Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "ο Αριστοτέλης"

Πού γίνεται άραγε ο «διάλογος» σήμερα; Δελτίο τύπου για την πανηγυρική «έναρξη» του Εθνικού Διαλόγου

Ένα φανταστικό σενάριο: Όταν ο εθνικός διάλογος γίνεται κρυφό σχολειό, οι ανοιχτές συζητήσεις γίνονται στο ημίφως και η έννοια του διαλόγου πάει περίπατο…

Σήμερα Τρίτη 26/01/2016 «πραγματοποιήθηκε με επιτυχία» η πρώτη ανοιχτή συζήτηση στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου με θέμα «κρίση και σχολείο», σε τόπο που δεν ανακοινώθηκε, με ομιλητές που δεν ανακοινώθηκαν, και με συμμετέχοντες που επίσης δεν ανακοινώθηκαν. Στελέχη της κυβέρνησης, μέλη της επιτροπής εθνικού διαλόγου και στελέχη εκπαίδευσης, στυλοβάτες της εναγώνιας προσπάθειας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ  να εισάγει προοδευτικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, εφόσον το επιτρέπουν οι δημοσιονομικοί περιορισμοί και οι διαπραγματεύσεις με τους εταίρους, αλλά και διαχρονικά στελέχη, που έχουν στηρίξει την εθνική προσπάθεια ανεξαρτήτου κυβερνήσεως. Συγκίνηση προκάλεσε η κοινή είσοδος του Υπουργού Ν. Φίλη και του Θ. Φορτσάκη, η οποία επισφράγισε την απόφαση συνεργασίας τους πέρα από ιδεολογικούς διαχωρισμούς, που δεν υπάρχουν άλλωστε.

Η συζήτηση υπήρξε γόνιμη και πραγματοποιήθηκε σε φιλικό κλίμα, καθώς οι συμμετέχοντες επιβεβαίωσαν την πρόθεση τους για συνεχή συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης (παρουσιάστηκαν τα πολύτιμα στοιχεία της ΓΣΕΕ) και των συνεπειών της στο εκπαιδευτικό σύστημα. Μάλιστα, υπογράμμισαν την αναγκαιότητα αντιμετώπισης της κοινωνικής κρίσης που μεταμορφώνει εργαζόμενους και φοιτητές σε μέλη παραθρησκευτικής οργάνωσης που αρνούνται τον διάλογο. Σχετικά εκφράστηκαν έντονες ανησυχίες και αναδείχθηκε η ανάγκη λήψης μέτρων ενάντια σε όσους έχουν πρόσβαση στο internet, διαβάζουν τις προτάσεις του Υπουργείου και της ομάδας REN. Επιπλέον, κοινή παραδοχή στάθηκε η πικρία για το κυνηγητό των ελεύθερων ανοιχτών συζητήσεων μεταξύ κυβέρνησης και στελεχών, από εξοργισμένους πειναλέους που έτυχε λόγω παθογενειών να στελεχώσουν το εκπαιδευτικό σύστημα και φοιτητών που ένας θεός ξέρει πώς πέρασαν στο πανεπιστήμιο. Επισημάνθηκε η έλλειψη κριτικής ικανότητας σε όσους βιώνουν στο πετσί τους τα προβλήματα της εκπαίδευσης, καθώς η αδυναμία να πληρώσουν νοίκι, ρεύμα και νερό, η αδυναμία να ζήσουν από τη δουλειά τους, η αδυναμία να δεχθούν την ανέχεια ως το απόλυτο μέλλον της γενιάς που έρχεται, θολώνει την κρίση τους.


Οι ανοιχτές συζητήσεις θα συνεχιστούν σε μέρος που θα ανακοινωθεί μέσω e-mail σε όσους έχουν προσκληθεί για την αποφυγή του πλήθους που επιθυμεί διακαώς να συμμετάσχει. Ως εκ τούτου παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να επιδείξουν την απαραίτητη εχεμύθεια.

Ή μήπως τελικά, ακόμα και με αυτές τις μεθόδους, το σχέδιο του γιαλαντζί διαλόγου απέτυχε και σήμερα;

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος             Η γραμματέας

   Γράφου Ματίνα             Ρέππα Ντίνα          

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;