατρέπουμε την πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ-ΝΑΤΟ!

Κέντρα αγώνα τα σχολεία, συσπείρωση στο σωματείο,         

         ψηφίζουμε-στηρίζουμε Εκπ. Παρέμβαση στις  9 Δεκέμβρη, ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ  Ν. Τεμπονέρα [από 8.30 π.μ. έως 7.00 μ.μ. ακριβώς]!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»